V Kataru nám to půjde dobře, tvrdí jezdci Ducati

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
tulen. (391) napsal 20.03.2014 v 11:29-1+2

VIZI a proč se tedy tak trápíš a na to "divadlo za nehorázné vstupné" vůbec chodíš? Dnes máš možnost volby a nikdo ti neříká co máš dělat Můžeš jít raděj za 600 na finále extraligy v hokeji, nebo za dva litry na koncert světoznámé skupiny atd atd. Případně můžeš jet na Alpe Adrii zadarmo nebo na přírodňáky za nějakou stovku. Těch možností je nepřeberné množství. Chápu ale že pořád nejlevnější je sednout v trenkách k pc, otevřít si lahváča, zapalit cígo a napsat jak je vše na hovco (píši obecně, jestli si kuřák a pivař nevím) V jedné věci ale s Tebou souhlasím, už od mládí nesnáším označení královská třída. Jednou je pro mě "královskej" ten závod, jindy jinej. Jestli tě ale v posledních letech zklamal program na GP tak tě asi motorky moc neberou. Hanikovo triumf 12/13, úspěšnej Vavrouš, vždy krásný závody nejnižší třídy či moto2... atd

Blackforce (661) napsal 20.03.2014 v 00:04+1

Pastell-

VIZI (1417) napsal 19.03.2014 v 22:43

radši bych přenos WSBK asi by si člověk docela pochutnal...

Pastell (112) napsal 19.03.2014 v 22:13+2

//www.italiaonroad.it/wp-content/uploads/2014/03/Ducati-factory.jpg
Espezetka čaruje Factory - Open - Factory/Open

mamba54 (1340) napsal 19.03.2014 v 22:00-1

Blackforce Poradce Ezpeletovi nedělám. Jen to ze své pozice diváka beru tak, jak to přichází s vědomím, že to stejně nemohu změnit a proto se s tím netrápím. Ve své podstatě si tu situaci zavinily samy továrny.

Pastell (112) napsal 19.03.2014 v 21:11+1

Blackforce: je to tak a navíc předem dali ve známost, že zvažují variantu open a také že se rozhodnou po testování. Prostě když se přecházelo z 2T na 4T, taky teamy s 2T neřvali, že mohli jet taky 4T letos a né až příští rok.

alescech (7) napsal 19.03.2014 v 20:22+1

Nemůžu se zbavit dojmu, že ty megatovárny se na poslední chvíli lekly a vydindali si u Ezp. nová pravidla.

gresini (4454) napsal 19.03.2014 v 20:17+2

VIZI-

Blackforce (661) napsal 19.03.2014 v 18:33+10

mamba54- Prosím Tě, ještě jednou a pomalu mě to vysvětli.
Do 28. února byl poslední termín kdy se mohli všichni včetně ryzích továren a to Hondy HRC, Yamahy nyní Movistar a Ducati Teamu přihlásit, že pojedou v kategorii Open za předem daných pravidel. A to 12 motorů, 24l paliva, měkčí pneumatika na kvalifikaci a neomezený vývoj a testování.
To byly ihned po sezóně 2013 známé pravidla pro Open na rok 2014!!! Žádný návrh!!!
NÁVRH změny přišel až když Ducati kývla na jasně stanovená pravidla pro Open na popud Hondy. Protože se Hondě nelíbilo, že Ducati pomáhala vyvíjet sofistikovanější software pro Magneti Marelli(ten původní je daleko jednodušší). Podotýkám, že se Honda odmítla podílet na vývoji nového softwaru i když jí i Yamaze to bylo nabídnuto a do budoucna by z toho mohly těžit i tyto továrny.
Takže kovbojka v tom je a to že z nelíbících se mě schválených pravidel (a asi nejsem sám) typu továrna/open udělali návrh na prasopsa a toho prasopsa ještě po dohodě zkřížili s chameleonem, který může kdykoliv změnit podobu.
Neděláš ty poradce panu Ezpeletovi?

mamba54 (1340) napsal 19.03.2014 v 17:24-4

Dejvid 17- Kurfa , Tys asi nepochopil, že " to, co jednou řekli", byl jen návrh k jednání. Na něm neprošel a dohodli se na něčem jiném, co potom jednomyslně schválili, včetně Hondy. Tak z toho nedělej kovbojku.

JP (206) napsal 19.03.2014 v 16:29+1

Já bych ještě upravil pravidla podle váhového handicapu, takže všichni kdo nemají 50kg živé váhy pojedou s pytlem písku, na poušti ho mají hodně, takže Dorna by ušetřila za nákup. To je panečku úsporné upatření . Samozřejmě se pytel písku ocejchuje a budou ho pak povinně nosit na všechny PR akce a tiskové konference

Yamasaki (394) napsal 19.03.2014 v 16:26-1+5

Hele jak se tu vsichni navazite do Ducati. Oni si zvolili OPEN, coz byla v te dobe legitimni moznost. Ke zmene pravidel na posledni chvili doslo kvuli Honde, ktere zacalo lepit, kdyz videla jake casy Ducati s OPEN pravidly zajizdi. To jen aby bylo jasno...

Dejvid17 (1088) napsal 19.03.2014 v 14:56+3

ten novej "dodatek" je pěkně sračkoidní abych to tak řekl.. tak když kurfa jednou něco řeknu, tak si za tim stojim a né že si to zas upravim podle toho, jak se mi zlíbí nebo nezlíbí...

SPV (816) napsal 19.03.2014 v 14:42-3+7

gresini: nemáš pravdu. Ty časy na špici byly zajety s verzí Prototyp, ne OPEN. Testy motorek OPEN dopadly hůře. Ba naopak je to od Ducati odvaha, že jdou do něčeho horšího s vidinou vývoje a zlepšení pro příště. Od dob Stonera nebyla Ducati na tom v testech tak dobře jako letos, takže zlepšení na prototypové verzi určitě jsou a Ducati skutečně zamakala, což je dobře, a za mě mají . Doufám, že to uvidíme i v závodech. A Ducati si žádná pravidla vydupat nepotřebovala. Pravidla byla upečena už dávno v loni, a Ducati se rozhodla letos v Únoru, takže ani tady nemáš pravdu.

viking.2 (123) napsal 19.03.2014 v 14:06-3+2

zprava pro Cala : az vyrazis na ten cirkus MOTO GP, rad bych ti mezitim hlidal Lucy

AKRO (-498) napsal 19.03.2014 v 13:59-2+6

Majlo - Nikdy bys Bolta neporazil, protože by jste brali oba!

jack.fx (1) napsal 19.03.2014 v 13:48-1+8

Když už takhle mění pravidla, tak by v první řadě měli zakázat skůtry. Jestli jste si toho ještě nevšimli, tak třeba Honda RCV213V je poloautomat. skůtr, umožňuje řadit bez spojky nahoru i dolu, pod plynem nebo na brzdách a skůtr RCV213 je při tom zcela stabilní.

Nevím jak vy, ale já určitě skůtristům Marquezovi a Pedrosovi v letošní sezóně fandit nebudu.

koolja (134) napsal 19.03.2014 v 12:33+1

majlo-zajimavy prirovnani a ma logiku.Z toho neustalyho meneni pravidel taky nejsu odvazanej.

VIZI (1417) napsal 19.03.2014 v 12:32-5+6

je to divadlo, kde diváci za rádoby královskou kubatůru (která už několik let královská není) vybírají nehorázné vstupné v přepočtu na naši cenu od 1500 do 15000Kč. A to tupé stádo (vzhledem k tomu, že je to jen 1 za rok) je ochotno za to platit. Nepatřím k nim, jelikož vždy kupuji lístek z druhé ruky, tak se vymezuji ze stáda..pač jinak bych se na to už úplně vybodn.ul Ale vzhledem k tomu, že mě vzali WSBK tak je každý rok podpořím. Přeci jenom do té doby než nám ten cirkus trvající cca 5 hodin vezmou. Kolikrát si říkám, mnoho povyků pro nic a jedu domu.

majlo (368) napsal 19.03.2014 v 11:52+7

Je to vlastně takovej povolenej doping. Jako kdybych já chtěl běhat proti Boltovi a bylo mi dovoleno dopovat, ale jakmile bych ho porazil, už bych si ani nešňup :D

DOMINATOR (1260) napsal 19.03.2014 v 11:46+3

Jo Jo uvěřim až uvidim

JEFFzx13 (489) napsal 19.03.2014 v 11:45-2+2

jsem zvedavej kdo z dvojice 04-35 bude tahat za delsi konec provazu

gresini (4454) napsal 19.03.2014 v 11:36-5+4

no uvidíme,co dokážete,cosi jste si jaksi zvláštně vydupali,ale za normálních podmínek by to byla zase až 8-10 místa a takhle pořád dojíždět byla už i pro vás nuda-takže se měnily pravidla!!

Pastell (112) napsal 19.03.2014 v 11:20-1+3

Tak určitě Do tří závodů jste hoši na 22litrech... takže 3 podia




TOPlist