Tentokrát jsme tu byli lepší, uvedl k testu Dovizioso

Poslední den testu v Sepnagu byl pro tovární tým italské Ducati nejlepší ze všech předchozích, protože oba jezdci si zlepšili časy a umístění ve výsledkové listině. Především Andrea Dovizioso zabojoval a test ukončil třetím časem 2´00,067 sekundy, což představovalo ztrátu na nejlepší pouhých sedm setin.

Ital Andrea Dovizioso test dokončil třetí a jeho týmový kolega Cal Crutchlow byl s časem na kolo 2´00,790 sekundy sedmý v pořadí. Test byl zaměřen na optimalizace vývoje Desmosedici GP14 a oba jezdci se s každým výjezdem na trať zlepšovali. V závěru dne pak oba testovali Desmosedici ve specifikaci Open a s elektronikou Magneti Marelli.

V pátek večer (v Malajsii) pak vedení Ducati Corse oficiálně potvrdilo přechod všech svých motocyklů Ducati Desmosedici na specifikaci Open.
„Jsem velice potěšen, protože z Malajsie odjíždíme s potvrzením všech zlepšení, kterých jsme tu dosáhli před třemi týdny,“ uvedl k testu v Sepangu Andrea Doviziso. „Podařilo se mi tu zajet opravdu hodně dobrý čas, vůbec nejlepší jaký jsem na této dráze kdy zajel a podařilo se mi to za podmínek, které byly horší než během prvního testu v Sepangu.“

„To znamená, že jsme tu tentokrát zajeli mnohem lépe!“
pokračoval pozitivně naladěný Dovizioso. „Také jsme udělali simulaci na čtrnáct kol a s ní jsem byl rovněž spokojen. V této chvíli nejsme v pozici, kdybychom měli bojovat o špičkové příčky, protože zatím nejsme schopni takto rychle jezdit konzistentní kola, ale jinak jsme se v tomto testu opravdu hodně zlepšili.“
K třídennímu testu v Malajsii dále hovořil Cal Crutchlow, jenž mimo jiné uvedl: „Situace byla v těchto testech pro mě samozřejmě jiná než na co jsem byl zvykly z minulosti, takže si myslím, že se Dovimu podařilo vytěžit maximum z těchto tří dnů, protože jezdil na jemu důvěrně známé motorce. Ale je to cesta, kterou je třeba jít a obecně musím konstatovat, že jsem s tímto výsledkem spokojen.“

„Byl jsem stejně rychlý na opotřebených pneumatikách jako Dovi, ale ne na začátku, protože zatím nejsem schopný na to pořádně zatlačit a okamžitě získat od pneumatik potřebnou přilnavost. Je to něco, co budeme muset pro kvalifikace a závody ještě zlepšit. Teď bude dobré odjet na další okruh a tam vyzkoušet zase něco jiného,“
dodal Cal Crutchlow.

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist