V Madridu odsouhlasili změny v pravidlech

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
yamaha99 (1119) napsal 07.12.2018 v 21:27

Presne tak hned kacirek a motokros oni by si dali pizor kam muzou a nemuzou vjet... takhle je z toho akorat saskarna s penalizacema atd...
Jinak to startovani bude spis kvuli tomu jak blafla suzuki a to je celkem v poradku jako bezpecnostni prvek, protoze hasicaky tam nejsou zadny a kdyby to blaflo uvnitr, tak lehnou cele boxy... Ale dal bych to pravidlo jen pri skladani moto ve ctvrtek, protoze jinak mit bajky porad pred boxem je kravina natoz kdyz bude prset... ale kolikrat potrebujou ohrejvat bajk a jeste na tom 2-3 lidi sroubujou a potahnou si ven vozejk s naradim.. to zas dali hlavy dohromady myslitelové

IvanDvoutakťák (5069) napsal 07.12.2018 v 17:17+1

Souhlas s Marexem - za obrubníkem má být "kačer"
a bylo by po problémech s "objektivním" vyhodnocováním ,
jestli jezdec za obrubník vyjel či ne !

TDM851 (4095) napsal 07.12.2018 v 14:12

Kdo bude první...
Já přes čáru po prdeli, za mnou soupeř taky po prdeli, jeho motorka, nakonec moje motorka... A mezi námi ještě jezdec, který jede na motorce

Marex (2570) napsal 07.12.2018 v 13:17

Re- start podle posouzení JURY. Toť další krok k ovlivňování výsledků. Jakoby nestačila ta sporná vyjetí za obrubníky, viz Moto3, kde posunuli Di Giantonia vítěze až na 4-tý flek za to, že po nezaviněném kontaktu s jiným jezdcem minul obrubník.

SLEEPER (1002) napsal 07.12.2018 v 12:33

1. bod naprosto v poradku
2. nesouhlas
3. Co jsme tak mohli vypozorovat, tak motorka se startovala hned u otevrenych vrat, aby jezdec mohl hned vyjet. Tady s nicim problem neni.
4.-5. dodatecne ulevy a zvyseni poctu wet tyres, v poradku

omg (1412) napsal 07.12.2018 v 12:33

https://www.youtube.com/watch?v=m_bIaupAeSE

už i po zadku vedle moto jsme viděli, ale nevzpomenu si kdo to byl...

mmlmike (120) napsal 07.12.2018 v 10:10

Takže jedna rozumná změna, větší počet mokrých gum. A zbytek buď kraviny, jako zákaz nastartovat v boxu nebo všivárny typu jezdec se ne/může vrátit do závodu, záleží jen na libovůli komisařů. Ergó, někteří (Mareček) vždycky. Ostatní, jen pokud to Dorně nebude vadit. A klasifikace jezdce, který spadl na cílové rovince a cílem projel po prdeli, to je rovnou komedie. BTW, už se to někomu stalo?

slider81 (66) napsal 07.12.2018 v 10:03

blackblues:

mike.46 (604) napsal 07.12.2018 v 09:07

No, je na komisařích, zda se bude jednat třeba o Marqueze nebo jen "no name" jezdce z druhého sledu...nebo případného soka v boji o titul (třeba Doviho)...prostě Kocourkov...

blackblues (1507) napsal 07.12.2018 v 01:28+1

Tvl nesmet nastartovat moto v garazi jo
A pobavilo spojeni : je pak na komisarich ,jestli pripusti ci nepripusti na start zavodu ,no chtelo by to trochu presneji specifikovat,aby bylo jasno,mohlo by to klidne ovlivnit titul,takova trochu mozna pojistka,nikdy nevite kdy se vam to ve Valencii muze hodit




TOPlist