Třináctá sezona Bridgestone v Grand Prix
Text: Petr Czyž | Zdroj: TZ Bridgestone | Foto: Bridgestone Motorsport | Zveřejněno: 11.12.2014 | Zobrazeno: 1 540x
Text: Petr Czyž | Zdroj: TZ Bridgestone | Foto: Bridgestone Motorsport | Zveřejněno: 11.12.2014 | Zobrazeno: 1 540x
To nerd: srovnávat techniky pneu F1 s MotoGp určitě dobře není. Takže "rovnaký meter" není vůbec na místě. Právě proto jsem to takto napsal. U Michelinu si pamatuji první problémy s přechodem na 16,5´techniku, tehdy se to Kennymu Robertsovi v Austrálii hodně potrhalo. Ale nebyl žádný výbuch...pořád tvrdím že pro moto je nejlepší Michelin
torckx tie vybuchujuce pirelli v F1 su ako dobre?
spominas australiu :) spomen si na michelin a indianapolis, ked chlapci na michelinoch odmietli pretekat
pouzivaj rovnaky meter na oba smery
Akro neblbni,já už ty buchty nemůžu ani vidět -řehtám se! Chudák Rossi,on ani nemá šanci se bránit-když je tak podvyživený-sranda!!
Diky peceni odlisnych gum mohl byt drive kazdy motocyklovy koncept a jizdni styl uspesny. Dnes se upece jedna guma a kdo nevyvine k ni odpovidajici motorku, nema sanci.
Gresini - Podvody, které se později zakázaly, dělal jen pekařský mistr Valentino Rossi, který díky pečení gum, má nejméně 6 titulů!
nejkomplikovanější gumy na světě: z F1 je vypráskali, ted jim zvoní hrana v MotoGp. Michelin je lepší...lépe čitelný.
Jo a tu přední (asi?)metriku si pamatuji, její nasazení v Australii přineslo opravdu podívanou.
Myslím,že těch podvodů a kliček bylo dost,ale asi budou zase jiný,on už je to hlavně boj o prachy,férový sport už snad ani neexistuje
Vypadá to na "světlé zítřky" už v r.2016 Uvidíme, ke
kolika dalším změnám v průběhu příští sezóny ještě dojde ...
Od roku 2016 nová pravidla kategorie open a jiné končí budou jen prototypy stávajícího roku 4 stroje a prototypy z předešlého roku,info je Speedweek.