V Madridu zasedala Komise Grand Prix

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5070) napsal 21.12.2014 v 14:21+1

Každýho normálního českýho bajkera těší,když PÁR Čechů jezdí
MS, nebo IDM, CEV, BSB a fandit jim je naprosto přirozený.
Tito ŠŤASTLIVCI, co navíc umí "hódně dobře jezdit" ,
ovšem mají v ČR i nekompromisní kritiky, kteří neodpouší

tulen. (391) napsal 20.12.2014 v 23:18+1

AKRO: závodění nikdy nebyla zábava chudejch... i za komara stál novej metalex co škodovka 120ka. žijem zkrátka v době (já se v nich pohyboval(6-13let zpět), kdy minibikové závodění na špičkové urovni včetně té evropské není možné dělat z rozpočtu chlápka ve fabrice a manželky u pokladny. Tak to zkrátka je... dostat se do velké silnice a dále do světa je zkrátka neuvěřitelná řehole a naše postavení v motocyklovém světě tomu moc nepřidá. Já osobně jsem rád za každého zástupce z této motocyklové prdele...

AKRO (-498) napsal 20.12.2014 v 22:56

Tulen. - O přístupu a hlavně o penězích!

IvanDvoutakťák (5070) napsal 20.12.2014 v 21:45

Jj,tak to prostě je a těžko se to kdy změní - v ČR určitě ne ))-:

tulen. (391) napsal 20.12.2014 v 20:32+1

Takže co konkrétně se Vám pánové nelíbí? Mně se líbí závody kde je 35 motorek, extremní vyrovnanost, 16 pilotů v cili ve dvou sekundách, paráda. Ano, mně třeba chybí dvoutakty, ale to je vyloženě osobní pohled na celou věc. Samozřejmě bych uvítal i méně španělů, ale uvědomme si jaký mají oni podmínky a popularitu tohoto sportu. Je to všechno o přístupu federace, medializaci, atd. Například italská federace dělá ze závodů minibiků sestřihy a ty mají třeba i 80000 shlédnutí... vše je jak říká Martinez o přístupu federací a propracovaném systému, proto je tam tolik španěláků.

AKRO (-498) napsal 20.12.2014 v 19:29

Banda pitomců! Jakonec co se od nich dá čekat?

Majki (672) napsal 20.12.2014 v 18:58+1

A na wc používat max 2 útržky... kolik blitek si ještě vymyslí...

IvanDvoutakťák (5070) napsal 20.12.2014 v 09:40

Pawka
A změny, změny, změny jako důkazy nepostradatelnosti ...
a "dohazovačky" dodavatelům (aby se snížily náklady!)

kratasroman (1) napsal 20.12.2014 v 00:39

brzdy za 70 tis. EUR ? :D haha... by mě zajímalo, kolik stojí celá mašina...

AKRO (-498) napsal 19.12.2014 v 23:05

Maoybiel1 - Jo Bachroňové mají v MGP 68 kilo! Kolik máš ty Bachroni?

gorkin (4444) napsal 19.12.2014 v 21:40

kokur.í to jako formuliskorojedna
a prej chceme zmenšít náklady... je vidět

miramara (1558) napsal 19.12.2014 v 21:11

gresini-ha,ha

tulen. (391) napsal 19.12.2014 v 21:11+1

gresini: jj a svařovat se bude dubovou elektrodou

gresini (4459) napsal 19.12.2014 v 19:34+2

A už zase změny a změny, od roku 2018 prý budou písty ze dřeva a teď babo raď,který bude nejvhodnější Jawa to má vyřešený-prý lipový je nej??!

Pawka (79) napsal 19.12.2014 v 19:11+1

tu cenu brzd... zas to maj udělaný s kličkou, proste politika tam bej musi, zazraky se nekonaj

Marex (2570) napsal 19.12.2014 v 18:00

Tuleň: Srovnáváš nesrovnatelné. V basketu má každý stejný pohon (všichni jedou na tatranku ). V basketu potřebuješ i menší a šikovný borce do pole.
V F1 se tvrdě hlídá váha stroje a jezdce.

tulen. (391) napsal 19.12.2014 v 17:31

AKRO: a taky basketbalistům kteří maj nad dva metry krátit nohy, protože těm co maj metr sedmdesát se těžko smečuje a nemůžou se prosadit do NBA

nikto00 (11) napsal 19.12.2014 v 14:54

malybiel1

malybiel1 (12) napsal 19.12.2014 v 14:22+2

Bachroň má mít pochopitelne nevyhodu, jaké dovažování.

AKRO (-498) napsal 19.12.2014 v 13:59

Dovažovat v MGP chcípáky a hobity zase tu slavnou SPZ-komisi pochopitelně nenapadlo...




TOPlist