Třetí pódium získala Ducati v mokrých podmínkách

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 10.10.2014 v 12:55

1100Virago - To je sice možné, ale nevypadá to, že by chcípáci měli zase tak velký problém, když vezmeš v potaz jejich výsledky! Mají neskutečnou výhodu proti těžším jezdcům! A ty jednotné gumy jsou v pořádku! A zákaz pečení taky!

AKRO (-498) napsal 10.10.2014 v 12:50

Lukin86 - Zato ty máš štěstí, že tomu nerozumíš vůbec!

lukin86 (165) napsal 10.10.2014 v 09:08+1

AKRO (79.98.153.xxx) napsal 10.10.14 v 02:47: Větší snůšku nesmyslů jsem už dlouho nečetl . Ty budeš opravdu odborník . Vezměte se s Radem za ruce běžte navštívit cvokaře, uleví se vám

1100Virago (3052) napsal 10.10.2014 v 08:50+1

Vzhledem k tomu, jak jezdci často v tiskovkách popisují problémy s plnou nádrží na začátku závodu (ona ta kila přece jen ovlivní těžiště a schopnost motorku překlápět - a obzvláště u střízlíků ) tak to nějaký vliv má.

Pokud by většina jezdců jezdila ty samé pneumatiky, tak tuplem nemá smysl přikazovat jednotné, ne? Vybrali by si je dobrovolně.

AKRO (-498) napsal 10.10.2014 v 02:47

Nevím Virago, proč by měly některé motorky problémy s plnou nádrží? Rozdíl ve spotřebě by byl nepatrný a určitě by to nějaký podstatný vliv na jízdu by to nemělo. To spíš váha jezdců! U pneumatik je to otázka, stejně by nakonec většina jezdila to samé jen Vale by zase ty tréninkové nechal péct a měl by určitě výhodu! Ducati jela pořádně okolo roku 2007 a pak už dosahovala solidní výsledky už jen díky Stonerovi a jednou Baylisovi. Myslím, že to vůbec nebylo pneumatikami. To nakonec dokázal Vale, když tu Ducati zdaleka nezvládl jako to dokázal Stoner!

1100Virago (3052) napsal 09.10.2014 v 23:21+1

AKRO: Já si naopak myslím, že fabriky které nedokážou vyrobit úsporné výkonné motory by si prostě mohly pomoct na úkor vyšší spotřeby a zhoršení jízdních vlasností s plnou nádrží. A nevýhody vykorigovat pneumatikami na míru. Vždyť je krásně vidět, jak Ducati jednotnými pneu ztratila konkurenceschopnost a nevyhrabala se z toho dodnes, přitom naládovala velké peníze do vývoje i drahého jezdce

AKRO (-498) napsal 09.10.2014 v 23:17

1000VIRAGO - To byl ideální stav v devadesátých letech, ale dnes už ne! Vše je o prachách a asi by se nám tak nevyrovnané závody nelíbily! Bylo by to jen o 2 továrnách i když v současné době je to podobné, ale zdaleka ne s takovým rozdílem výkonnosti jako by to bylo, pokud by byl omezen jen objem motoru!

1100Virago (3052) napsal 09.10.2014 v 22:45+1

AKRO 09.10.14 v 16:32: Normální by bylo, aby si elektroniku vyvinul každý sám, pneu nasmlouval s kým chce, paliva si nabral kolik uzná za vhodné (ono se s nadbytečnými kily paliva taky nejede nejlíp) a váha kam se kdo dokáže dostat. Tak jak to platilo dlouhá léta a závody byly zajímavé i tak.

majlo 09.10.14 v 17:07: Dostal tam víc výrobců poté, co se mu jich ještě víc nejdříve podařilo odradit. A dostal je tam tak, že zneatraktivnil SBK po jejich převzetí. Cesta do pekel

Yamasaki (394) napsal 09.10.2014 v 21:00

Presne, myslim ze kolem toho 10. mista by se mohl motat i v Moto2, ale tak snad vi co dela...

doky39 (70) napsal 09.10.2014 v 20:06

A v tom článku ešte potvrdzuje že mal ponuky z moto2 ale ich odmietol...myslím že veľká chyba..také ponuky sa neodmietajú!!!

doky39 (70) napsal 09.10.2014 v 20:05

Ogg, akro: Tak som prečítal ten článok v sport aktualne je z 29.9.2014 takže z toho mi vyplýva že Kuba už vtedy vedel že nepôjde za Calvo pretože sa tam píše že má už vybraný tým ale jeho méno neprezradí dokiaľ to nebude na 100%, preto z jeho strany žiadna reakcia na ten odpis u CALVA!!!

Ogg (387) napsal 09.10.2014 v 19:10+1

Ale Kuba zůstává ve třídě Moto3, vždyť to potvrdil!

//sport.aktualne.cz/kornfeil-pojede-i-pristi-rok-v-ms-ve-tride-moto3/r~06362e2047b111e494e8002590604f2e/

AKRO (-498) napsal 09.10.2014 v 18:55

Yamasaki - Naprostá pravda! Jak dlouho v těch MOTO3, vlastně chtěl jezdit? Co už konečně nějaký posun výš?

Yamasaki (394) napsal 09.10.2014 v 18:46

Tak pro Kubu je uz cas prejit do Moto2, protoze v Moto3 uz asi lepsi stroj ani podminky pro zajeti dobrych vysledku mit nebude...

AKRO (-498) napsal 09.10.2014 v 18:27

Doky39 - Pokud ho vyměnili za Guevaru, tak si myslím, že udělali dobře a určitě na dobré motorce zajede minimálně to samé jako Kuba! Je hodně dobrý! U Kuby je to škoda, myslím, že letos zahodil životní šanci!

doky39 (70) napsal 09.10.2014 v 18:20

No k tomu by som aj mohol veriť že nie sú spokojní ale pokiaľ som sledoval tie jeho výkony tak bol vždy niekym zostrelený a ked nie tak motka nešla ako by mala čiže tam išlo aj o prácu technikov ked mu nedali správny prevod alebo pneu a ešte by som to bral kým by ho zamenili niekym z P-10 a nie Juanfranem Guevarou ktorý je na P-16 tak to mi už nejde do hlavy asi ked odišiel Nieto do SKY nemá kto nad ním držať ochrannú ruku... a dovažuje sa len v moto3 v motogp majú motky rovnakú hmotnosť všetky tuším okolo 165 kg

AKRO (-498) napsal 09.10.2014 v 18:13

Doky39 - Asi to dovažování nebude...Myslím, že by asi jezdci jako Pedrosa, co váží okolo 50 kg, mohli zakončit kariéru, protože s o 15-20 kg těžší motorkou, by toho moc nezajeli... Pokud jde o Kubu, tak jsem to docela čekal, že u CALVA nemohou být spokojeni s jeho letošními výsledky na tak špičkové motorce! Jestli za to může Kuba nebo technici od CALVA nebo je to oboustranné, těžko říci!

doky39 (70) napsal 09.10.2014 v 18:03

A čítali ste že Kubu vyšachovali z CALVA??? Som zvedavý čo s ním bude v r.2015???

doky39 (70) napsal 09.10.2014 v 18:01

AKRO to všetko s jednotnou ecu a softwarom, pneu, počtom motorov, paliva bude od roku 2016 pre všetkých rovnako!!! Preto v roku 2015 môžu všetky továrne, značky a týmy spoločne vyvýjať software pre motky všetci inžinieri budú mať prístup k danej webovej stránke a všetci tam môžu zadávať svoje myšlienky,nastavenia nápady a mal by vyjsť jednotný software pre všetkých rovnaký a už bude záležať na inžinieroch ako v danom sw nastavia svoju motorku čiže bude závisieť od šikovnosti inžiniera

IvanDvoutakťák (5070) napsal 09.10.2014 v 17:42+1

Však "je na to" peněz dost , majlo !

majlo (368) napsal 09.10.2014 v 17:07

No nevím AKRO, minimálně dostat do šampionátu víc výrobců se mu i přes vždy hloupá a špatná pravidla nakonec daří :)

AKRO (-498) napsal 09.10.2014 v 17:01-1

SPZkova pravidla jsou vždy jen hloupá a špatná!

Pastell (112) napsal 09.10.2014 v 16:56

Já myslím, že je to pravidlo dobré. Pomůže to i nově příchozím značkám dotáhnout se na špičku a závody budou pro diváka zajímavější.

AKRO (-498) napsal 09.10.2014 v 16:32+1

Ta elektronika tovární, polotovární, jednotná, 5 motorů, 12 motorů, speciální gumy pro netovární motorky, 20 litrů paliva proti 24 lirtům u netovárních motocyklů...
Nebylo by normální jednotná elektronika, jednotné gumy, všem stejně paliva, stejná váha motorka+jezdec, stejný objem motocyklu a dělejte co umíte?




TOPlist