Testy MotoGP - Sepang II, 1. den

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mike99 (322) napsal 01.03.2012 v 15:06

Fast17: samozrejme, ze to nerobi ani Honda ani Yamaha. Ale, ked to spravi Ducati, ze neda ani Abajovi ani Hectori novu Ducati od zaciatku sezony, tak su tu reci, ze sa boja, ze budu Rossiho porazat. Ale o tom, ze to Ducati robila aj v minulosti a taktiez aj ine tovarne ako Honda ci Yamaha, tak to je v poriadku a to tu pisat netreba.

Fast17 (431) napsal 01.03.2012 v 11:02

Akro - a jenom dotaz - proč myslíš, že měl Vale dřív vždycky to nejlepší k dispozici - nebylo to tim, že byl tehdy nejlepší a ty firmy a týmy věděli s poměrně velkou jistotou, že se investice vrátí? Tim samozřejmě nehodnotim spravedlivost týhle věci a přístupu...

Fast17 (431) napsal 01.03.2012 v 11:00

no tak tomu co píše mike se už věřit dá, skupinka vyvolenejch je vždycky (i teď, a zrovna Stoner, lorenzo a Pedrosa, stejně jako Rossi-kterýmu je to ale vzhledem ke "kvalitě" Ducati zatim prd platný) do ní patřej - to pro Akra. Nebo mi tu bude někdo tvrdit, že Honda dává i ostatním totožný železo, jako těm z HRC Repsol? A že Yamaha pro Lorenza a Spiese je stejná jako ty ostatní co jezdí? Neni, a nikdy nebude a je to logický. A kdyby přišli v libovolný továrně na věc, co zrychlí mašinu o 2 sec na kolo a je legální a měli k dispozici jenom jednu tuhle úpravu, vždycky jí dostane ten momentálně "nejlepší", to je taky logický a nikdo se nemůže zlobit. S těma gumam to asi tak moc košer nebylo, takže se to zrušilo, což je myslim dobře. Ale pořád v tý skupině vyvolenejch před tim Vale dominoval. Teď ne, prostě ho dostihnul vývoj - zlepšil se přístup k přípravě, testování, narodili se noví šikovný kluci co jezdí i stavěj motorky, atd... Ale stejně mu přeju eště minimálně jednu výbornou sezónu. Dovedete si představit ty souboje - Rossi Stoner a Lorezzo kolo na kolo až jiskry lítaj... se musim přebali

mike99 (322) napsal 29.02.2012 v 23:00

Fast17: nemal ich len on. Ja som sem daval clanok, kde sa pise o jazdcoch, ktori boli preferovani a o jazdcoch, ktori sa na toto stazovali. Ale niektori to budu stale a stale pisat, ze ich mal len on a pisat si stale len svoje polopravy a pribehy o tom, ako nikto nic ine nemal a vsetko dostal len Rossi. Argumenty vo forme statistik ci clanok pre nich nic neznamenaju a stale si budu tvrdit len to svoje...len je potom otazka, ze kto vlastne ten idiot je, ze...

Cit. z clanku: "Před zavedením pravidel o omezení počtu pneumatik před začátkem sezony 2007 (tato pravidla určila, aby si jezdci vybrali pneumatiky už před začátkem každého závodního víkendu) si mnozí jezdci stěžovali, že při evropských kolech MotoGP Michelin přiváží pro své špičkové jezdce ze své základny ve Francii speciální pneumatiky vyrobené přes noc, při jejichž výrobě využili data z tréninku.

Od roku 2007 "noční speciály" už nebyly v MotoGP povoleny, ale výrobci pneumatik - protože si vzájemně konkurovali - přirozeně dál poskytovali větší podporu svým špičkovým jezdcům než těm ostatním. Nevyrovnanost kvality pneumatik od jednotlivých výrobců na některých okruzích způsobila, že někteří jezdci věděli už po prvním volném tréninku, že jejich naděje na slušný výsledek jsou předem ztracené."

AKRO (-498) napsal 29.02.2012 v 15:41

Fast17 - Ty jsi se tady docela rozjel! Na ty Rossiho gumy se nesmíš dívat z hlediska dnešního pohledu, dnes se to už nesmí, péct někomu gumy podle dat tréninku! Za Rossiho vítězné éry se to mohlo a on JEDINÝ DOSTAL A MĚL TUTO VÝHODU PLUS POCHOPITELNĚ I TITULY! Pochopitelně, nejlepší motorka a ještě gumy speciál! Naštěstí, spravedlnost hodně kulhá, ale nakonec zastihla i Valentina, konečně dostal stejnou motorku jako ostatní a je po srandě! Najednou neumí víc než ostatní a na Stonera, Lorenza a Pedrosu jezdecky nemá ani náhodou!

Fast17 (431) napsal 29.02.2012 v 15:00

Jo a v motoristických disciplínách je naprosto bez diskuze, že pokud neni železo alespoň trochu schopný vyhrát, jezdec nezmůže nic. Viz příklad opět z F1 - odborníci napříč polem tvrdí, že Rosberg je nejlepší jezdec (minimálně z mladejch), ale závod eště nevyhrál prostě proto, že na to neměl auto. Což ale neznamená, že se nedá vyhrát s "horšim" strojem. Jen ten stroj nesmí bejt horší o moc...

Fast17 (431) napsal 29.02.2012 v 14:56

vono je to většinou tak, že každý "stádo" má svojí pravdu... Často sem tu čet, že Vale měl "speciální gumu jenom pro něj". Tomu nevěřim, protože by to okamžitě vedlo k protestu okolních stájí. Ale věřim tomu, že si jako jedinej vybral jinou gumu-třeba tvrdší, a ze začátku zvládal to jak klouže, aby ke konci měl eště pořád dost "dobrou" gumu na to, aby udeřil. Ale jak sem psal Rossista nejsem, i když ho hodně uznávám, stejně jako Stonera. Každej z nich má svuj obor geniality a posoudit, kterej je lepší je těžký. Nemyslim si, že by se to dalo posoudit jinak než jízdou proti sobě na stejnejch mašinách, který oba označí za "pro ně dělaný" na okruzích, ketrý maj nejradši - takže takovej malej turnaj protože každýmu sedí trochu něco jinýho. Stoner svým úspěchem u Ducati prokázal, že je přizpůsobivější čemukoliv, to je podle mě jasný. Ale to nemusí znamenat, že je lepší pilot...

mike99 (322) napsal 29.02.2012 v 13:58

Fast17: ja som nechcel kritizovat tvoj prispevok, len si "nacal" temu Rossi vs. Stoner, tak ma napadla otazka, na ktoru mi este stale miestni objektivni odbornici neodpovedali
Islo mi o to, ze podla miestnych odbornikov mal Rossi len najlepsiu motorku a preto vyhraval tituly. To iste spravi Stoner, ale to je uz jeho genialitou
Ale stale "zlute stado" neni objektivne

Fast17 v 13:19: presne tak, nemusime mat vsetci rovnaky nazor, ale ked kritizujes kohokolvek alebo cokolvek, tak sa to da povedat aj slusne

Fast17 (431) napsal 29.02.2012 v 13:19

jo a eště jedna věc - mě to grafomanství nějak postihlo - sem si všim, jak se tu občas kus diskuse ztratí, kvůli tomu co tam je - myslim, že všem "zastáncům svobody projevu", kterejm to vadí a zároveň ve valný většině jsou původci příspěvků, kvůli kterejm se to maže by prospělo jedno vnitřní pravidlo - když bude psát, zkuste si představi, že tu pochvalu nebo kritiku říkáte tomu o kom píšete do očí. Podle mě se tim dost vyřeší ta "radikálnost". I nepříjemný věci se dají říct "normálně" a v rámci slušnosti.

Fast17 (431) napsal 29.02.2012 v 13:11

Jo a doufám, že se Karel dá zdravotně do kupy, osobně si dos nedokážu představit, jak s naštíplu lopatkou brzdim ze tří kil na 90 do zatáčky... bych asi měl zatměno před vočima bolestí...

Fast17 (431) napsal 29.02.2012 v 13:10

mike99 - odpovím rád na jakoukoliv otázku -nevim, jestli si to správně pochopil - muj příspěvek byl myšlenej pro lidi co píšou, že Rossi je "mrtvola", podle mě je na degradaci výkonu věkem eště moc mladej, a mladý pušky sou prostě noví jezdci (ale i ostatní jezdci z pole-to sem napsal asi blbě, uznávám), který si zcela samozřejmě berou od minulejch šampionů ty nejlepší věci z jejich přístupu a přidávají je k tomu "svýmu nejlepšímu". A eště k tomu Stonerovu posezu - nejde to odpozorovat z jedný nějaký fotky, ale snad se mi to nezdá - on na výjezdu ze zatáčky rovná motorku, ale neleze nahoru tak rychle jako ostatní (=sedí dýl vedle) a to vede k tomu, že těžiště je sice vedle osy motorky (zatáčíme), ale guma sedí tak(je míň skloněná), že může dřív naložit plnej (fyzika), protože nedojde ke sklouznutí gumy, jako kdyby byla v náklonu. Rozdíl je tam v pár úhlovejch stupních, ale i takhle malý rozdíly můžou podle mě mít vliv. Podívejte se schválně na zpomalený videa průjezdů zatáčkama, třeba se pletu a měl sem jenom divoký sny

mike99 (322) napsal 29.02.2012 v 03:25

Alfonc: a co ma robit chudak Pirro?

Fast17 v 12:08: len ak mozes odpovedz na moju otazku. Chcel som ti napisat este jednu, ale to by tu zase bola diskusia

Co sa tyka tej techniky v minulej sezone. A kto by mu mal konkurovat? Zraneny Dani, ktory jediny mal rovnaku motorku ako on? Ci nebodaj Dovi, ktory bol v rovnakom time, ale nedostal tu istu motorku? alebo Lorenzo s Yamahou, ked Yamaha, pri vsetkej ucte k timu a znacke, vyplakavala za Rossim?

Marex: no odisiel Rossi od Yamahy a tak to aj vyzera

Nuvolari: Randy a Aprilia sa stale zlepsuju, takze mozu vela jazdcom dychat na krk a mozno niektorym budu ukazovat aj chrbat

AKRO (-498) napsal 29.02.2012 v 02:08

Zdeněk66 - Tak Randy by měl i některé satelity porážet, ovšem důchodce Colin, by toho už moc nezajel ani s tovární motorkou! Je to jeden z těch, co neumí včas skončit, podobně jako Capirossi. Tady ani tak nejde o věk, nakonec Checa a Biaggi jsou ještě starší, ale není každému dáno stačit i po čtyřicítce! A Colin mezi ně nepatří!

zdenek66 (23) napsal 29.02.2012 v 00:15

Nuvolari: Tak o tom taky nepochybuju, že Randy s Aprilkou bude hodně rychlej a bude nahánět satelity, to je jedině dobře pro spestření závodů . Ovšem Colin s obrovskými zkušenostmi jim půjde taky po krku, aspoň v to doufám . Sám Colin prohlásil, že motor má obrovskou sílu a od minulého testu zlepšení přes 3sec. mluví za vše. Přeju mu to

radekk (86) napsal 28.02.2012 v 23:49

Tak beru zpět,na netu je víc fotek z téhle zatáčky a takhle tam jezdí skoro každej

radekk (86) napsal 28.02.2012 v 23:39

bubrak - dobrý ale,podle mně si někdo hrál z fotošopem

SLEEPER (1002) napsal 28.02.2012 v 23:17

Marex: Aprilka nebo Max se blizi specialum GP?
chjo, to je zase (nicim nepodlozeny) kec...

AKRO (-498) napsal 28.02.2012 v 23:02

Tak zase Vale si těch nejlepších motorek užil celou kariéru! Teď, kdy má stejnou jako špička, musí zase dát možnost jiným!

slunce11 (9) napsal 28.02.2012 v 22:18

Marex tak,tak

Marex (2570) napsal 28.02.2012 v 21:51

Nuvolari: Jenže Carlos má pod zadkem MOTORKU. Né minibike, který nejlíp sveze "děcko". Co se Aprilky týče, tak ta se hodně blíží těm speciálům z MGP. Jak stroj, tak jezdci jsou spíše miniatury. Je evidentní, že "normální" postava je v dnešním světě GP neváhodou. Nic na tom nezmění ani litry. Bohužel, momentálně bych spíš viděl postavy, jako má Rossi, Hayden, Edwards... spíše vhodné pro WSBK, než pro současné MGP.
PS: Přesto si myslím, že Stoner by vyhrával i na stroji WSBK.

josef58 (823) napsal 28.02.2012 v 21:42

Nuvolari 21:05
Jak bude zábavná druhá směska? Těžko říct, jestli to bude k smíchu , nebo pláči , co se dá "vyrobit" po pětašedesáti letech z královské třídy.

Nuvolari (2329) napsal 28.02.2012 v 21:14

slunce11: no to máš úplnou pravdu, že Rossi ve třiatřiceti je už senilní stařík, který si vyčesává šediny a nemůže přece jet jako ti mladíci. Věku prostě neutečeš. Nakonec to bylo vidět v neděli. Max a Carlos už se prostě musí víc hlídat, aby se nepomočili, potom ty jejich výkony na trati podle toho vypadají!

Nuvolari (2329) napsal 28.02.2012 v 21:05

josef58: letos je rekordní počet pěti tříd MS litrových/1200 ccm silničních motocyklů. SBK, STK a GP-CRT-ART. Vytrvalostní závody nepočítám.
Jestli ta druhá směska bude tak zábavná, jako v neděli SBK, tak to bude moc fajn!

Paura19 (15) napsal 28.02.2012 v 20:02

Analýza časů: //css.motogp.com/media/pdf/test_results/MotoGP_Test_Lap_by_Lap_36_1.pdf?version=2012-02-27.r00f67c17e1

SLEEPER (1002) napsal 28.02.2012 v 19:42

Bubrak ZX10R> covece, nepochybuju o tom, ze Vale bokem umi, ale tohle je trochu moc, ne? Skoro mi to prijde jako fotomontaz...

JollyJoker (1004) napsal 28.02.2012 v 19:25

Ještě jednou Rossi...
//www.motorkari...=6139077#goto6139077

JollyJoker (1004) napsal 28.02.2012 v 19:21

Randy bude prohánět chvost továren ...
Ten odkaz na foto Rossiho v driftu zase zmizel

josef58 (823) napsal 28.02.2012 v 18:58

zdenek66, a i ostatní
RdP nejede na SPZ-CRT , ale na ART

josef58 (823) napsal 28.02.2012 v 18:55

Nuvolari 17:56
Přesně toto jsem chtěl zdenkovi66 napsat. Byls rychlejší

Nuvolari (2329) napsal 28.02.2012 v 17:58

S Randym budou mít možná potíže satelitní Ducny...

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist