Tentokrát jsme tu byli lepší, uvedl k testu Dovizioso

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5070) napsal 04.03.2014 v 07:21

Moje plus, Ti Jirko přibylo až po obvyklé první mínusce
"Fantoma" ...

IvanDvoutakťák (5070) napsal 04.03.2014 v 07:19

Opravdu je asi nejlepší vzájemná kontrola "týmů", až na to,
že některé mají evidentně v řídících orgánech MS "trochu"
větší vliv... Jirkova "specifikace" motocyklu coby robota
mně připomíná RC-modely motocyklů Ty jsou řízeny "na
dálku" a i když JEZDEC byl, je a bude, aspoň pro mně, ten
nejdůležitější "komponent" zapojený do závodu MOTOCYKLŮ,na
základě dosavadního vývoje všech těch"kontroulů" mám urči-
té obavy ,aby za čas "všechno" neřídila elektronika
přímo z boxu. Tato éra by mohla začít například zavedením
radiokomunikace s jezdcem á la F1 aut ...

Jirka91 (67) napsal 02.03.2014 v 22:28-1+1

mamba54:
Naprosto souhlasím.

I ostatní značky mohli jít do Open a měli by stejné podmínky, ale Honda to nedopustí kvůli své vyspělé elektronice které ovládá toho jejich robota kterému se naivně přezdívá "motocykl" a Yamaha zatím taky asi nemá důvod.

omg (1412) napsal 02.03.2014 v 09:48

...ee no tak určitěéé Dovi.

Foxx5 (633) napsal 02.03.2014 v 08:52-1+1

JEFFzx13: myslím že ne...

mamba54 (1340) napsal 02.03.2014 v 08:51-5+5

Proč se zde pořád někdo staví do role jakéhosi arbitra a(byť jen svým názorem ) se snaží prosazovat, že je to vyčůranost a div ne podvod. A co by ti zainteresovaní v tomto sportu měli a neměli dělat a dokonce za kolik. To vám to fandovství k určité značce natolik zatemňuje rozum? Přijměte už jednou konečně jako fakt, že jsou stanovená nějaká pravidla a pokud je někdo neporuší, (a to si myslím, že v tomto sportu se hlídají výrobci navzájem!) tak je vše v pořádku. Jako objektivní fandové s nadhledem na tom můžete jedině získat to, že uvidíte vyrovnanější závody. A o to nám fandům jde, ne?

JEFFzx13 (489) napsal 02.03.2014 v 08:03-1+1

foxx:myslim ze by zajel lip nez Marc

josef58 (823) napsal 01.03.2014 v 22:00+1

gresini 12:02

Foxx5 (633) napsal 01.03.2014 v 20:23-3+1

Stoner je na rybách a nemá tam signál, stejně by dnes zajel kulový...

JEFFzx13 (489) napsal 01.03.2014 v 16:12+1

at se vrati k Duc Stoner,a bude o atraktivni zavody postarano.nechcete mu nnekdo zavolat??diky

gorkin (4444) napsal 01.03.2014 v 15:42-1

s4r

s4r (52) napsal 01.03.2014 v 15:32-1+6

Gorkin: to nevadi, ze to nechapes... Ona jsou ta pravidla jasne dana, pro vsechny stejna a jak kdo s nimi nalozi, je jeho vec... A nepredpokladam, ze by ses jedne z tech soutezi financne ucastnil, ono se tam totiz zadarmo nejezdi, proto je pochopitelne, ze tovarna, potazmo sponzori chteji za sve penize neco videt, a pokud se to zacne dit prechodem do tridy open, tak je to dobry krok... Ono je to cele jen o tom, ze tahle znacka uz byla pro vsechny temer odepsana, a ted by se ji treba, nedej boze, mohlo zacit darit a zavody by mohly byt dramatictejsi, ze?! ;)

Marosa (625) napsal 01.03.2014 v 14:42-1+1

Jirka91: nevidím důvod, proč by se měla Ducati po jednom roce vracet zpět do specifikace Factory, když OPEN má být budoucnost MotoGP...

gorkin (4444) napsal 01.03.2014 v 14:01-4+2

Jirka91

no Comment

Jirka91 (67) napsal 01.03.2014 v 13:54-3+1

Marosa: snad se z toho co se dělo poučili a budou pracovat na tom aby se třeba příští sezonu nebo tu další mohli vrátit zpět do Factory
grokin:
Jde mi o to že se tady směješ úplně nepochopitelně jedné z továren.

Marosa (625) napsal 01.03.2014 v 13:43-1+1

Ano podařilo se jim to za ne zcela ideáních podmínek, ale aby pak nepřišli ty ideální pro všechny a Ducati se zase neplácala tak jak ji známe z let minulých

gorkin (4444) napsal 01.03.2014 v 13:03-4+1

Jirka91
proč řešíš to jestli mi o něco jde
ja jen píšu že jsou srabi...protože nehrajou stejnou hru s Factory týmy
ber to jako muj názor
nechápu tvou ot :A co jezdíš ty pane závodníku
co to má s tematem společnýho

Jirka91 (67) napsal 01.03.2014 v 12:53-2+3

Já si jezdím jen tak pro radost. Já jen že píšeš že jedou vedlejšák . Jen tak pro info oni jedou vedlejšák už asi 4 roky co jim to tak totálně nejde. A není to tím přestupem do Open, tím chtějí jen urychlit vývoj aby byli konkurenceschopný. Fakt nevím o co ti jde, jediné co se může stát tím že přešli do Open bude to že budou závody v druhé půlce sezony zajímavější až nasadí upgready

JEFFzx13 (489) napsal 01.03.2014 v 12:46-1+3

gorkine,hobika jezdime vsichni

gorkin (4444) napsal 01.03.2014 v 12:32-1+2

gresini 12:02
ámen

gorkin (4444) napsal 01.03.2014 v 12:31-1+2

jirka 91
no hobíka jezdim

a co tedy jezdíš ty

Jirka91 (67) napsal 01.03.2014 v 12:21-3+3

gresini:
A co je nepoctivého, že Ducati přešla do úplně legální třídy Open. Není to nic proti pravidlům a po patáliích které měla Ducati v posledních letech potřebuje úspěch a když věří že ve třídě Open budou mít se uvidí. jediné co mi přijde nepoctivé je vytvoření dvou tříd v jedné třídě a neustálá změna pravidel + evidentní přihrávání pro Hondu co se týče např. gum ale i ohledně Marqueze minulý rok. Prostě celá ta třída nemá nic moc společného s férovostí :D takže to že se Ducati rozhodla jít do Open je fakt už jen malina.
Jinak Yamahu respektuji a i jí částečně fandím ale je pravda že mým favoritem je Ducati

Tomas_ (51) napsal 01.03.2014 v 12:13-2+6

Důležitý je, že pojedou a budou konkurence schopní - bude to zajímavější pro nás - pro diváky . Jinak když budou vyhrávat tak to bude alespoň boj o přední místa v mistrovství - za mě 1.

gresini (4459) napsal 01.03.2014 v 12:02-2+5

Jirka-vím,že jsi ducatista,takže tě trochu chápu,já jsem yamahář,ale věř mi,že kdyby toto udělala yamaha,honda nebo jakákoliv jiná značka,tak napíšu o ní to stejné,mám rád fakt férové jednání a to mi v mém životě a hlavně v dnešní době dělá dost často problém-dnes se nosí více nepoctivost a hlavně peníze-bohužel.

Jirka91 (67) napsal 01.03.2014 v 11:49-1

Sancho:
No to by právě nemohli vyvíjet ten rám. Protože na novém rámu mají jinak udělané úchyty na motor a do nich nenapasuješ ten starý motor => nemožnost nasadit nový rám, nepopírám že pro Ducati nejsou lákavé 4 litry paliva navíc + měkčí gumy. Ale taková jsou pravidla, věřím tomu že kdyby v kategorii Factory mohli modifikovat motor během sezony tak že by tam zůstali. No snad jim to bude jezdit.

Sancho-7935 (262) napsal 01.03.2014 v 11:31+1

Jirka91 nemyslím že Ducati potřebuje vyvíjet zrovna lepší motor, který mají jeden z nejsilnějších, a díky kterému také paktří k pilotům s nejvyšší maximálkou potřebují podvozek a možná rám což by mohli zlepšovat i jako továrna ne? Podle mě jde čistě o pneu, 4 litry paliva a více motorů, nic víc. A elektroniku dostanou téměř stejnou s tou jakou mají

IvanDvoutakťák (5070) napsal 01.03.2014 v 10:41+3

Ovšem "jedničky" v tom jsou Effenberti a Oida, gresini

Jirka91 (67) napsal 01.03.2014 v 10:16-3+5

gorkin:
A co jezdíš ty pane závodníku. Uvidíme jak se jim bude dařit v závodech.
Nejhezčí je když tu píšou lidi kteří stěží tuší jaký je rozdíl mezi třídami Open a Factory :D , jinak ano z hlediska vývoje podvozku a motoru je mnohem výhodnější jez Open ... a to je to co Ducati potřebuje vyvíjet

gorkin (4444) napsal 01.03.2014 v 10:00-12+3

jedou vedlejšak ...jedou
když to neuměj na tovarnu dobře jim tak

když čtu že je to logický krok ...tak se musíííím smáááááát

Jirka91 (67) napsal 01.03.2014 v 09:50-5+8

gresini:
Přečti si článek Testy v Sepangu kde se jasně píše, že Andrea Doviziosi dojel na třetím místě se ztrátou 0,068 ne TOVÁRNÍ specifikaci. Takže nevím co plácáš. Jinak přestup do kategorie Open je logický krok protože oni potřebují vyvýjet jak motor tak rám, ale pokud vyvinou jinej rám s jinejma úchytama a nebudou do toho mít motor protože těch pět budou mít zaplombovanejch tak je to jaksi k ničemu. Jinak Ducati již minulou sezonu používalo elektroniku Magneti Marelli takže jediný co se pro ně asi změní bude SW(možná i lehce modifikují elektroniku aby to odpovídalo pravidlům). Myslím že kategorie Open je možná víc továtní než tovární specifikace protože továrny mohou vyvíjet motory i rámy akorát mají jednotnou elektroniku.
Uvidíme jak se jim bude dařit v závodech.
Ducati dotoho

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist