Udělá Rossi největší chybu své dosavadní kariéry?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
YBR (18) napsal 09.08.2010 v 23:46

Pro me osobne Valle k Yamaze patri. U Hondy ho moc nepamatuju. Umim si predstavit jak s nima pripravuje novou reklamu na R1 nebo R6 za nejakych 5 ... 10 ... 15let jakoz to byvaly jezdec YAMAHY. Na druhou stranu. Je to Ital - a kdyby vyhral na Ducne byl by asi jeste vetsi narodni hrdina nez ted a je to i vyzva urcite. Ostatne Max+RSV je taky dobra dvojka :). Kazdopadne at pojede kde pojede budu mu fandit. A jestli to bude u yamahy tak jeste vic :)

AKRO (-498) napsal 25.07.2010 v 20:53

Sors - Tak na nás nebuď tak přísný! Když se dlouho kecá o jednom tématu, nakonec se stejně začnou lidi opakovat!

PityGPX (949) napsal 25.07.2010 v 18:54

Ja chodivam sem.

//www.motorkari...um-kategorie/?fid=25

sors (52) napsal 25.07.2010 v 18:39

Tož vono aspoň člověk má co na tom internetu číst ..teda vlastně přecházíte pořád do SBK vs. MGP a Rossi je/neni buh no, ale tak už ať je u Ducati, to bude plodná diskuse ..teda jestli mu daj těch 21 míčů E, tolik ročně neprokouřím

PityGPX (949) napsal 25.07.2010 v 18:28

Prostě rádi kecame o motorkách, jednoduché .o) pokud by to někomu vadilo tak by nám dal ban ať nemůžeme psát :) mně by to nevadilo. Toš ono je téma a prostě z toho tématu se přejde na něco jiného kt. taky souvisí s tím článkem ale už je řeč o něčem jiném! Ale jádro té diskuze je pořád ten článek!!!

sors (52) napsal 25.07.2010 v 18:12

Pity: jo čte a umí i rozeznat téma+diskuse .. jsem teď zkoušel projíždět diskuse a vy fakt jste offtopic skoro všude, to je nějaká zvláštní touha po sebeuplatnění?

PityGPX (949) napsal 25.07.2010 v 17:59

Mimochodem, když už jsem dole zmínil přijmeni Kuby, tak mu přeji takhle nadálku vše nej k svátku, pokud si to K.S. tady čte (zřejmě jo, když se zlobil že x lidí pomlouvaj jeho tým na internetu a kecaj o tom, když do toho nevidí atd).

sors (52) napsal 25.07.2010 v 17:58

Navhuji administrátorům vytvořit zvláštní chat, ne-li portál, pro uživatele AKRO, Pity a Desmo, aby mohli ke každému tématu rozvíjet své pekelně zasvěcené OFFTOPIC diskuse někde jinde a nezasírali každý téma stejnýma kecama

PityGPX (949) napsal 25.07.2010 v 17:53

No ano, ale teď se bavím, že pro SBK pole je lepší, když tam jsou jezdci z BSB než z WSS. do MGP nikdo z WSS jit ani nemůže, to pravidla (moje) nepovolují. Já mám pravidla: do MGP z top3 250/mt2 a z top2 SBK! :)
Poslední případ, kdy se stalo, že šel borec z WSS do MGP byl snad Pitt, kt. se zalibil Haraldu Ecklovi u angažoval ho z WSS přímo do MGP na Kawu ale byla to tragédie, i když z větší miry díky nekonkurenceschopné motorce.

AKRO (-498) napsal 25.07.2010 v 17:40

PityGPX - Nebylo by spravedlivé říci, že né každý jezdec, který je dobrý třeba v SSP nebo MOTO 2 není schopný zajet špičkově MGP nebo SBK? Věř tomu, že to tak je./třeba Sofuoglu!/

PityGPX (949) napsal 25.07.2010 v 16:49

Ostaní továrny jako Aprilka, Kawa, Suza, tam se asi jezdecké obsazení měnit nebude :) Ačkoliv třeba Sykes (ještě) nemá smlouvu tak je jasné, že ho nevyhodí.

PityGPX (949) napsal 25.07.2010 v 16:47

Jj, to je pravda, vím jak to myslíš, no já bych ani neřek, že by WSS byly v dnešní době předkategorii WSBK. Prostě je to tak, že královská kubatura v produkčních motocyklech o objemu 1000 jsou SBK a o objemu 600 jsou WSS, pro mě tedy WSS jakoby konečná stanice. Viz Sofoglu, ten je na vrcholu WSS ale dal se nema šanci dostat, bo ho nikdo neangažuje když už zklamal v SBK. Prostě, v současné době je předkategorie WSBK šampionat BSB (a mohla by být klidně aj AMA, ale ta je v troskách a tipuji že dlouho žádný amik do WSBK nepřijde, po vzoru R.Lee Haydna či Bena).
no a WSS teď víc koresponduje s MT2, kvůli objemu 600. Však už jsou prohlášení že Laverty má v planu mt2 nebo sbk, osobně jsem se na to ptal v paddocku. Osobně bych byl radši, kdyby Laverty šel do MT2, sedačky SBK ať necha Capirossimu, Edwardsovi, a Brooksovi. Brooks je jediný kdo by dle mě měl realnou šanci si najít angažmá v SBK z těch, co jezdí v BSB. Takovýmu Jamesovi Ellisnovi, ačkoliv mu fandím, nevěřím, že něco v SBK najde, bo i ten počet týmů v SBK už není takový jako býval a o každá sedačc v SBK se dobře a dlouho diskutuje, kdo na ní usedne! Taky otázka je, zda přijdou nějaké satelity do WSBK, či zda nějaké satelity neskončí. Továrny jako BMW, Yamaha, Ducati, Honda borce z BSB najímat nebudou, ti si najmou právě toho Capirossiho či Edwardse a nebo někoho kdo teď jezdí dobře na satelitu (Checa, Scassa, Smrž).

desmo69 (638) napsal 25.07.2010 v 16:31

Pity, však to nikdo nepopírá Jen je to trošku nespravedlivý vůči ssp, jakožto předkategorii sbk ne? Proto, jak jsem říkal, jakou cenu má jezdit sporty, když s největší pravděpodobností se dál nedostaneš? Leda do moto2 no...

PityGPX (949) napsal 25.07.2010 v 16:28

Je to přesně tak, SoulTrain má 100% pravdu. U MGP se nabírá jezdce z moto2 resp. z 250 což bylo logické ale u SBK je lepší, reálnější a LOGIČTĚJŠÍ cesta nabírat jezdce ze špičky BSB. Bráli je i z WSS ale ti nejsou tak dobří, viz Sofoglu! Ten propadl na Ten Kate. Sice mi někdo může říct, že Cal šel z WSS ale i ten Cal šel z BSB. On šel do WSS jen proto, že nesehnal angažmá v WSBK jako ti tři jmenovaní (Byrne, Sykes, Haslam), kdyby ho angažovali u yamahy, tak titul WSS ani nemá, pro něj to byla jen přestupní stanice.
Prostě, pro WSBK je lepší, když tymy nabíraj jezdce z BSB, neboť maj zkušenosti s těma bajkama, jak popsal Soul. A je to opravdu lepší cesta než nabírat borce z WSS.
Teď se to asi změní, týmů ubývá a jezdců na trhu v MS je nadbytek, takže pochybuji, že by příští rok do WSBK stoupila další parta jezdců z BSB, spíš to bude obráceně, že se někteří možná vrátí zpět do BSB. Navíc v BSB nejezdí jen britové, jezdí tam i japonci (kiyo) a jezdívali tam i španělé (lavilla - taktéž britský šampion), takže to není jen o britech. Osobně si myslím, že jediný, kdo by mohl WSBK jezdit z BSB je Joshua Brooks, ten by mohl být tým. kolegou Broka Parske, tak podobná jména nejsou oni bratři?
Jinak, všichni britové, co jezdí v SBK jsou tam po právu bo byli kinzi právě v BSB, takže není důvod nad něma pochybovat. Na druhou stranu, dost jezdců z WSBK právě loni odšelo do BSB, viz japonci (Kyio, Kagayama) a další (Hill??). Moh bych napsat aj Pitta ale ten tam je nezaviněně, protože mu zkrachoval tým, navíc se vratí do serailu Grand Prix, kde snad od Brna pojede místo De Angelise v týmu, více o tom ví bosso.
Na druhou stranu je pravda, že BSB je hodně prestižní, ale titul BSB v MGP či v SBK zas až takovou váhu nemá. V MGP jezdilo určitě pár jezdců kt. ten titul BSB dali ale neuchytili se, no a jak vidíme u Kyia, Lavilla (též britští šampioni) i on se v SBK taktéž dlouhodobě neuživil, a to samé nám dokazuje i Byrne, který taktéž má titul BSB ale i jemu hrozí ukončení angažmá v WSBK, takže když si to tak vezmete, tak titul BSB nezačuje dlouholeté působení v SBK (a už vůbec ne v MGP), protože jedna věc je získat titul v BSB ale druhá věc je získat výsledky WSBK a zatím lepší výsledky WSBK maj jezdci kt. ten titul nemaj ale skončili na 2. 4. pozici (viz Haslam, Crutlow, Sykse, Vermeulen, Toseland) ti všichni nedali titul BSB ale jsou tam a maj budoucnost před sebou v SBK!!! takže titul BSB nepřeceňovat, pokud budeme mluvit o angažmá v MS ! Lepší titul Moto2, WSS než BSB

desmo69 (638) napsal 25.07.2010 v 14:38

ne

SoulTrain21 (753) napsal 25.07.2010 v 11:32

desmo"a já na to, že třeba SSP (což je mistrovství světa) a nebo Stocky (což je evropa)" ty si ze mě asi děláš prdel ne? Už jsem ti na tu tvoji idio_skou otázku jednou napsal a jmenoval jsem ti jezdce,kteří z WSS přišli,takže odtamtud nějací jezdci asi chodí ne?To že jich není víc a berou je z BSB je tím,což sem ti mimochodem už taky jednou psal ,že BSB má obdobné motocykly jako WSBk a tím pádem ti jezdci jsou tam na WSBK lépe připraveni než jezdci 600ccm z WSS,důkazem toho je že jezdci z BSB se tam ve většině případů drží na vyšších příčkách než jezdci z WSS a otom,že BSB má větší uroven než další jiné národáky,se asi nebudeme bavit ikdyž ty nato určitě zase nějakou idi_tskou připomínku mít budeš

AKRO (-498) napsal 25.07.2010 v 01:45

Šetři raději na mechanika! Jinak máš pravdu, musím přiznat, že ty Supersporty jsou většinou proti MOTO 2 levnější jen 18x !

desmo69 (638) napsal 25.07.2010 v 01:25

jestli je ssp 20x levnější jak moto2 tak do toho příští rok jdu asi taky. Prodám kolo a koberec, a možná mě ještě něco zbyde na svačinu

desmo69 (638) napsal 25.07.2010 v 01:20

..a všechny ne, jen tebe (bez urážky)

desmo69 (638) napsal 25.07.2010 v 01:20

30x levnější sbk, 20x levnější ssp...no a co ještě? nejsi ty v nějakým kóma?

AKRO (-498) napsal 25.07.2010 v 01:13

Desmo69 - Ty mě fakt bavíš! Ty bys všechny, co s tebou nesouhlasí, dal zavřít nebo popravit, v mém případě utopit! To víš, že ty tvoje vykonstruované MGP nesmysly, ti tady moc lidí žrát nebude! Na čem ty svoje fantasmagorie stavíš? Co jsou ty tvoje slavné MGP a ty jeho dvě odnože? Vždyť už ty závody nejsou pomalu vyrovnané už ani v MOTO 2! 125ky jsou jako Španělské mistrovství, vyrovnanost skoro žádná, ale pořád ještě lepší než ta trapárna SPZ-MGP, kde po dojetí závodu není ani komu dát body a to tam satelity jen krouží a závodníci jsou tam čtyři! Jezdí to o 1-2 vteřiny rychleji, než o 30x levnější SBK! A to ještě jen proto, že jezdí horší gumy, jinak by jezdili úplně stejně rychle, pokud by tedy byla pravda, jak tvrdíš, že v MGP jezdí lepší jezdci. To samé MOTO 2, nejedou ani jako 20x levnější Supersporty! Máš smůlu, pravdu neokecáš!

desmo69 (638) napsal 25.07.2010 v 00:45

SoulTrain, ty jsi mistr v překrucování. Vytvoříš si jakou vlastni fiktivní realitu, a o té mě tady píšeš. Říkám že je bsb podřadnou sérií, říkám že tam jezdí amatéři, říkám že si ti britové nezaslouží jezdit v ms? Říkám to snad?! Ty budeš asi podobnej případ jak akro mě připadá. Tohle fakt nemá cenu. Už podruhé říkám, že tady píšeš uplně o něčem jiným, než v počátku šlo. Když ti to připomenu, tak prvopočátek byl: je tam mnoho britů > pak bylo řečeno že poprávu > a já na to "to jakože protože všichni nějak vyhráli nebo kdo ví co, BSB?" > a ty na to, kde mají jezdce brát, když se mě nároďáky nelíbí.. > a já na to, že třeba SSP (což je mistrovství světa) a nebo Stocky (což je evropa)...a obojí je víc jako britský mistrovství. A ty mě tam pak zacneš plkat o nějakých španělech v 125ccm...fakt jak u deme*tů. Tohle nemá cenu, sorry

SoulTrain21 (753) napsal 25.07.2010 v 00:29

Bože to je jako mluvit s kusem dřeva.Jasně,že MGP musí brát jezdce ze svých podkategoríí,protože v žádne jiné zemi se s prototypy nejezdí,tak jim nic jiného nezbývá a proto jsou v převážne většině brání z 250ccm.Ale BSB je se svýmy typy motorek hodně podobné WSBK a navíc má BSB velkou uroven,tak je jasné,že týmy sahají po britech,protože to pro ně není problém adaptovat se na WSBK.Nechápu co je natom tak těžkého pochopit Když je BSB tak podřadnou serii jak si ty myslíš a jezdí tam samí leváci,kteří nemají právo jezdit MS,jen pro,že začínají v národáku,tak mi teda vysvětli,jak je možné,že se Toseland,kterej přišel do světového závodění ztoho méněcenného národáku,ze kterého podle tvých slov asi nemá cenu brát jezdce,protože jsou asi uplní amatéři,dokázal dostat Toseland až do MGP?Proč hoši od Yamahy prosili Crutchlowa aby šel jezdit místo Colina do Tech3,když je taky tak špatnej jezdec,kterej pochází z BSB a WSS? Já ti napíšu,že Moto2 bude v dalších letech nabírat jezdce ze španělského národáku a ty mi nato napíšeš,že uzž se nato těšíš ale když nabírají wsbk z britského národáku,tak je to špatně protože to je tak méněcenný podnik To je jako stemi starými jezdci.Podle tebe když borec nejde od mala cestou 125ccm a 250ccm se statusem MS,tak asi nemá právo se do toho závodění jinak dostat ty jseš ztoho mgp fakt uplně zmagořenej a ja stebou radši končím debatu,protože už ti zase rudnou oči,ještě ti praskné žilka v oku a naco by jsi potom čuměl.

desmo69 (638) napsal 24.07.2010 v 23:41

Akro, no narozdíl tebe, jakožto vrchního představitele paranoidního blázna, bych zavřel do nějaké díry kilometr pod mořskou hladinou někde kua v mariánským příkopu

desmo69 (638) napsal 24.07.2010 v 23:39

SoulTrain, tak podruhé a snad naposledy..je rozdíl brát borce z mistrovství světa, jako to dělaj týmy v motogp, a brát borce z nároďáku jako to dělaj v sbk..chápeš to už nebo pořád ne?

sors (52) napsal 24.07.2010 v 21:54

1. Největší chybou by bylo, kdyby se nepokusil přidat ještě titul na Ducati, už nemusí nikomu nic dokazovat, takže nemusí do konce kariéry zůstávat v teplíčku u Yamahy a pak pápá. Dosáhl (skoro) všeho, je čas se předvést na domácím stroji
2. Jestli přestoupí nebo ne je jen otázka sehnání peněz, stát se to má a na tom to visí.
3. Nechám se teda překvapit
Kdo by asi jel za Ducati, kdyby Rossi nejel? Lojrenzo pochybuju. Duo Abaja/Hayden nezní špatně, ale ještě někoho do počtu to chce

AKRO (-498) napsal 24.07.2010 v 20:34

Jdi do toho, Desmo! Na co čekáš, tebe je tady v Čechách škoda!

AKRO (-498) napsal 24.07.2010 v 20:10

Desmo69 - Já to vždy o tobě věděl, že jsi borec a manažér! Jen se divím, že se tady na stránkách s námi vůbec zahazuješ! Že své znalosti a hlavně manažérské schopnosti nenabídneš třeba Ezpeletovi! Počítám, až bys mu svoje teorie vyložil tak to s dědkem sekne o podlahu!

SoulTrain21 (753) napsal 24.07.2010 v 20:07

Ale to,že bude nabírat MT2 ze španělského mistráku přece nevadí,to jen u WSBK vadi,když nabíra z britského,víš pity

PityGPX (949) napsal 24.07.2010 v 20:03

Je to pravda
moto2 bude nabírat ze španělského mistráku a WSBK nabíra z BSB, jednoduché :) borci maj zkušenosti s těmi motocykly a pro šéfy týmů jsou pro ně prioritní volbou. Sice neumějí tratě kt. by uměli když by jezdili 125 v případě mt2 či wss v případě sbk ale to nevadí.

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist