Tým Suzuki zůstal v Texasu a testoval aktualizace GSX-RR

Jezdci Maverick Viñales a Aleix Espargaró zůstali v Texasu, aby společně s týmem Suzuki testovali novinky a zhodnotili data z úvodních tří závodů sezony. Centrála Suzuki v Japonsku připravila pro tento test některé aktualizace co se týče nastavení podvozku a elektroniky. Hlavní pozornost soustředili na nový podvozek 2016 a pracovali na různých variantách jeho nastavení.

Tým Suzuki zůstal v Texasu a testoval aktualizace GSX-RR

Oba jezdci Suzuki využili maxima času na dráze, aby v závěru dne potvrdili pozitivní pokrok. Po třech závodech se zpětná vazba jezdců v některých aspektech liší, ale oba společně souhlasí s nastaveným směrem, který na danou situaci reaguje rychlými změnami. Časy na kolo dosažené během testu na Okruhu Amerik Suzuki neposkytla.

Maverick Viñales k testu uvedl: „Zkoušeli jsme některé další konfigurace podvozku 2016, abychom udělali srovnání s podvozkem, který jsme testovali v předsezonních testech a podvozkem, který jsem použil v prvních třech závodech. Jsme nesmírně rádi zjištěním, že tyto nové konfigurace mohly pro závod znamenat ještě pozitivnější výsledek. Po tomto testu je mi teď trošku líto páteční volby, ale to je normální, protože všechno mělo svá pro a proti a je třeba čas k tomu, abychom pronikli víc do hloubky.“

„Někdy to zabere hodně času, takže jsem rád, že jsme tento test podnikli už teď, protože byl skutečně velmi důkladný a nyní známe mnohem lépe potenciál obou podvozků. To nám teď dává možnost dvojího výběru a nevylučuji, že jednu nebo druhou možnost využijeme dle specifikace daných okruhů. V podstatě to co hledáme je větší trakce a rovněž efektivnější intenzivní brzdění, což má opět spojitost s přilnavostí zadní části.“

„Modifikace nastavení, které jsme tu provedli, byly účinné, protože časy na kolo jsem měl dost dobré z čehož mám radost. Také jsme zaznamenali pokrok co se týče elektroniky. To je další věc, která by nám mohla pomoci a je dobré vidět, že se soustavně zlepšujeme. Bylo důležité zhodnotit situaci po třech závodech a zjistit, kde jsme, abychom získali ucelenější představu, kterým směrem jít dál,“
dodal Maverick Viñales.

S testem byl spokojen také druhý jezdec Suzuki Aleix Espargaró, který více méně potvrdil slova týmového kolegy, když řekl: „Je dobře, že jsme měli tuto možnost testovat, protože nám některé informace scházely a nyní máme mnohem jasnější představu o tom, kde jsme. Zaměřili jsme se hlavně na podvozek, kde jsme měli nová nastavení testovaná na nové verzi 2016, takže jsme mohli srovnávat mezi nastaveními, které jsme testovali v zimě a také na podvozku 2015, který jsme používali od závodu v Kataru.“

„Začali jsme s nastavením, které jsme použili při kvalifikaci v Kataru a postupovali dál. Rozdíl mezi podvozkem 2015 a novou konfigurací 2016 není velký, ale každý má jiné své silné stránky, což nám dává možnost volby v rámci využití a adaptace, když přijedeme na různé dráhy. Dnes jsem si jistější a také časy mám lepší, což mi dává velkou naději po třech těžkých závodech.“

„Stále ještě pracuji na stylu jízdy, abych se víc přizpůsobil pneumatikám Michelin a také jsme zkoušeli pár změn posezu na motorce. Další oblastí, kterou jsme testovali byla elektronika, kde potřebujeme ještě o něco hlouběji proniknout do dané problematiky, abychom ji lépe porozuměli. Byl to dobrý test, a je dobře, že jsme ho udělali, protože mi také pomohl přetřídit si myšlenky a znovu se soustředit na náš směr cesty.“

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 1x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist