U Pramac Racingu je spokojenost, rameno Hernandeze ale není stoprocentní

Satelit Ducati Pramac Racing testoval koncem února poprvé v kompletní sestavě s Danilo Petruccim a Yonny Hernandezem. Ital už začátkem února absolvoval první IRTA test v Malajsii (13. - 2'00,970), kde ale Kolumbijec chyběl, protože si při tréninku vykloubil rameno. Druhý test královské MotoGP dokončil Danilo Petrucci celkově dvanáctý, jeho týmový kolega Yonny Hernendez byl třináctý.

Poslední den druhého testu v Malajsii nastavil Danilo Petrucci čas na kolo 2'00,556 sekundy a v celkovém hodnocení tří dnů zkoušek obsadil dvanácté místo, jen 0,281 sekundy od desátého místa. Ztráta na nejrychlejší čas testu představuje 1,441 sekundy.
Danilo Petrucci test v Malajsii komentoval slovy: „Jsem velmi spokojený s prací, kterou jsme dnes odvedli a vůbec, kterou jsme udělali v průběhu celého druhého testu v Sepangu. Moc děkuji týmu, protože neustále pokračujeme v zlepšování díky správným rozhodnutím. V závěru posledního dne jsem na tvrdé pneumatice málem zajel rychleji než předtím na měkké sadě. Musím říct, že mi bylo moc líto, že jsem už odpoledne žádnou měkkou pneumatiku neměl.“

„To je ale jen drobný detail. Jsem spokojený, protože jsem s motorkou získal dobrý cit a jezdil kola kolem 2'00,8 sekundy na tvrdé směsi. Kolo za kolem jsem získával jasnější představu a to dokonce i díky možnosti sledovat data dvojice jezdců Ducati, čímž jsem se hodně naučil. Cílem pro Katar je získat stabilní rychlost,“
dodal italský závodník.

Kolumbijec Yonny Hernandez testoval koncem února letos poprvé, ale velmi rychle získal cit se svým novým motocyklem Desmosedici GP14.2, když své maximum na kolo posunul na hranici 2'00,603, což mu stačilo na celkové třinácté místo. Na svého týmového kolegu Petrucciho tak ztratil jen 0,066 sekundy.
„Jsem moc rád, protože jsem každým dnem zlepšoval své výkony, i když jsou bolesti ramene stále ještě dost silné a to zejména, když se snažím zajet rychlé kolo,“ prozradil Yonny Hernandez. „Potřebuji na sobě zapracovat a s ramenem podstoupit intenzivní fyzioterapii, abych byl do Kataru stoprocentní. Každopádně jsem potěšen zlepšením, jakého jsem v Malajsii dosáhl.“

„A co se týče nejrychlejšího kola. Podařil se mi nastavit dobrý čas, ale pořád mi schází síla v rameni, takže na to nedokážu pořádně zatlačit,“
pokračoval Kolumbijec. „Test jsem dokončil bez jakýchkoliv problémů, což je dobré znamení. Bylo to vlastně poprvé, kdy jsem měl možnost jezdit s GP14.2 a mé první dojmy jsou dobré. Na měkké pneumatice je motorka prokazatelně mnohem rychlejší než loni a na tvrdé směsi se cítím mnohem jistější.“
.

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (2x):



TOPlist