TT Assen – závodní sobota

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Krabbio (1002) napsal 03.07.2013 v 19:17+1

Po pauze jsem tu a vidim ze v diskuzi se stale pokracuje coz je dobre Ja mam Stonera rad jako jezdce protoze mel svuj super styl jizdy a konkretne na ducati byl jednoznacne nejlepsi.Kdyz odesel k honde nejak jsem cekal ze na ni vyhraje a taky bral hned titul.
Vim ze na kdyby se nehraje ale tenkrat se stala jedna velka chyba.Skoda ze se Stoner tenkrat ejak s ducati nepohodl,ducati ho neposlouchala a kdovi co tam jeste bylo,meli Stonera poslouchat a spravit problem s prednim kolem na ktere si Stoner stezoval-myslim ty pady to prece vite.Stoner mohl u ducati klidne byt do dnesniho dne a mit na ducati mozna i vice titulu.

Ducati996UK (120) napsal 03.07.2013 v 18:00+1

Stoner je borec a pan zavodnik. Spinit ho muze jen spina. Proti nemu se muzou 17 s 52 chytit za ruce a jit spolu masturbovat nad tim co Casey predvadel na trati.

Drtič. (190) napsal 02.07.2013 v 14:39+2

Odešel, protože i když udělal titul, stejně se pořát psalo a diskutovalo o Rossim

PacienT.cz (687) napsal 02.07.2013 v 14:11

To by pak byl pěkně nenažranej, protože mu prý nabízeli 1,5 násobek toho, co už měl.
O penězích to nebylo, alespoň o to tak říkal, nicméně když odcházel z Ducati, tak taky proto, že když chtěl přidat, tak řekli že nemají peníze a pak nabízeli Lorenzovi balík. Ale ani tehdy to myslím nebyl pravý důvod, měl jich plné zuby po Barceloně 2009, kdy se za něj nepostavili a taky když chtěl něco na motorku, tak zase říkali, že nemjí peníze.

SPV (816) napsal 02.07.2013 v 12:27

Proč Stoner odešel? Asi se mu zdála nabídka Hondy nízká... .

Drtič. (190) napsal 02.07.2013 v 12:11+1

SPV: mike 99 je jeden z těch kteří po letech pochopili, kde byla pravda. Taky koukám na tu proměnu. Už jen to jakou má profilovou fotku. Když si vzpomenu jeke tam míval kreace na téma Stoner.. buď je to úplně jiný mike, nebo dostal rozum.

Balouch (266) napsal 02.07.2013 v 10:38+1

Když vidim to video a vůbec všechno to co na tý motorce Casey dokázal s odstupem času... prostě jakej to byl téměř dokonalej celek (Caseyho umění a krása rudé Ducati) tak jsem z toho normálně naměkko...

SPV (816) napsal 02.07.2013 v 10:21

Mike99: ale nedávno jsi ještě Stonerovým fanouškem nebyl... Nepsal jsi tu náhodou, že UPLAKÁNEK potřeboval k náhodnému titulu o třídu lepší motorku, a pak už Rossimu zase nosil vodu a uterak ???

Miku, Miku..., a to jsem vynechal další perly, ty obdivovateli Stonera...

Ducati996UK (120) napsal 02.07.2013 v 05:05

Pešek opět parada ten kluk by mel zacit treba lyzovat, protoze takovyho peška ma fakt jen on.

mike99 (322) napsal 01.07.2013 v 23:40

A ze Stoner nevedel jazdit lepsie ako 80% jazdcov GP. Tak si dajme k tomu video
//www.youtube.com/watch?v=3ixqEqCqEKA

mike99 (322) napsal 01.07.2013 v 23:37

"Stoner neuměl jezdit o nic lépe než 80% jezdců GP. Rozhoduje jenom technika a dravost což mladíci maj." ako som Rossik, ale takto hlboko zadret
Napriklad take BMW vo WSBK. Minulu sezonu tam jazdit prvy rok Melandri a druhy rokom Haslam.
Haslam mal priblizne rovnake tieto sezony
2011: 3x treti
2012: 2x druhy, 3x treti
Pricom Melandri hned prvym rokom s tym bojoval o titul, ked 6x vyhral a 5x bol druhy, a odjazdil 25 zavodov, co je o 2 menej ako Haslam. Takze nie je vsetko len o technike

josef58 (823) napsal 01.07.2013 v 23:03+1

SPV
jako vždy - jednoznačně

PityGPX (949) napsal 01.07.2013 v 20:06+1

SPV: souhlas, ale je nenapsal že Ducati byla nekonkurenceschopná. Ja tvrdím jedno pravidlo: jakákoliv motorka, kt. dokaže za sucha v normálních podmínkách vyhrát závod MS, nemůže být špatná motorka.

DTSenior35 (308) napsal 01.07.2013 v 18:40+1

Tak se omlouvám, moje spekulace se ukázala skutečně jen jako spekulace a psát tu hovadiny prostě nechci. Takže to nechme se Stonerovým odchodem tak, jak je nám to známo. Ještě jednou omluva

PacienT.cz (687) napsal 01.07.2013 v 17:35

Za vším hledej Rossiho. Už se mu nechtělo dívat na to, jak zase dostane dobrou motorku...

Lorenzo99 (47) napsal 01.07.2013 v 16:13+1

Nedobrovolne musel?

DTSenior35 (308) napsal 01.07.2013 v 14:52+1

Tak trochu napovím: Stonerovi končila rokem 2012 smlouva, vyhrál i tam, kde předtím nikdy, vedl v šampionátu a přesto ohlásil odchod. Přihořívá?

Balouch (266) napsal 01.07.2013 v 14:47+1

DTSenior35: To by mě taky zajímalo, co máš na mysli s tim Caseyim..

Capi65 (111) napsal 01.07.2013 v 14:34+3

SPV: Tak naprosto s Tvým rozborem souhlasím! Aspoň někdo tady není zaslepený a nedělá z Rossiho pořád boha. Přesně jak jsi napsal, Rossi po Stonerovi převzal vítězný motocykl. Navíc Ducati nikdy netrpěla nedostatkem peněz, takže o nějakém krámu asi jen těžko může být řeč. Vždyť se to přece píše už od samého začátku působení Ducati v MotoGP, že ten stroj je prostě specifický, vyžaduje si jiný styl a ne každý to s ní umí...

DTSenior35 (308) napsal 01.07.2013 v 14:16

4star: určitě pravda, ale bylo tam možná ještě něco jiného. Předesílám, spíše spekulace, která ale dává smysl. Napíšu Ti ještě dneszprávu Neboj, budu stručnější než obvykle

4star (219) napsal 01.07.2013 v 13:19+2

DTSenior35: No myslim, ze dokazal co chtel, byl mistr sveta ... Nelibilo se mu jakym smerem se vydava svet Moto Gp a nechtel za techto okolnosti v zavodeni pokracovat, ztratil motivaci a nadseni pro zavodeni v "takzvane" kralovske kubature. Nevim no, rekl bych ze uz ho to za techto okolnosti proste nebavilo, tak to zabalil

1100Virago (3052) napsal 01.07.2013 v 13:16+1

neznamyScooterD: Aby tvá matematika fungovala, musela by být splněna ještě jedna, tebou dříve nevyřčená podmínka: Že by pořadí za Caseym zůstalo zachováno. Ale to se nemuselo stát, stačila by nějaká Jorgeho chyba při souboji s Caseym, pád, výlet do kačeru, ztráta pozic... a titul by mohl mít Stoner.
Nicméně, na kdyby se nehraje. Titul má po zásluze Lorenzo a tím to hasne.

DTSenior35 (308) napsal 01.07.2013 v 13:14

4star: nene, to na mysli nemám, i když to zní logicky. Podle mě je to z jeho pohledu trochu víc "ze života", prostě dost smutné

4star (219) napsal 01.07.2013 v 13:12

DTSenior35: tezko rict takhle z hlavy treba si myslel ze vyhraje titul a ukonci karieru na samem vrcholu

DTSenior35 (308) napsal 01.07.2013 v 12:53+2

Tak. Nastal pravý okamžik položit si jednu otázku: proč oznámil Casey Stoner svůj odchod z MotoGP 17. května 2012, tedy ve čtvrtek před GP Francie v Le Mans v okamžiku, kdy vedl mistrovství světa o bod před Jorge Lorenzem poté, co vyhrál v Jerezu a Estorilu, což nikdy předtím nedokázal? Ha, paměť mám sice špatnou díky rokům, profesnímu opotřebování cigaretám a pozitivnímu vztahu k alkoholu (pod kontrolou), ale tyhle souvislosti jsem si zapamatoval. PROČ právě tehdy a ne třeba později před Indy, kdy ztrácel 33 bodů na Lorenza?

neznamyScooterD (1088) napsal 01.07.2013 v 12:29-1

1100Virago> jsem si téměř jist, že matematika funguje i v tomto případě. Jorge získal za sezónu celkem 350bodů, v těchto inkriminovaných závodech byl 2x2místo a 1x místo první, pokud ho odsunu v těch třech závodech o jedno místo zpět, získal by -(4+4+5)bodů=-13b. Celkový zisk by tedy činil 337b. Casey získal v sezóně 254b. Pokud přičteme 3x25b za ona 3 imaginární vítězství dostaneme se na číslo 329. S pravděpodobností hraničící s jistotou si troufám tvrdit, že číslo 337 je větší než číslo 329 Vím, že ani tohle některé nepřesvědčí, nicméně to tak nějak přibližně je

SPV (816) napsal 01.07.2013 v 12:22-1+7

Závod jsem live neviděl. Je zde spousta fám a mýtů, které je třeba uvádět na pravou míru:

1. Raven4414: Sám jsi v roce 2010 napsal, že nám Rossi v roce 2011 ukáže, kdo je looser. Jistě si to pamatuješ. Měl jsi pravdu, jsi odborník.

2. Pity, píšeš, že Ducati 800 nebyla konkurenceshopná.
Ptám se Tě, byla Honda konkurenceschopná ?
Za dob éry 800, jediný Dovi měl na Hondě 1 vítězství ve zmoklé británii, jinak vyhrával jen Pedrosa. Tedy úplně stejná situace jako u Ducati. Akorát, že stále Stoner měl 23 vítězství oproti 10 Daniho.
A co Yamaha ?
Od příchodu Rossiho do Yamahy, tedy od roku 2004 včetně, až do roku 2007 (tedy 4 sezóny), tak nikdo kromě Rossiho s Yamahou nevyhrál jediný závod, a jeho týmový kolega byl nejlépe celkově 5. ale většinou 7, nebo i 9.- týmový kolega, tedy na tovární Yamaze. Tehdy se Rossi vynášel do nebes, a říkalo se, že udělal z Yamahy mistrovský motocykl. Nikomu nevadilo, že mistrovský byl jen pro jednoho jezdce. Melandri v jednom rozhovoru prozradil, čím to bylo. Když tato navlas stejná situace byla u Ducati, tak se řeklo, že Stonerovi zázračně sedla, ale jinak je to krám. Proč se to neřeklo tehdy o Yamaze, že je krám ??? Od roku 2008, tedy za 5,5 roku vyhráli na Yamaze jen tři jezdci: Lorenzo, Rossi a 1x Spies.

3. Rossi sedl při testech ve Valencii v roce 2010 na úplně identický motocykl, se kterým před 2 dny Stoner vyhrál kvalifikaci, a den předem dojel v závodě 2. za Lorenzem. Rossi tedy sedl na špičkový motocykl, se kterým jezdil ale o 1-1,5s pomaleji. To je prostě fakt. Tak tu neříkejte, že motorky byly jiné. Sám Rossi řekl, než sedl na Ducati, že je to motorka na vyhrávání, jen ji Stoner neumí využít na 100%. A burgess prohlásil, že není třeba výraznějších změn, že výsledky jsou dobré.

Na to už jste zapomněli ?

DTSenior35 (308) napsal 01.07.2013 v 11:42

A ještě něco stručně ke Crutchlowovi. Na rozdíl od ostatních ze širší špičky neabsolvoval jako jediný dvoje testy: Austin a Aragon. Už z tohoto úhlu jsou jeho vysledky velice solidní. Loni touto dobou na podium teprve čekal, letos už střídal šampusem třikrát

PityGPX (949) napsal 01.07.2013 v 11:28-1+1

Capi65: ok, ducati byla bestie, ale uznej sam, že litrová ducati byla konkurenceschopná s dosti jezdcama a všichni tov. jezdci v litrové éře si s ní poradili narozdíl od éry 800c. Protože Gib končil xkrát 4. + první řada v kvaldě, Capi a Bayliss o nich už se psalo a Checa taky dal dvě podia. Ale od 800cc byla jen jedna Ducati na špici a ta další 7. a pak už to bylo s příchodem Melandriho, Haydna, Rossiho horší

Navíc je potřeba si uvědomit jednu věc. V době, kdy byla litrová ducati, tak i když skončili třeba na 4. místě tak ot byl úspěch protože MGP mělo 20 jezdců a bylo víc konkurence (suzuki, kawy, x hond, x yamah, atd). teď máš 12 prototypů a 7. flek je považován za neúspěch, protože není tolik konkurence, jenže když byli litrové ducati tak oni dokázali porážet tu konkurenci. Tudíž bestie ano, ale litrová ducati se dala řídit na špici kde s kým, což neplatí od éry 800cc.

Viz ty výsledky, jediný Gibernau a Hofmann když zaskakoval, nedali s Marborem podium.

DTSenior35 (308) napsal 01.07.2013 v 11:03+3

Tahle diskuze co by kdyby asi nemá smysl. Proste Stoner nejel, závody nevyhrál a spekulovat o tom, o kolik bodů méně by měl Lorenzo, pokud by vyhrál nejaké závody Stoner je nejspíš zbytečné. To na jednu stranu. Na tu druhou, pokud mě má slábnoucí paměť neplete, tak Stoner ve zbytku sezóny po svém návratu podřídil vše tomu, aby byl plně fit doma v Austrálii, což splnil beze zbytku. To, že jeho zraněni sezónu do jisté míry ovlivnilo, uzná snad každy, kdo se o MotoGP zajímá. Jinak už fakt nevím...

Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 10
Následující



TOPlist