Téma 1000 ccm - sériové motory a hodně rozpoluplné reakce.

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Paulo (2555) napsal 09.08.2009 v 08:37

Není to už nějak moc zamotané?? Přestávám se v tom orientovat. Zajímalo by mě, jak na tom jsou šéfové jednotlivých týmů

AKRO (-498) napsal 08.08.2009 v 23:48

Roman.Le - Asi tak nějak!

Roman.Le (-1) napsal 08.08.2009 v 12:36

proc tam cpat zase litry,ktere byly podle panu z dorny moc rychle a nebezpecne?? navic motorky bez sanci zvitezit zpusob jak to zachranit je jen jeden,zrusit to a jezdce nahazet do WSBK

roberto.cz (-1) napsal 08.08.2009 v 10:14

Nchat 8smikyla

Janek (27) napsal 08.08.2009 v 09:35

To jsem se zase pobavil

AKRO (-498) napsal 07.08.2009 v 23:22

Ten Ezpeleta z Dorny je totální magor - Návrhnout,aby mohli v MOTO GP startovat spolu se stroji o obsahu 800 ccm,motocykly o obsahu 1000 ccm ovšem upravené tak,aby nemohly zvítězit!!! K čemu by ty závody byly a jakou motivaci by asi měli jezdci co by ty tisícovky řídili? Kolik sponzorů by asi do toho šlo?
Když takový hlupák rozhoduje o MOTO GP tak se není třeba vůbec divit že je v takovém srabu!

Skalák (0) napsal 07.08.2009 v 22:48

AKRO (-498) napsal 07.08.2009 v 22:06

Pozoruji,že odpovědní funkcionáři z DORNY,IRTY atd, hodně tápou a nevědí jak z toho ven.Nejdřív jen prototypy a teď, když to nelze finančně utáhnout,tak by nasadili superbiky, nebo i jinak upravené cesťáky,nebo něco jako MOTO 2. Je to banda pitomců!!!

Honzuna (12) napsal 07.08.2009 v 21:41

Jsem pro zavedení 1000ccm motorů různých výrobců specifikace superbike pro všechny závodníky s prototipovou/libovolnou saší a podvozkem ...

desmo69 (638) napsal 07.08.2009 v 21:30

Řešení MSMA co je psáno v posledním odstavci je geniální. To bych zavedl okamžitě. Vesměs by to znamenalo návrat Robertse sr. továrny Ilmor a podobných, kteří se zaměřují jen na šasi. Nejspíš by se to i víc hodilo k postupu z Moto2 do MotoGP. Týmy by měli zkušenosti s navrhováním šasi a dalších nezbytností a skok do motogp by se stejným týmem, jakožto mechaniky apod. byl určitě levnější jak začínat od znova. Tud´ž tomuhle pravidlu bych dal zelenou okamžitě bz jedinýho zaváhání.

Lech (57) napsal 07.08.2009 v 20:20

Mám dojem že Moto GP míří do sra..., ať žije WSBK.




TOPlist