Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Matessi, jestli to bereš tak že Tito jezdil motorku vyrobenou továrnou Honda pak ano, jezdil "tovární" Hondu jinak je určitě velkej rozdíl mezi skutečně továrníma motorkama MM a DP a zbytkem, což je CC, JM a TR... jaký jsou rozdíly mezi těma třema, to netuším... mimochodem se uvažuje o tovární podpoře pro Cala v roce 2018. a myslim že Abraham s Haydenem jezdili svýho času ještě větší střep
Tak oprava, Tito jezdil loni tovární Hondu,( ale to je jen detail) Jacka částečně platí tovární Honda. To nemění nic na tom, že oba musí hodně zabrat!!!
Mám pocit, že Tito jezdil v minulé sezoně Hondu, podobnou té, na které Karel Abraham ukončil svou první část kariéry v MotoGP ač asi s nějakými technickými apgready (tedy šrot). Zatím co Jack jezdil na tovární specifikaci (bůh ví s kterého roku)? To, Ale závisí i na financích týmu. Takže od Tita jsem nečekal žádný zazrak, ale u Jacka jsem myslel, že bude v sezóně rychlejší! (Kromě toho jednoho úspěchu na vodě) zatím mě, ale v testech moc nepřesvědčil ani jeden z nich a to už by měli jet na stejných strojích. Tak snad jim ta obměna mechaniku začne přinášet ovoce, závody už klepou na dveře a testů bude čím dál tím míň!
voloda: přesně tak, Tito si úspěchy s moto2 vydřel tréninkem na "sériový" šestistovce, kdy odjezdil tisíce tréninkovejch kol aby dohnal řekněme "nedostatek" přirozenýho talentu, a motoGP hold sériovkou nasimulovat moc nejde (hlavně elektronika, i když podvozek a motor samozřejmě taky). Takže před Titem klobouk dolů, proto je to smutnej pohled vidět ho jak se trápí na chvostu... a s tim materiálem je to sporný, nevim jakej je tam rozdíl oproti tomu co jezdí třeba Cal, řekl bych že moc velkej ne. Cal v rozhovoru říkal že Honda je nejsložitější motorka v poli na nastavení a ovládání, zmiňoval se o Titovi i Jackovi, jak se na ní trápěj, ale o rozdílech mezi jeho a jejich motorkama ne.
Marex: o tom žádná, podmínky je jedna věc, ale jak i Tito sám potvrdil, on to má vydřené, nedostal od boha tolik talentu jako třeba MM, ale tvrdě na sobě pracuje. A to se cení.
Titovi přeju aby tuhle sezónu se ctí doklepal a vrátil se do moto2... hold jsou jezdci kterejm velký kubatury neseděj, takovej sofuoglu by mohl vyprávět... a co teprve kdysi nieto a ostuda to určitě v těchto případech není, všichni pánové dokázali a dokazují hodně
Matessi, jestli to bereš tak že Tito jezdil motorku vyrobenou továrnou Honda pak ano, jezdil "tovární" Hondu jinak je určitě velkej rozdíl mezi skutečně továrníma motorkama MM a DP a zbytkem, což je CC, JM a TR... jaký jsou rozdíly mezi těma třema, to netuším... mimochodem se uvažuje o tovární podpoře pro Cala v roce 2018. a myslim že Abraham s Haydenem jezdili svýho času ještě větší střep
Tak oprava, Tito jezdil loni tovární Hondu,( ale to je jen detail) Jacka částečně platí tovární Honda. To nemění nic na tom, že oba musí hodně zabrat!!!
Mám pocit, že Tito jezdil v minulé sezoně Hondu, podobnou té, na které Karel Abraham ukončil svou první část kariéry v MotoGP ač asi s nějakými technickými apgready (tedy šrot). Zatím co Jack jezdil na tovární specifikaci (bůh ví s kterého roku)? To, Ale závisí i na financích týmu. Takže od Tita jsem nečekal žádný zazrak, ale u Jacka jsem myslel, že bude v sezóně rychlejší! (Kromě toho jednoho úspěchu na vodě) zatím mě, ale v testech moc nepřesvědčil ani jeden z nich a to už by měli jet na stejných strojích. Tak snad jim ta obměna mechaniku začne přinášet ovoce, závody už klepou na dveře a testů bude čím dál tím míň!
Líbí se mi, jak všichni hodnotí testy pozitivně. Jak to vypadá, závod v Kataru bude mít hned několik vítězů
voloda: přesně tak, Tito si úspěchy s moto2 vydřel tréninkem na "sériový" šestistovce, kdy odjezdil tisíce tréninkovejch kol aby dohnal řekněme "nedostatek" přirozenýho talentu, a motoGP hold sériovkou nasimulovat moc nejde (hlavně elektronika, i když podvozek a motor samozřejmě taky). Takže před Titem klobouk dolů, proto je to smutnej pohled vidět ho jak se trápí na chvostu... a s tim materiálem je to sporný, nevim jakej je tam rozdíl oproti tomu co jezdí třeba Cal, řekl bych že moc velkej ne. Cal v rozhovoru říkal že Honda je nejsložitější motorka v poli na nastavení a ovládání, zmiňoval se o Titovi i Jackovi, jak se na ní trápěj, ale o rozdílech mezi jeho a jejich motorkama ne.
Když se, Marexi, zohlední rozdíly mezi "materiálem pivovarníka" a Repsolu ...
Marex: o tom žádná, podmínky je jedna věc, ale jak i Tito sám potvrdil, on to má vydřené, nedostal od boha tolik talentu jako třeba MM, ale tvrdě na sobě pracuje. A to se cení.
Nemyslím si, že by neuměl jet s litrem. Má prostě jen jiné podmínky, než měl Marquez.
Pořád se mi nechce věřit,že by to bylo všechno co Rabbat v moto GP dokázal a myslím,že to bude už jen lepší?! Přeju mu to
Na druhou stranu jako českej škarohlíd jsem rád že tam takovýhle jezdci jsou, aspoň bude mít kája s kym závodit, a při troše štěstí porážet
Titovi přeju aby tuhle sezónu se ctí doklepal a vrátil se do moto2... hold jsou jezdci kterejm velký kubatury neseděj, takovej sofuoglu by mohl vyprávět... a co teprve kdysi nieto a ostuda to určitě v těchto případech není, všichni pánové dokázali a dokazují hodně
Přesně... zatím je to pouhé plácání na zemi a vzadu startovního pole.
Je mně upřímně líto jeho "pechu", ale ještě víc jeho přechodu do MotoGP1000