Suzuki: Smlouva na 3 roky, místa na roštu budou koupena

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PityGPX (949) napsal 20.05.2013 v 19:41+1

Virago: těžko říct, ale Dovi jezdí na špatné motorce a zatím je v kurzu!

1100Virago (3052) napsal 20.05.2013 v 08:35

Bohajeho, hlavně ať se Cal nezahrabe na nejisté nevyzkoušené Suzuki! Bylo by smutné vidět takového střelce na chvostu jen kvůli nevychytané technice.

Marex (2570) napsal 19.05.2013 v 22:53-1

Neumím si představit MGP bez Peška. Takže určitě půjde Ital. Stačí porovnat stav bodů obou jezdců a každému musí být jasné, že Lukáš dál pojede. Navíc má Lukáš výborného sponzora, který vše platí... nebo je to vlastně jinak?

Alamo (207) napsal 19.05.2013 v 18:02+1

Capos46: škoda, že Espargaro nejezdí na satelitní Yamaze už letos. Smith je tam hodně nevýraznej.

Capos46 (36) napsal 19.05.2013 v 17:34-1

hmm , nerad to pisu ale Cal by mel jeste sezonu pockat , Vale uz asi bohuzel na ty mlady strelce nema . . . treba se jeste vzpamatuje , ale Cal by si mel pockat na tov. Yamahu a myslim ze Jorge bude cucet , protoze co Cal predvadi na satelitu . . . jinak myslim ze tady sem cetl ze Espargaro ma podepsanou M. Yamahu jen co skonci smlouva Smithovy . . .

Capos46 (36) napsal 19.05.2013 v 17:28

hmm , nerad to pisu ale Cal by mel jeste sezonu pockat , Vale uz asi bohuzel na ty mlady strelce nema . . . treba se jeste vzpamatuje , ale Cal by si mel pockat na tov. Yamahu a myslim ze Jorge bude cucet , protoze co Cal predvadi na satelitu . . . jinak myslim ze tady sem cetl ze Espargaro ma podepsanou M. Yamahu jen co skonci smlouva Smithovy . . .

Mar_o-46 (219) napsal 19.05.2013 v 13:35-2+1

Chtěl bych na Suze vidět Cala a Espargara, to by byla střelba

unavix (595) napsal 19.05.2013 v 12:48+2

No vida. A Pešek bude příští rok bez místa

ricoras (115) napsal 19.05.2013 v 12:36

No já čet že Aspar má bejt se Suzuky ale kolik mašin nevim.Ale více mašin je fajn až na ty chechtáky to je problém VŠUDE

PityGPX (949) napsal 19.05.2013 v 10:56-1

Souhlas, díky třídám mt2, mt3 kde je dost týmů tak se to vše zaplnilo a paddock je zaplněn. Je to ale škoda, protože nevím zda uvidíme někdy našeho "řezníka" když jsem to pochopil tak, že budou stroje v rukou týmu a personálu současného týmu CRT ))

desmo69 (638) napsal 19.05.2013 v 10:20

Pity, jak můžeš psát o dvou kamiónech? Děláš jak kdyby jsi v paddocku motogp nikdy nebyl Těch kamiónu je snad pět-šest pro tovární tým. Vždyť už teď např. v tom Sachsenringu nebylo kam ty kamióny dávat. Většina jich parkovala kdesi mimo areál.
A Brno je taky k prasknutí. Proto nechápu např. ty řeči o sidecar...ti by byli kde? Leda na Cčku..

gresini (4458) napsal 19.05.2013 v 09:53

Výborně,že se suza vrací,ale to vykoupení se mi nelíbí.

Bosso (344) napsal 19.05.2013 v 09:21+1

Každý tým z MotoGP má s Dornou dlouholetou smlouvu. Ta jim zajišťuje účast na startovním roštu po dobu trvání smlouvy. Suzuki pojede místo nějakých jiných dvou pilotů - zřejmě z kontingentu CRT - ovšem jako tovární tým. BMW se rozhodně nezúčastní, nemají peníze ani na závodění v MS-Superbike a už letos jedou pouze jako BMW Italia. Počet 24 jezdců v MotoGP je omezen z několika důvodů: Smlouva s Bridgestone je na 24 jezdců a týmy dostávají tyto pneu zadarmo! To jak píše Pity ohledně dvou dalších kamionů je nesmysl: kromě nich by se muselo najít v paddocku místo na další hospitality a paddock není nafukovací! A kdo byl někdy v paddocku v Brně, ne na WSBK, ale na MotoGP, tak dobře ví, že je úplně plný!

jjohny74 (4) napsal 19.05.2013 v 09:13+1

Dejvid17 no myslim ze Lukin si bude musiet to miesto jednoznacne vyjazdit..alebo jedine ze Lukin pritiahne slusne prasule do teamu lebo CRT su vylozene kupovane miesta ( vynimka je mozno Aspar a este aby Súza nezakotvila u neho!!)

jjohny74 (4) napsal 19.05.2013 v 09:06

Pity ja tomu rozumiem tak,že Súza sa vráti oficialne ako továrenská..akuráť ,že Dorna nechce viac mtot na štartovom rošte tak sa to musí riešiť formou odkúpenia-spolupráce s nejakým CRT teamom ale budú vystupovať normálen ako továreň lebo tem CRT nemusí dávať zabezpeku ,že zotrva v šampionate 3 roky..chce to len od továrenských teamov... Vsak ked ma neikto nejake blizsie info ako to vlastne ma byt nech to sem strelí nech sme v obraze

Dejvid17 (1088) napsal 19.05.2013 v 09:04+1

mě spíš teda zaujalo, že IODA chce odprodat jedno místo.. a koho si nechají Italové?... itala, či čecha...

MaraCBR (98) napsal 19.05.2013 v 09:02+1

Suzuki Spiese bych ještě neodepisoval, navíc trh v Americe je pro Suzuki zajímavý

Plastky266 (657) napsal 19.05.2013 v 09:02

Ale Pity oni se vrati jako tovarni tym, ale pocet stroju je omezen na 24 tak si musi mista koupit od nekoho, jen nechapu proc nedodaj i satelitu, myslim, ze zajem by byl. A pak to, ze jestli se pamatuji mista 25 a 26 melo mit BMW takze prpc ted 26 masin ne?

PityGPX (949) napsal 19.05.2013 v 08:54+1

No je to škoda že se nemůžou vrátit jako tov. tým se svým personálem a zázemím, pokud by na to vše měli peníze tak 25 a 26 motorek na roštu by se dalo, to by v paddocku nikoho nezabilo kdyby tam byly o dva kamiony víc :)) Pokud suzuki chce investovat co nejmene penez, pak je to ok tam jit pres crt tym, ale pokud to chtějí brát vážně tak je to škoda, že jim to dorna takto zakázala a musejí jít přes crt :)
Jinak, dřív byl kandidat i Spies na toto místo :)

Raven4414 (100) napsal 19.05.2013 v 08:13+2

Jojo taky jsem ji měl rád. Navíc Suzuki měla nejhezčí zvuk ze startovního pole.

DOMINATOR (1260) napsal 19.05.2013 v 08:02+2

Suzuki jsem měl vždy rad a určitě se těšim až ji zas uvidim v moto GP




TOPlist