Tým Cardion AB Motoracing pro sezonu 2013

Cardion AB Motoracing patří v paddocku MotoGP tradičně k týmům s nejstabilnějším personálním obsazením. Tato taktika se nemění ani v roce 2013. Personální změny pouze odrážejí přechod k jinému dodavateli motocyklů.

Tým opustili track inženýr Cristhian Pupulin a telemetrik Dario Massarin. „Oba byli zaměstnanci Ducati a s touto značkou budou pokračovat i dál. Je na místě jim poděkovat za velmi dobrou spolupráci, která byla zcela profesionální i v době, kdy se komunikace s Ducati Corse začala zhoršovat,“ říká manažer týmu Karel Abraham st.

Třetí zaměstnanec Ducati přidělený k týmu Cardion AB Motoracing továrnou Ducati – logistik Lindo Sbaraglia – se rozhodl ukončit dlouholetou spolupráci s Ducati a zůstává u českého týmu. „Lindo je profesionál i skvělý parťák pro ostatní členy týmu, takže jsme vůbec neváhali,“ popsal Abraham st.

Tým prošel s přechodem k továrně Aprilia mírnou reorganizací. Byl zrušen post track inženýra a klíčová komunikace v sezoně 2013 se tak povede na úrovni jezdec – šéfmechanik – telemetrik. Poslední jmenovanou pozici obsadí zkušený italský telemetrik Renato Pennacchio, který v královské kubatuře mistrovství světa působí už od roku 1997 a spolupracoval mimo jiné i s Maxem Biaggim, Chrisem Vermeulenem či Marcem Simoncellim v jeho poslední sezoně. V roce 2012 se staral o telemetrii motocyklu Aprilia ART Jamese Ellisona.

           

Složení týmu Cardion AB Motoracing v roce 2013

Marco Grana (IT) - šéfmechanik
Vyučil se ve škole Ferrari v Maranellu, s Karlem Abrahamem spolupracuje už sedm let. Je odpovědný za volbu taktiky a nastavení motocyklu. Úzce spolupracuje s telemetrikem a samozřejmě s jezdcem.

Renato Pennacchio (IT) - telemetrik
Má na starosti elektroniku na motorce, stahuje a vyhodnocuje veškerá data z motocyklu – od rychlosti, přes účinek brzd, pružení, řazení, pozici na trati. Spolu s šéfmechanikem rozhoduje o nastavení motocyklu s ohledem na strategii.

Yannis Maigret (FR) - mechanik
V motosportu se pohybuje od roku 1999, v Cardion AB Motoracing pracuje od roku 2007. Stará se o plnění motoru, tedy přívod paliva, vstřikování a elektroniku motoru. Yannise poznáte podle předloktí, na němž má vytetováno římskými číslicemi Abajovo číslo 17 a české povzdechnutí „ježkovy voči“.

Martin Havlíček (CZ) - mechanik
Po každém dni kompletně kontroluje převodovku, spojku a stará se o přední část motocyklu. Původně pracoval u blanenského výrobce minibike Blata, s Karlem Abrahamem spolupracuje už dvanáct let a dělá mu partáka i v zimní motokrosové přípravě.

Martin Nesvadba (CZ) - mechanik
V týmu má přezdívku Bart. Na starosti má rám a zadní část motocyklu, musí umět dát motocykl do špičkového stavu po pádu jezdce. Stejně jako Martin Havlíček pracoval dříve v Blata. Letos to budou tři roky, co nekouří – přestal po prvním podiu Karla Abrahama v Japonsku 2010.

Pietro Berti (IT) - mechanik
Zodpovídá za přípravu pneumatik, jejich kontrolu, skladování a zahřívání. Kromě toho řídí týmový truck. V prostředí mistrovského seriálu motocyklů se pohybuje od roku 2002, má rád Imolu a v týmu má i jednu neoficiální funkci – je dodavatelem skvělé parmské šunky do hospitality.

Lindo Sbaraglia (IT) - logistika
Jeho úkolem je postarat se o dokonalou logistiku náhradních dílů na motocykl. Do týmu Cardion AB Motoracing přišel v roce 2O12 jako zaměstnanec Ducati, po sezoně se rozhodl u českého týmu zůstat. Před nástupem do Cardion AB Motoracing pracoval pro Lorise Capirossiho.

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (15x):



TOPlist