Těsně před Sachsenringem

Po čtrnáctidenní přestávce se roztočí opět kola závodních motocyklů seriálu Grand Prix a zde jsou některé aktuální změny, jak je přinesly uplynulé dny.

Těsně před Sachsenringem
Tou nejzásadnější změnou je návrat zraněného vicemistra světa kubatury Moto2 Juliana Simona, který musel vynechat celkem tři závody pro zranění - dvojnásobná zlomenina pravé nohy - a do sedla svého Suteru se vrací až nyní v Německu. 
V pondělí absolvoval Julián Simón kondiční test na okruhu Albacete Circuit, kde měl k dispozici motocykl Suter týmu LaGlisse, neboť jeho závodní motocykl týmu Jorge Martineze byl už na cestě v týmovém trucku směrem GP Sachsenring. Simon tak seděl v sedle závodního motocyklu po dlouhých 6 týdnech, naposled to bylo při závodě v Katalánsku, kde měl kolizi - nezaviněnou - s Turkem Sofuoglem. 

Druhým jezdcem týmu Aspara Martineze je pak aktuálně vedoucí jezdec španělského mistráku Jordi Torres - má stejný počet bodů jako Carmelo Morales. 
A právě Carmelo Morales hlásí pro SachsenRing změnu rámu, mimochodem z hlediska kubatury Moto2 letos teprve první!
 
V týmu G22 Racing (letos jezdícího pod názvem " The Tower Desguaces G22 ") pojede od Grand Prix Německa rám Suter MMXI místo Moriwaki MD600. Japonské šasí jezdil jeho předchůdce v týmu bratří Nietů Ital Raffaele De Rosa a naopak Morales jezdí ve španělském šampionátu - a úspěšně - právě šasí Suter. Tato změna vznikla na základě dohody mezi Geletem a Pablem Nietovými a šéfem týmu Laglisse, Jaimem Fernandezem Avilesem.
 
Japonská továrna Moriwaki má tak nyní ve startovním poli pouze dva týmy kubatury Moto2, italskou stáj Gresini a katarský tým QMMF - a to celkem pro čtyři jezdce (Pirro, Takahashi, Cardus a Al Naimi).
Německý jezdec Arne Tode, tedy ex-šampion IDM v supersportech, se s okamžitou platností rozešel s továrnou MZ. Zda tedy využije Tode přidělené divoké karty na Sachsenring a s jakým motocyklem vůbec nastoupí na start, je v době psaní tohoto článku hodně nečitelné...

"Před 8 měsíci jsem podepsal smlouvu s MZ na kubaturu Moto2 s tím, že budu jezdit šampionát Grand Prix po boku Maxe Neukirchnera. Potom mně bylo řečeno, že z morálních důvodů dostane možnost jezdit závody MS Anthony West a já pojedu pouze španělský šampionát a budu testovacím jezdcem s možností startů na divokou kartu. Problém je ale v tom, že s aktuálním rámem MZ (Neukirchner a West jezdí sice v barvách MZ, ale s rámem FTR - pozn. Bosso) nejsem schopen jezdit méně jak 2 sekundy pomaleji než jiní soupeři. A v mém případě je Top umístění na domácím závodě Grand Prix na Sachsenringu velmi důležité. Z tohoto důvodu jsem požádal Martina Wimmera o ukončení smlouvy s MZ".

V kubatuře do 125 ccm pojede celkem pět jezdců s divokými kartami. Ta první wild card patří v "malorážkách" aktuálně vedoucímu jezdci šampionátu IDM Jacku Millerovi z Austrálie, který jede za tým RZT Racing a sice na motocyklu Aprilia RSA. A dále je dostali aktuální mistr Německa Luca Grünwald a vicemistr Toni Finsterbusch. Oba dva mladíci z týmu Freudenberg Racing pojedou na motocyklech KTM. Kromě těchto dvou pojedou dále Felix Forstenhäusler (Seel 125) a Marvin Fritz (Honda).
Ačkoliv je italský veterán plně odhodlán na SachenRingu startovat, tak jeho tým Pramac Ducati neponechává nic náhodě a v německém paddocku bude přítomen pro všechny případy i ev. Capirexův náhradník, superbikový jezdec českého týmu Effenbert Liberty Racing, Francouz Sylvain Guintoli.  


Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 1x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist