Suzuki hledá nového jezdce

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 03.08.2010 v 20:50

Marex - Asi chceš ode mě slyšet, že Rossi byl a je pojem a symbol MGP a závodění vůbec! Tady musím říci, že je!

Marex (2570) napsal 02.08.2010 v 22:46

Akro:Tak jestli je k podobným privilegiím potřeba 9 titulů, tak si jich moc jezdců neužije. Nebudeme je vyjmenovávat všechny. I když zas tak moc jich tam pravda teď není.

AKRO (-498) napsal 31.07.2010 v 23:42

Marex - 9 titulů !!!

mamba54 (1340) napsal 31.07.2010 v 23:05

Řek bych,že u Suzuki by měli spíš hledat nové konstruktéry.

Marex (2570) napsal 31.07.2010 v 14:47

Akro: A čím si to zasloužil? To dostal k narozkám?

AKRO (-498) napsal 31.07.2010 v 12:51

Značka "ROSSI" je obchodně zdatná! A on kšeftu rozumí taky!

Marex (2570) napsal 31.07.2010 v 12:30

Akro:Rossi ale umí otevírat dveře. Čím si to zasloužil?

AKRO (-498) napsal 31.07.2010 v 02:00

SoulTrain - Proč né Suzuki? Jestli u Suzuki otevřou Pro Rossíka neomezený účet jako kdysi u Yamahy a Burgess jim začne stavět motorky, kdo ví!

Venda (33) napsal 30.07.2010 v 23:01

Správný Valeho fanoušek by měl říct: Ducna není výzva, je na dobrá urovni, výzva pro Valeho je Suza. :)

SoulTrain21 (753) napsal 30.07.2010 v 23:00

Pro mě samozdřejmě

Marex (2570) napsal 30.07.2010 v 22:44

Pro koho?

SoulTrain21 (753) napsal 30.07.2010 v 21:15

Aby jsme se nakonec nedivil a Vale to nepodepsal se Suzuki to by byla paráda!

Marex (2570) napsal 30.07.2010 v 20:59

Až je opustí Capirex, tak je rovnou můžou opustit i sponzoři a přidružení dodavatelé.

desmo69 (638) napsal 30.07.2010 v 19:03

Akrova teorie je špatná, stejně jako jeho mnoho teorií A až budou v motogp litry tak je klidně možný, že tam kawa vstoupí. Kdo ví, jestli už na to nedělají. Např. Ducati prej už jo, a nikde se o tom nemluví..takže co teprv o Kawe. No ale to je, bez zelené se svět nezhroutí

PityGPX (949) napsal 30.07.2010 v 18:12

No jistě, to s tou aprilkou a bmw je jasné že to nepotvrdí nějakému nýmandu, ale chci říct, že nikde ješt nebylo na netu stanoveno, že Aprilka potvrzuje vstup do MGP, stále to je v jednání!
A té kawě veřím, oni to prostě razantně zamítli, to řeklo milion lidi v zelenych každý den že mgp není v planu v blizke budoucnosti, hehehehe. Prostě, MGp moc drahé, viz akrova teorie o ceně bajku MGp vs SBK.

desmo69 (638) napsal 30.07.2010 v 17:55

Pity, jesti předpokládáš, že "obyč." mechanik ve wsbk má přehled o plánech managementu někde v japonsku, tak si jim klidně věř A jestli předpokládáš, že v Brně při sbk někdy ještě v pátek při volným vstupu, řeknou českýmu fanouškovi s baťohem, že za dva roky vstoupí do motogp aprilia a bmw, tak se jich příště už radši ani na nic neptej

PityGPX (949) napsal 30.07.2010 v 17:17

Kawasaki se do MGP nevrátí, to je z cela jisté, min. v násled. 10 letech! Potvrdili mi to borci od Kawy racing teamu WSBK. Pro ně jsou SBK "vrcholem". A ten vstup aprilka a BMW taky nemusí být 100% ještě, he, viz jejich "maybe".

DaliboRR (1) napsal 30.07.2010 v 16:43

jan26> Jednoduché...Motorky jsou pro Kawasaki velmi okrajovou záležitostí a navíc každá výrobní divize má samostatné hospodaření.I když všechno nese název Kawasaki tak např.dize vyrábějící lodě nebudou financovat motorky apod.

jan26 (3624) napsal 30.07.2010 v 15:30

no tak se omlouvam ne 7 ale 3
hlavne aby tam byl nekdo s trojice SIMON;ELIAS ale ja bych si pral SILVANA GUONTOLIHO

SoulTrain21 (753) napsal 30.07.2010 v 15:16

Proč by museli dohánět 7 let?Vždyt v 2007 to byla konkurence schopná motorka.Suzuki prostě absolutně zaspala ve vývoji motorky a jak tady psal Karbec asi to nebude jezdci ale bude to uvnitř týmu.To kolik do toho Suzuki sype nebo nesype se asi těžko dozvíme ale odtoho se ten vývoj asi bude odvíjet.Nemyslím si,že by u Suzuki byli o něco méně schopní lidé než jinde.Oni prohlašovali před sezonou,že mají problémy hlavně se šasím a podvozkem a tvrdili,že co se motoru a jeho výkonu týče,jsou konkurence schopni ale ani to se nepotvrdilo

jan26 (3624) napsal 30.07.2010 v 15:06

no nejdriv potrebujou dohnat poslednich 7 let a to bude dost tezky a nebo sehnat jezdce jako schwantz,roberts a nebo hopkins ale to je jeste tezsi.
Ja bych tam rad videl SILVANA GUONTOLIHO a nebo popripade nekoho se spanelu simo,elias

jan26 (3624) napsal 30.07.2010 v 15:00

Karbec jikov
mas pravdu taky nechapu jak takova oooobrovska tovarna nemuze zaplatit tym v motogp.proste nechou se tam trapit na chvostu.viz formule 1 s toyotou

Karbec_Jikov (106) napsal 30.07.2010 v 14:25

Kawasaki vyrábí obrovský lodě, transportní letadla, vrtulníky, kolejová vozidla včetně souprav šinkanzen, kosmickou techniku, letecký motory, rakety, průmyslové roboty a spoustu dalšího. Chápu že všechny dceřinné firmy musí mít oddělené účetnictví a nemůžou nalívat peníze do prototypů MotoGP jak sem jim zachce, ale znáš to sharku, kde je vůle tam je způsob Takže takhle jsem to myslel s tím, že Kawa je asi nejbohatší továrna

shArk. (14) napsal 30.07.2010 v 13:47

kawa je nejbohatsi? japato?

Karbec_Jikov (106) napsal 30.07.2010 v 13:38

SoulTrain, těžko říct jestli stačí nějakej ladič typu Capirex, jestli to nechce nějakýho Burgese, nebo dokonce spíš jinačí motoráře a konstruktéry. Těch chyb (asi ne malých) na celé motorce bude více.
A na závěr mých názorů bych taky rád připoměl, že krize pomalu odchází, tak by se mohla vrátit Kawasaki což je asi nejbohatší továrna (kdyby trochu více chtěla pustit chlup.

SoulTrain21 (753) napsal 30.07.2010 v 12:39

Póle vem si mě,prosíím mě.
ne k tématu.Jezdce z WSBk nebrat Já bych tam ztěch jmenovaných asi nejradši viděl bud toho Eliase nebo Rendyho.Muj malý sen je,že by přetáhli Iannoneho ale otom se tady nic nepíše,tak nevím Těžko říct,jestli knim Rendy bude chtít jít,do hlavy mu sice nevidím,ale asi on sám ví,ře má větší šanci jezdit nahoře vtymu ve kterém je,než u Suzy.Ale Elias ten se vyjádřil,že by do Sůzy rád.Ono to tak není k zahození,podepsat se Sůzou ted,rok před zavedením litrů,protože já věřím,že Sůza se s nástupem litrů vytasí s nějakou parádní koncepcí Nojo zlatej Hopper
TheFido46 :když Suzuki nedokázal "poladit" Capirex,kterej mé stoleté zkušenosti,těžko to bude problém vtomhle

Zazi (1006) napsal 30.07.2010 v 12:28

Mamba54: to psal Dikobraz, ne? O tom peškovi v MGP? .. I kdyby 100x chtěl, i kdyby osobní trenér vzal všechny milióny z Dalničních Staveb Praha i kdyby já nevim co. Tak je tady problém jménem Dorna a IRTA, kteří každého uchazeče musejí schválit. A to by se v případě LP 52 s největší pravděpodobností nestalo.

Venda (33) napsal 30.07.2010 v 12:01

Hergot už se těším na Capiho u Pramacu. Jen je škoda Kallia, docela bych ho rád viděl na nějaké Hondě.Kde jsou ty časy,kdy proháněl KTM.To byl největší masakr ho sledovat.

wario (126) napsal 30.07.2010 v 11:19

a co PEŠEK ?

Šuty (19) napsal 30.07.2010 v 11:18

Hooperovi to šlo na Suzuki asi nejlíp, bylo to fajn vidět, jak se pere se špičkou závodu na modré bestii.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist