U Ducati pred Jerezem vládne pohoda

U týmu Ducati Marlboro vládne po úspěšném zimním programu pohoda, všichni se těší na zahajovací závod letošní sezóny.

Po testech v Evropě, Austrálii i Asii se k prvnímu závodu Grand Prix postaví i tovární tým Ducati Marlboro, jenž stejně jako mnoho dalších týmů absolvoval velmi náročnou zimní přípravu. Loris Capirossi i Sete Gibernau se těší na úvodní závod, přesto ve svých vyjádření hovoří s opatrností. Již ke čtvrté sezóně v sedle italského monstra se připravuje Ital Capirossi. Se svým týmovým kolegou byl nejrychlejší během IRTA testů na okruhu Jerez de la Frontera, což dokazuje pozitivní cestu vývojového programu továrny Ducati. Španěl Gibernau několika výraznými výsledky během zimního testování dokázal, že se strojem Ducati Desmosedici GP6 nalezl stejnou řeč, a tak bude jistě zajímavé sledovat, jak se bude červenému týmu dařit během sedmnácti zastavení sezóny MotoGP 2006.
Livio Suppo (šéf týmu Ducati Marlboro)
Poslední testy v Jerezu se nám vydařily, ale měli jsme trochu výhodu, protože jsme tam testovali již v listopadu, přesto jsme celkem spokojení, ale také víme, že naši soupeři budou o závodu silnější. Potřebujeme pokračovat v práci a udržet si svou motivaci. Lori i Sete přes zimu tvrdě pracovali, odevzdali inženýrům z Ducati a technikům od Bridgestone mnoho materiálu, které nám pomohly vylepšit motocykl. Samotný jezdec dokáže v tomto sportu udělat ohromný rozdíl, proto našim jezdcům děkuji. V posledních letech jsme během úvodních závodů příliš bojovali, doufám proto, že letos budeme konkurenceschopní hned od začátku.
Loris Capirossi
Myslím si, že jsem pro první závod dobře připravený. Tým i Bridgestone jsou v tuto chvíli opravdu silní, motocykl pro Jerez vypadá také dobře, zlepšily ho modifikace uskutečněné na nastavení během posledního testu. Není vždy snadné najít perfektní nastavení, ale stroj je v tuto chvíli opravdu perfektní. Doufám, že informace získané během posledního testu nám pomohou i na dalších okruzích. Přes zimu jsem pracoval velmi pilně. Motocykl je lepší než byl, motor je silnější, také se hodně zlepšily pneumatiky. Bridgestone během zimy odvedl dobrou práci, děkuji jim za ní. Jerez je dobrý okruh, je pěkný a technický. Pro rychlou jízdu v Jerezu potřebujete vyvážený motocykl a dobře nastavený předek stroje, protože potřebujete mít důvěru v nájezdu do rychlých zatáček.
Sete Gibernau
Díky ohromné práci týmu a Bridgestonu se nemohu dočkat zahájení sezóny. Není snadné absolvovat hned úvodní závod na domácím okruhu, ale nakonec nepamatuji v tomto šampionátu snadný závod. Bude to těžký rok, ale jsem mentálně silný a jsem připravený udržet se během celé sezóny v dobré kondici. Jsem připravený bojovat a dát do toho vše, pokud dokážu získat výsledky, bude to úžasné! V Jerezu bude důležité udržet si rychlost, je to okruh, na kterém jezdíte pomaleji, když bojujete s motocyklem. Potřebujete kvalitní kontakt předního kola s dráhou, ale to není snadné, protože zde máte krátkou převodovku a tak se motocykl snaží často zdvihat na zadní kolo.

Informace o redaktorovi

Petr Štola - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist