V sedle CWM LCR Hondy překvapil Crutchlow, Miller dělá pokroky

U týmu CWM LCR Honda můžou být s výsledky druhého IRTA testu královské kubatury spokojeni. Cal Crutchlow je v sedle Hondy RC213V třetí nejrychlejší, když ve středu zajel vůbec své nejlepší kolo, které kdy v Sepangu nastavil. Pokroky dělá Jack Miller, který je s Hondou RC213V-RS sice dvaadvacátý, ale druhý nejlepší z nováčků a dvě a půl sekundy za nejrychlejším Márquezem.

V sedle CWM LCR Hondy překvapil Crutchlow, Miller dělá pokroky
Britský závodník Cal Crutchlow změnou výrobce viditelně pookřál a v testech je s tovární verzí Hondy RC213V pravidelně v první desítce. První den testu zajel sedmý čas 2'01,222 sekundy, druhý den byl s časem 2'00,333 sekundy osmý a poslední třetí den nastavil své osobní maximum v podobě třetího času 1'59,658 sekundy. Crutchlow jel poslední den simulaci závodu, ale jeho Honda zaznamenala problémy brzdového systému, takže simulaci britský jezdec z bezpečnostních důvodů přerušil.
„Na dráhu, kterou nemám příliš v lásce, to je moje vůbec nejrychlejší kolo, které jsem tu zajel o téměř osm desetin rychleji,“ prozradil úvodem Cal Crutchlow. „Na motorce se cítím pohodlně a vzhledem k podmínkám na dráze to není vůbec špatné kolo. Určitě jsem spokojený s tím jak se věci mají, ale stále ještě potřebuji zapracovat na stylu jízdy.“

„Rychlost v zatáčkách celkem ujde a třebaže na brzdách to také není špatné, ostatní můžou následně riskovat víc než já. To je věcí důvěry a i když je výjezd ze zatáček už celkem dobrý, myslím, že to může být ještě lepší,“
pokračoval britský závodník. „V předchozí simulaci závodu jsme postrádali brzdný výkon, stejný problém, jaký měl v úvodu týdne Marc Márquez. Válčil jsem proto v nájezdech do zatáček, ale jinak jsem jezdil dobře a také se tak cítil, jen jsem skrz to brzdění ztrácel v některých kolech možná něco přes sekundu.“
Nováček v královské kubatuře Jack Miller zahájil třídenní test Sepangu dvaadvacátým časem 2'03,006 sekundy. Druhý den si své maximum zlepšil na hodnotu 2'01,968 sekundy a poslední den testu v Malajsii znovu zrychlil, když konečný účet uzavřel dvaadvacátým časem 2'01,593 sekundy. Po skončení IRTA testu se Miller společně s Calem Crutchlowem zúčastnil testu pneumatik Michelin.

Australan Jack Miller test v Malajsii komentoval slovy: „S tím jak tento test probíhal jsem spokojený. Tvrdě jsem zapracoval na motorce a také na sobě, abych s najetými koly získal větší jistotu. Nejsem zase tak daleko. Jsem druhým nejlepším nováčkem, což mi dělá radost, protože jsou za mnou také zkušenější závodníci, kteří už jeli větší motorky, takže naše pozice není špatná.“

„Samozřejmě nejsme zatím tak rychlí, jak bychom chtěli. Všichni dnes nastavili nějaký rychlý čas, třeba můj týmový kolega Cal zajel neuvěřitelně, takže to teď není jednoduché, ale je dobré vědět, že děláme pokroky. Prozatím jsem celkově spokojen, ale připouštím, že se už těším na test v Kataru, kde je dráha v trošku jiném stylu, což rád vyzkouším,“
dodal Australan.
.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 3x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist