Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Suzuki to už dokázala,její stroje v motoGP jsou plně konkurenceschopné a s výborným jezdcem má na titul a Rins je už teď hodně vysoko,jak jsem psal kdysi. Pokud bude pokračovat jako v závěru loňské sezóny budeme se divit!
V BMW byl take tovarni tym pod Alpharacing.
Predstava rychlych vymen lidi v tymu, vikendove prace, uctovani prescasu a okamzitych rozhodnuti je absolutne neslucitelna s pracovnimi a personalnimi procesy velke korporace.
Sice by esercé mělo flexibilitu, ale na druhou stranu Suzuki není bůhvíjak bohatá firma. S Hondou se nemůže rovnat ani z dálky, takže v případě jakýchkoliv finančních krizí a potíží bude budget esercé přímo viditelnej a jako první škrtací položka, tzn. sůza by z motorsportu v případě finanční krize zmizela rychlejš než pára nad hrncem...
radši dejte prachy do MXGP než vymýšlet firmy pro firmu.
Suzuki to už dokázala,její stroje v motoGP jsou plně konkurenceschopné a s výborným jezdcem má na titul a Rins je už teď hodně vysoko,jak jsem psal kdysi. Pokud bude pokračovat jako v závěru loňské sezóny budeme se divit!
V BMW byl take tovarni tym pod Alpharacing.
Predstava rychlych vymen lidi v tymu, vikendove prace, uctovani prescasu a okamzitych rozhodnuti je absolutne neslucitelna s pracovnimi a personalnimi procesy velke korporace.
Já tomu věřím. Sůza chce viditelně dobýt zpět to, co jim kdysi vybudoval Kewin Schwantz, nebo Kenny Roberts ml. SRC bude asi jediná možnost.
Jakožto fanoušek Suzuki jsem proti.
Sice by esercé mělo flexibilitu, ale na druhou stranu Suzuki není bůhvíjak bohatá firma. S Hondou se nemůže rovnat ani z dálky, takže v případě jakýchkoliv finančních krizí a potíží bude budget esercé přímo viditelnej a jako první škrtací položka, tzn. sůza by z motorsportu v případě finanční krize zmizela rychlejš než pára nad hrncem...
radši dejte prachy do MXGP než vymýšlet firmy pro firmu.