Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
proc tam cpat zase litry,ktere byly podle panu z dorny moc rychle a nebezpecne?? navic motorky bez sanci zvitezit zpusob jak to zachranit je jen jeden,zrusit to a jezdce nahazet do WSBK
Ten Ezpeleta z Dorny je totální magor - Návrhnout,aby mohli v MOTO GP startovat spolu se stroji o obsahu 800 ccm,motocykly o obsahu 1000 ccm ovšem upravené tak,aby nemohly zvítězit!!! K čemu by ty závody byly a jakou motivaci by asi měli jezdci co by ty tisícovky řídili? Kolik sponzorů by asi do toho šlo?
Když takový hlupák rozhoduje o MOTO GP tak se není třeba vůbec divit že je v takovém srabu!
Pozoruji,že odpovědní funkcionáři z DORNY,IRTY atd, hodně tápou a nevědí jak z toho ven.Nejdřív jen prototypy a teď, když to nelze finančně utáhnout,tak by nasadili superbiky, nebo i jinak upravené cesťáky,nebo něco jako MOTO 2. Je to banda pitomců!!!
Řešení MSMA co je psáno v posledním odstavci je geniální. To bych zavedl okamžitě. Vesměs by to znamenalo návrat Robertse sr. továrny Ilmor a podobných, kteří se zaměřují jen na šasi. Nejspíš by se to i víc hodilo k postupu z Moto2 do MotoGP. Týmy by měli zkušenosti s navrhováním šasi a dalších nezbytností a skok do motogp by se stejným týmem, jakožto mechaniky apod. byl určitě levnější jak začínat od znova. Tud´ž tomuhle pravidlu bych dal zelenou okamžitě bz jedinýho zaváhání.
Není to už nějak moc zamotané?? Přestávám se v tom orientovat. Zajímalo by mě, jak na tom jsou šéfové jednotlivých týmů
Roman.Le - Asi tak nějak!
proc tam cpat zase litry,ktere byly podle panu z dorny moc rychle a nebezpecne?? navic motorky bez sanci zvitezit zpusob jak to zachranit je jen jeden,zrusit to a jezdce nahazet do WSBK
Nchat 8smikyla
To jsem se zase pobavil
Ten Ezpeleta z Dorny je totální magor - Návrhnout,aby mohli v MOTO GP startovat spolu se stroji o obsahu 800 ccm,motocykly o obsahu 1000 ccm ovšem upravené tak,aby nemohly zvítězit!!! K čemu by ty závody byly a jakou motivaci by asi měli jezdci co by ty tisícovky řídili? Kolik sponzorů by asi do toho šlo?
Když takový hlupák rozhoduje o MOTO GP tak se není třeba vůbec divit že je v takovém srabu!
Pozoruji,že odpovědní funkcionáři z DORNY,IRTY atd, hodně tápou a nevědí jak z toho ven.Nejdřív jen prototypy a teď, když to nelze finančně utáhnout,tak by nasadili superbiky, nebo i jinak upravené cesťáky,nebo něco jako MOTO 2. Je to banda pitomců!!!
Jsem pro zavedení 1000ccm motorů různých výrobců specifikace superbike pro všechny závodníky s prototipovou/libovolnou saší a podvozkem ...
Řešení MSMA co je psáno v posledním odstavci je geniální. To bych zavedl okamžitě. Vesměs by to znamenalo návrat Robertse sr. továrny Ilmor a podobných, kteří se zaměřují jen na šasi. Nejspíš by se to i víc hodilo k postupu z Moto2 do MotoGP. Týmy by měli zkušenosti s navrhováním šasi a dalších nezbytností a skok do motogp by se stejným týmem, jakožto mechaniky apod. byl určitě levnější jak začínat od znova. Tud´ž tomuhle pravidlu bych dal zelenou okamžitě bz jedinýho zaváhání.
Mám dojem že Moto GP míří do sra..., ať žije WSBK.