Test MotoGP Sepang – den druhý
Text: Petr Czyž | Foto: Suzuki Racing, Repsol Honda, Tech3 Racing | Zveřejněno: 5.2.2014 | Zobrazeno: 10 557x
Text: Petr Czyž | Foto: Suzuki Racing, Repsol Honda, Tech3 Racing | Zveřejněno: 5.2.2014 | Zobrazeno: 10 557x
Marex- přesně
Ezpeleta a Yamaha spolu s Bridgestonem jasně protěžují zbytečně přerostlého multišampiona a upravují mu pravidla na jeho postavu a styl jízdy. Ještě že je tam Marquez a Honda, kteří těmto vlivům nepodléhají. Karel potěšil, že není poslední.
tom> pomalu si začni zvykat, taky je spousta lidí alergická na skvělý závodníky kteří získali nějaká privilegia(jestli se dá takový lehčí ohýbání pravidel nazvat privilegiem...
cbr> tak to sis popletl, já jsem Ti opravdu neodpovídal. Vím, že je to sranda, proto jsem nereagoval a proto se směju
Luk42- a to má tuhle výhodu jen marquez? Tady je to vážně jak u suchánků . Tohle je marcova druhá sezona, tak nevím proč sem taháš, že jel první rok na továrně, to se na tom ujíždíš?
Tak, a rekord je na světě , je možný aby byl někdo tak zatraceně rychlej a vyrovnanej . Pedrosa zatím žádná sláva
Když to řeknu na tvrdo bez té jejich supr ecu s toho robota, kde jim to už funguje tak že jednotka si pamatuje že v zatáčce to uklouzlo víc nebo mín tak příští kolo tam pošle víc a nebo mín výkonu. Pardon, ale dobře vědí že bez toho by přišli o velkou výhodu..Neříkám že marquez neumí jezdit ale bez té elektroniky bych ho chtěl vidět..Zajímalo by mě o kolik by si pohoršil .A k tomu jen doplním že jen tak dostal při vstupu do GP hned tovární moto,což taky není zrovna podle pravidel. Je pravda že jen Vale byl vlastně protekční
Ale zeptej se Pacienta, on o tom vi vse.
i při obhajobě devátého titulu ahaaaa to jsem nevěděl a pak mu ho vlastně vzali protože už byl příliš starý,nebo že by noha,nebo Sic???
Luku, top material mnel vzdycky, ale gumy mu od 2007 nepekli, ponevac to bylo novymi pravidly znemozneno.
Evo 9 titulů je velice hodně až neskutečně Ale já vím to má jen že mu dělali gumy,přitom dodnes mě nikdo nic nedoložil a měl top materiál,vlastně i při tom devátém titulu,je pravda že Mareček je neskutečnej talent a elektronika mu vůbec v ničem nepomáhá a je naprosto nemyslitelné že by měl lepší materiál než Pedro a ostatní
Pacient.cz, bobus: Díky za odpověď...
Dvoři90: Díky za info :)
Taurij: Dneska jeli jen Aki Ajo KTM a Husquarny. Ráno odjeli pár kol a začalo prej hodně foukat, tak to zabalili. Zítra už pojedou i ostatní borci a snad se někde objeví i nějaké časy.
Ogg: Rado ladí satelit na ty ZOH v Soči a Akro hledá na netu co všechno zase chystá Carmelo za změny pro další sezony
Co se týče Aleixe na OPEN YAMAHAZE nevěřím že mu to vydrží i v závodech dojíždět před TECH3 i když bych mu to přál. Byl by to celkem zázrak aby ta OPEN yamaha dávala na zedek satelitu M1.
Nemáte někdo info o testech moto3 v Almerii ? Jak si vedou Karel s Kubou ?
Kde je AKRO? A hlavně Rado? Za dva dny začíná ZOH v Soči!
Opakuji se ale vynikající Akiyoschi
CBRrr. ja si ale myslim, ze ten desaty titul letos da. Ta nova motka mu evidentne sedla, sam to rika. Zrejme mu taky konecne posunuli nadrz, aby se na ni citil dobre.I sedacku mu vic vypolstrovali a namontovali hifi.
neznamyScooterD- to je jenom sranda, tak si to tak neber
neznamyScooterD - no hlavně, že ty jsi inteligent a odpovidaš na to
Paci> nechápu, že se od takovejch primitivů necháš vyprovokovat
PacienT.cz- Pacient? tak tomu rozumim
@CBR-rr? Zapoměň na to, že by jsi na motorce dokázal byť jen zlomek toho co on, nebo i zlomek z těch tří titulů co udělal na Hondě, když jseš ten její velkej fanda
Valentino, zapomen, že bys mohl byt mistrem světa
No když se někdo rozhodne že to objede s 20 litry, tak tam nádrž z továrny může nechat. Obráceně pochopitelně ne, to je jasný.
PacienT.cz: a objem nádrže, ne z povinnosti, ale z logiky věci.
Open motorky můžou mít pneuventily. Bylo jen na Hondě, že použila pružiny
To je úplná blbost, můžou mít ventily jaké chtějí. Ještě jednou - tovární a otevřená specifikace může být do šroubku stejná a bude to v souladu s pravidly. Jediné co je dělí je buďto tovární nebo jednotné software elekroniky.
biker> to bych řekl si nevzpomínáš dobře...
Marquze nejlepší Honda (zřejmě používá přídavné spalování ve výfuku), Rossi nejlepší Yamaha (krom plného plynu zařadil i páku od hasičáku) a Espargaro nejlepší open (fakt nemaj špatnej podvozek, když mu Yamaha motor dává takovou trakci). Až potom je teprve Jorge. Co se děje pane mistr???