Toto je nová Ducati Desmosedici
Text: Jiří Mikšík | Foto: Ducati Corse | Zveřejněno: 12.1.2011 | Zobrazeno: 15 311x
Po včerejším představení jezdeckých kombinéz obou továrních jezdců Ducati Valentina Rossiho a Nickyho Haydena se dnes konalo v rámci "Wrooom21" i představení designu motocyklů.
Kapitoly článku
Poprvé se dnes na veřejnosti postavil před novináře v lyžařském středisku Madonna di Campiglio také Filippo Preziosi, tedy šéf konstruktér a generální manažér závodního oddělení Ducati Corse.
Preziosi především vyzdvihl analytické schopnosti Valentina Rossiho a neuvěřitelný technický input devitinásobného mistra světa po dvoudenních testech v listopadové Valencia.
Ing. Preziosi řekl, že Rossi požadoval především lepší jízdní vlastnosti motorky a také změny na šasí, aby měl lepší pocit pro přední kolo.
"Všichni inženýři u Ducati Corse dělají nyní vše pro to, aby se tato zlepšení projevila už na prvním velkém testu v Sepangu 1: února. A ty velké změny musí být uvedeny v praxi do 20. března v Kataru, pak už následuje jeden závod za druhým", řekl dále Ing. Preziosi.
Team Ducati
Alessandro Cicognani (MotoGP Projekt Direktor)
Vittoriano Guareschi (Team Manager)
Massimo Bartolini (Technický ředitel Track MotoGP)
Francesco Rapisarda (Communications Director)
Federica De Zottis (Média MotoGP)
Chris Jonnum (Média MotoGP)
Amedeo Costa (Teamkoordinator)
Paola Februar (hospodaření, Logistika a Hospitality)
Mauro Grassilli (Management, Sponsor)
Luigi Mitolo (Vedoucí Track MotoGP)
David Baraldini (náhradní díly)
Team Valentino Rossi
Jeremy Burgess (Chief Engineer)
Matteo FLAMIGNI (Track Engineer)
Gabriele Conti (Electrical Engineer)
Alex Briggs (mechanik)
Bernard Ansiau (mechanik)
Brenth Stephens (mechanik)
Gary Coleman (mechanik)
Mark Elder (mechanik)
Roberto Brivio (Crew Koordinator)
Team Nicky Hayden
Juan Martínez (Chief Engineer)
Roberto Bonazzi (Track Engineer)
José Manuel Cazeaux (Electrical Engineer)
David Manfredi (Chefmechanik)
Massimo Mirano (mechanik)
Pedro Calvet Caralt (mechanik)
Lorenzo Canestrari (mechanik)
Luca Romano (mechanik)
Emanuele Mazzini (Crew Koordinator)
Preziosi především vyzdvihl analytické schopnosti Valentina Rossiho a neuvěřitelný technický input devitinásobného mistra světa po dvoudenních testech v listopadové Valencia.
Ing. Preziosi řekl, že Rossi požadoval především lepší jízdní vlastnosti motorky a také změny na šasí, aby měl lepší pocit pro přední kolo.
"Všichni inženýři u Ducati Corse dělají nyní vše pro to, aby se tato zlepšení projevila už na prvním velkém testu v Sepangu 1: února. A ty velké změny musí být uvedeny v praxi do 20. března v Kataru, pak už následuje jeden závod za druhým", řekl dále Ing. Preziosi.
Team Ducati
Alessandro Cicognani (MotoGP Projekt Direktor)
Vittoriano Guareschi (Team Manager)
Massimo Bartolini (Technický ředitel Track MotoGP)
Francesco Rapisarda (Communications Director)
Federica De Zottis (Média MotoGP)
Chris Jonnum (Média MotoGP)
Amedeo Costa (Teamkoordinator)
Paola Februar (hospodaření, Logistika a Hospitality)
Mauro Grassilli (Management, Sponsor)
Luigi Mitolo (Vedoucí Track MotoGP)
David Baraldini (náhradní díly)
Team Valentino Rossi
Jeremy Burgess (Chief Engineer)
Matteo FLAMIGNI (Track Engineer)
Gabriele Conti (Electrical Engineer)
Alex Briggs (mechanik)
Bernard Ansiau (mechanik)
Brenth Stephens (mechanik)
Gary Coleman (mechanik)
Mark Elder (mechanik)
Roberto Brivio (Crew Koordinator)
Team Nicky Hayden
Juan Martínez (Chief Engineer)
Roberto Bonazzi (Track Engineer)
José Manuel Cazeaux (Electrical Engineer)
David Manfredi (Chefmechanik)
Massimo Mirano (mechanik)
Pedro Calvet Caralt (mechanik)
Lorenzo Canestrari (mechanik)
Luca Romano (mechanik)
Emanuele Mazzini (Crew Koordinator)
Informace o redaktorovi
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?