Tamada chce zlomit qatarské prokletí

Japonský jezdec Makoto Tamada prozatím na okruhu Losail International Circuit nezískal výraznějšího úspěchu, letos tak chce konečně promluvit do pořadí mezi nejlepšími jezdci.

Tamada chce zlomit qatarské prokletí
Potřetí v řadě se konvoj MotoGP vydává do Arábie, kde se jeho aktéři utkají o případných 140 bodů, které jsou ve hře. Svůj příděl z této porce by rád ukrojil i tým Konica Minolta Honda, jenž má ve svém středu japonského pilota Makoto Tamadu. Tento jezdec však v Qataru prozatím nezaznamenal výraznějšího úspěchu, vždyť v roce 2004 skončil po problémech s pneumatikami až na desátém místě, zatímco vloni musel kvůli poruše stroje ze závodu předčasně odstoupit.
Gianluca Montiron – šéf týmu Konica Minolta Honda
Chystáme se v Kataru získat výsledek, jenž dovolí týmu Konica Minolta pokračovat v sezóně s větším optimismem. Testy po závodě v Jerezu ukázaly, proč Makotovi nefungovalo během úvodního závodu vše tak jak mělo. Závodní rytmus byl v Jerezu pomalejší než v předešlém roce, ovšem mladí a talentovaní jezdci demonstrovali svůj obrovský potenciál. Úroveň bojovnosti se mezi nejlepšími zvýšila, nyní je snadné nalézt deset jezdců, kteří se vejdou do jedné sekundy. Z technického hlediska máme nejlepší možné vybavení. Honda RC211V společně s pneumatikami Michelin byla vždy v této kategorii nejlepší. Náš tým bude jezdce co nejvíce podporovat, všichni chceme těžit z tvrdé zimní práce.
Makoto Tamada
Cítím, že můj motocykl se během testu v Jerezu definitivně zlepšil, dává mi to důvěru to sobotního závodu, který bude zcela určitě jedním z nejteplejších v této sezóně. Horko a nafoukaný písek z pouště, může rychle změnit podmínky na tomto rychlém okruhu. V poslední době jsem společně s týmem Konica Minolta Honda pracoval na vylepšení našeho motocyklu. Ve čtvrtek, v prvním hodinovém tréninku, plánuji udělat nějaké testy pneumatik Michelin, které jsem byl v Jerezu nucený odložit kvůli pádu při testování.
Giulio Bernardelle – technický šéf týmu Konica Minolta Honda
Okruh Losail je typická moderní dráha. Je to dlouhý a široký okruh, většinou charakterizovaný středně rychlými zatáčkami s jednou dlouhou rovinkou. V roce 2004, ale ani v loňském roce, jsme zde nedokázali získat významný výsledek. Během této zimy jsme nemohli na okruh Losail přijet testovat. Vzhledem k přemístění závodu v kalendáři MotoGP jsme mohli o testu uvažovat, ale nakonec jsme preferovali jiné okruhy. Nehledě k absenci testování si myslím, že bychom neměli trpět nadměrnou nevýhodou oproti těm, co zde v únoru testovali.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist