V otázce kategorie Open má Suzuki jasno

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Miki78 (22) napsal 25.02.2014 v 20:28+1

Gresini,Bosso-

gresini (4397) napsal 25.02.2014 v 20:14-1+5

Bosso,tak jak říkáš,ale navíc, pokud by četl příspěvky od Akra,tak by mu strach nedovolil v té funkci dále zůstat a odešel by okamžitě s velkou omluvou!! Akro tu chybí!!

Bosso17 (105) napsal 25.02.2014 v 18:18-2+4

Oggu: Pan SPZ přes všechny své chyby - a není jich dle názorů většiny "taky odborníků" vůbec málo, dělá jednu základní a hrubou chybu: Tento Španěl vůbec nečte toto fórum, pak by se těchto svých chyb mohl vyvarovat

IvanDvoutakťák (5047) napsal 25.02.2014 v 16:19+1

Jen se Ogg zmínil o tom,žeby v MotoGP1000 neměly "zavazet"
pofidérní týmy, už jsou tu IODA - news : údajně tento
*Effenbert Team MotoGP" ztratil hlavního sponzora, pro fi-
nanční potíže tedy nebude testovat ani teď v Malaysii
a není vyloučeno ani to, žeby IODA nastoupila do MS 2014
jen s jedním strojem ... Kdo tedy "ostrouhá" bude asi
Camier

PacienT.cz (687) napsal 25.02.2014 v 14:55-4+2

No ještě jeden takový faktor - Suzuki odešla proto, že neměla peníze. Jednotná elektronika a její software dodává Dorna týmům zdarma. Protože je obecně známým faktem, že jde obrovská část peněz na vývoj právě do elektroniky, tak si jejich tvrzení docela protiřečí, ale budiž, je to jejich věc/prachy.
Přesto bych si vsadil na to, že buďto pojedou s "open" a mají šanci jet na Top 5, nebo s továrním software a budou se placatit někde kolem desátého fleku.

JP (206) napsal 25.02.2014 v 14:39-1+2

Vývoj motorek se nedá zastavit, to nejde, ale třeba já nemám na motorce (1000 ccm) ani ABS a nebudu si to pořizovat. Jezdím jak umím a nepotřebuju aby za mě elektronika dělala všechno. V poslední době nám to postupně jako např od BMW "cpou" do sériových motorech jako standard mi přijde divný. Jako zákazník si můžu vybrat co na motorce chci. Nechci aby mi kdokoliv určoval jestli tam mám mít ještě kontrolu trakce, launch kontrol, kontrolu tlaku v pneumatikách a podobné nesmysly. Povídačky Suzuki proč nechtějí do OPEN třídy jim nezbaštím. OPEN třída prý má být do 2 let budoucnost a najednou se Suzuki utrhne a bude si vyvíjet svou elektroniku zbytečně? Tomu nevěřím, nebo, že by nám Suzuki (při čtení mezi řádky) chtěla říct, že se fakt formuje mistrovství, kde budou jen silné firmy s vlastní elektronikou jako jsou Honda, Yamaha, Suzuki?

PacienT.cz (687) napsal 25.02.2014 v 14:29-1+2

@ogg: 2017 proto, že má MSMA a Dorna uzavřenou desetiletou smlouvu, jejíž platnost právě na konci 2016 skončí. Kdyby to bylo na Dorně, tak zavede jednotné pravidla pro všechny hned, ale protože musí dodržet smluvní podmínky, tak to nyní jde jen se souhlasem komise Grand Prix (Dorna, IRTA, MSMA, FIM).

josef58 (823) napsal 25.02.2014 v 13:39-1+3

Ogg
...mimo jiné píšeš, že SPZka je podezřelý z daňových úniků. Takže teoreticky se z NEJ menežéra roku může klidně vyklubat takovej "malej podvodníček". Říkám furt, že z něj nekouká nic dobrýho...

BBaron (74) napsal 25.02.2014 v 12:43-1+3

MotoGP je tu od toho, aby se motorky vyvíjely, a to nejen supersporty. Do situace neúnosných nákladů se dostali výrobci sami tím, že se vývoj vymkl kontrole (finanční). Osobně nesouhlasím s tím, aby byly jednotné ECU, motory atd. To pak ať dají jednotné kapoty, barvy, ať se to všechno stejně jmenuje a je to. Ušetří se, ale vývoj se zastaví nebo minimálně hodně zpomalí díky, málo konkurenčnímu prostředí, a to nechceme nebo ano?
Ať Dorna vytvoří transparentní bankovní účty, přes které bude probíhat financování jednotlivých týmů a výrobců, určí finanční strop, a do zbytku ať se nemontují. Zbytek je na šikovnosti výrobců, týmů a jejich manažerů, aby to dotáhli na špici. Možná ještě schopní jezdci by se hodili...

IvanDvoutakťák (5047) napsal 25.02.2014 v 12:34+1

Tak nějak,Fantome,už od první genitální změny zdvih. objemu
motoru z 990 na 800 ccm ...

Fantom40 (320) napsal 25.02.2014 v 12:17

Furt nechápu proč tlačit do cestovních motorek top technologie prodávaných v showromech. (Některé využijem - ale spousta dalších nikoli.) Kde to kdo využije. Něco jiného je sportovní moto. Ale to ať se používá jen ke sportovním účelům.

Fantom40 (320) napsal 25.02.2014 v 12:09

Konečně dobrá diskuse. Se všema jsem musel souhlasit. Všem jsem poslal SOUHLAS. Tak nějak se královna motorek ubírá do slepé uličky.

IvanDvoutakťák (5047) napsal 25.02.2014 v 11:58

BUBA 08:38, Martyp 09:16, AdosR 09:19 a JP 10:08 .
Víc netřeba vědět, aby člověku došlo
"kdo, pro koho, proč"

Ogg (387) napsal 25.02.2014 v 11:27-4+5

Tak u nás na Hradě jsme docela překvapeni tímto krokem. Jelikož je u nás jaro, můžeme si dopřávat na céčku pod slunečníkem nějaké to bahno a pomocí chytrých mobilů se můžeme bavit nad budoucností MOTO GP.

Jsem velice překvapen tímto krokem. Odjakživa se říkalo, že když se Suzuki vrátí, tak to bude sice jako tovární tým ale ve specifikaci CRT - OPEN. Vždyť to není tak dávno, kdy představitelé soukromých týmů říkali, že OPEN je budoucností MOTO GP stejně jako EVO je budoucností Wé eS Bé Ká.

A teď zjištujemě, že pan Ezpeleta - mimochodem, podezřený z daňových úniků - chce jednotnou ECU až od roku 2017 pro všechny? Není to moc pozdě? Není lepší skončit tento guláš jednou pro vždy a na rok 2015 oznámit jasné pravidla které by trvaly další desítku let? A ty pravidla jsou celkem jednoduché: Jednotné ECU od MM pro všechny, 24 litrů, jednotné pnematiky. Tím by byl zabezpečen návrat továren jako Suzuki, Kawasaki, Aprilia.

A pokud se to někomu nelíbí, tak se stáhni (Honda) a nic se neděje, jeden odejde ale dva přijdou.

Dále by to chtělo aby týmy jako IODA, PBM a další, kteří nemají pořádný budget vypadli z této kubatury a nechali prostor pro opravdové zájemce, jako jsou Aprilie a Suzuki.

Jenže pan Ezpeleta místo aby to dělal jednoduše, to dělá složitě. A Suzuki je slepá nebo nečte prohlášení zúčastněných továren a jejich zástupců, kteří opakují že budoucnost je OPEN a když už i italové to pochopili, tak nechápu, jak můžou být japonci tak blbí Inu, japonská hrdost se nezapře.

Teď jsme ještě zvědavi, co Yamaha. Ta zatím dělá "mrtvého brouka".

Ale jedna vlaštovka jaro nedělá ale pan Valentíno Rossi - prohlásil, že by se mu taky začalo líbit mít pod sebou 24 litrů jako má talent Espargaro starší! Inu, uvidíme, zda Valentino si nevydupe během sezony 2014 motocykl značky OPEN, jako nám to předvedl v nedávné historii s pneumatikami apod!

IvanDvoutakťák (5047) napsal 25.02.2014 v 10:57-1+1

A ještě začni, gresini, "rejpat" do toho, že by se mělo zjistit kolik lze z těch MotoGP1000-hájteků přenést do sériové výroby, ABY SI TU CENU
JEŠTĚ ASPOŇ HRSTKA LIDÍ MOHLA DOVOLIT !!

gresini (4397) napsal 25.02.2014 v 10:52

ale na druhou stranu,zvyšovat rychlost,výkon a vše další okolo Moto GP,je už taky neúnosné a mít tam 300sta i více koňová monstra, no nevím teda. Ty motorky jsou,tak fantasticky vypiplané a jezdí úžasně rychle,mají obrovské náklony v zatáčkách,že je to neuvěřitelné,jak se to ještě udrží na silnici,takže se vývoj už brzdí uměle a činnost vykazují tak nějak všichni.

Romanko (1190) napsal 25.02.2014 v 10:51+3

Možná ve Škodovce nenabízejí kávu právě proto, že Audi má takovou drahou hračku.
Ale zpět k motorkám. Pacient má pravdu. Moc bych se divil, kdyby Sůza neskončila v Open. Zatím jim ten vývoj moc nejde, opakují chyby svoje i jiných ve vývoji SW a čas se krátí.
A DutchTT mi mluví z duše. MotoGP má být individuální. Má to být špička vývoje. Vždyť už jen jednotné pneu přinesly víc problémů (a zranění) než užitku.

IvanDvoutakťák (5047) napsal 25.02.2014 v 10:50-1+1

JP, to "nenabídnutý kafe" přesně ilustruje rozdíl mezi
Německem a "Českem"

gresini (4397) napsal 25.02.2014 v 10:37-1+3

banda jinak neschopných,zlodějských a zkorumpovaných úředníků musí vykonávat nějakou činnost, aby byla co nejdůležitější a na oko velmi odborná u obyč.lidí,ale opravdu jen obyč.lidí,trochu vzdělaný člověk to musí vidět!!! a bohužel je to tak ve všem !!!

JP (206) napsal 25.02.2014 v 10:24

Dutch TT: asi to ještě nevíš, ale vše je o penězích a když ti ve Škodovce na jednání ani nenabídnou kávu, protože na to nemají budget , tak je zvláštní, že Audi si může vydržovat takovou drahou hračku jakou je Ducati.

JP (206) napsal 25.02.2014 v 10:11

páni cenzoři, nenapsal jsem nic sprostého, abyste to museli vytečkovat. WRC je soutěž v rallye a to se to musí vytečkovat???

DutchTT (846) napsal 25.02.2014 v 10:09+3

je zvláští, že informace mnoha přispěvatelů o zákulisí MotoGP a krocích pánu s fabrik jsou mnohem "širší a pestřejší" než samotný článek. Není čas aby se někteří diskutující stali redaktory

JP (206) napsal 25.02.2014 v 10:08-2+1

Tak v tom případě jsou u Ducati mistři v pokeru . S tím trumfem , který chtějí vytáhnout si trochu davájí na čas. Mě by strašně zajímalo, jak se na to dívají v Audi. Myslel jsem, že se do toho pustí s typicky německým přístupem jako má VW s rallyovým autem ve WRC a ono pořád nic. Nemyslím si, že akcionáři VW budou chtít dlouho trpět, že Ducati má tak špatné výsledky. Dávám tomu rok maximálně dva a Ducati půjde z koncernu

IvanDvoutakťák (5047) napsal 25.02.2014 v 10:02-1+4

Suzuki má sice jasno, ale SPZka tu jejich specifikaci stejně
ZASE NĚJAK změní Je to jako český zákony
Josef58 a BUBA v tom mají jasno - jako já

Pastell (112) napsal 25.02.2014 v 09:39+3

Jo, jenže jak Suzuki příští rok zjistí, že ztrácí 2s a pojedou prototypy, tak jsou v prdeli. Budou mít 5 zaplombovaných motorů a oči pro pláč... Nemožnost dalšího vývoje v sezoně to je to proč Ducati zvažuje Open pravidla, né to že pojedou letos měkčí gumu. Fabrika potřebuje vyvíjet, jak už se ostatně Gigi vyjádřil.

AdosR (254) napsal 25.02.2014 v 09:24+4

A samá Honda dobře věděla že s pravidlem 5 motorů se bude mít nejlíp, věděli že s tím má yamaha problémy. Z těchto závodu se stává hnus a připadá mě že o titulu je rok předem rozhodnuto...

AdosR (254) napsal 25.02.2014 v 09:19-2+8

Šaškárna to je díky Hondě. Mají nejvíc peněz na vývoj, současně nejlepší motorku a možná i elektroniku. Nebýt Lorenza tak je nikdo neporazí...A to se musí změnit ale Honda kope a podplácí Bridgestone a bůhví koho aby to tak zůstalo.. Aby jim nevzali nejlepší elektroniku. Jo pak by se ukázalo že je honda na stejné urovni jak yamaha a možná i suzuki kdyby jeli jednotnou ecu. To nemůžou dopustit a radši odejdou z Motogp. Ubožáci. At jdou nikdo je tam nedrží. Jsou tam jiní, kteří přijdou. Přišla by Bmw a aprilia kdyby se nemuselo tolik platit za vývoj elektroniky. A bylo by to zajímavější. Já bych dal jednotnou ecu a 24 L paliva a 12 motorů a ostatní at je volný a každej se snaží nabušit mašinu jinak...Než tím že si elektronika pamatuje jak minulé kolo šlo zadní kolo do smyku a v té samé zatáčce ubere plyn. V jiné zatáčce si to zapamatoval že může přidat výkon atd. To je směšné. Chci vidět závody jezdců a ne elektroniky...

Martyp (75) napsal 25.02.2014 v 09:16+1

To je dobrej guláš..

DOMINATOR (1260) napsal 25.02.2014 v 09:05

B.U.B.A (106) napsal 25.02.2014 v 08:38-2+7

Z celeho MotoGp se stala pekna saskarna, od roku 2006 jiz bylo tolik zmen a do kopru to jde cim dal vic

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist