Tech3 postaví vlastní šasí

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 09.12.2011 v 08:39

Radim: Pokud skutečně časem dojde na vyřazení továren z MGP, chápal bych to jako dobrou cestu (neviditelná tovární podpora CRT týmu). Pokud však továrny mají zůstat a CRT mají vyplnit vzniklou mezeru ve startovním poli pouze dočasně, tak si budu protiřečit.

Pawka (79) napsal 08.12.2011 v 21:11

abaja tovarní jezdec ducati..?!??

RadimDR (0) napsal 08.12.2011 v 12:18

Marex: jo, nepochopil. Já mám ale za to, že Tech3 si právě vytvoří rám svůj (od Yamaha vezmou motor), tak jak to udělali ve dvojkách nebo myslíš, že už na tomto rámu makala Yamaha? Jak to myslíš ty, vnese do GP hodně spekulací a mělo by se tomu nějak předejít.

Marex (2570) napsal 07.12.2011 v 21:21

Desmo: Jasný,ale je všeobecně známo, že snad všichni ty motory nakoupí za cca dvojnásobek oné částky. To může být likvidační. Navíc těch motorů asi taky nebude nazbyt.

josef58 (823) napsal 07.12.2011 v 20:58

Kryšpín 11:01
Jsem si jist, že CRT nebudou bojovat s továrnama o titul, pokud tedy SPZka nepřistřihne továrnám křídla.
A srovnávat to s F1 Red Bull není na místě, si myslím, nebo snad v F1 platí dvojí pravidla?...jiný typ motoru, počet motorů, litrů benzinu atd..

14:18 Zdá se, že jasnou představu o CRT nemá zatím ani sám Carmelo. Na druhou stranu, ono vskutku hodně legrační, můžou někomu připadat právě ty CRT

desmo69 (638) napsal 07.12.2011 v 19:19

Marex, a proc by ne? Stejne jak rikal tech. reditel Dorny...pravdepodobne tuhle moznost nikdo nevyuzije, protoze by tim ten tym v ocich ostatnich byl "za blbce", ze potrebuje kupovat nejakej motor a obava se ze je proste lepsi. To pravidlo totiz ma fungovat jako prevence (coz jsem rikal asi tisickrat) pred tim, aby motor nestal majlant...pak uz jen malej krucek k tomu aby se ceny ostatnich veci vysplhali do zavratnych vysek jak je tomu do dnes...jednoduchy jak facka. Nechapu co za tim furt nekdo neco hleda.

martin1 (658) napsal 07.12.2011 v 18:16

Prodám R1 2004,super stav, vhodné na CRT.

mike99 (322) napsal 07.12.2011 v 17:37

Je to mimo misu...ale pan Gresini oznamil, ze buducu sezonu bude mat aj tim v Moto3 s motocyklom Honda s jazdcom bude len 15-rocny Niccolo Antonelli.
Pan Gresini pojde ako pan Aspar vo vsetkych 3 kubaturach Nech sa dari pan Gresini

Marex (2570) napsal 07.12.2011 v 17:26

Mne by hlavně teď zajímalo, jestli to pravidlo o prodeji motorů vejde skutečně v platnost?

PityGPX (949) napsal 07.12.2011 v 17:26

Nejlepší by bylo současné MGP biky přejmenovat na CRT s tím žeby vypadaly úplně stejně jako MGP akorát by ve vnitř byly vnitřnosti podobné těm CRT :)

Marex (2570) napsal 07.12.2011 v 17:25

Radim: Nerozumíš mi. Pochopitelně to roli hraje, i když podle mne, má dnes největší podíl elektronika (pomineme-li letošní rám -nerám Duc.). Myslel jsem to tak, že Yamaha vymyslí rám, Herve jej nechá odlít a nikoho tudíž nenapadne, že by to byl tovární tým (čili že to vlastně je CRT). A tudíž bude jako CRT hodnoceno. Ono to půjde všechno nějak obejít. Stejně jako ta Aprilia.
Není CRT jako CRT.

mike99 (322) napsal 07.12.2011 v 16:59

jan26: o par sezon budu jazdit uz len CRT.

Kryšpín v 11:01: "...může se vám to nelíbit, můžete s tím nesouhlasit,ale to je asi všechno, co s tím můžete dělat " hezky si to napsal

radekk: snivaj dalej

Kryšpín v 14:18: to je tak, ked niektori maju v hlavickach poriadne nakadene a ziju vo svojom svete

Marex: tak ci to bude Yamahe vadit sa ukaze casom, ved ako aj povedal pan Poncharal, ze chcu s Yamahou spolupracovat dalej a do CRT chcu motor z R1

RadimDR (0) napsal 07.12.2011 v 15:16

to Marex: nikdo nebude řešit, kdo je konstruktérem šasi? Myslím, že v motosportu je to právě naopak, především se každý zajímá, kdo je konstruktérem šasi, motory jsou druhořadá záležitost. Dalo by se říct (ne úplně), že motory jsou +- nastejno, ale podvozky jsou to, co ti umožní vyhrávat, viz. F1 nebo Moto2, Moto3

Frki (0) napsal 07.12.2011 v 14:59

Už sem z toho fakt chuj...

pasolini (260) napsal 07.12.2011 v 14:31

Bodejt by nebyli konkurenceschopní. To už by byli skoro ted-viz srovnání časů. Např Cal jezdil v Brně na R1 stejně rychle jak na M1

Marex (2570) napsal 07.12.2011 v 14:19

Nebude vadit plán Herveho Yamaze? Přece jen... může kopírovat z druhé motorky, kterou mu dodává Yamaha... nebo jsou u Yamahy dokonce rádi a pomohou mu s tím, aby mohli postupně sami vycouvat z MGP a přitom tam mít zástupce "netovárního"? Nikdo asi nebude řešit, kdo je konstruktérem šasi.

Kryšpín (7) napsal 07.12.2011 v 14:18

radekk: druhořádé týmy na béčkových strojích šroubovaných na koleni To si opravdu myslíš, že Poncharal je nějakej chudej garážista, co si v zimě topí v kamínkách pilinama a vyjetým olejem a šroubuje tam závodní motku kombinačkama na koleni??? Nic ve zlým, ale představa něktrých o CRT je to vskutku hodně legrační.

AKRO (-498) napsal 07.12.2011 v 13:44

Radekk - To si myslíš, že se Ezpeleta vzdá podstatné části svého zisku? Kdyby nejvyšší třídou byly motorky z krámu a bez úprav, bude se platit čím dál víc! Žraloci chtějí pořád víc!

saci_ventil (292) napsal 07.12.2011 v 13:27

onedlho bude sada gúm na sezónu a jedna motorka pre troch...
Hlavne že ,,musíme držať spolu"

SoulTrain21 (753) napsal 07.12.2011 v 13:22

redek S tím nepočítej

radekk (86) napsal 07.12.2011 v 13:15

Pokud opravdu zaniknou tovární týmy,tak doufám,že se i cena vstupného sníží na úroveň jako WSBK.Nemůžou po lidech chtít platit několik tisíc za vstupenky,aby viděli druhořádé týmy na béčkových strojích šroubovaných na koleni

saci_ventil (292) napsal 07.12.2011 v 11:21

nová éra: prvé boli litre,následne sa musel vývoj preorientovať na osemstovku,následne spať na litra,len do doby pokial ich nahradia CRTcka...No lutujem Suzuki že pracuju na novom GPcku na rok 2013 ,bude im to na hovno ak končí éra prototypov

Kryšpín (7) napsal 07.12.2011 v 11:01

jan26: Jojo, jak bylo řečeno v Cimrmanovi"...může se vám to nelíbit, můžete s tím nesouhlasit,ale to je asi všechno, co s tím můžete dělat . Já věřím, že postupně dojde k úpravě pravidel tak, že i CRT budou moci bojovat o titul (třeba jako v F1 Red Bull), a závody budou zajímavé. Holt svět se mění...

mmlmike (120) napsal 07.12.2011 v 10:28

Espezeta je fakt magor. Asi předpokládá, že to tovární týmy komplet zabalí. Protože pokud ne, tak budou CRT buď hrát druhou ligu a nebo se budou muset v nákladech přizpůsobit továrnám. A pokud to výrobci zabalí, bude v MotoGP druhá liga předstírat, že oni jsou ty jedničky. V čem budou potom CRT lepší nežli SBK?

jan26 (3620) napsal 07.12.2011 v 09:44

Uz jsem to zde psal CRT-je budoucnost motogp at se nam to libi nebo ne!
Jenom si nejsem moc jistej,ze by to do budoucna mela byt levnejsi zalezitost,nez li je tomu dnes s pronajmem motocyklu!!




TOPlist