Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Akro:Tak jestli je k podobným privilegiím potřeba 9 titulů, tak si jich moc jezdců neužije. Nebudeme je vyjmenovávat všechny. I když zas tak moc jich tam pravda teď není.
Akrova teorie je špatná, stejně jako jeho mnoho teorií A až budou v motogp litry tak je klidně možný, že tam kawa vstoupí. Kdo ví, jestli už na to nedělají. Např. Ducati prej už jo, a nikde se o tom nemluví..takže co teprv o Kawe. No ale to je, bez zelené se svět nezhroutí
No jistě, to s tou aprilkou a bmw je jasné že to nepotvrdí nějakému nýmandu, ale chci říct, že nikde ješt nebylo na netu stanoveno, že Aprilka potvrzuje vstup do MGP, stále to je v jednání!
A té kawě veřím, oni to prostě razantně zamítli, to řeklo milion lidi v zelenych každý den že mgp není v planu v blizke budoucnosti, hehehehe. Prostě, MGp moc drahé, viz akrova teorie o ceně bajku MGp vs SBK.
Pity, jesti předpokládáš, že "obyč." mechanik ve wsbk má přehled o plánech managementu někde v japonsku, tak si jim klidně věř A jestli předpokládáš, že v Brně při sbk někdy ještě v pátek při volným vstupu, řeknou českýmu fanouškovi s baťohem, že za dva roky vstoupí do motogp aprilia a bmw, tak se jich příště už radši ani na nic neptej
Kawasaki se do MGP nevrátí, to je z cela jisté, min. v násled. 10 letech! Potvrdili mi to borci od Kawy racing teamu WSBK. Pro ně jsou SBK "vrcholem". A ten vstup aprilka a BMW taky nemusí být 100% ještě, he, viz jejich "maybe".
jan26> Jednoduché...Motorky jsou pro Kawasaki velmi okrajovou záležitostí a navíc každá výrobní divize má samostatné hospodaření.I když všechno nese název Kawasaki tak např.dize vyrábějící lodě nebudou financovat motorky apod.
Proč by museli dohánět 7 let?Vždyt v 2007 to byla konkurence schopná motorka.Suzuki prostě absolutně zaspala ve vývoji motorky a jak tady psal Karbec asi to nebude jezdci ale bude to uvnitř týmu.To kolik do toho Suzuki sype nebo nesype se asi těžko dozvíme ale odtoho se ten vývoj asi bude odvíjet.Nemyslím si,že by u Suzuki byli o něco méně schopní lidé než jinde.Oni prohlašovali před sezonou,že mají problémy hlavně se šasím a podvozkem a tvrdili,že co se motoru a jeho výkonu týče,jsou konkurence schopni ale ani to se nepotvrdilo
no nejdriv potrebujou dohnat poslednich 7 let a to bude dost tezky a nebo sehnat jezdce jako schwantz,roberts a nebo hopkins ale to je jeste tezsi.
Ja bych tam rad videl SILVANA GUONTOLIHO a nebo popripade nekoho se spanelu simo,elias
Karbec jikov
mas pravdu taky nechapu jak takova oooobrovska tovarna nemuze zaplatit tym v motogp.proste nechou se tam trapit na chvostu.viz formule 1 s toyotou
Kawasaki vyrábí obrovský lodě, transportní letadla, vrtulníky, kolejová vozidla včetně souprav šinkanzen, kosmickou techniku, letecký motory, rakety, průmyslové roboty a spoustu dalšího. Chápu že všechny dceřinné firmy musí mít oddělené účetnictví a nemůžou nalívat peníze do prototypů MotoGP jak sem jim zachce, ale znáš to sharku, kde je vůle tam je způsob Takže takhle jsem to myslel s tím, že Kawa je asi nejbohatší továrna
SoulTrain, těžko říct jestli stačí nějakej ladič typu Capirex, jestli to nechce nějakýho Burgese, nebo dokonce spíš jinačí motoráře a konstruktéry. Těch chyb (asi ne malých) na celé motorce bude více.
A na závěr mých názorů bych taky rád připoměl, že krize pomalu odchází, tak by se mohla vrátit Kawasaki což je asi nejbohatší továrna (kdyby trochu více chtěla pustit chlup.
Póle vem si mě,prosíím mě.
ne k tématu.Jezdce z WSBk nebrat Já bych tam ztěch jmenovaných asi nejradši viděl bud toho Eliase nebo Rendyho.Muj malý sen je,že by přetáhli Iannoneho ale otom se tady nic nepíše,tak nevím Těžko říct,jestli knim Rendy bude chtít jít,do hlavy mu sice nevidím,ale asi on sám ví,ře má větší šanci jezdit nahoře vtymu ve kterém je,než u Suzy.Ale Elias ten se vyjádřil,že by do Sůzy rád.Ono to tak není k zahození,podepsat se Sůzou ted,rok před zavedením litrů,protože já věřím,že Sůza se s nástupem litrů vytasí s nějakou parádní koncepcí Nojo zlatej Hopper
TheFido46 :když Suzuki nedokázal "poladit" Capirex,kterej mé stoleté zkušenosti,těžko to bude problém vtomhle
Mamba54: to psal Dikobraz, ne? O tom peškovi v MGP? .. I kdyby 100x chtěl, i kdyby osobní trenér vzal všechny milióny z Dalničních Staveb Praha i kdyby já nevim co. Tak je tady problém jménem Dorna a IRTA, kteří každého uchazeče musejí schválit. A to by se v případě LP 52 s největší pravděpodobností nestalo.
Hergot už se těším na Capiho u Pramacu. Jen je škoda Kallia, docela bych ho rád viděl na nějaké Hondě.Kde jsou ty časy,kdy proháněl KTM.To byl největší masakr ho sledovat.
Marex - Asi chceš ode mě slyšet, že Rossi byl a je pojem a symbol MGP a závodění vůbec! Tady musím říci, že je!
Akro:Tak jestli je k podobným privilegiím potřeba 9 titulů, tak si jich moc jezdců neužije. Nebudeme je vyjmenovávat všechny. I když zas tak moc jich tam pravda teď není.
Marex - 9 titulů !!!
Řek bych,že u Suzuki by měli spíš hledat nové konstruktéry.
Akro: A čím si to zasloužil? To dostal k narozkám?
Značka "ROSSI" je obchodně zdatná! A on kšeftu rozumí taky!
Akro:Rossi ale umí otevírat dveře. Čím si to zasloužil?
SoulTrain - Proč né Suzuki? Jestli u Suzuki otevřou Pro Rossíka neomezený účet jako kdysi u Yamahy a Burgess jim začne stavět motorky, kdo ví!
Správný Valeho fanoušek by měl říct: Ducna není výzva, je na dobrá urovni, výzva pro Valeho je Suza. :)
Pro mě samozdřejmě
Pro koho?
Aby jsme se nakonec nedivil a Vale to nepodepsal se Suzuki to by byla paráda!
Až je opustí Capirex, tak je rovnou můžou opustit i sponzoři a přidružení dodavatelé.
Akrova teorie je špatná, stejně jako jeho mnoho teorií A až budou v motogp litry tak je klidně možný, že tam kawa vstoupí. Kdo ví, jestli už na to nedělají. Např. Ducati prej už jo, a nikde se o tom nemluví..takže co teprv o Kawe. No ale to je, bez zelené se svět nezhroutí
No jistě, to s tou aprilkou a bmw je jasné že to nepotvrdí nějakému nýmandu, ale chci říct, že nikde ješt nebylo na netu stanoveno, že Aprilka potvrzuje vstup do MGP, stále to je v jednání!
A té kawě veřím, oni to prostě razantně zamítli, to řeklo milion lidi v zelenych každý den že mgp není v planu v blizke budoucnosti, hehehehe. Prostě, MGp moc drahé, viz akrova teorie o ceně bajku MGp vs SBK.
Pity, jesti předpokládáš, že "obyč." mechanik ve wsbk má přehled o plánech managementu někde v japonsku, tak si jim klidně věř A jestli předpokládáš, že v Brně při sbk někdy ještě v pátek při volným vstupu, řeknou českýmu fanouškovi s baťohem, že za dva roky vstoupí do motogp aprilia a bmw, tak se jich příště už radši ani na nic neptej
Kawasaki se do MGP nevrátí, to je z cela jisté, min. v násled. 10 letech! Potvrdili mi to borci od Kawy racing teamu WSBK. Pro ně jsou SBK "vrcholem". A ten vstup aprilka a BMW taky nemusí být 100% ještě, he, viz jejich "maybe".
jan26> Jednoduché...Motorky jsou pro Kawasaki velmi okrajovou záležitostí a navíc každá výrobní divize má samostatné hospodaření.I když všechno nese název Kawasaki tak např.dize vyrábějící lodě nebudou financovat motorky apod.
no tak se omlouvam ne 7 ale 3
hlavne aby tam byl nekdo s trojice SIMON;ELIAS ale ja bych si pral SILVANA GUONTOLIHO
Proč by museli dohánět 7 let?Vždyt v 2007 to byla konkurence schopná motorka.Suzuki prostě absolutně zaspala ve vývoji motorky a jak tady psal Karbec asi to nebude jezdci ale bude to uvnitř týmu.To kolik do toho Suzuki sype nebo nesype se asi těžko dozvíme ale odtoho se ten vývoj asi bude odvíjet.Nemyslím si,že by u Suzuki byli o něco méně schopní lidé než jinde.Oni prohlašovali před sezonou,že mají problémy hlavně se šasím a podvozkem a tvrdili,že co se motoru a jeho výkonu týče,jsou konkurence schopni ale ani to se nepotvrdilo
no nejdriv potrebujou dohnat poslednich 7 let a to bude dost tezky a nebo sehnat jezdce jako schwantz,roberts a nebo hopkins ale to je jeste tezsi.
Ja bych tam rad videl SILVANA GUONTOLIHO a nebo popripade nekoho se spanelu simo,elias
Karbec jikov
mas pravdu taky nechapu jak takova oooobrovska tovarna nemuze zaplatit tym v motogp.proste nechou se tam trapit na chvostu.viz formule 1 s toyotou
Kawasaki vyrábí obrovský lodě, transportní letadla, vrtulníky, kolejová vozidla včetně souprav šinkanzen, kosmickou techniku, letecký motory, rakety, průmyslové roboty a spoustu dalšího. Chápu že všechny dceřinné firmy musí mít oddělené účetnictví a nemůžou nalívat peníze do prototypů MotoGP jak sem jim zachce, ale znáš to sharku, kde je vůle tam je způsob Takže takhle jsem to myslel s tím, že Kawa je asi nejbohatší továrna
kawa je nejbohatsi? japato?
SoulTrain, těžko říct jestli stačí nějakej ladič typu Capirex, jestli to nechce nějakýho Burgese, nebo dokonce spíš jinačí motoráře a konstruktéry. Těch chyb (asi ne malých) na celé motorce bude více.
A na závěr mých názorů bych taky rád připoměl, že krize pomalu odchází, tak by se mohla vrátit Kawasaki což je asi nejbohatší továrna (kdyby trochu více chtěla pustit chlup.
Póle vem si mě,prosíím mě.
ne k tématu.Jezdce z WSBk nebrat Já bych tam ztěch jmenovaných asi nejradši viděl bud toho Eliase nebo Rendyho.Muj malý sen je,že by přetáhli Iannoneho ale otom se tady nic nepíše,tak nevím Těžko říct,jestli knim Rendy bude chtít jít,do hlavy mu sice nevidím,ale asi on sám ví,ře má větší šanci jezdit nahoře vtymu ve kterém je,než u Suzy.Ale Elias ten se vyjádřil,že by do Sůzy rád.Ono to tak není k zahození,podepsat se Sůzou ted,rok před zavedením litrů,protože já věřím,že Sůza se s nástupem litrů vytasí s nějakou parádní koncepcí Nojo zlatej Hopper
TheFido46 :když Suzuki nedokázal "poladit" Capirex,kterej mé stoleté zkušenosti,těžko to bude problém vtomhle
Mamba54: to psal Dikobraz, ne? O tom peškovi v MGP? .. I kdyby 100x chtěl, i kdyby osobní trenér vzal všechny milióny z Dalničních Staveb Praha i kdyby já nevim co. Tak je tady problém jménem Dorna a IRTA, kteří každého uchazeče musejí schválit. A to by se v případě LP 52 s největší pravděpodobností nestalo.
Hergot už se těším na Capiho u Pramacu. Jen je škoda Kallia, docela bych ho rád viděl na nějaké Hondě.Kde jsou ty časy,kdy proháněl KTM.To byl největší masakr ho sledovat.
a co PEŠEK ?
Hooperovi to šlo na Suzuki asi nejlíp, bylo to fajn vidět, jak se pere se špičkou závodu na modré bestii.