Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Je to (tam) neuvěřitelný, nepopsatelný, jedinečný - ´su toho
dodnes plnej a přesto když člověk předtím shlédne snad desít-
ky VHS a DVD, "tam" je všechno jinak, ne jinak, ale reálný a
krutě opravdový a všechny záznamy, který člověk viděl před-
tím, jsou prostě "jen" minulost. Bohužel, hned v prvním zá-
vodě(SSP1) zemřel mladý Irčan a říkal jsem si "to je špat-
nej začátek"... Všechno následující ale překonalo veškerá
moje očekávání Uchyluju se od tématu, ale beru to jako
možnost pomoci rozhodujícím se, zda"to"za ty peníze stojí!
A když se tam jede až na závody, ne na celejch bezmála
čtrnáct dní, tak ani s rezervace trajektu není až tak velkej
problém.
Na tom videu jsou slyšet i "birds of Man" - nezapomenutelné
zážitky pozdně večerních tréningů, případně i závodů
V r.2011 odkládali pro nepřijatelé meteo-podmínky v hors-
kých úsecích start vrcholného závodu Senior od 10.30 až do
18.15 ... a pak se odjel superzávod za naprostého sucha.
Už jsem měl strach, že o toto vyvrcholení TT přijdu odlo-
žením Senior závodu na další den,kdy jsem v 10.30 už mu-
sel sedět na trajektu do Liverpoolu .
Přidávám atmosféru a akustiku večerní jízdy Nortonu Rotary.
Ani nevím z kterého roku to je, ale pustíte-li si to
hodně nahlas,budete slyšet ptáčky, ale i zvuk už kilometry
vzdáleného stroje ...
Desmo69 - Pokud chce někdo jezdit MGP měl by na to mít a neměly by ho zruinovat nějaké testy. A pokud nemají prachy, stejně žádný výsledek neudělají, kdyby jim dědek SPZka přidal 10 litrů paliva navíc a 20 motorů k tomu! Nakonec nikdo memusí testovat do nekonečna, stačí rozhodnout, kolik těch testů může být! Určitě by jich mělo být mnohem víc, než je v současné době! :D Že má Rossi víc naježděno v Misanu, je celkem jasné, protože je to jeho domácí trať.
suzuki tam patří to je bez debaty,ještě by to chtělo kawu.Rád bych na ní viděl opět Bautistu,on má na to vvyhrávat,ještě samozřejmě zálěží jakej bude kompletní balíček
Fakt si nedovedeme představit, kolik "to" testování stojí,
nebo kolik by stálo, ale i kdyby satelity a "ti ostatní" na
to měli, fabrikám by je to přiblížilo minimálně, myslím
Akro, tvoje kecy jsou blbost a akrovina. Když Rossi s kolegou testoval v Misanu a pak tam zajel dobrej výsledek to bylo keců jak je celej svět nespravedlivej, že on si tam testuje, má víc naježděno a ostatní chudáčci museli začít až v FP1. A co by se asi dělo nebýt zákazu testování? Prachatý týmy, resp. tovární by jezdili každej den a ostatní pokud by chtěli s přípravama stíhat tak jim to zrujnuje rozpočet nebo budou tak nepřipraveni že jim ani zázrak nepomůže.
Takže to by sis nestěžoval že borci z Tech3 nemůžou Rossiho převálcovat protože Rossi přes zimu natestoval o stovky a stovky km víc?
Možná, kdyby Suzuki neopustila řadový koncept motoru
(tady je "přání otcem mojí myšlenky"!),
byla by dnes přibližně tam kde je Yamaha
Takže, aspoň podle mýho, je dobře že inline4
uz nech je tu... som zvedavy jak im to pojde... masina vyzera velmi pekne... ten radovy 4val je otazka jak sa osvedci, ale snad vedia co robia
drzim im palce, Suza bola moja prva velka motorka tak budem mat pre tuto znacku vzdy tak trocha slabost
Ivan 2T -
Je to (tam) neuvěřitelný, nepopsatelný, jedinečný - ´su toho
dodnes plnej a přesto když člověk předtím shlédne snad desít-
ky VHS a DVD, "tam" je všechno jinak, ne jinak, ale reálný a
krutě opravdový a všechny záznamy, který člověk viděl před-
tím, jsou prostě "jen" minulost. Bohužel, hned v prvním zá-
vodě(SSP1) zemřel mladý Irčan a říkal jsem si "to je špat-
nej začátek"... Všechno následující ale překonalo veškerá
moje očekávání Uchyluju se od tématu, ale beru to jako
možnost pomoci rozhodujícím se, zda"to"za ty peníze stojí!
A když se tam jede až na závody, ne na celejch bezmála
čtrnáct dní, tak ani s rezervace trajektu není až tak velkej
problém.
IvanDvoutakťák: nádhera
Na tom videu jsou slyšet i "birds of Man" - nezapomenutelné
zážitky pozdně večerních tréningů, případně i závodů
V r.2011 odkládali pro nepřijatelé meteo-podmínky v hors-
kých úsecích start vrcholného závodu Senior od 10.30 až do
18.15 ... a pak se odjel superzávod za naprostého sucha.
Už jsem měl strach, že o toto vyvrcholení TT přijdu odlo-
žením Senior závodu na další den,kdy jsem v 10.30 už mu-
sel sedět na trajektu do Liverpoolu .
Přidávám atmosféru a akustiku večerní jízdy Nortonu Rotary.
Ani nevím z kterého roku to je, ale pustíte-li si to
hodně nahlas,budete slyšet ptáčky, ale i zvuk už kilometry
vzdáleného stroje ...
//www.youtube.com/watch?v=MFTf3f_H7eU&list=ULeX1m6Dc-Zkg
Donald Cameron, i cameron(9:42)
Slabý odvar toho jak to znělo v reálu.
jó, sůza měla super zvuk. Cameron Donald na TT v roce 2010 na MotoGP speciálu, porno začíná v čase 0:28 //www.youtube.com/watch?v=VmlYdzX-LFA
deep-sk v 10:10 :
Mám to úplně stejně.Pořád tam to sůzí semínko je někde zapadnutý.(ZX-9R měla zase super motor )
desmo69 v 15:56:
mike.46 v 17:45: je to tak...
Ivan 2T - Asi nepojede!
Kdyby ta nová generace Suzuki jako Yamaha i jela ...
Děsně mne mrzí, že už nemají véčko. Zvuk jejich 4V agregátu byl ... aaaaaaaach. Teď to zní jako Yamaha.
Barevne sladeni je skvost.Aby jim to tak jelo jak to vypada
přal bych jim to klukům od suzuki je třeba ten duel trochu rozčeřit hezký video je tam slyšet bigbang a krutá komprese
Jinak Suzuki nevěřím, že by byla na špici, od roku 2000 toho moc nezajela a jestli tým povede Denning, tak už nezajede vůbec nic!
Desmo69 - Pokud chce někdo jezdit MGP měl by na to mít a neměly by ho zruinovat nějaké testy. A pokud nemají prachy, stejně žádný výsledek neudělají, kdyby jim dědek SPZka přidal 10 litrů paliva navíc a 20 motorů k tomu! Nakonec nikdo memusí testovat do nekonečna, stačí rozhodnout, kolik těch testů může být! Určitě by jich mělo být mnohem víc, než je v současné době! :D Že má Rossi víc naježděno v Misanu, je celkem jasné, protože je to jeho domácí trať.
SoulTrain21 - Vyjadřovat se nakonec nemusíš, zákaz testování je SPZkovina a jako vše, co od SPZky pochází blbost a pitomost!
suzuki tam patří to je bez debaty,ještě by to chtělo kawu.Rád bych na ní viděl opět Bautistu,on má na to vvyhrávat,ještě samozřejmě zálěží jakej bude kompletní balíček
Doufám, že udělaj limitovanou edici gsx-r v tomhle zbarvení. To je krása
Krásná motorka
Fakt si nedovedeme představit, kolik "to" testování stojí,
nebo kolik by stálo, ale i kdyby satelity a "ti ostatní" na
to měli, fabrikám by je to přiblížilo minimálně, myslím
Akro,já se k tobě radši ani nebudu vyjadřovat.
Akro, tvoje kecy jsou blbost a akrovina. Když Rossi s kolegou testoval v Misanu a pak tam zajel dobrej výsledek to bylo keců jak je celej svět nespravedlivej, že on si tam testuje, má víc naježděno a ostatní chudáčci museli začít až v FP1. A co by se asi dělo nebýt zákazu testování? Prachatý týmy, resp. tovární by jezdili každej den a ostatní pokud by chtěli s přípravama stíhat tak jim to zrujnuje rozpočet nebo budou tak nepřipraveni že jim ani zázrak nepomůže.
Takže to by sis nestěžoval že borci z Tech3 nemůžou Rossiho převálcovat protože Rossi přes zimu natestoval o stovky a stovky km víc?
ST21 - Zákaz testování je pitomost a SPZkovina...
Krabbio:Dokazes si vubec predstavit, kolik by to stalo, kdyby nebyl zakaz testovani?
Myslím, že aspoň v první sezóně stačit nebudou, ale opak by byl velkým překvapením!
M1 je osazena taky motorem R4, ale je fakt, ze "Veckovy" motory maji svoje vyhody...
Fandím jim!! tento staronový tovární tým by mohl rozčeřit zatuchlé vody v rybníčku jménem MotoGP tak snad se jim bude dařit..
Možná, kdyby Suzuki neopustila řadový koncept motoru
(tady je "přání otcem mojí myšlenky"!),
byla by dnes přibližně tam kde je Yamaha
Takže, aspoň podle mýho, je dobře že inline4
uz nech je tu... som zvedavy jak im to pojde... masina vyzera velmi pekne... ten radovy 4val je otazka jak sa osvedci, ale snad vedia co robia
drzim im palce, Suza bola moja prva velka motorka tak budem mat pre tuto znacku vzdy tak trocha slabost
Pan Kejml bude zase hrát na suzafon...