Testy MotoGP - Jerez, 3. den

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mamba54 (1340) napsal 26.02.2012 v 04:55

Děláš pokroky.

AKRO (-498) napsal 25.02.2012 v 13:16

Mambo, i kdyby si všechno po těch 11 let určovali pouze výrobci, stejně padá vina jen na SPZku, že jim ponechal po celou tu dobu volnou ruku! Pochopitelně na tom továrny chtěly trhnout majlant a cpaly ceny tvrdě nahoru!

mamba54 (1340) napsal 25.02.2012 v 09:57

Akro, nedovedu pochopit, že ty, poměrně inteligentní člověk nemůžeš stále uvěřit tomu, že tím hlavním, kdo něco určoval jsou samotní VÝROBCI! Už to prosím jednou vem na vědomí.

pasolini (260) napsal 25.02.2012 v 09:14

Ono je to logicky dáno tím, že dnešní supersporty na krámě už jsou tak ve vývoji daleko, že se museli nutně závodákům přiblížit. Ty motorky jako stroje mají někde limity a za ně už nelze jít. Fyzikální zákony platí at se nám to líbí nebo ne. Sériovky stále měli prostor se posouvat dopředu a to mnohem rychleji než prototypy.

AKRO (-498) napsal 24.02.2012 v 20:27

Mambo, Tím jsem mimo Spzky myslel ty jeho dnešní delegáty s hlasem poradnim, šéfy IRTY, MSMA a FIM!

Marex (2570) napsal 24.02.2012 v 17:52

Pacient 13:25: Jojo. GP biky musí zrychlit, nebo budou muset škrtit superbiky.

PacienT.cz (687) napsal 24.02.2012 v 15:27

Ono se o tom přeci "v zasvěcených kruzích" mluvilo v tom symslu, že si nechal deset let od továren diktovat podmínky. Pokud si z rozhovorů s ním pamatuju, tak si je té chyby vědom a náprava jistě nebude bezbolestná, nicméně nutná...

mamba54 (1340) napsal 24.02.2012 v 15:14

Tak to už je od Akra pokrok! Vždy tvrdil že za vše může jen Ezpeleta. Teď už připouští, že nejen on sám, ale i lidé okolo.

AKRO (-498) napsal 24.02.2012 v 14:28

Jediné řešení jsou upravené a odlehčené Superbiky! Vývoj je sice pěkná věc, ale pokud stojí MGP, 5 milionů Euro a jede to se Stonerem/!/ jen o 2 vteřiny rychleji, než SBK, tak je něco hodně špatně! Je to ovšem práce SPZky a dalších neschopných lidí kolem něho, kteří nedělali nic! Každému muselo být jasné, že ty stoupající ceny povedou ke krachu!

PacienT.cz (687) napsal 24.02.2012 v 13:25

No já jsem právě dnes koukal, že ten Rea zajel o pár tisícin rychlejší čas než Vale ne podzim v kvaldě, je teda fakt, že je tam teď 30°C a né 17° ale i tak je to mazec. Stoner tam byl o dvě vteřiny rychlejší takže opravdu, mezi těmi penězi a časy je hrubý nepoměr se kterým se něco udělat musí, ať se nám to líbí nebo ne.

PacienT.cz (687) napsal 24.02.2012 v 13:25

No já jsem právě dnes koukal, že ten Rea zajel o pár tisícin rychlejší čas než Vale ne podzim v kvaldě, je teda fakt, že je tam teď 30°C a né 17° ale i tak je to mazec. Stoner tam byl o dvě vteřiny rychlejší takže opravdu, mezi těmi penězi a časy je hrubý nepoměr se kterým se něco udělat musí, ať se nám to líbí nebo ne.

mamba54 (1340) napsal 24.02.2012 v 13:20

Akro, co je tak drahého třeba na kabelkách od Vuitona?

mike99 (322) napsal 24.02.2012 v 13:01

Ja mam tie cisla z clanku. Ja som tiez pozeral na tu cenu MotoGP Dajte si toto do google a vyhodi vam to cely clanok

"Silverstone, kultovní jméno, bohatá historie, britský okruh, který domácí fanoušci zazívají domovem britského motorismu (ale pro našince je to jen paskvil bez nápadu, zbytečně dlouhý, hrbolatý, všechno daleko, neatraktivní místa, kdyby ti konzervativní fanoušci přijeli třeba do Brna, tak se asi poserou). Každopádně je tu necelých 6 kilometrů různého asfaltu (hovoří se cca o 25 druzích povrchu během jednoho kola, což byl problém jak pro pneumatikáře od Bridgestone, tak i Pirelli), ale hlavně je tu jedno z porovnání mezi motocykly MotoGP a WSBK."

AKRO (-498) napsal 24.02.2012 v 12:14

PacienT.cz - To je tedy přímo "vražda"! Docela by mě zajímalo, co na té 1-1,5 vteřinách, co jsou MGP rychlejší než SBK je tak šíleně drahého!

PacienT.cz (687) napsal 24.02.2012 v 07:28

Hmm, tak pronájem Hondy RC213V na rok 2012 stojí 4,5 milionu EUR.

PacienT.cz (687) napsal 24.02.2012 v 07:15

@AKRO: Ta MotoGP motorka tolik nestojí. Byla přeci debata, že chtěli týmy motorky koupit, továrna jim je nechtěla prodat a tak řekli, ať jim prodají motor, za který si řekli 850 000 EUR, což prý byla "cena skoro jako za celou motorku." Takže spíš ta cena bude někde kolem milionu, milionu a půl. S tím že za novou převodovku chce Honda 650 000 EUR.

mike99 (322) napsal 24.02.2012 v 02:21

AKRO: asi hej, mna by zaujimalo, ze kolko stoji ten vyvoj aj u MotoGP aj u SBK

Ja budem Aprilii fandit

AKRO (-498) napsal 24.02.2012 v 00:11

Mike - To si zase myslím, že ty SBK stojí víc, protože by pak ta sekunda nebo dvě na kolo, prti MGP, bylo cenově neuvěřitelně moc! To pak nechápu, že SPZka nevezme Superbiky, přidá nějaké menší úpravy motoru a odlehčění podvozku a klidně může jet MGP a nemusí vymýšlet hybridy jako CRT za 25 milionů korun a pojede to skoro stejně rychle! Nakonec se stejně zdá, že to pochopili aspoň u Aprilie a začali jít touto cestou!

mike99 (322) napsal 23.02.2012 v 23:37

AKRO: ja som tiez pozeral na tu cenu motorky MotoGP

"Superbike – motocykl v základní verzi za 15 tisíc Eur, v závodní bez vývoje cca 80 tisíc Eur"

Dobry rozdiel

AKRO (-498) napsal 23.02.2012 v 23:26

MIke99 - Půl miliardy korun se mi zdá dost, cena jednoho kusu bude bez základního vývoje minimálně o dvě třetiny nižší, ale se základním vývojem možná! V každém případě je to zlodějna nejvyššího kalibru! Pokud jde o SBK, počítám tak pětinu, max. čtvrtinu!

mike99 (322) napsal 23.02.2012 v 23:12

Marex: myslel som ten odchod hlavne z medialneho hladiska. MotoGP je stale povazovane za kralovsku kubaturu...

mike99 (322) napsal 23.02.2012 v 23:11

AKRO: "MotoGP – motocykl v ceně 25 milionů dolarů, včetně základního vývoje"

a mozes si tipnut kolko stoji SBK bike

Marex (2570) napsal 23.02.2012 v 23:10

mike: WSBK by byl logický krok. Navíc by z toho těžila značka jako taková i v CRT, pže to vychází (u některých výrobců) ze Superbiku.

AKRO (-498) napsal 23.02.2012 v 23:04

Mike99 - někde psali, že jen pronájem je 3 miliony EURO! A cena? O 2 miliony víc plus, mínus!

mike99 (322) napsal 23.02.2012 v 22:59

josef58: tak to ano ja chapem, ze momentalne Hondu to musi stvat, pretoze su na vrchole, ale aj tak si nemyslim, ze po zavedeni jednotnej ECU tovarne odidu. Kam by isli? Do WSBK? Podla mna su to len reci, nieco ako malo Ferrari v F1 a nic z toho nebolo.

AKRO: co myslis, aka je dnes cena motorky MotoGP?

Marex (2570) napsal 23.02.2012 v 22:53

Hehe. Tak tu máme 2 tábory. Jedni fandí Superbikové (upravené) Aprilii, druzí ji vidí jako čistoskvoucí prototyp typu BQR (což je CRT bez diskuze). Nevím. Kdo v tomhle rozdíl nevidí, asi nemá smysl jej přesvědčovat. Snad jedině Koolja má nějaké argumenty, které by mohly napomoci fanouškům těchto "prototypů"- šasí,ale chtělo by to doložit nějaký důkaz. Takhle je to jedna paní povídala, papundekl omotala, céertéčko udělala, komise to podepsala, Dorna si zas ruce mnula, satelitům ušetřila, věřící tím potěšila.

AKRO (-498) napsal 23.02.2012 v 22:29

PacienT.cz - Ono to kupování motorů, je blbost, převzatá z USA, kde se to praktikovalo někde od roku 1930, kdy musel každý kdo závodil prodat svůj motocykl v případě zájmu kohokoliv, za 2500 dolarů. V té době byl dolar daleko výše než dnes a žádný motocykl té doby nestál ani zdaleka 2500 dolarů! Museli to zrušit začátkem sedmdesátých let, kdy si někdo na toto DEBILNÍ PRAVIDLO vzpomněl a chtěl po jednom závodě tovární motocykl opravdu koupit, ale v té době už pochopitelně ten motocykl stál 100 x víc! Vůbec mě nepřekvapuje, že se to zalíbilo SPZkovi, vlastně jako snad všechny hlouposti, které kdo někde vymyslel a chtěl to aplikovat aspoň jako prodej motorů!

PacienT.cz (687) napsal 23.02.2012 v 21:55

@desmo69: No právě, myslím, že na to trochu sází.
@AKRO: lidi co se v paddocku pohybují říkají, že by to japončíci neudělali, kvůli své hrdosti a Ducati asi nepotřebuje kupovat řadový čtyřválec od BMW,//www.webbikeworld.com/BMW-motorcycles/bmw-s-1000-rr/s-1000-rr-motorcycle-2.htm
ale možná, že by je Aprilia mohla zajímat, kdo ví Ti mají V do 45° (vypadá to tak) //blog.motorcycle.com/2010/02/02/motorcycle-news/2010-aprilia-rsv4-engine-recall/

AKRO (-498) napsal 23.02.2012 v 21:33

Na čem to psali Desmo?

desmo69 (638) napsal 23.02.2012 v 21:30

Pacient, no ono je i tak hodně malá pravděpodobnost, že někdo bude chtít ten motor koupit. Nemyslím si že se to někdy stane. Letos určitě ne

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist