Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Marex: ale ty jsi velký klamár... V 2010 jsi tu psal, že Ducati je s Yamahou nejlepší moto v GP. A po testech s Rossim na začátku 2011 jsi napsal: ,,Zdá se mi to, nebo je Ducati tak mizerná?"
Jednou tak, a přes zimu tak, co? A teď zase napiš spoustu výmluv, že jsi to vlastně myslel tehdá jinak...
Ještě abych to doplnil - ano, rozdíly mezi WSBK a MGP jsou teoreticky stejné, ale za jakou cenu? Aby MGP udržela tyto "rozdíly" stojí špičkový tovární stroj takový balík, že si většina z nás neumítolik peněz pohromadě ani představit. A WSBK taky penězí u špičkových strojů nijak nešetří. A pak se všichni diví, že na startu stojí "pár" motorek. Je to jen kolotoč peněz, velkých peněz, sport trochu ustupuje
Paťan: Můžeš to malinko konkretizovat, v čem jsem úplně mimo mísu???Že motky včetně sériovek za posledních 10 let hodně porychlili?Že technika (i sériová) šla hodně dopředu?Že se proto na okruhách jezdí rychleji (včetně hobbíků)? Před 10 lety kdo jel Most pod 2 (myslím hobbíky), byl docela rychlík. Dneska nelicencovaný lítaj o 20 sec. rychleji. V čem jsem mimo mísu???
SPV: Odešel od nich 27 i 46. Oba si stěžovali. Ten druhý o trochu víc. Ducati vychválil také 33, 65... a pár dalších borců...
Pravdou je, že když u nich jezdil 27, tak to asi dost lidí zmátlo...takže je to vlastně jeho vina.
mike99: dobrá práce ...tak ony jsou ty rozdíly vlastně fakt +/- stejný. Z toho mě plyne ponaučení, že bude nejlépe nes.át se do něčeho, co léta funguje.
Ducati panigale... Ten jejich bezrámovej motocykl. S karbonu nebo co. Jo Rossi asi věděl proč to pošlat do prdele. Protože to je tak kompolikovaný na nastavení atd.
Nechci předbíhat, ale zatím to nevypadá, že by Panigale měla vládnout světu... Holt asi soudruzi s Itálie někde udělali chybu... Ale doufám, v zájmu SBK, že to vychytají a že Panigale bude konkurenceschopnější, než ten desmošrot GP.
afro-r1: Přesně tak, dneska na krámě koupíš supersporta s 200 kobylama a hodně slušným podvozkem. Díky tomuto posunu jezdí dnes i hobbíci na okruzích časy, o kterých se profíkům před lety ani nezdálo. A jak tady bylo řečeno, superbiková motka je ještě jinde, dle mě se to opravdu hodně scuklo a rozdíly jsou minimální, resp. každý další vývoj a zlepšení - zrychlení už jen použitím super materiálů a technologií a tudíž drahé.
Steve McLaunglin - tedy člověk, který vlastně založil seriál mistrovství světa superbiků (až budu mít více času, tak o tom celém napíši celou historii) říká: "Moje myšlenka byla pořád stejná, aby se neustále dařilo, aby superbiky byly vždy o hodně pomalejší než motocykly GP. Ale tento koncept se stále více a více odcizoval. Stále se objevovaly nové a nové překapotované prototypy, jako Bimota-V2-Suzuki, tříválce Petronas nebo hodně kontroverzní Aprilia RSV4 mistra světa Maxe Biaggiho. Ani jeden z těchto motocyklů totiž nebylo možno koupit v žádném obchodě! Vše začala Ducati, ta chtěla za každou cenu porazit japonské továrny a s pomocí superbikového šéfa Maurizia Flamminiho se ji to také podařilo a získala převahu!"
Paťan, no myslím že zrovna tohleto určitě vím Představa že Lorenzo jde s pláčem za Furusawou ať hlavně nedomlouvá testy na stejnej termín a trať jako týmy z sbk...no, fakt (ne)vím.
No a pokud tě tak moc zajímá srovnání Lorenza s borcama z sbk, tak
Brno:
Lorenzo 1'56.274
Sykes 1'58.010
při motogp teplota tratě o 3 stupně nižší, jinak stejný.
Misano:
Lorenzo 1'34.398
Checa 1'36.080
při motogp teplota nižší jak na trati, tak vzduchu
a tak dál podobně. Nebudu všechno vypisovat, nejsme na statistickým úřadě.
Každopádně někdo holt umí (Yamaha) a někdo se motá v začarovaným kruhu, neví co s tím a dělá si jen ostudu kde se jen objeví (Ducati)...
mám takovou otázku, má někdo třeba srovnání časů z dob 500 2t a WSBK te doby? Byly superbiky i v te době tak rychlé jako ted.. Jinak ted se tu do mě opřou místní experti, ale myslím si, že ty tovární SBK jsou normální Motogp motorky v bleděmodrym a se seriovkou(superbikem) to má společnej leda název!!
Orgovany: Tak ono by se mělo to testování nových dílů projevit na časech. Buď jsou dobré a časy jsou rychlejší, nebo jsou špatné a časy jsou slabé. Chápu, že některé díly mají zlepšit chování stroje i na opotřebených gumách,ale podstatou testování pilotem ze "světa", je ověření kvality daného dílu.
Já bych dosažený časy bral s nadsázkou. Jeden jede na hranici, další jen zkouší nové díly a jinej se špatně najedl až je z toho nadýmenej .
A s tim Aoyamou nemam strach že ho nebude Barbera porážet ...
Bubrak: Tak tak. Celkem by mne zajímalo, o kolik jsou ty 17" Pirellky levnější, než byly 16.5". Ezpeleta určitě týmům šetří peníze. Nevěřím, že by mu šlo pouze o zpomalování WSBK vůči MGP.
No nebylo by to super,kdyby tam testovali všechny MGP a SBK? Rossi,Stoner,Melandri,odejit Biaggi,Kuba Smrž,Abaja...
To by byl nezjajímavější motocyklový počin roku
Paťan, jistě, takovej Lorenzo, Pedrosa apod ze strachu porážky Sykesem radši netestuje no Tohle byla prostě trať kterou si vybrala továrna Ducati, stejně tak jako Honda si vybrala Sepang a jezdí tam všichni od ní krom Bradla kterej jde na operaci.
Ducati je prostě mršina, kdo ví co dneska testovali a jestli to ještě nebylo horší než předtím.
CRTčka mají problém se zahřátím pneumatik. Ostatně s tím mají problém i prototypy, co teprv CRT co mají o xx koní míň. Bylo by na místě buď zrušit jednotnýho dodavatele a nebo ať se zaměří na každou továrnu zvlášť, protože tohle jaksi fakt nefunguje
ještě že se ke kormidlu dostal kokršpaněleta, kterej tyhle nepřístojnosti v oblasti výkonnosti wsbk zatrhne a dá bude hlásat, že královnou všeho silničního motorsportu jsou jeho prototypi z mgp a dál to bude všechno stát šílené peníze. a přitom jak vydno """sériová (produkční)""" mašina je na suprové úrovni
A Nuvolariho Demošrot???
Nuvolari 2010: ,,současná Ducati je naprosto špičkový stroj´´
A po Rossiho neúspěšných testech 2011: ,,Ducati je šrot"
To je přesně, o čem jsem mluvil...
Marex: ale ty jsi velký klamár... V 2010 jsi tu psal, že Ducati je s Yamahou nejlepší moto v GP. A po testech s Rossim na začátku 2011 jsi napsal: ,,Zdá se mi to, nebo je Ducati tak mizerná?"
Jednou tak, a přes zimu tak, co? A teď zase napiš spoustu výmluv, že jsi to vlastně myslel tehdá jinak...
Ještě abych to doplnil - ano, rozdíly mezi WSBK a MGP jsou teoreticky stejné, ale za jakou cenu? Aby MGP udržela tyto "rozdíly" stojí špičkový tovární stroj takový balík, že si většina z nás neumítolik peněz pohromadě ani představit. A WSBK taky penězí u špičkových strojů nijak nešetří. A pak se všichni diví, že na startu stojí "pár" motorek. Je to jen kolotoč peněz, velkých peněz, sport trochu ustupuje
Paťan: Můžeš to malinko konkretizovat, v čem jsem úplně mimo mísu???Že motky včetně sériovek za posledních 10 let hodně porychlili?Že technika (i sériová) šla hodně dopředu?Že se proto na okruhách jezdí rychleji (včetně hobbíků)? Před 10 lety kdo jel Most pod 2 (myslím hobbíky), byl docela rychlík. Dneska nelicencovaný lítaj o 20 sec. rychleji. V čem jsem mimo mísu???
desmo69 - ok, beru na vědomí
afro-r1 a hondaboy - hoši, nevím jestli jsem ty vaše zcestné teorie zachytil jen já, ale jste úplně někde mimo mísu
Bosso - krásně napsané a super, těším se
SPV: Odešel od nich 27 i 46. Oba si stěžovali. Ten druhý o trochu víc. Ducati vychválil také 33, 65... a pár dalších borců...
Pravdou je, že když u nich jezdil 27, tak to asi dost lidí zmátlo...takže je to vlastně jeho vina.
mike99: dobrá práce ...tak ony jsou ty rozdíly vlastně fakt +/- stejný. Z toho mě plyne ponaučení, že bude nejlépe nes.át se do něčeho, co léta funguje.
Co že se tak změnilo mínění, že je Ducati najednou šrot? Na základě čeho?
Ducati panigale... Ten jejich bezrámovej motocykl. S karbonu nebo co. Jo Rossi asi věděl proč to pošlat do prdele. Protože to je tak kompolikovaný na nastavení atd.
Nechci předbíhat, ale zatím to nevypadá, že by Panigale měla vládnout světu... Holt asi soudruzi s Itálie někde udělali chybu... Ale doufám, v zájmu SBK, že to vychytají a že Panigale bude konkurenceschopnější, než ten desmošrot GP.
mike99: takže padá opět jeden výmysl. Není to otázka posledních pár let, že jsou SBK blízko GP, ale v roce 2001 byly dokonce ještě blíž, než dnes...
mike99: taky jsem čekal odborníků..
Koukám na časy a situace MGP vs WSBK je asi pořád stejná, rozdíl cca 2sec..
Som cakal, ze odbornici nam pridu zhodnotit situaciu na testoch ako to bolo vo Valencii
desmo69: pre CRT by mohol Bridgestone vyrabat este maksiu zmes pneumatiky.
honza108: tak som ti to nasiel. Casy su z roku 2001
Valencia:
TROY CORSER APRILIA 1'35.504
MAX BIAGGI YAMAHA 1'34.496
Phillip Island:
TROY CORSER APRILIA 1'33.576
Max BIAGGI YAMAHA 1'31.984
Donighton Park:
STEVE HISLOP DUCATI 1'32.651
MAX BIAGGI YAMAHA 1'31.964
Assen:
RUBEN XAUS DUCATI 2'02.409
LORIS CAPIROSSI HONDA 2'00.743
Panigale teda žiadna sláva...
afro-r1: Přesně tak, dneska na krámě koupíš supersporta s 200 kobylama a hodně slušným podvozkem. Díky tomuto posunu jezdí dnes i hobbíci na okruzích časy, o kterých se profíkům před lety ani nezdálo. A jak tady bylo řečeno, superbiková motka je ještě jinde, dle mě se to opravdu hodně scuklo a rozdíly jsou minimální, resp. každý další vývoj a zlepšení - zrychlení už jen použitím super materiálů a technologií a tudíž drahé.
Vyvoj nezastavis. Poznatky z MotoGP a WSBK slouzi k vyvoji novych seriovek a tim potazmo zlepseni WSBK-stroju. Tim se obe serie hodne priblizuji.
Hlavne ten HOFFMAN to koukam
Steve McLaunglin - tedy člověk, který vlastně založil seriál mistrovství světa superbiků (až budu mít více času, tak o tom celém napíši celou historii) říká: "Moje myšlenka byla pořád stejná, aby se neustále dařilo, aby superbiky byly vždy o hodně pomalejší než motocykly GP. Ale tento koncept se stále více a více odcizoval. Stále se objevovaly nové a nové překapotované prototypy, jako Bimota-V2-Suzuki, tříválce Petronas nebo hodně kontroverzní Aprilia RSV4 mistra světa Maxe Biaggiho. Ani jeden z těchto motocyklů totiž nebylo možno koupit v žádném obchodě! Vše začala Ducati, ta chtěla za každou cenu porazit japonské továrny a s pomocí superbikového šéfa Maurizia Flamminiho se ji to také podařilo a získala převahu!"
Orgovany: tak jak napsal Desmo to jsou dnes prototypy taky.. tyhle testy neberu.. spíš jsem myslel jaký byl rozdíl..
půlitry byli vždy rychlejší než WSBK za stejných časů.
Paťan, no myslím že zrovna tohleto určitě vím Představa že Lorenzo jde s pláčem za Furusawou ať hlavně nedomlouvá testy na stejnej termín a trať jako týmy z sbk...no, fakt (ne)vím.
No a pokud tě tak moc zajímá srovnání Lorenza s borcama z sbk, tak
Brno:
Lorenzo 1'56.274
Sykes 1'58.010
při motogp teplota tratě o 3 stupně nižší, jinak stejný.
Misano:
Lorenzo 1'34.398
Checa 1'36.080
při motogp teplota nižší jak na trati, tak vzduchu
a tak dál podobně. Nebudu všechno vypisovat, nejsme na statistickým úřadě.
Každopádně někdo holt umí (Yamaha) a někdo se motá v začarovaným kruhu, neví co s tím a dělá si jen ostudu kde se jen objeví (Ducati)...
mám takovou otázku, má někdo třeba srovnání časů z dob 500 2t a WSBK te doby? Byly superbiky i v te době tak rychlé jako ted.. Jinak ted se tu do mě opřou místní experti, ale myslím si, že ty tovární SBK jsou normální Motogp motorky v bleděmodrym a se seriovkou(superbikem) to má společnej leda název!!
Orgovany: Tak ono by se mělo to testování nových dílů projevit na časech. Buď jsou dobré a časy jsou rychlejší, nebo jsou špatné a časy jsou slabé. Chápu, že některé díly mají zlepšit chování stroje i na opotřebených gumách,ale podstatou testování pilotem ze "světa", je ověření kvality daného dílu.
desmo69, nikdy nevíš a celkem by mne tajkové srovnání zajímalo, byť by bylo absolutně zcestné s tim kaučukem souhlasím
Paťan ...
Není už první liga vlastně tou druhou?
Já bych dosažený časy bral s nadsázkou. Jeden jede na hranici, další jen zkouší nové díly a jinej se špatně najedl až je z toho nadýmenej .
A s tim Aoyamou nemam strach že ho nebude Barbera porážet ...
Bubrak: Tak tak. Celkem by mne zajímalo, o kolik jsou ty 17" Pirellky levnější, než byly 16.5". Ezpeleta určitě týmům šetří peníze. Nevěřím, že by mu šlo pouze o zpomalování WSBK vůči MGP.
No nebylo by to super,kdyby tam testovali všechny MGP a SBK? Rossi,Stoner,Melandri,odejit Biaggi,Kuba Smrž,Abaja...
To by byl nezjajímavější motocyklový počin roku
Paťan, jistě, takovej Lorenzo, Pedrosa apod ze strachu porážky Sykesem radši netestuje no Tohle byla prostě trať kterou si vybrala továrna Ducati, stejně tak jako Honda si vybrala Sepang a jezdí tam všichni od ní krom Bradla kterej jde na operaci.
Ducati je prostě mršina, kdo ví co dneska testovali a jestli to ještě nebylo horší než předtím.
CRTčka mají problém se zahřátím pneumatik. Ostatně s tím mají problém i prototypy, co teprv CRT co mají o xx koní míň. Bylo by na místě buď zrušit jednotnýho dodavatele a nebo ať se zaměří na každou továrnu zvlášť, protože tohle jaksi fakt nefunguje
ještě že se ke kormidlu dostal kokršpaněleta, kterej tyhle nepřístojnosti v oblasti výkonnosti wsbk zatrhne a dá bude hlásat, že královnou všeho silničního motorsportu jsou jeho prototypi z mgp a dál to bude všechno stát šílené peníze. a přitom jak vydno """sériová (produkční)""" mašina je na suprové úrovni