Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Každýho normálního českýho bajkera těší,když PÁR Čechů jezdí
MS, nebo IDM, CEV, BSB a fandit jim je naprosto přirozený.
Tito ŠŤASTLIVCI, co navíc umí "hódně dobře jezdit" ,
ovšem mají v ČR i nekompromisní kritiky, kteří neodpouší
AKRO: závodění nikdy nebyla zábava chudejch... i za komara stál novej metalex co škodovka 120ka. žijem zkrátka v době (já se v nich pohyboval(6-13let zpět), kdy minibikové závodění na špičkové urovni včetně té evropské není možné dělat z rozpočtu chlápka ve fabrice a manželky u pokladny. Tak to zkrátka je... dostat se do velké silnice a dále do světa je zkrátka neuvěřitelná řehole a naše postavení v motocyklovém světě tomu moc nepřidá. Já osobně jsem rád za každého zástupce z této motocyklové prdele...
Takže co konkrétně se Vám pánové nelíbí? Mně se líbí závody kde je 35 motorek, extremní vyrovnanost, 16 pilotů v cili ve dvou sekundách, paráda. Ano, mně třeba chybí dvoutakty, ale to je vyloženě osobní pohled na celou věc. Samozřejmě bych uvítal i méně španělů, ale uvědomme si jaký mají oni podmínky a popularitu tohoto sportu. Je to všechno o přístupu federace, medializaci, atd. Například italská federace dělá ze závodů minibiků sestřihy a ty mají třeba i 80000 shlédnutí... vše je jak říká Martinez o přístupu federací a propracovaném systému, proto je tam tolik španěláků.
Tuleň: Srovnáváš nesrovnatelné. V basketu má každý stejný pohon (všichni jedou na tatranku ). V basketu potřebuješ i menší a šikovný borce do pole.
V F1 se tvrdě hlídá váha stroje a jezdce.
Každýho normálního českýho bajkera těší,když PÁR Čechů jezdí
MS, nebo IDM, CEV, BSB a fandit jim je naprosto přirozený.
Tito ŠŤASTLIVCI, co navíc umí "hódně dobře jezdit" ,
ovšem mají v ČR i nekompromisní kritiky, kteří neodpouší
AKRO: závodění nikdy nebyla zábava chudejch... i za komara stál novej metalex co škodovka 120ka. žijem zkrátka v době (já se v nich pohyboval(6-13let zpět), kdy minibikové závodění na špičkové urovni včetně té evropské není možné dělat z rozpočtu chlápka ve fabrice a manželky u pokladny. Tak to zkrátka je... dostat se do velké silnice a dále do světa je zkrátka neuvěřitelná řehole a naše postavení v motocyklovém světě tomu moc nepřidá. Já osobně jsem rád za každého zástupce z této motocyklové prdele...
Tulen. - O přístupu a hlavně o penězích!
Jj,tak to prostě je a těžko se to kdy změní - v ČR určitě ne ))-:
Takže co konkrétně se Vám pánové nelíbí? Mně se líbí závody kde je 35 motorek, extremní vyrovnanost, 16 pilotů v cili ve dvou sekundách, paráda. Ano, mně třeba chybí dvoutakty, ale to je vyloženě osobní pohled na celou věc. Samozřejmě bych uvítal i méně španělů, ale uvědomme si jaký mají oni podmínky a popularitu tohoto sportu. Je to všechno o přístupu federace, medializaci, atd. Například italská federace dělá ze závodů minibiků sestřihy a ty mají třeba i 80000 shlédnutí... vše je jak říká Martinez o přístupu federací a propracovaném systému, proto je tam tolik španěláků.
Banda pitomců! Jakonec co se od nich dá čekat?
A na wc používat max 2 útržky... kolik blitek si ještě vymyslí...
Pawka
A změny, změny, změny jako důkazy nepostradatelnosti ...
a "dohazovačky" dodavatelům (aby se snížily náklady!)
brzdy za 70 tis. EUR ? :D haha... by mě zajímalo, kolik stojí celá mašina...
Maoybiel1 - Jo Bachroňové mají v MGP 68 kilo! Kolik máš ty Bachroni?
kokur.í to jako formuliskorojedna
a prej chceme zmenšít náklady... je vidět
gresini-ha,ha
gresini: jj a svařovat se bude dubovou elektrodou
A už zase změny a změny, od roku 2018 prý budou písty ze dřeva a teď babo raď,který bude nejvhodnější Jawa to má vyřešený-prý lipový je nej??!
tu cenu brzd... zas to maj udělaný s kličkou, proste politika tam bej musi, zazraky se nekonaj
Tuleň: Srovnáváš nesrovnatelné. V basketu má každý stejný pohon (všichni jedou na tatranku ). V basketu potřebuješ i menší a šikovný borce do pole.
V F1 se tvrdě hlídá váha stroje a jezdce.
AKRO: a taky basketbalistům kteří maj nad dva metry krátit nohy, protože těm co maj metr sedmdesát se těžko smečuje a nemůžou se prosadit do NBA
malybiel1
Bachroň má mít pochopitelne nevyhodu, jaké dovažování.
Dovažovat v MGP chcípáky a hobity zase tu slavnou SPZ-komisi pochopitelně nenapadlo...