V Assenu odsouhlasili změny v pravidlech

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 05.07.2013 v 14:07+2

SPV, Josef, Jan, Danny a Ivan mají naprostou pravdu. Chování Dorny mi nejvíce ze všeho přípomíná zmatečné- horečné vyvíjení Ducati.
Jednoduše to převedením pod "nového" CEO stále jen upadá. Jeho práce je- NAPLNIT ROŠT. Bohužel je smutné, ČEHO je rošt plný. Místo toho,aby se umožnil vstup novým továrnám, dělá se vše pro udržení těch stávajících, za cenu příchodu garážových "nedodělků", s "polojezdci" v sedlech.
Vše je to na úkor závodění. Míchá se v tom spousta peněz a politiky.
Vyvrcholením bylo zakoupení seriálu WSBK, protože hrozilo, že jim přeroste přes hlavu. I tohle patří do světa velkých financí. Setkáváme se s tím denně. Škoda, že se to promítá i do našeho sportu. Ezpeleta jako takový vlastně nic moc nezmůže. Naštěstí, nebo bohužel?! Je to jen figurka na špagátcích.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 05.07.2013 v 10:03+1

Moc bych si, Pity, přál, aby se uskutečnilo to, o čem se zmiňuješ v závěru(22:49) ! Miluju tento sport od r.1956, kdy mně tatínek poprvé vzal"na okruh". Rebeluju proti vývoji, který nastal v posledních letech a vyvvrcholil 17 jezdci na startu(a někdy jen 13 v cíli!). Těch 24 jezdců, ovšem na špičkové technice a ne první+druhá"liga" společně, by určitě bylo zárukou nejvyšší úrovně tohoto sportu na světě, jak ten paskvil, odehrávající se(v MS!) před pár lety, nikdy pan Espeleta nepřestal nazývat .

PityGPX (949) napsal 04.07.2013 v 22:49+2

Řešení: pustit Súzu jako tovární tým, zatlačit na Aprilku at se přidají jako čistokrevná továrna a at se vykašlou na wsbk kt. v česku nikoho nezajímá ( ), nechat opět povolit možnost mít třeba 5 RC213V, 5 Ducati, dle libosti jako v minulosti, a vyhodit všechna CRT. Bude sice prototypů stále třeba kolem 18 ale i 18 čistokrevných prototypů rovných si ve všech stránkách (palivo atd) dokáži zařídit pěkné závody. Časem pak přijde KTM, Kawa a hned jste na 24.
Prostě de o to udělat z MGP opět soutěž jako dřív.

Tak a do mě!

IvanDvoutakťák (5070) napsal 04.07.2013 v 10:43+1

Naši prapředci měli zůstat "sběrači plodů", s lovem neza-
čínat a zemědělstvím už vůbec ...

Honda.boy (331) napsal 04.07.2013 v 10:25-1

To jsou zase hlášky , holt čecháčci nebudou nikdy a s ničím spokojený . Kyselo je moc kyselý a bramborák je moc bramborovej...

PacienT.cz (687) napsal 04.07.2013 v 07:17-1+1

@josef58 To že jsou superbiky "motky z krámu", tomu snad nevěříš ani ty Jen pro představu - tovární týmy v superbicích zaprvé jasně deklarovali, že svůj materiál rozhodně nikomu nedají do ruky a za druhé - teď se kroutí, když jim chce zavést limit 300 000 Eur za motorku. To asi není cena, za kterou by jsi si v krámu něco koupil ne?

krouzil46 (21) napsal 04.07.2013 v 03:12+4

akro myslim ze spzku precenujes

AKRO (-498) napsal 04.07.2013 v 00:22+2

On je problém ten, že SPZka rozumí jenom penězům!

josef58 (823) napsal 03.07.2013 v 22:27+3

SPZka opravdu nic nevyřešil. Ale jedno se mu musí nechat a totiž to, že za jeho vládnutí, kdy krom jiného svázal i ruce inženýrům jeho "skvělými" reglementy se vlastně motky z krámu dostaly na technickou roveň královské a co se týče jeho růžové budoucnosti CRT, tak je i předstihly.

Jinak Suzuki v roce 14 nedovolil startovat jako továrni tým. Jedině přes nějakýho kmotra, lobbistu..., no a sme zas u té politiky Suzuki už měla v MS tovární tým, když malej Carmelo ještě tahal kačera po zahradě. A teď jim to zakáže,...holt jiná doba.

PacienT.cz (687) napsal 03.07.2013 v 21:38

@SPV 14:33: Každý televizní přenos může být lepší, obzvláště pokud se jezdec kterého sleduji vyskytuje někde v poli. (tedy minulou sobotu jsem si fakt nestěžoval...! ) Ovšem viděno takovou logikou, že chce divák vidět souboje o stupně vítězů, by mohly vlastně v celé třídě MotoGP startovat čtyři motorky, 2 Hondy a 2 Yamahy, zbytek by tam nemusel být..!?
@Desmo 16:30: Tak tak.

Krabbio (1002) napsal 03.07.2013 v 21:24-1

Dejvid17: V obou pripadech se to muze stat ;DD Hlavne dat ten motor do suter (kalex) rámu,to bych byl sakra zvedavy

Dejvid17 (1088) napsal 03.07.2013 v 20:51

Krabbio: třeba produkční dukáta bude lepší jak tovární, i to se může stát, nebo dát motor Ducati do nějakýho suter(kalex) rámu, třeba by neměla takový problémy

Krabbio (1002) napsal 03.07.2013 v 20:17

produkcni Ducati nikdo nekoupi i kdyz bude mit ART v roce 2014 trosku horsi elektroniku tak zase budou mit zase o neco lepsi motory nez EVO 3 co ted jezdi aspar.

AKRO (-498) napsal 03.07.2013 v 19:31-2+3

No jistě Desmo, abys toho hrobníka MGP a jeho nesmyslné CRT nezapomněl pochválit!

ChenziiR1 (158) napsal 03.07.2013 v 19:24-2+2

Desmo69,Pac!enT
Bojim se ale,ze hážete hrach na stěnu.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 03.07.2013 v 18:38+4

Bez emocí,Desmo - kdo "tomu" už od změny 990-800ccm
(a teď i WSBK!) vlastně šéfuje ??

desmo69 (638) napsal 03.07.2013 v 16:50-3+1

Chtěla, ale plány odložila. Chtějí víc vyvíjet a např. ještě vůbec neměli odzkoušenou elektroniku od Magneti Marelli, od které bude povinný hardware. Zatím totiž používají elektroniku Mitsubishi

jan26 (3624) napsal 03.07.2013 v 16:38+2

Mam za to,ze Suzuki chtela vstoupit se svym vlastnim tymem uz v roce 2014.

desmo69 (638) napsal 03.07.2013 v 16:30-3+3

SPV, Suzuki nikdo nezakazuje vstoupit Vždyť příjdou v r. 2015, víš o tom vůbec? A proč by Honda nemohla dodat dalších xxx moto? Budou prodejný, týmům zůstanou na doživotí a s motorkou si můžou dělat co chcou. Třeba prodat do CEV když budou v rámci pravidel Stock Extreme.
A co přineslo divákovi CRT? Ty si myslíš že nebýt CRT tak z ničeho nic bude na startu 24 motorek? Jak by je kdokoliv donutil dodat víc motorek? Zájemci o stroje byli. Ze strany továren ale ne.
Čím to že najednou Yamaha chce pronajímat motory M1, přitom před rokem to bylo naprosto vyloučený? Proč najednou bude Ducati pravděpodobně prodávat starší modely, když ještě loni to bylo absolutně nemyslitelný? Proč se Honda trápí s vývojem nějaké okleštěné RC213V kterou bude dokonce prodávat, když (před)loni zrušila vývoj prototypových RC21xV pro satelitní týmy, protože se jim to nevyplácelo a radši dodala všem od začátku sezóny ty stejný?
Že by najednou všechny letos osvítil duch svatý a továrnám jde o to aby bylo na startu co nejvíc motorek? To je sakra velká náhoda..vždyť předloni jim to bylo naprosto U PR*ELE kolik je startujících...a teď chodí s prosíkem k týmům aby si vzali jejich vynálezy.
Jak píše Pacient...má zdejší inteligence lepší nápad jak toho dosáhnout bez dvou let CRT?

mmp (22) napsal 03.07.2013 v 16:12

...tak jsem to auto našel - 1960 Cadillac Sedan de Ville viz //www.cadillac.cz/auta/1960-deville-sedan souhlasí tvar střechy, světla, chromovaná lišta na boku atd...

IvanDvoutakťák (5070) napsal 03.07.2013 v 15:40-3+1

PacienT to napsal přesně : my jsme pouzí "konzumenti" tohoto
sportu a jeho zpúsob řízení PROFESIONÁLY(a sakra dobře place-
nými!)si "dovolujeme" kritizovat. Uznávám,že třeba předčasně,
ale do sezóny r.2014 už není zase tak daleko, budeme vidět
jak vše bude fungovat a že třeba už nepřijde další změna
objemu motoru MotoGP, či další "převratná" řešení ...

IvanDvoutakťák (5070) napsal 03.07.2013 v 15:21-1+4

Ještěže autorem článků, do kterých se "montuju", už nepíše
"sám Bosso" - to už bych teď měl jeden z jeho "proslulých
zákazů" a Vy, pane mambo54, klid ...

SPV (816) napsal 03.07.2013 v 14:33+8

PacienT: místo vyplazovaní jazyku mě raději řekni, kolik vlastně uvidíš jezdců v TV během závodu ? Mám na mysli na jakém pořadí uvidíme jezdce v TV ? Když bude na startu 30-40 CRTéček, které stejně v TV nikdy neuvidíš, budeš spokojen ?
Jakto že Hondě je povoleno, aby dodala 5 dalších motorek- tedy 9 celkem, a Suzuki nesmí vstoupit jako tým ???
Pan Ezpeleta nic nevyřešil. Ten jen koupil SBK, aby je zpomalil, protože půlka startovního pole GP (první ligy) jezdí pomaleji, než SBK (druhá liga jak sám Ezpeleta říká).

mamba54 (1340) napsal 03.07.2013 v 14:19-5+2

PacientT.cz- Přesně! Líp bych to nenapsal. A ty I2T, už sem přestaň pořád montovat ty politické narážky. Ktomu jsou určeny úplně jiné stránky.Tam se můžeš vyřádit do sytosti.

PacienT.cz (687) napsal 03.07.2013 v 14:07-3+6

@SPV: @AKRO: Jestli by Vám bývalo bylo milejší dívat se na závod 12 motorek bez záruky, že jich další rok nebude třeba jen 10, tak pak bych rozuměl tomu, že držkujete. Samozřejmě že nepochybuju o tom, že by se na tomto fóru našlo nejméně pět vyjednavačů, kteří by MSMA hravě donutili, aby se zbavili jejich vlasntí elekroniky a začaly prodávat jejich motorky třeba za zlomek toho, co stojí motorky do WSBK
Protože jste se toho ale neujali, tak to takto vyřešil Ezpeleta, ovšem všichni kdo to sledují dobře ví, že to byl jen nástroj k tomu, jak továrny donutit ke změně, něco jako "výjimečný stav", který se teď ruší, protože to už nebude potřeba a bude to jen software, který bude motorky MSMA a "non MSMA" odlišovat.
A je to dobře, protože máme šanci na to, že zatímco se tovární týmy budou trápit s 20 litry a 5 motory, tak v podstatě ta samá motorka může jezdit se jednotným software, 24 litry a 12 motory. Na to že je už tři roky těžká ekonomická krize a například ve WSBK některé týmy ani nemají peníze do konce sezóny, to docela jde.
Mě by vážně zajímalo, jak by jste to řešil Vy, nebo ostatní top manažeři Schválně, zkuste namísto stereotypní kritiky nahodit nějaké "notičky"

Foxx5 (633) napsal 03.07.2013 v 13:53-1

1960 Cadillac Eldorado Biarritz Convertible, asi...

SPV (816) napsal 03.07.2013 v 13:20+6

desmo69: nic splněno ještě není! A pokud se napíšou pravidla, tak se mají dodržovat. Což se neděje a nedělo. Pokud si dobře pamatuješ, tak Ezpeleta říkal, že CRT je budoucnost GP. Toto mu vydrželo 1 rok. A už tu máme zase jinou budoucnost- produkční moto. Řekni mě, co přineslo CRT divákovi ? Přijde ti normální, že Suzuki nemůže vstoupit to GP, ikdyž o to má zájem ?

AKRO (-498) napsal 03.07.2013 v 12:09-1+3

SPZkovina...

1100Virago (3052) napsal 03.07.2013 v 11:24+4

IvanDvoutakťák: Spíš politbyro ÚV KSČ...

IvanDvoutakťák (5070) napsal 03.07.2013 v 11:05+4

SPV
Dorna: "Nařízení provedení pozměnění ... "
Nepřipomíná Vám to parlament ČR ??

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist