Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
1100Virago - To je sice možné, ale nevypadá to, že by chcípáci měli zase tak velký problém, když vezmeš v potaz jejich výsledky! Mají neskutečnou výhodu proti těžším jezdcům! A ty jednotné gumy jsou v pořádku! A zákaz pečení taky!
AKRO (79.98.153.xxx) napsal 10.10.14 v 02:47: Větší snůšku nesmyslů jsem už dlouho nečetl . Ty budeš opravdu odborník . Vezměte se s Radem za ruce běžte navštívit cvokaře, uleví se vám
Vzhledem k tomu, jak jezdci často v tiskovkách popisují problémy s plnou nádrží na začátku závodu (ona ta kila přece jen ovlivní těžiště a schopnost motorku překlápět - a obzvláště u střízlíků ) tak to nějaký vliv má.
Pokud by většina jezdců jezdila ty samé pneumatiky, tak tuplem nemá smysl přikazovat jednotné, ne? Vybrali by si je dobrovolně.
Nevím Virago, proč by měly některé motorky problémy s plnou nádrží? Rozdíl ve spotřebě by byl nepatrný a určitě by to nějaký podstatný vliv na jízdu by to nemělo. To spíš váha jezdců! U pneumatik je to otázka, stejně by nakonec většina jezdila to samé jen Vale by zase ty tréninkové nechal péct a měl by určitě výhodu! Ducati jela pořádně okolo roku 2007 a pak už dosahovala solidní výsledky už jen díky Stonerovi a jednou Baylisovi. Myslím, že to vůbec nebylo pneumatikami. To nakonec dokázal Vale, když tu Ducati zdaleka nezvládl jako to dokázal Stoner!
AKRO: Já si naopak myslím, že fabriky které nedokážou vyrobit úsporné výkonné motory by si prostě mohly pomoct na úkor vyšší spotřeby a zhoršení jízdních vlasností s plnou nádrží. A nevýhody vykorigovat pneumatikami na míru. Vždyť je krásně vidět, jak Ducati jednotnými pneu ztratila konkurenceschopnost a nevyhrabala se z toho dodnes, přitom naládovala velké peníze do vývoje i drahého jezdce
1000VIRAGO - To byl ideální stav v devadesátých letech, ale dnes už ne! Vše je o prachách a asi by se nám tak nevyrovnané závody nelíbily! Bylo by to jen o 2 továrnách i když v současné době je to podobné, ale zdaleka ne s takovým rozdílem výkonnosti jako by to bylo, pokud by byl omezen jen objem motoru!
AKRO 09.10.14 v 16:32: Normální by bylo, aby si elektroniku vyvinul každý sám, pneu nasmlouval s kým chce, paliva si nabral kolik uzná za vhodné (ono se s nadbytečnými kily paliva taky nejede nejlíp) a váha kam se kdo dokáže dostat. Tak jak to platilo dlouhá léta a závody byly zajímavé i tak.
majlo 09.10.14 v 17:07: Dostal tam víc výrobců poté, co se mu jich ještě víc nejdříve podařilo odradit. A dostal je tam tak, že zneatraktivnil SBK po jejich převzetí. Cesta do pekel
Ogg, akro: Tak som prečítal ten článok v sport aktualne je z 29.9.2014 takže z toho mi vyplýva že Kuba už vtedy vedel že nepôjde za Calvo pretože sa tam píše že má už vybraný tým ale jeho méno neprezradí dokiaľ to nebude na 100%, preto z jeho strany žiadna reakcia na ten odpis u CALVA!!!
Doky39 - Pokud ho vyměnili za Guevaru, tak si myslím, že udělali dobře a určitě na dobré motorce zajede minimálně to samé jako Kuba! Je hodně dobrý! U Kuby je to škoda, myslím, že letos zahodil životní šanci!
No k tomu by som aj mohol veriť že nie sú spokojní ale pokiaľ som sledoval tie jeho výkony tak bol vždy niekym zostrelený a ked nie tak motka nešla ako by mala čiže tam išlo aj o prácu technikov ked mu nedali správny prevod alebo pneu a ešte by som to bral kým by ho zamenili niekym z P-10 a nie Juanfranem Guevarou ktorý je na P-16 tak to mi už nejde do hlavy asi ked odišiel Nieto do SKY nemá kto nad ním držať ochrannú ruku... a dovažuje sa len v moto3 v motogp majú motky rovnakú hmotnosť všetky tuším okolo 165 kg
Doky39 - Asi to dovažování nebude...Myslím, že by asi jezdci jako Pedrosa, co váží okolo 50 kg, mohli zakončit kariéru, protože s o 15-20 kg těžší motorkou, by toho moc nezajeli... Pokud jde o Kubu, tak jsem to docela čekal, že u CALVA nemohou být spokojeni s jeho letošními výsledky na tak špičkové motorce! Jestli za to může Kuba nebo technici od CALVA nebo je to oboustranné, těžko říci!
AKRO to všetko s jednotnou ecu a softwarom, pneu, počtom motorov, paliva bude od roku 2016 pre všetkých rovnako!!! Preto v roku 2015 môžu všetky továrne, značky a týmy spoločne vyvýjať software pre motky všetci inžinieri budú mať prístup k danej webovej stránke a všetci tam môžu zadávať svoje myšlienky,nastavenia nápady a mal by vyjsť jednotný software pre všetkých rovnaký a už bude záležať na inžinieroch ako v danom sw nastavia svoju motorku čiže bude závisieť od šikovnosti inžiniera
Ta elektronika tovární, polotovární, jednotná, 5 motorů, 12 motorů, speciální gumy pro netovární motorky, 20 litrů paliva proti 24 lirtům u netovárních motocyklů...
Nebylo by normální jednotná elektronika, jednotné gumy, všem stejně paliva, stejná váha motorka+jezdec, stejný objem motocyklu a dělejte co umíte?
1100Virago - To je sice možné, ale nevypadá to, že by chcípáci měli zase tak velký problém, když vezmeš v potaz jejich výsledky! Mají neskutečnou výhodu proti těžším jezdcům! A ty jednotné gumy jsou v pořádku! A zákaz pečení taky!
Lukin86 - Zato ty máš štěstí, že tomu nerozumíš vůbec!
AKRO (79.98.153.xxx) napsal 10.10.14 v 02:47: Větší snůšku nesmyslů jsem už dlouho nečetl . Ty budeš opravdu odborník . Vezměte se s Radem za ruce běžte navštívit cvokaře, uleví se vám
Vzhledem k tomu, jak jezdci často v tiskovkách popisují problémy s plnou nádrží na začátku závodu (ona ta kila přece jen ovlivní těžiště a schopnost motorku překlápět - a obzvláště u střízlíků ) tak to nějaký vliv má.
Pokud by většina jezdců jezdila ty samé pneumatiky, tak tuplem nemá smysl přikazovat jednotné, ne? Vybrali by si je dobrovolně.
Nevím Virago, proč by měly některé motorky problémy s plnou nádrží? Rozdíl ve spotřebě by byl nepatrný a určitě by to nějaký podstatný vliv na jízdu by to nemělo. To spíš váha jezdců! U pneumatik je to otázka, stejně by nakonec většina jezdila to samé jen Vale by zase ty tréninkové nechal péct a měl by určitě výhodu! Ducati jela pořádně okolo roku 2007 a pak už dosahovala solidní výsledky už jen díky Stonerovi a jednou Baylisovi. Myslím, že to vůbec nebylo pneumatikami. To nakonec dokázal Vale, když tu Ducati zdaleka nezvládl jako to dokázal Stoner!
AKRO: Já si naopak myslím, že fabriky které nedokážou vyrobit úsporné výkonné motory by si prostě mohly pomoct na úkor vyšší spotřeby a zhoršení jízdních vlasností s plnou nádrží. A nevýhody vykorigovat pneumatikami na míru. Vždyť je krásně vidět, jak Ducati jednotnými pneu ztratila konkurenceschopnost a nevyhrabala se z toho dodnes, přitom naládovala velké peníze do vývoje i drahého jezdce
1000VIRAGO - To byl ideální stav v devadesátých letech, ale dnes už ne! Vše je o prachách a asi by se nám tak nevyrovnané závody nelíbily! Bylo by to jen o 2 továrnách i když v současné době je to podobné, ale zdaleka ne s takovým rozdílem výkonnosti jako by to bylo, pokud by byl omezen jen objem motoru!
AKRO 09.10.14 v 16:32: Normální by bylo, aby si elektroniku vyvinul každý sám, pneu nasmlouval s kým chce, paliva si nabral kolik uzná za vhodné (ono se s nadbytečnými kily paliva taky nejede nejlíp) a váha kam se kdo dokáže dostat. Tak jak to platilo dlouhá léta a závody byly zajímavé i tak.
majlo 09.10.14 v 17:07: Dostal tam víc výrobců poté, co se mu jich ještě víc nejdříve podařilo odradit. A dostal je tam tak, že zneatraktivnil SBK po jejich převzetí. Cesta do pekel
Presne, myslim ze kolem toho 10. mista by se mohl motat i v Moto2, ale tak snad vi co dela...
A v tom článku ešte potvrdzuje že mal ponuky z moto2 ale ich odmietol...myslím že veľká chyba..také ponuky sa neodmietajú!!!
Ogg, akro: Tak som prečítal ten článok v sport aktualne je z 29.9.2014 takže z toho mi vyplýva že Kuba už vtedy vedel že nepôjde za Calvo pretože sa tam píše že má už vybraný tým ale jeho méno neprezradí dokiaľ to nebude na 100%, preto z jeho strany žiadna reakcia na ten odpis u CALVA!!!
Ale Kuba zůstává ve třídě Moto3, vždyť to potvrdil!
//sport.aktualne.cz/kornfeil-pojede-i-pristi-rok-v-ms-ve-tride-moto3/r~06362e2047b111e494e8002590604f2e/
Yamasaki - Naprostá pravda! Jak dlouho v těch MOTO3, vlastně chtěl jezdit? Co už konečně nějaký posun výš?
Tak pro Kubu je uz cas prejit do Moto2, protoze v Moto3 uz asi lepsi stroj ani podminky pro zajeti dobrych vysledku mit nebude...
Doky39 - Pokud ho vyměnili za Guevaru, tak si myslím, že udělali dobře a určitě na dobré motorce zajede minimálně to samé jako Kuba! Je hodně dobrý! U Kuby je to škoda, myslím, že letos zahodil životní šanci!
No k tomu by som aj mohol veriť že nie sú spokojní ale pokiaľ som sledoval tie jeho výkony tak bol vždy niekym zostrelený a ked nie tak motka nešla ako by mala čiže tam išlo aj o prácu technikov ked mu nedali správny prevod alebo pneu a ešte by som to bral kým by ho zamenili niekym z P-10 a nie Juanfranem Guevarou ktorý je na P-16 tak to mi už nejde do hlavy asi ked odišiel Nieto do SKY nemá kto nad ním držať ochrannú ruku... a dovažuje sa len v moto3 v motogp majú motky rovnakú hmotnosť všetky tuším okolo 165 kg
Doky39 - Asi to dovažování nebude...Myslím, že by asi jezdci jako Pedrosa, co váží okolo 50 kg, mohli zakončit kariéru, protože s o 15-20 kg těžší motorkou, by toho moc nezajeli... Pokud jde o Kubu, tak jsem to docela čekal, že u CALVA nemohou být spokojeni s jeho letošními výsledky na tak špičkové motorce! Jestli za to může Kuba nebo technici od CALVA nebo je to oboustranné, těžko říci!
A čítali ste že Kubu vyšachovali z CALVA??? Som zvedavý čo s ním bude v r.2015???
AKRO to všetko s jednotnou ecu a softwarom, pneu, počtom motorov, paliva bude od roku 2016 pre všetkých rovnako!!! Preto v roku 2015 môžu všetky továrne, značky a týmy spoločne vyvýjať software pre motky všetci inžinieri budú mať prístup k danej webovej stránke a všetci tam môžu zadávať svoje myšlienky,nastavenia nápady a mal by vyjsť jednotný software pre všetkých rovnaký a už bude záležať na inžinieroch ako v danom sw nastavia svoju motorku čiže bude závisieť od šikovnosti inžiniera
Však "je na to" peněz dost , majlo !
No nevím AKRO, minimálně dostat do šampionátu víc výrobců se mu i přes vždy hloupá a špatná pravidla nakonec daří :)
SPZkova pravidla jsou vždy jen hloupá a špatná!
Já myslím, že je to pravidlo dobré. Pomůže to i nově příchozím značkám dotáhnout se na špičku a závody budou pro diváka zajímavější.
Ta elektronika tovární, polotovární, jednotná, 5 motorů, 12 motorů, speciální gumy pro netovární motorky, 20 litrů paliva proti 24 lirtům u netovárních motocyklů...
Nebylo by normální jednotná elektronika, jednotné gumy, všem stejně paliva, stejná váha motorka+jezdec, stejný objem motocyklu a dělejte co umíte?