TT Assen - pátek v Nizozemsku

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
realkosmen (1437) napsal 30.06.2012 v 17:59

Proc rovnou nenakoupi u dealeru masiny a neposlou je na trat? Takovy opicarny jako samolepky a imitace svetel mi pripadaji jako trapne divadylko. SBK jsou skvele stroje a co vic, narozdil od MGP v 1s tam dokaze zajet klidne i 10 jezdcu. Jenze zda se, ze tohle nekdo vnima naopak jako problem. A neprekvapilo by me kdyby kvuli tomu ze zku***** MGP to odnesou i jini jen kvuli tomu ze si nekdo nedokaze priznat, ze to proste nezvlad. At radeji zrusi MGP (byla by to skoda, preci jen to je nejvyssi soutez a nejvetsi lakadlo) a poslou vsechny do WSBK :)

realkosmen (1437) napsal 30.06.2012 v 16:47

AKRO: SPZ jsem tipoval dražší, ale aspoň jsem si říkal, že budou o něco málo rychlejší než levnější SBK. Chyba Něco jsem o tom slyšel a nevěřil tomu! Aby to nevypadalo tak blbě, že se někde stala chyba, tak zpomalí SBK!!! Takže, kdyby jeho potomek závodil a jezdil pomaleji než zbytek pole, nařídil by všem aby jezdili na odrážedlech?! Úžasná logika! Zrcátka a světla na závodní motocykl? Nechce jim dát i civilní gumy a sedátko spolujezdce a rovnou i se spolujezdcem? Pak by třeba nebyly SBK rychlejší než CRT..

realkosmen (1437) napsal 30.06.2012 v 13:48

AKRO: já byl chvíli mimo dění MGP takže nejsem úplně v obraze, každopádně nepobírám CRTčka. Jestli jim jde o úspory tak buď krouhnout všechny nebo nikoho. Takhle se jedou 2 závody a oba většinou o ničem. Za takové prznění nejvyšší motocyklové soutěže by se měly sekat ruce. Celkem by mě zajímalo o kolik jsou CRT rychlejší než Superbiky. Na Superbiky snad nikdo sahat nebude No nic, jdu se koukat na MGP. Snad to budou pěkné závody

realkosmen (1437) napsal 30.06.2012 v 12:11

AKRO: Mě pisálci nezajímají, bavím se o tom co se skutečně událo a na trati CS chybět bude, ale věřím, že ho brzy nahradí jezdec minimálně stejně kvalitní a farmář bude znám jako ten, který jediný uměl krotit Ducati. Rossi do zapomnění bude upadat rapidně pomaleji a chápu, že tím leží lidem v žaludku :). Ale jak jsem psal v prvním příspěvku než jsme odbočili, nevím proč to pořád omílat do kola Ty jsi byl já furt jsem i když jsem nikdy nefandil jen jednomu jezdci nebo týmu BTW: Příští rok by se měla do MGP vrátit Rizzla Suzuki ne?

mike99 (322) napsal 30.06.2012 v 11:52

PityGPX: od buducej sezony to je realita dalsie "uzasne" pravidlo

Karel nie je s Ducati spokojny a chceli by odist. Sanca, ze by od buducej sezony jazdil na Yamahe sa rovnala malemu zazraku, ale Honda by asi poskytla viac bikeov na sezonu ako len 4, tak tam sa sanca bola. Je otazkou, kto dostane tu poslednu, ale Karel to zrejme nebude

mike99 (322) napsal 30.06.2012 v 11:47

AKRO: ano, Honda ma problemy, ale je to predsa majstrovsky bike

PityGPX (949) napsal 30.06.2012 v 10:47

Ja su hlavně zvědav, kolik bude příští rok Ducati na roštu, když se uplatní pravidlo, že budou max. 4 motorky od každé továrny a Ab Cardion a Pramac Ducati nechtějí :( bude asi tak deset speciálů x honda, 4x yamaha, 2x, ducati?)

J.ICKX (10) napsal 30.06.2012 v 07:29

mamba54 v 22:39

Zvláště ta poslední věta sedí...

Krabbio (1002) napsal 30.06.2012 v 07:29

AKRO: Tomu asi nebude verit nikdo

AKRO (-498) napsal 30.06.2012 v 00:15

1100VIRAGO - JE!

Carom (185) napsal 30.06.2012 v 00:02

Když Lorenzo, tak taky Spies

realkosmen (1437) napsal 29.06.2012 v 23:59

AKRO: Pokud něco takového pronášel, tak přestup do Ducati potřeboval. Každopádně Stonerovy výstupy mi taky chybět nebudou i když na trati mi nevadil a historie se zřejmě opakuje jen s tou změnou, že teď to nejlepší sedlá zřejmě Lorenzo. Takže až se mu nebude dařit můžu tu čekat komenty typu "měl o třídu lepší stroj jinak nic nepředved"

1100Virago (3026) napsal 29.06.2012 v 23:54

Je fakt, že i na té bezrámovce dokázal Stoner vyhrávat. Nebylo to jednoduché, dost se u toho napadal, titul s ní neudělal, ale ostudu taky ne. Bohužel vyžaduje Ducati zcela specifické jezdce, nezhýčkané praxí s japonskými konstrukcemi. A jestli byl jediný, kdo na ní dokázal udělat výsledky - není to snad důkaz, že je asi nejlepším jezdcem současnosti?

Carom (185) napsal 29.06.2012 v 23:49

Jasně, že to je utopie. Ale třeba Stoner přišel na testy k Hondě a hned jel skvěle.
Chudák Dani, roky se párá s Hondou a Casey přide, vidí, vítězí...

Carom (185) napsal 29.06.2012 v 23:41

Akro: to je právě ta nechu´t přiznat úplnou pravdu. Napsat, že Rossi je špatnej vývojář. Dyk ty změny ,který Rossi chtěl prostě nebyly. Jasně byla spousta snah, nastavení, mini úprav, ale pořád to byla (loni) ta stejná koncepce.
Bezrámovej bike. To, že tam jeden bazmek byl z hliníku, nebo z karbonu na věci nic nemění. Celej rok NIC radikálního. Změna podstaty, principu nastala až letos, tj. deltabox. Přínos nebyl takovej, jak se očekávalo , a tak se mluví o nutnosti ještě překopat motor. Ale, a je to logický, tam kde jsou dnes Yamaha a Honda je důsledkem mravenčí dlouholeté práce s detaily. A to Ducati teprve čeká. Ale až poté, co budou mít standardní koncept motocyklu. A tomu se pořád zuby nehty brání.

Carom (185) napsal 29.06.2012 v 23:11

Já jsem navrhoval toto: zmrazte na 2013 vývoj. Vše nechat na úrovni lotošního roku, ponížit platy jezdcům, když nechtěj, ať jdou jinam. Celá příští sezona v duchu škatulata hejbejte se. Každá dvojice jezdců by vždy cca 2 závody (nebo kolikrát by to vyšlo) jela na biku jinýho týmu.
Rossi by se tak dostal k Hondě i Yamaze a vidělo by se. Stejně tak jezdci ze satelitu, třeba barbera by ukázal jak to s ním je. No a zlatej hřeb, Stoner na factory yamaha, lorenzo na Hondě HRC a Rossi třeba na taky Yamaha. Já vím , je to sci-fi, ale jak jsem psal, věřím tomu, že by i Stoner ještě zůstal.

realkosmen (1437) napsal 29.06.2012 v 22:59

AKRO: Není ale jeho vina, že z něj lidi dělali boha, ingenýra nebo reklamu a určitě mel jiné věci na práci než to lidem vymlouvat. Nakolik tomu sám uvěřil nevím, ale doufám, že díky lásce k motorkách zůstává skromný. Že si z něj lidi udělali modlu, s tím nic nenadělá, a upřímně, kdo by s tím něco dělal. Řekl by jsi snad " Ne necpěte mi sem ty fungl nový vychytávky není to fér". Nemyslím. Poděkoval bys týmu, dal poklonu soupeřům a užíval si to. Tohle všechno ho nepotkalo náhodou, ale byl prostě dobrej a věřím že pořád je. Problém vidím v tom, že ta aura Rossiho dokonalosti mu může jen škodit. Když ho vezmeš do týmu a jemu se nebude dařit lidi to svedou na tvůj tým ať už on pojede sebehůř. Zatím ale ani na ducati zkušenější Nicky nepřesvědčuje, že by Ducna byla konkurenceschopná. Pokud jde o srovnávání Rossi vs Stoner vs zbytek světa, tak posadit je na civilní supersport jedné značky a nechat je se mydlit na okruhu. Na to bych asi byl zvědavý víc než na cele MGP. Ale to se nikdy nestane

Carom (185) napsal 29.06.2012 v 22:54

(Ne)vývoj Ducati: celej loňskej rok původní bezrámová konstrukce. Za to vývojář Rossi nemůže. Přitom jak Yamaha, tak Honda mají deltabox a je snad nyní každému jasný, že momentálně to jinak nejde. Léta problém s pocitem předního kola. Je možné, že je to i důsledkem nevhodného rozložení hmotnosti motocyklu, pravděpodobně motor má nevhodný tvar (válce 90°). Za to vývojář Rossi nemůže, apeluje na Duc. ta si jede dál po svým. DNA motoru asi zůstane stejná. Dyk to nemá obdoby, takový pohrdání jezdci. Japonci jeli jak fretky. Kolik Honda za poslední období měla variant rámu?
A to s ním má letité zkušenosti. takže Rossi může být třeba i skvělým vývojářem, ale co je mu to platné. Mě to z dálky připadá, jak nějakej souboj se zkostantělou mašinérií. Místo, aby dělali co mu na očích vidí a makali a sázeli jeden rám za druhým, jeden motor za druhým. Já vím, prachy, nicméně u Duceti mám pocit, že to bude něco jiný.

mamba54 (1340) napsal 29.06.2012 v 22:39

Pity, vím, proč to píšeš a že to myslíš dobře. Ale nepřikládej místním diskusím váhu, kterou nemají. Lidé, pohybující se kolem motorek stejně většinou nemají čas a hlavně ani chuť si zdejší diskuse pročítat, protože už dávno pochopili, že zdejší výlevy jim jejich práci neulehčí, ani jim v ničem nepomohou. Maximálně by je je mohly znechutit, kdyby je brali vážně. Ale z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že občas, když se najde volnější chvilka, tak se zejména "hláškami" jednoho virtuála, kterého nikdo nikdy neviděl, sem tam pobaví.

VIZI (1413) napsal 29.06.2012 v 22:36

ovce

dejf. (1341) napsal 29.06.2012 v 22:33

ted dyz to tak ctu ale po sobe, tak zjistuju, ze bys to moch spatne pochopit. Tim hnojem sem samozrejme myslel diskuzi, ktera je tady hnuj vzdycky (hadam ze dneska tez urcite nevyjimaje), ne tvuj prispevek.

dejf. (1341) napsal 29.06.2012 v 22:31

pity-> hele necet. a ani ten hnuj cist nehodlam..s tim uz sem skoncil davno Jinak mou reakci na tvuj koment bude "je mi to jedno" ...at si tam da nova treba leose...beztak hlasku, ze motocygui ma dve koua a je to naradi veumi vrtkave, uz davno vim, ze svy vlastni zkusenosti

PityGPX (949) napsal 29.06.2012 v 22:04

dejf: zase, copak si to nečet, co jsem napsal? 9.06.12 v 20:15:

Co když si to tady ten Joske čte? uvidí kritiku a pak řekne na Nově že kvůli kritice končí a bude tam někdo, kdo motorkam nerozumí.

dejf. (1341) napsal 29.06.2012 v 22:02

stokrat radsi svoboda (vlastne kdokoli jinej i) nez ten žvatla Joska Kurvíček nebo jak se menuje

Carom (185) napsal 29.06.2012 v 21:54

Akro- S tím Rossim to je složitý, já už se např. smířil s tím, že asi Lorenzo je v současnosti rychlejší, než on, ale přičítám to věku. Je fakt, že kdyby byl Vale o pár let mladší, tak by to byla bombastická éra: Stoner, Lorenzo , Rossi. Takřka vyrovnaný Hondy a Yamahy...

realkosmen (1437) napsal 29.06.2012 v 21:46

AKRO - tak proč pořád ty jedny a ty samý řeči. Jak je článek o MGP hned shazování Rossiho a to o něm ani ten článek není. Já nejsem sice žádný guru, ale viděl jsem jak Yamaha stoupla po Rossiho přestupu. Viděl jsem jak jezdil dobře na suchu i na vodě. Nesedl na Yamahahu a hned nedělal výsledky. Chvíli to trvalo takže nějakou práci odvést musel. Zřejmě je jeden z mála, který dokáže mechanikům něco říct o chování svého stroje. Jo, není teď na špici. Fajn, ať se kluci vystřídají. Ale dělat tu z něj pořád dokola, za každou cenu někoho, kdo měl vše zadarmo ani se nemusel snažit mi nepřijde moc fér. Stejně jako kdyby někdo napsal že CS neumí jezdit a měl jen kliku. Sice toho klokana nemusím ale štvalo by mě to taky. Jestli by teď CS s Ducati jel líp, je stejná spekulace jako kdybych řekl, že VR by s Hodnou jel na titul.

Carom (185) napsal 29.06.2012 v 21:40

Jestli je lepší Stoner nebo Lorenzo se nezjistí, dokud nepojedou na stejné motorce. Nikdy se nestane, že dvě různé značky na tom budou, co se týče vývoje techniky, stejně. Vždy jedna bude v jednu chvíli na tom lépe, pak zase ta druhá (ideální případ).

mike99 (322) napsal 29.06.2012 v 21:14

AKRO: Lorenzo je minimalne na urovni Stonera, ak uz nie je dokonca aj pred nim

A ci je Yamaha najlepsia?
Kolko testov pred sezonou vyhral Stoner resp. Honda?
Kde jazdi Spies a kde jazdi Lorenzo?

A to, ze ma Honda problemy s vibraciami? Koho zaujimalo, ake mala Yamaha problemy minuly rok? Nikoho. Honda ma najlepsieho jazdca, tak nech vyuzije jeho potencial a skusenosti A rovnake pneumatiky ma predsa aj Yamaha

realkosmen (1437) napsal 29.06.2012 v 21:09

AKRO: Ty máš recept na pravdu viď? A díky tomu, že dnes do diskuze může přispívat každý jouda (nemyslím tím tebe ale obecně vzato) je kritik skoro každý. Nedivím se, že pak lidi od fochu co mají k tématu co říct a ví jak se věci mají, se tu buď naštvou, protože ví jak se situace má nebo se smějí a mají nás za šašky. A i když fotbal nemusím, neřekl bych, že reakce fanoušků jsou vždy oprávněné a naprosto objektivní. Ale to ty znáš velice dobře...

matrixbiker (457) napsal 29.06.2012 v 21:01

Nás fandů ? Ty jsi fanda ? Podle mě jsi leda kritik.

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist