Valentino Rossi by ocenil třetího jezdce v továrním týmu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Capan (190) napsal 01.08.2017 v 23:46

Inak,na pluská a mínuská sa tu hrajú len buzíci.

omg (1412) napsal 28.07.2017 v 10:14

voloda.m (480) napsal 27.07.2017 v 17:16

Spinks: na pluska máš gresiniho, ne?

bpun (242) napsal 27.07.2017 v 14:37

jasně hrdino...

omg (1412) napsal 27.07.2017 v 12:48

Nejsi brácha madmaxe?

Spinks (34) napsal 27.07.2017 v 12:42

bpun - mám opravdu rád tvoje sračky a výblitky voloda - čekám na to plusisko...kámo...

bpun (242) napsal 26.07.2017 v 19:36+2

Spinks- nevím kdo tu působí jako fanatik ( MM)...

PS : Tvůj profil je fakt děsně veřejný...

omg (1412) napsal 26.07.2017 v 17:03

Ty taky

Spinks (34) napsal 26.07.2017 v 16:37-1

klukfuk - neblbni,to nepoznáš Dacii NJN - neveřejný profil,co taky čekat? omg - jen jsem chtěl trochu rozhýbat diskuzi a fanatické žluťáky...a chytil jsi se - vidíš!

klukfuk (-128) napsal 25.07.2017 v 17:25-1

Co to máš Spinks v profilu za srač.kovité auto? To je Corvetta ? Ty ve svejch 26 letech jsi ještě tahal kačera když Rossi debutoval tak si tu nevyskakuj, kdo je nejlepší jezdec ověříš jedině tehdy když všichni pojedou na stejných mašinách...

omg (1412) napsal 25.07.2017 v 17:08

Spinks: Hněďáčku hnědý, to ví i malé dítě, že je MM momentálně nej jezdec GP
O co ti jde? Nedal ti dnes tvůj přítel?

Spinks (34) napsal 25.07.2017 v 16:01-4+1

MM je nejlepší jezdec v poli moto GP a žlutky běžte raději za Bejrem,který vám to jako psychopat vysvětlí, jak to s tím rossim opravdu je

bpun (242) napsal 25.07.2017 v 14:50

Virago- to máš pravdu, hodně taky záleží za jakou značku by tehdy jezdil, kdyby třeba za Yamahu tak nejprve by byl asi dost ve stínu Raineyho podobně jako Cadalora.
Ještě bych jen poznamenal že za pády tehdy by zaplatil mnohem dráž než dnes kdy je to přeci jen o chloupek bezpečnější, tehdy to byla samá polámaná noha atd. a čert ví jaký by to na něj mělo efekt, MM má zatím v tomto ohledu nevýslovné štěstí je jak gumový panák, ale jednou se ( nedej bože) může stát že nikdo není nezničitelný...

omg (1412) napsal 25.07.2017 v 09:21

Mohl, byl, být, kdyby, aby, jakoby ...božéééé né

1100Virago (3052) napsal 24.07.2017 v 21:30+1

bpun 16:21: Ale on by Marc mohl být úplně stejnou výjimkou jako Max. Přesto, že jsem Biaggiho fanda, tak si myslím, že Marc je větší talent. Samozřejmě, že kdyby jezdil v 90. letech, nemohl by tahat loket po zemi. Ale kdyby jezdil tehdy, jeho styl by odpovídal tehdejší době, protože jiný by se prostě nenaučil. Jezdil by nejspíše adkevátně tehdejší éře - ale hodně vepředu.

Srovnej si třeba současný Rossiho styl s tím, jak jezdil po příchodu do GP500 - taky netahal loket po zemi jako teď o 17 let později. A přesto vyhrával, i když je fakt, že v nováčkovské sezóně si užil pádů dost. Ale i tak to v propršeném roce dotáhnul na druhé místo celkově a myslím, že Marc by na tom byl podobně.

bpun (242) napsal 24.07.2017 v 18:26

pokud jsi si nevšiml nebavíme se tu o mě...já mám ještě sil dost

Capan (190) napsal 24.07.2017 v 18:04

...povedal 33-ročný...,ktorý je na pokraji síl ...

bpun (242) napsal 24.07.2017 v 17:43

Capan: můj názor má ale blíže realitě...

Capan (190) napsal 24.07.2017 v 17:16

Ja to chápem tak,že máme na to rozdielny názor. Každý to berieme zo svojho pohľadu. Ja,51-ročný,vidím Rossiho ešte ako mladého človeka plného síl ,zatiaľ čo ty,33-ročný si nevieš predstaviť,že by mohol ešte stačiť mladším. Si ,prosto,páprda.

bpun (242) napsal 24.07.2017 v 17:01

Capan: "trochu" jsi to nepochopil, ale nevadí...

Capan (190) napsal 24.07.2017 v 16:39

bpun,áno.Všeobecne platí,že bežný tridsiatnik je dnes prechlastaný ,prefajčený a prežratý špekoun,ktorý stále sedí len za počítačom(trocha preháňam). Potom je jasné,že 38-ročný chlap sa mu zdá starý...

bpun (242) napsal 24.07.2017 v 16:21

Virago- Biaggimu se tehdy v roce 1998 povedl husarský kousek to ano, jenže to je právě ta výjimka potvrzující pravidlo, naproti tomu měl MM mnohem snadnější cestu, nejlepší motocykl a byl vlastně "odchovancem" Hondy.
Bohužel v případě Biaggio ještě tehdy asi nikdo nemohl tušit že ta jeho první sezona byla asi také nejúspěšnější za celou kariéru v královské kategorii...

Pokud si mám tipovat tak Marquez by hned v prvním roce prokázal rychlost,ale byl by to strašná padavka, neustále by se válel v kačírku, a to nemluvím o tom že jeho jezdecký styl by asi nebyl stejný v roce 1993 jako v roce 2017...tehdy se jezdilo jinak, nemohl by drhnout loktem o zem... přílišná agrese kterou dnes někdy ukazuje by byla okamžitě potrestána pádem, ono zachránit situaci na elektronikou nabušené Hondě a třeba na Suzuki RGV 500 bude kapánek rozdíl...
Nemluvě o tom že ty pneu jsou dnes prostě někde jinde...

Rossi to dnes tlačí všechno přes zkušenosti, ta rychlost už tam přeci jen tak není... starší závodník už tak neriskuje, více přemýšlí atd.

1100Virago (3052) napsal 24.07.2017 v 16:03+1

bpun 14:50: Max Biaggi vyhrál po přestupu do GP500 hned první kvalifikaci i první závod, dlouho bojoval o titul, nasbíral ještě jedno vítězství a několik pódií a nakonec skončil druhý za Doohanem, který už roky neměl konkrenci. A to v privátním týmu. Proč myslíš, že by Marquez nemohl dokázat něco podobného?

A ano, jsou výjimky potvrzující pravidlo. Zrovna Biaggi získal poslední titul v jednačtyřiceti letech. Proč by stejnou výjimkou nemohl být i Rossi?

bpun (242) napsal 24.07.2017 v 15:46

Co na to povím ? Výjimky potvrzující pravidlo, já to beru všeobecně...

Ano, dnes je ta metodika, výživa a regenerace tak perfektní že nejeden sportovec ve 23 letech končí ležet na trávníku se zástavou srdce...

Capan (190) napsal 24.07.2017 v 15:40

A čo povieš na Federera? Jágra? A isto by sme našli mnoho iných...
Doba sa mení. Ľudia sa dnes dokážu systematicky udržovať vo vysokej kondícii do relatívne vysokého veku. Metodika,výživa,regenerácia,životospráva a najnovšie vedecké poznatky v tomto smere ,to je tomu na príčine.
Samozrejme,nesmie chýbať pevná vôľa,motivácia tento dril dodržovať.
A ak predsa v tej kondícii čosi už chýba,dosť to vynahradia skúsenosti.
Môžeme si o tom pokecať pri tvojej 50-tke . Ty 33 -ročný dedko...

bpun (242) napsal 24.07.2017 v 15:15+1

Capan: jestli soudíš podle sebe je to jen tvůj boj, co ty uznáš a neuznáš je myslím celkem jedno, ale Rossi ve 38 letech těžko bude stejně dobrý jako v 24 letech...pokud stojíš někde ve fabrice u pásu nebo řídíš náklaďák tak je to fuk,ale tady ve světě kde jde o desetinky to už znát sakra je...

Čili prober se ty

Capan (190) napsal 24.07.2017 v 14:52-1

bpun: "...myslím že každý tu uzná že 38 letý chlap jim už ani být nemůže,"

Každý to rozhodne neuzná,aspoň ja nie. To,čo si napísal ešte platilo tak pred 40 rokmi. Teraz sa produktívny vek človeka posúva. Chlapče ,preber sa...

bpun (242) napsal 24.07.2017 v 14:50-1

Netvrdím že by se neprosadil, ale nevyhrával by hned ze začátku závody, ono nesmíte zapomínat že tady nejde jen o kontrolu trakce, ale i o pneumatiky které v např. roce 90-93 byly jiné...tratě a asfalt jiné, určitě by se časem přizpůsobil, ale trvalo by mu to podstatně déle a je dost možné že by ve své první sezoně nevyhrál ani 1 závod. Navíc by tehdy ani nemusel projít takovou průpravou jako v dnešní době...bylo to prostě jiné...Podívejte např. když debutoval Doohan, ve své první sezoně jako by tam nebyl a to měl špičkovou techniku...

Fidouš. (374) napsal 24.07.2017 v 09:46

Souhlas.
Taky si myslím, že zrovna MM je ten, kdo by si s 2T motorem dobře poradil. Vždyť jezdí driftem i teď, pro něj by to byla zábava.
Tím nechci říct, že by se stal mistrem hned v prvním roce svého účinkování, ale vodil by to, jak Gary McCoy a byla by to podívaná.

1100Virago (3052) napsal 24.07.2017 v 09:09

Myslím, že Marqueze podceňujete. Prošel si postupně dvoutaktními stopětadvacítkami a pak motodvojkami, kde se jezdí bez kontroly trakce. takže by si určitě poradil i s půllitrem. A zrovna Marquez je jeden z těch, kteří nejlépe zvládají krizové momenty - co ten dokáže zachránit, nad tím zůstává rozum stát.

A nezapomeňte, že sice získal titul MotoGP hned napoprvé, ale napomohly mu k tomu okolnosti: Stoner skončil, Rossi se vrátil z neúspěšné mise u Ducati a na Yamahu si teprve zvykal, Lorenzo i Pedrosa se zranili a vynechali po jednom závodě. I díky tomu vyhrál Marc o pouhé 4 body, ale žádný raketový nástup to nebyl. To až ve druhé sezóně zválcoval všechny šňůrou výher v řadě.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist