Tým KTM MotoGP testoval na dráze jihošpanělského Jerezu
Text: Petr Czyž | Zdroj: KTM Racing | Foto: Platzer Philip, KTM MotoGP Factory Racing Team | Zveřejněno: 12.6.2016 | Zobrazeno: 4 393x
Text: Petr Czyž | Zdroj: KTM Racing | Foto: Platzer Philip, KTM MotoGP Factory Racing Team | Zveřejněno: 12.6.2016 | Zobrazeno: 4 393x
Maestro Miksik.
Dejvid 17 > Říkáš to špatně, ne motodenik ale motoforum.cz
Dejfe a kdo je ten "pan exredaktor" ??
Když se podíváte na motodeník, už je tam od včera článek o Hanikovi :D tady je to fakt 100 let za opicema :D
To jsem zvědav, kdo " tu výpověď " dal jako první
To se ale nedozvíme ...
Hanika skončil u týmu, nahrazen Webbem.
Oggu> jdi s panem exredaktorem uz do pice
Tak u pana ex-redaktora je, že Hanika skončil v týmu. Za mě možná dobré řešení, protože někdy potřebuješ udělat krok zpět, aby jsi udělal dva kroky dopředu. Tady je článek od pana ex-redaktora.
//www.motoforum.cz/sport/hanika-v-tymu-skoncil-misto-neho-danny-webb/
Dejvid17 > Suzuki sice má podium ale neřek bych že vstoupili do MOTO GP jako nováček což v případě KTM bude jako nováček, Suzuki je stálý hráč, který si zkrátka na pár let odskočil dát pauzu Ale přišli tam jako zkušení mazáci. Něco jako Troy Bayliss v roce 2006, i on už byl ve Valencii 2006 považován za zkušeného MOTO GP jezdce protože závodil tři sezony (nebyl tedy považován za nováčka).
Tak jukněte na Suzuki, jak vstoupila do GP, už má i podium.. takže pokud to bude podobná cesta, budu jedině rád...
Abaja nejpozději 2018 bude v KTM. Tak to je, tak to bude.
1100Virago > tam vidím asi hlavní příčinu úspěchu to, že rok 2003 byl údajně poslední rokem v MOTOGP, kde nebyla nasazena žádná elektronika. Navíc Ducati je sice malá fabrika ale zastoupení má obrovské. Ten balíček jako anti-whellie, či kontrola trakce tam nebyly takže ten rozdíl jako dnes, kdy dělá hlavně elektronika nebyl žádný. Vše bylo o rámu, a celkové konstrukci motocyklu. Navíc to byly litrové motory, které známe jinak, než dnes, kde jsou různá omezení. A k tomu když přičteme dvě hvězdy, které byly v nejlepších letech, tak se pak není čemu divit.
Samozřejmě je to dnes nemožné, protože ty zkušenosti, tzv. know-how té KTM chybí a to jen tak nezíská. Bohužel ty rozdíly dělá hlavně nastavení, elektronika, jezdec dělá jen 5%
Za mě byly motocykly z roku 2003 poslední opravdové závodní motorky, kde výkon záležel samozřejmě na motorce, ale ten jezdec tam měl větší vliv, než dnes, kdy v podstatě GP prototypy nemají nic společného s motorkami. (Něco jako F1 za dob Senny a dnes).
bohuzel tusim bidu v podobe aprilie. Lec diky ty letosni "kotrmelcovy" sezone, uz i ta aprilia vobcas zajede slusnej vysledek.
A otázkou taky je, jak na tom budou oba piloti, nejsem si jistý jestli jsou výherní typy.. Na Póla jsem dost vsázel a zatím nic moc, ikdyž kdo ví jak je na tom technika tech3.. Necháme se překvapit
Když se Ducati v roce 2003 vrátila to nejvyšší kategorie, tak hned v prvním závodě byl Capirossi na bedně a šestý vyhrál, takže zázraky se dít můžou. Otázka je, jestli něco takového v dnešní době zvládne i KTM - moc tomu nevěřím.
Tak je jasné, že proti prvnímu testu v Brně se muselo zrychlit...když na prvním testu sněžilo Jsem hodně zvědav na první srovnání s konkurencí...do té doby to budou pouze domněnky, jak na tom jsou.
Deluxa: zrovna jsem se chtěl zeptat, jestli někdo čeká nějaký převratný nástup Ktm. Ale něco takového je asi nemožné. Nechme se překvapit.
Tak najblizsie 2 roky budu cerit tak akurat hladinu vody v nocniku ale nacham sa prekvapit lebo casy by ma tiez zaujimaly o kolko su pomalsi ako trebarz aprilia.
Jasne ze az po skonceni sezony.
IvanDvoutakťák: tipujem ze vo Valencii po skonceni sampionatu... skor asi sotva
Je to sice hezký privátně testovat, ale dokud nebude srovnání časů na kolo s ostatními stroji, tak je to pořád velký otazník. Ale bylo by potřeba další silnou značku do GP a počeřit vody v tom "Španělském" mistráku!
A kdy jim to Tech3 povolí, aby testovali KTM ... ??
Jsem zvědavý na "ostré testy" - na časy jaké zajedou Pol a Bradley