Tito Rabat testy v Austrálii nestihne

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Johnny83 (228) napsal 14.02.2017 v 21:32

Matessi, jestli to bereš tak že Tito jezdil motorku vyrobenou továrnou Honda pak ano, jezdil "tovární" Hondu jinak je určitě velkej rozdíl mezi skutečně továrníma motorkama MM a DP a zbytkem, což je CC, JM a TR... jaký jsou rozdíly mezi těma třema, to netuším... mimochodem se uvažuje o tovární podpoře pro Cala v roce 2018. a myslim že Abraham s Haydenem jezdili svýho času ještě větší střep

Matess18 (93) napsal 14.02.2017 v 19:47

Tak oprava, Tito jezdil loni tovární Hondu,( ale to je jen detail) Jacka částečně platí tovární Honda. To nemění nic na tom, že oba musí hodně zabrat!!!

Matess18 (93) napsal 14.02.2017 v 18:25

Mám pocit, že Tito jezdil v minulé sezoně Hondu, podobnou té, na které Karel Abraham ukončil svou první část kariéry v MotoGP ač asi s nějakými technickými apgready (tedy šrot). Zatím co Jack jezdil na tovární specifikaci (bůh ví s kterého roku)? To, Ale závisí i na financích týmu. Takže od Tita jsem nečekal žádný zazrak, ale u Jacka jsem myslel, že bude v sezóně rychlejší! (Kromě toho jednoho úspěchu na vodě) zatím mě, ale v testech moc nepřesvědčil ani jeden z nich a to už by měli jet na stejných strojích. Tak snad jim ta obměna mechaniku začne přinášet ovoce, závody už klepou na dveře a testů bude čím dál tím míň!

Jirikh75 (944) napsal 14.02.2017 v 17:15

Líbí se mi, jak všichni hodnotí testy pozitivně. Jak to vypadá, závod v Kataru bude mít hned několik vítězů

Johnny83 (228) napsal 14.02.2017 v 17:03+1

voloda: přesně tak, Tito si úspěchy s moto2 vydřel tréninkem na "sériový" šestistovce, kdy odjezdil tisíce tréninkovejch kol aby dohnal řekněme "nedostatek" přirozenýho talentu, a motoGP hold sériovkou nasimulovat moc nejde (hlavně elektronika, i když podvozek a motor samozřejmě taky). Takže před Titem klobouk dolů, proto je to smutnej pohled vidět ho jak se trápí na chvostu... a s tim materiálem je to sporný, nevim jakej je tam rozdíl oproti tomu co jezdí třeba Cal, řekl bych že moc velkej ne. Cal v rozhovoru říkal že Honda je nejsložitější motorka v poli na nastavení a ovládání, zmiňoval se o Titovi i Jackovi, jak se na ní trápěj, ale o rozdílech mezi jeho a jejich motorkama ne.

IvanDvoutakťák (5060) napsal 14.02.2017 v 17:01

Když se, Marexi, zohlední rozdíly mezi "materiálem pivovarníka" a Repsolu ...

voloda.m (480) napsal 14.02.2017 v 15:42

Marex: o tom žádná, podmínky je jedna věc, ale jak i Tito sám potvrdil, on to má vydřené, nedostal od boha tolik talentu jako třeba MM, ale tvrdě na sobě pracuje. A to se cení.

Marex (2570) napsal 14.02.2017 v 14:54

Nemyslím si, že by neuměl jet s litrem. Má prostě jen jiné podmínky, než měl Marquez.

gresini (4454) napsal 14.02.2017 v 14:25

Pořád se mi nechce věřit,že by to bylo všechno co Rabbat v moto GP dokázal a myslím,že to bude už jen lepší?! Přeju mu to

Johnny83 (228) napsal 14.02.2017 v 13:53

Na druhou stranu jako českej škarohlíd jsem rád že tam takovýhle jezdci jsou, aspoň bude mít kája s kym závodit, a při troše štěstí porážet

Johnny83 (228) napsal 14.02.2017 v 13:50+2

Titovi přeju aby tuhle sezónu se ctí doklepal a vrátil se do moto2... hold jsou jezdci kterejm velký kubatury neseděj, takovej sofuoglu by mohl vyprávět... a co teprve kdysi nieto a ostuda to určitě v těchto případech není, všichni pánové dokázali a dokazují hodně

omg (1411) napsal 14.02.2017 v 12:47

Přesně... zatím je to pouhé plácání na zemi a vzadu startovního pole.

IvanDvoutakťák (5060) napsal 14.02.2017 v 12:24+3

Je mně upřímně líto jeho "pechu", ale ještě víc jeho přechodu do MotoGP1000




TOPlist