Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Teď jsem se přistihl při myšlence, že bych rád viděl Suzuki v GP na vlastní oči (uši). Zvuk jejího V4 byl v poli MGP zvukem nejluxusnějším. Když Capirex odřazoval do Schwantzu... áááách.
josef58, a co tim asi tak proboha myslel, kort kdyz mluvi o konkurenceschopnosti motorek. Ale hlavne ze sis zas kopl, zanadaval, zapalcoval na ucet Ezpelety. Ikdyz samozrejme nesmyslne, protoze pouzil jiny slovo o naprosto stejnym vyznamu.
SPZka: Diváci chtějí vidět lepší show a ne za každou cenu zvýšit počet zúčastněných továren.
Čím víc se snažím , tím míň dědulovi rozumím. Co pořád mele o "show"?, snad to ještě jsou závodníci a né komedianti, ale třeba je t tomu dotlačí Když jedu do Brna, nebo u tv, tak doufám, že uvidím pěkné, napínavé závody. Někdy jsou fakt parádní, jindy to zas jen odkrouží, ale vždy se budu bavit jako o ZÁVODECH , nikdy né jako o SHOW
Show pro diváky si představuju asi jako kdyby ho za korunu ukazovali a za dvě schovávali
Le-Corbusier: Máš ty roky posunuté, v roce 2011 už Stoner u Ducati nejezdil.
A s Rossim to z kopce u Yamahy nešlo? 2008-2009-2010 odpovídá vyhraným závodům 9-6-2.
Aneb, jak se dá krásně vyložit statistika, když se pominou vnější vlivy...
Čtyři dodavatelé motorů Renault,Ferrari,Mercedes,Cosworth, tak asi tak to bylo myšleno!
Si myslím teda
To ale vůbec neřeší problém konkureceschopnosti, když dnes je rám a elekronika důležitější a o ty motory až tak nejde i v F1 stejný dodavatel dodává motory jak špičce tak středu nebo chvostu startovního pole(třeba Red Bull a Williams s Renaultem)
Rado_ (89.24.248.xxx) napsal 13.12.12 v 12:31:
Také to nějak nechápu, otázka, zda se něco neztrratilo v překladu ve smyslu 4 silné týmy (RB, Ferrari, Mc Laren a ...uvádí se Mercedes, dle mého Lotus?). Těžko říct, jinak auta dělaj tuším i rusáci (Maruška), takže jedni Ti tam chybí
V F1 jsou 4 továrny? Ten člověk si buďto nevidí do úst, neumí počítat, nebo už senilní - případně kombinace několika z uvedených faktorů... Když pomineme opravdu ne-továrny, jako RBR, nebo HRT, tak ať počítám, jak počítám, tak fabriky vyrábějící auta tam jsou...
1. McLaren
2. Ferrari
3. Mercedes
4. Lotus
5. Caterham
Teď jsem se přistihl při myšlence, že bych rád viděl Suzuki v GP na vlastní oči (uši). Zvuk jejího V4 byl v poli MGP zvukem nejluxusnějším. Když Capirex odřazoval do Schwantzu... áááách.
@josef: Eclestone by s Tebou nesouhlasil a bohužel má pravdu. //www.f1fanatic.co.uk/2012/12/07/ecclestone-f1-remember-show-business/
To Josef58: Co si jako pamětník představuješ pod pojmem...Continental cirkus???
Dále k CRT...co ti říkají značky Harris Yamaha nebo ROC Yamaha???
josef58, vyborne, takze co tou show on vlastne mysli? Potrebuje k ni vyrovnany konkurenceschopny stroje, takze..?
Josefe, show je anglicky podívaná.
desmo69
ty jezdíš do Brna na show?
já tedy vždy na závody
Tady to není první článek, kde SPZ nemluví o závodech, ale o show
josef58, a co tim asi tak proboha myslel, kort kdyz mluvi o konkurenceschopnosti motorek. Ale hlavne ze sis zas kopl, zanadaval, zapalcoval na ucet Ezpelety. Ikdyz samozrejme nesmyslne, protoze pouzil jiny slovo o naprosto stejnym vyznamu.
SPZka: Diváci chtějí vidět lepší show a ne za každou cenu zvýšit počet zúčastněných továren.
Čím víc se snažím , tím míň dědulovi rozumím. Co pořád mele o "show"?, snad to ještě jsou závodníci a né komedianti, ale třeba je t tomu dotlačí Když jedu do Brna, nebo u tv, tak doufám, že uvidím pěkné, napínavé závody. Někdy jsou fakt parádní, jindy to zas jen odkrouží, ale vždy se budu bavit jako o ZÁVODECH , nikdy né jako o SHOW
Show pro diváky si představuju asi jako kdyby ho za korunu ukazovali a za dvě schovávali
Aha sakra - mám to o rok posunuté. S tím Rossim máš pravdu. Jsou to prostě 2 looseři.
Myslím, že nám z toho do těch prvních testů ještě začne hrabat ...
Dejvide , pravda? A co? Ale mluvit a psat by se o tom uz nemelo. Ze jo Paci?
Le-Corbusier: Máš ty roky posunuté, v roce 2011 už Stoner u Ducati nejezdil.
A s Rossim to z kopce u Yamahy nešlo? 2008-2009-2010 odpovídá vyhraným závodům 9-6-2.
Aneb, jak se dá krásně vyložit statistika, když se pominou vnější vlivy...
PacientT.cz - jezdil a vyhrával Casey Stoner. Taky to s ním šlo z kopce. 2008-2009-2010-2011 u Ducati odpovídá výhraným závodů 10-6-4-3.
Čtyři dodavatelé motorů Renault,Ferrari,Mercedes,Cosworth, tak asi tak to bylo myšleno!
Si myslím teda
To ale vůbec neřeší problém konkureceschopnosti, když dnes je rám a elekronika důležitější a o ty motory až tak nejde i v F1 stejný dodavatel dodává motory jak špičce tak středu nebo chvostu startovního pole(třeba Red Bull a Williams s Renaultem)
Rado_ (89.24.248.xxx) napsal 13.12.12 v 12:31:
Také to nějak nechápu, otázka, zda se něco neztrratilo v překladu ve smyslu 4 silné týmy (RB, Ferrari, Mc Laren a ...uvádí se Mercedes, dle mého Lotus?). Těžko říct, jinak auta dělaj tuším i rusáci (Maruška), takže jedni Ti tam chybí
Pacient: mno a není to pravda snad? :D já myslim že je...
"... kdy na jejím motocyklu jezdil a vyhrával Casey Stoner."
No jo...
V F1 jsou 4 továrny? Ten člověk si buďto nevidí do úst, neumí počítat, nebo už senilní - případně kombinace několika z uvedených faktorů... Když pomineme opravdu ne-továrny, jako RBR, nebo HRT, tak ať počítám, jak počítám, tak fabriky vyrábějící auta tam jsou...
1. McLaren
2. Ferrari
3. Mercedes
4. Lotus
5. Caterham
Plus tradiční týmy s historií
6. Williams
7. Sauber