V Německu to jezdcům tovární Yamahy nevyšlo

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Koudelovic (9) napsal 21.07.2016 v 18:16

Na druhou bych tu páčku spojky bral jako bezpečnostní prvek pro případ, kdy by jezdec při přesedání brnknul do řadičky.

Zazi (1006) napsal 21.07.2016 v 08:39

Ivane2T: v tomto případě šlo o to, že ředitelství závodu (p.Webb) dostalo podnět k přezkoumání, zda neměla druhá Marquezova Honda již zařazený rychlostní stupeň při výměně strojů - což se nesmí. No a aby se pokaždé ředitelství závodu nemuselo hrabat v telemetrii, tak do pravidel přidají jenom to, že se při výměně stroje nikdo z mechaniků nesmí dotýkat spojkové páčky.

IvanDvoutakťák (5061) napsal 20.07.2016 v 22:31

Na záznam závodu s jeho průběhem před a po vystřídání strojů se může
každej z nás podívat sám Ovšem nerozumím DALŚÍMU pokusu jakési
komise (co se o ní zmiňuje Virago) o "sportovní čistotu" MotoGP1000 ,
PROČ by při přesedání jezdce nesměl technik držet zmáčknutou páčku
spojky, když STEJNÉ "drobné výpomoci", urychlující výjezd na druhém
stroji, mohou využívat VŠICHNI jezdci. Nebo tu páčku spojky umí podr-
žet zmáčknutou a jezdec ji zmáčknutou převzít jen v týmu HRC ??

omg (1411) napsal 20.07.2016 v 21:33

V podstatě je mi to u prdele já na té motorce neseděl ani ty... máš pravdu dávám ti +1

BSA (338) napsal 20.07.2016 v 17:04+2

<i>šedý zákal jménem BSA</i> ??? tento vtip jsem nepochopil...
píšu fakta, nikoli dojmy, čili 17 kol před koncem - zajíždí Ianonne na výměnu moto a vyjíždí zpět na "intermediate" , 13kol do konce - Marquez přesedá na moto se slicky, konec 12. kola, je vidět modrá protrhaná obloha a svítí slunce na většinu okruhu, Rossi najíždí cílovou rovinkou do 11 kola a signalizují mu BOX, je špičková viditelnost, Dovi jede před Valentinem 40metrů v suché stopě a za Valentinem jede 15 metrů Cal, tedy žádné drama, naprostý klídek a v klídku i Valentino zajíždí do boxů, až když Dovi jedoucí s náskokem před ním zajede do boxů, čímž si závod rozhodl sám, holá fakta, záběry na helmu Valentina na BT sport jsou jednoznačné

Marex (2570) napsal 20.07.2016 v 12:47

Někde jsem četl, že Rossi ceduli viděl,ale že rozhodnutí, kdy zajet do boxů, je na jezdci a on se na výměnu necítil. Říkal také, že se necítil po přezutí vůbec jistě a že netuší, jestli by to slicky bylo lepší, nebo by to zahodil. Čímž to chápu tak, že tým z ničeho neviní.
Letos je mistrem závodů, kdy se mění bike, jednoznačně 93.

omg (1411) napsal 19.07.2016 v 22:20

Třeba konkrétně Cal neviděl asi proto, že měl šedý zákal jménem BSA

omg (1411) napsal 19.07.2016 v 22:11

BSA podívej třeba na 15 16kolik vody a 17kolo když měnil Ianone jak ta voda lítá kolem
Jet s mokrou pneu v suché stopě moc by jsi nenajel kámo... 3-4kola na suchu posraná 6tka a je po ní. Proč asi jedou mimo stopu na mokrou vozovku, když můžou ?

omg (1411) napsal 19.07.2016 v 21:58

Ogg (220) napsal Dnes v 12:22 tak...

1100Virago (3052) napsal 19.07.2016 v 21:49

Vypadá to, že se budou zpřesňovat pravidla pro závody flag-to-flag. Jestli jsem to správně pochopil, při přesedání jezdce musí mít stroj zařazený neutrál a Marquezovi v tu chvíli držel technik zmáčknutou spojku. Komise si od HRC vyžádala data z telemetrie a ukázalo se, že neutrál zařazený byl, takže k porušení pravidel nedošlo, ale protože je to zjistitelné až dodatečně, nejspíše dojde i na zákaz téhle drobné výpomoci která může urychlit výjezd.

BSA (338) napsal 19.07.2016 v 15:31-1

samozřejmě, že žádné vlhko nebylo, jelo se už po celém okruhu v suché stopě v pohodlných rozestupech a signalizaci si v klídku Valentino přečetl už 11 kol před cílem a ignoroval ji, stačí si pustit televizi a dívat se na závod a kdo jí nemá, stáhne si záznam závodu do mobilu a to je tak všechno

Ogg (387) napsal 19.07.2016 v 12:22+2

Takhle se to nedozvíme, pokud by byl nějaký reportér, který by se Valeho přímo zeptal, zda v každém kole viděl signalizační tabuli a on řekl že jo, pak si za to může sám, že neuposlechl tým. Další věc je, že taky ten tým mu mohl ukázat že Marquez jede ty časy, které jel. To samé s pneumatikami, jestli si Vale prosadil že chce mít motorku nachystanou s přechodnými a že si pro ně zajede až on uzná za vhodné, je všechna vina na Valentinovi. Těch neznámých, co my nevíme, je tolik, že nevíme kdo vlastně je větší viník, zda tým nebo jezdec.

Proto je nefer odsuzovat oba dva. Chce to udělat komplet rozhovor na toto téma s Valem.

Ono, nesmíme zapomenout, že i Repsol honda tým není bez poskvrny, stačí si vzpomenout na blamáž Bridgestonů v Austrálii, kde chyboval údajně Repsol Honda tým, když Marquezovi ukázali o kolo víc, než bylo zdrávo.





JEFFzx13 (489) napsal 19.07.2016 v 11:10

vesnes s vama vcsema docela souhlasim,jen jedno mi nejde do hlavy,kdyz teda jel Vale v chumlu a nevidel skrzeva rozprasenou vodu od okolnich jezdcu,tak prece nemuze jezdit bez informaci od tymu porad.chci tim rict ze mel jednou za cas pri tak mizerne viditelnosti jet treba bliz k boxovce nebo tak nejak,aby videl co mu signalizuji.je preci blbost kor v takovych podminkach aby jel,a nevedel co se kolem nej,a na trati deje.je tak?myslim ze hlavni dil viny je na yamaha tymu

IvanDvoutakťák (5061) napsal 19.07.2016 v 10:49

I jedna "spřízněná duše" se počítá, JEFFe Na rozdíl od Venduly
si totiž nemyslím, žeby chlap měl příliš zveřejňovat svoji "zoufalost", ale
žeby MNĚ to nějak štvalo, když VR nikdy na Suzuki nejezdil a ani jezdit
nebude ... ??

jan26 (3620) napsal 19.07.2016 v 10:14

DOVOLENÁ

Jirikh75 (944) napsal 19.07.2016 v 09:33

Víte někdo, za jakou dobu je tým schopen přehodit gumy? Jak už někdo psal v diskusi u minulého článku, možná že když mu ukázali ceduli box, tak už nemohli přehazovat kola. Ale někde se o tom psalo a mám pocit, že to přehození je rychlovka

Jirikh75 (944) napsal 19.07.2016 v 09:30

Mně připadá vyjádření Valeho naprosto normální. Proto se ta vyjádření dělají, ať se dozvíme, jak to prožíval jezdec a proč se rozhodoval tak nebo tak. Tentokrát to vážně zdupal jak tým, tak Valentino, ale jinak bych řekl, že je letos rychlejší než loni. Bohužel má smůlu jak na pády, tak v jednom případě i na techniku.

Fidouš. (374) napsal 19.07.2016 v 09:18

A Yamaha měla dost času vyhodnotit časy, které jezdil Iannone na přechodných gumách a přezouval jako první a po něm Marqez na slickách a podle toho upravit strategii, jaké gumy nasadit.
Yamaha, na to, jak je to zkušený tým, totálně selhala.

Fidouš. (374) napsal 19.07.2016 v 09:03

Ogg i Virago to vystihují naprosto správně. Větší vinu vidím na straně týmu, než jezdce. A ve špatné komunikaci. Otázkou je, co všechno v tom fofru a vířící vodě stihne závodník přečíst?

Ogg (387) napsal 19.07.2016 v 08:13+1

Osobně kdybych byl na té pit lane a viděl bych, jaké časy zajíždí Marc, tak bych Rossimu ukázal ceduli s nápisem BOX a pod tím bych mu dal MARQUEZ A pod to čas 1:25. třeba. A Rossi by viděl že Marc zajíždí 1.25 zatím co on ma mokrých např. 1.30. Sve časy co jezdec zajíždí vidí na palubovce, takže každý průměrně inteligentní jezdec by si v závodě zjistil že je o pět sekund pomalejší než Marc a že je jen otázka času, kdy ho předjede, když ví kolik +/- kol zbývá do konce.
Když píšou ostatním jezdcům např. Marquez OUT nebo Rossi OUT atd, tak proč by nemohli jednou napsat místo out jeho nejrychlejší čas.

Vendula46 (9) napsal 19.07.2016 v 08:03-1+1

Ogg: to je bulvár. Vale jí miloval a ona so ho nezasloužila.

Vendula46 (9) napsal 19.07.2016 v 08:01

Holub291:nerozumím...

1100Virago (3052) napsal 19.07.2016 v 07:59+1

Po bitvě je každý generál (s výjimkou Turecka ) , ale představte si, že jedete s pár dalšími jezdci v čelní skupině a bojujete o první pozici. O tom, co se děje daleko za vámi, nemáte ani ponětí. Je pak hodně těžké tu skupinu jen tak opustit a vyrobit si tak jasnou časovou ztrátu, kterou se možná povede do konce závodu smazat. Není to snadné rozhodování, zato je snadné se v takovém případě rozhodnout nesprávně.

saci_ventil (292) napsal 19.07.2016 v 07:39

Yamaha mi tento rok pripadá strašne nervózna, nikdy by som nečakal také chybné rozhodnutia a nedorozumenia jednoznačne v najšpičkovejšom tíme. Vale ostal doslova ješitný, čo u mužov nieje nič neobvyklé ale keby sa takto staval na zadné voči taktikám Chris Froome v Tdf tak by nebol lídrom o žltý trikot ale robil domestika niekde v "Kaťuše"

Ogg (387) napsal 19.07.2016 v 07:20

V tomhle měla Linda smůlu, že měla zrovna Valeho. Místo aby Vale si ji vážil a byl rád za její podporu tak byl posedlý ke konci sezony Marquezem, a dostalo se to do takové fáze, že to Linda už nevydržela a rozešla se s ním.

Aspoň tak to uvádějí média.

https://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=es&u=//okdiario.com/deportes/motociclismo/2016/03/17/rossi-novia-obsesion-marquez-90878&prev=search

JEFFzx13 (489) napsal 19.07.2016 v 06:56

dvoutaktni ivan:ano presne to jsem chtel rict
uzivatel s nickem vendula:ses nejakej afektovanej chlapce,ne?se zklidni..

HoluB291 (136) napsal 19.07.2016 v 00:14+2

vendula
mysli to ze vale nekope za nas tym...teda ako mne je to uplne jedno no hovori sa vselico

Vendula46 (9) napsal 18.07.2016 v 22:41

CBR: jaké divadlo?? Co tím myslíš?

Vendula46 (9) napsal 18.07.2016 v 22:40

IvaneDvoutakťáku,ano. Vale poopsal tu svou zoufalost.Ale proč tě to tak štve?

CBR-rr (-4) napsal 18.07.2016 v 22:40

Lindu už přestalo bavit hrat divadlo? To je ale překvapeni

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist