Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Opravdu je asi nejlepší vzájemná kontrola "týmů", až na to,
že některé mají evidentně v řídících orgánech MS "trochu"
větší vliv... Jirkova "specifikace" motocyklu coby robota
mně připomíná RC-modely motocyklů Ty jsou řízeny "na
dálku" a i když JEZDEC byl, je a bude, aspoň pro mně, ten
nejdůležitější "komponent" zapojený do závodu MOTOCYKLŮ,na
základě dosavadního vývoje všech těch"kontroulů" mám urči-
té obavy ,aby za čas "všechno" neřídila elektronika
přímo z boxu. Tato éra by mohla začít například zavedením
radiokomunikace s jezdcem á la F1 aut ...
I ostatní značky mohli jít do Open a měli by stejné podmínky, ale Honda to nedopustí kvůli své vyspělé elektronice které ovládá toho jejich robota kterému se naivně přezdívá "motocykl" a Yamaha zatím taky asi nemá důvod.
Proč se zde pořád někdo staví do role jakéhosi arbitra a(byť jen svým názorem ) se snaží prosazovat, že je to vyčůranost a div ne podvod. A co by ti zainteresovaní v tomto sportu měli a neměli dělat a dokonce za kolik. To vám to fandovství k určité značce natolik zatemňuje rozum? Přijměte už jednou konečně jako fakt, že jsou stanovená nějaká pravidla a pokud je někdo neporuší, (a to si myslím, že v tomto sportu se hlídají výrobci navzájem!) tak je vše v pořádku. Jako objektivní fandové s nadhledem na tom můžete jedině získat to, že uvidíte vyrovnanější závody. A o to nám fandům jde, ne?
Gorkin: to nevadi, ze to nechapes... Ona jsou ta pravidla jasne dana, pro vsechny stejna a jak kdo s nimi nalozi, je jeho vec... A nepredpokladam, ze by ses jedne z tech soutezi financne ucastnil, ono se tam totiz zadarmo nejezdi, proto je pochopitelne, ze tovarna, potazmo sponzori chteji za sve penize neco videt, a pokud se to zacne dit prechodem do tridy open, tak je to dobry krok... Ono je to cele jen o tom, ze tahle znacka uz byla pro vsechny temer odepsana, a ted by se ji treba, nedej boze, mohlo zacit darit a zavody by mohly byt dramatictejsi, ze?! ;)
Marosa: snad se z toho co se dělo poučili a budou pracovat na tom aby se třeba příští sezonu nebo tu další mohli vrátit zpět do Factory
grokin:
Jde mi o to že se tady směješ úplně nepochopitelně jedné z továren.
Ano podařilo se jim to za ne zcela ideáních podmínek, ale aby pak nepřišli ty ideální pro všechny a Ducati se zase neplácala tak jak ji známe z let minulých
Jirka91
proč řešíš to jestli mi o něco jde
ja jen píšu že jsou srabi...protože nehrajou stejnou hru s Factory týmy
ber to jako muj názor
nechápu tvou ot :A co jezdíš ty pane závodníku
co to má s tematem společnýho
Já si jezdím jen tak pro radost. Já jen že píšeš že jedou vedlejšák . Jen tak pro info oni jedou vedlejšák už asi 4 roky co jim to tak totálně nejde. A není to tím přestupem do Open, tím chtějí jen urychlit vývoj aby byli konkurenceschopný. Fakt nevím o co ti jde, jediné co se může stát tím že přešli do Open bude to že budou závody v druhé půlce sezony zajímavější až nasadí upgready
gresini:
A co je nepoctivého, že Ducati přešla do úplně legální třídy Open. Není to nic proti pravidlům a po patáliích které měla Ducati v posledních letech potřebuje úspěch a když věří že ve třídě Open budou mít se uvidí. jediné co mi přijde nepoctivé je vytvoření dvou tříd v jedné třídě a neustálá změna pravidel + evidentní přihrávání pro Hondu co se týče např. gum ale i ohledně Marqueze minulý rok. Prostě celá ta třída nemá nic moc společného s férovostí :D takže to že se Ducati rozhodla jít do Open je fakt už jen malina.
Jinak Yamahu respektuji a i jí částečně fandím ale je pravda že mým favoritem je Ducati
Důležitý je, že pojedou a budou konkurence schopní - bude to zajímavější pro nás - pro diváky . Jinak když budou vyhrávat tak to bude alespoň boj o přední místa v mistrovství - za mě 1.
Jirka-vím,že jsi ducatista,takže tě trochu chápu,já jsem yamahář,ale věř mi,že kdyby toto udělala yamaha,honda nebo jakákoliv jiná značka,tak napíšu o ní to stejné,mám rád fakt férové jednání a to mi v mém životě a hlavně v dnešní době dělá dost často problém-dnes se nosí více nepoctivost a hlavně peníze-bohužel.
Sancho:
No to by právě nemohli vyvíjet ten rám. Protože na novém rámu mají jinak udělané úchyty na motor a do nich nenapasuješ ten starý motor => nemožnost nasadit nový rám, nepopírám že pro Ducati nejsou lákavé 4 litry paliva navíc + měkčí gumy. Ale taková jsou pravidla, věřím tomu že kdyby v kategorii Factory mohli modifikovat motor během sezony tak že by tam zůstali. No snad jim to bude jezdit.
Jirka91 nemyslím že Ducati potřebuje vyvíjet zrovna lepší motor, který mají jeden z nejsilnějších, a díky kterému také paktří k pilotům s nejvyšší maximálkou potřebují podvozek a možná rám což by mohli zlepšovat i jako továrna ne? Podle mě jde čistě o pneu, 4 litry paliva a více motorů, nic víc. A elektroniku dostanou téměř stejnou s tou jakou mají
gorkin:
A co jezdíš ty pane závodníku. Uvidíme jak se jim bude dařit v závodech.
Nejhezčí je když tu píšou lidi kteří stěží tuší jaký je rozdíl mezi třídami Open a Factory :D , jinak ano z hlediska vývoje podvozku a motoru je mnohem výhodnější jez Open ... a to je to co Ducati potřebuje vyvíjet
gresini:
Přečti si článek Testy v Sepangu kde se jasně píše, že Andrea Doviziosi dojel na třetím místě se ztrátou 0,068 ne TOVÁRNÍ specifikaci. Takže nevím co plácáš. Jinak přestup do kategorie Open je logický krok protože oni potřebují vyvýjet jak motor tak rám, ale pokud vyvinou jinej rám s jinejma úchytama a nebudou do toho mít motor protože těch pět budou mít zaplombovanejch tak je to jaksi k ničemu. Jinak Ducati již minulou sezonu používalo elektroniku Magneti Marelli takže jediný co se pro ně asi změní bude SW(možná i lehce modifikují elektroniku aby to odpovídalo pravidlům). Myslím že kategorie Open je možná víc továtní než tovární specifikace protože továrny mohou vyvíjet motory i rámy akorát mají jednotnou elektroniku.
Uvidíme jak se jim bude dařit v závodech.
Ducati dotoho
Moje plus, Ti Jirko přibylo až po obvyklé první mínusce
"Fantoma" ...
Opravdu je asi nejlepší vzájemná kontrola "týmů", až na to,
že některé mají evidentně v řídících orgánech MS "trochu"
větší vliv... Jirkova "specifikace" motocyklu coby robota
mně připomíná RC-modely motocyklů Ty jsou řízeny "na
dálku" a i když JEZDEC byl, je a bude, aspoň pro mně, ten
nejdůležitější "komponent" zapojený do závodu MOTOCYKLŮ,na
základě dosavadního vývoje všech těch"kontroulů" mám urči-
té obavy ,aby za čas "všechno" neřídila elektronika
přímo z boxu. Tato éra by mohla začít například zavedením
radiokomunikace s jezdcem á la F1 aut ...
mamba54:
Naprosto souhlasím.
I ostatní značky mohli jít do Open a měli by stejné podmínky, ale Honda to nedopustí kvůli své vyspělé elektronice které ovládá toho jejich robota kterému se naivně přezdívá "motocykl" a Yamaha zatím taky asi nemá důvod.
...ee no tak určitěéé Dovi.
JEFFzx13: myslím že ne...
Proč se zde pořád někdo staví do role jakéhosi arbitra a(byť jen svým názorem ) se snaží prosazovat, že je to vyčůranost a div ne podvod. A co by ti zainteresovaní v tomto sportu měli a neměli dělat a dokonce za kolik. To vám to fandovství k určité značce natolik zatemňuje rozum? Přijměte už jednou konečně jako fakt, že jsou stanovená nějaká pravidla a pokud je někdo neporuší, (a to si myslím, že v tomto sportu se hlídají výrobci navzájem!) tak je vše v pořádku. Jako objektivní fandové s nadhledem na tom můžete jedině získat to, že uvidíte vyrovnanější závody. A o to nám fandům jde, ne?
foxx:myslim ze by zajel lip nez Marc
gresini 12:02
Stoner je na rybách a nemá tam signál, stejně by dnes zajel kulový...
at se vrati k Duc Stoner,a bude o atraktivni zavody postarano.nechcete mu nnekdo zavolat??diky
s4r
Gorkin: to nevadi, ze to nechapes... Ona jsou ta pravidla jasne dana, pro vsechny stejna a jak kdo s nimi nalozi, je jeho vec... A nepredpokladam, ze by ses jedne z tech soutezi financne ucastnil, ono se tam totiz zadarmo nejezdi, proto je pochopitelne, ze tovarna, potazmo sponzori chteji za sve penize neco videt, a pokud se to zacne dit prechodem do tridy open, tak je to dobry krok... Ono je to cele jen o tom, ze tahle znacka uz byla pro vsechny temer odepsana, a ted by se ji treba, nedej boze, mohlo zacit darit a zavody by mohly byt dramatictejsi, ze?! ;)
Jirka91: nevidím důvod, proč by se měla Ducati po jednom roce vracet zpět do specifikace Factory, když OPEN má být budoucnost MotoGP...
Jirka91
no Comment
Marosa: snad se z toho co se dělo poučili a budou pracovat na tom aby se třeba příští sezonu nebo tu další mohli vrátit zpět do Factory
grokin:
Jde mi o to že se tady směješ úplně nepochopitelně jedné z továren.
Ano podařilo se jim to za ne zcela ideáních podmínek, ale aby pak nepřišli ty ideální pro všechny a Ducati se zase neplácala tak jak ji známe z let minulých
Jirka91
proč řešíš to jestli mi o něco jde
ja jen píšu že jsou srabi...protože nehrajou stejnou hru s Factory týmy
ber to jako muj názor
nechápu tvou ot :A co jezdíš ty pane závodníku
co to má s tematem společnýho
Já si jezdím jen tak pro radost. Já jen že píšeš že jedou vedlejšák . Jen tak pro info oni jedou vedlejšák už asi 4 roky co jim to tak totálně nejde. A není to tím přestupem do Open, tím chtějí jen urychlit vývoj aby byli konkurenceschopný. Fakt nevím o co ti jde, jediné co se může stát tím že přešli do Open bude to že budou závody v druhé půlce sezony zajímavější až nasadí upgready
gorkine,hobika jezdime vsichni
gresini 12:02
ámen
jirka 91
no hobíka jezdim
a co tedy jezdíš ty
gresini:
A co je nepoctivého, že Ducati přešla do úplně legální třídy Open. Není to nic proti pravidlům a po patáliích které měla Ducati v posledních letech potřebuje úspěch a když věří že ve třídě Open budou mít se uvidí. jediné co mi přijde nepoctivé je vytvoření dvou tříd v jedné třídě a neustálá změna pravidel + evidentní přihrávání pro Hondu co se týče např. gum ale i ohledně Marqueze minulý rok. Prostě celá ta třída nemá nic moc společného s férovostí :D takže to že se Ducati rozhodla jít do Open je fakt už jen malina.
Jinak Yamahu respektuji a i jí částečně fandím ale je pravda že mým favoritem je Ducati
Důležitý je, že pojedou a budou konkurence schopní - bude to zajímavější pro nás - pro diváky . Jinak když budou vyhrávat tak to bude alespoň boj o přední místa v mistrovství - za mě 1.
Jirka-vím,že jsi ducatista,takže tě trochu chápu,já jsem yamahář,ale věř mi,že kdyby toto udělala yamaha,honda nebo jakákoliv jiná značka,tak napíšu o ní to stejné,mám rád fakt férové jednání a to mi v mém životě a hlavně v dnešní době dělá dost často problém-dnes se nosí více nepoctivost a hlavně peníze-bohužel.
Sancho:
No to by právě nemohli vyvíjet ten rám. Protože na novém rámu mají jinak udělané úchyty na motor a do nich nenapasuješ ten starý motor => nemožnost nasadit nový rám, nepopírám že pro Ducati nejsou lákavé 4 litry paliva navíc + měkčí gumy. Ale taková jsou pravidla, věřím tomu že kdyby v kategorii Factory mohli modifikovat motor během sezony tak že by tam zůstali. No snad jim to bude jezdit.
Jirka91 nemyslím že Ducati potřebuje vyvíjet zrovna lepší motor, který mají jeden z nejsilnějších, a díky kterému také paktří k pilotům s nejvyšší maximálkou potřebují podvozek a možná rám což by mohli zlepšovat i jako továrna ne? Podle mě jde čistě o pneu, 4 litry paliva a více motorů, nic víc. A elektroniku dostanou téměř stejnou s tou jakou mají
Ovšem "jedničky" v tom jsou Effenberti a Oida, gresini
gorkin:
A co jezdíš ty pane závodníku. Uvidíme jak se jim bude dařit v závodech.
Nejhezčí je když tu píšou lidi kteří stěží tuší jaký je rozdíl mezi třídami Open a Factory :D , jinak ano z hlediska vývoje podvozku a motoru je mnohem výhodnější jez Open ... a to je to co Ducati potřebuje vyvíjet
jedou vedlejšak ...jedou
když to neuměj na tovarnu dobře jim tak
když čtu že je to logický krok ...tak se musíííím smáááááát
gresini:
Přečti si článek Testy v Sepangu kde se jasně píše, že Andrea Doviziosi dojel na třetím místě se ztrátou 0,068 ne TOVÁRNÍ specifikaci. Takže nevím co plácáš. Jinak přestup do kategorie Open je logický krok protože oni potřebují vyvýjet jak motor tak rám, ale pokud vyvinou jinej rám s jinejma úchytama a nebudou do toho mít motor protože těch pět budou mít zaplombovanejch tak je to jaksi k ničemu. Jinak Ducati již minulou sezonu používalo elektroniku Magneti Marelli takže jediný co se pro ně asi změní bude SW(možná i lehce modifikují elektroniku aby to odpovídalo pravidlům). Myslím že kategorie Open je možná víc továtní než tovární specifikace protože továrny mohou vyvíjet motory i rámy akorát mají jednotnou elektroniku.
Uvidíme jak se jim bude dařit v závodech.
Ducati dotoho