Suzuki: Další krok k návratu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 15.12.2012 v 11:46

Teď jsem se přistihl při myšlence, že bych rád viděl Suzuki v GP na vlastní oči (uši). Zvuk jejího V4 byl v poli MGP zvukem nejluxusnějším. Když Capirex odřazoval do Schwantzu... áááách.

PacienT.cz (687) napsal 14.12.2012 v 07:26

@josef: Eclestone by s Tebou nesouhlasil a bohužel má pravdu. //www.f1fanatic.co.uk/2012/12/07/ecclestone-f1-remember-show-business/

JV (68) napsal 14.12.2012 v 05:19

To Josef58: Co si jako pamětník představuješ pod pojmem...Continental cirkus???
Dále k CRT...co ti říkají značky Harris Yamaha nebo ROC Yamaha???

desmo69 (638) napsal 14.12.2012 v 01:29

josef58, vyborne, takze co tou show on vlastne mysli? Potrebuje k ni vyrovnany konkurenceschopny stroje, takze..?

mamba54 (1340) napsal 14.12.2012 v 00:18

Josefe, show je anglicky podívaná.

josef58 (823) napsal 13.12.2012 v 23:37+1

desmo69
ty jezdíš do Brna na show?
já tedy vždy na závody

Tady to není první článek, kde SPZ nemluví o závodech, ale o show

desmo69 (638) napsal 13.12.2012 v 23:30

josef58, a co tim asi tak proboha myslel, kort kdyz mluvi o konkurenceschopnosti motorek. Ale hlavne ze sis zas kopl, zanadaval, zapalcoval na ucet Ezpelety. Ikdyz samozrejme nesmyslne, protoze pouzil jiny slovo o naprosto stejnym vyznamu.

josef58 (823) napsal 13.12.2012 v 23:09+1

SPZka: Diváci chtějí vidět lepší show a ne za každou cenu zvýšit počet zúčastněných továren.

Čím víc se snažím , tím míň dědulovi rozumím. Co pořád mele o "show"?, snad to ještě jsou závodníci a né komedianti, ale třeba je t tomu dotlačí Když jedu do Brna, nebo u tv, tak doufám, že uvidím pěkné, napínavé závody. Někdy jsou fakt parádní, jindy to zas jen odkrouží, ale vždy se budu bavit jako o ZÁVODECH , nikdy né jako o SHOW

Show pro diváky si představuju asi jako kdyby ho za korunu ukazovali a za dvě schovávali

Le-Corbusier (432) napsal 13.12.2012 v 22:20

Aha sakra - mám to o rok posunuté. S tím Rossim máš pravdu. Jsou to prostě 2 looseři.

PacienT.cz (687) napsal 13.12.2012 v 19:43+1

Myslím, že nám z toho do těch prvních testů ještě začne hrabat ...

Evo (411) napsal 13.12.2012 v 17:14-1+2

Dejvide , pravda? A co? Ale mluvit a psat by se o tom uz nemelo. Ze jo Paci?

1100Virago (3052) napsal 13.12.2012 v 17:01+1

Le-Corbusier: Máš ty roky posunuté, v roce 2011 už Stoner u Ducati nejezdil.
A s Rossim to z kopce u Yamahy nešlo? 2008-2009-2010 odpovídá vyhraným závodům 9-6-2.
Aneb, jak se dá krásně vyložit statistika, když se pominou vnější vlivy...

Le-Corbusier (432) napsal 13.12.2012 v 15:27+1

PacientT.cz - jezdil a vyhrával Casey Stoner. Taky to s ním šlo z kopce. 2008-2009-2010-2011 u Ducati odpovídá výhraným závodů 10-6-4-3.

God (975) napsal 13.12.2012 v 14:33+3

Čtyři dodavatelé motorů Renault,Ferrari,Mercedes,Cosworth, tak asi tak to bylo myšleno!
Si myslím teda

To ale vůbec neřeší problém konkureceschopnosti, když dnes je rám a elekronika důležitější a o ty motory až tak nejde i v F1 stejný dodavatel dodává motory jak špičce tak středu nebo chvostu startovního pole(třeba Red Bull a Williams s Renaultem)

Plastky266 (658) napsal 13.12.2012 v 13:04

Rado_ (89.24.248.xxx) napsal 13.12.12 v 12:31:
Také to nějak nechápu, otázka, zda se něco neztrratilo v překladu ve smyslu 4 silné týmy (RB, Ferrari, Mc Laren a ...uvádí se Mercedes, dle mého Lotus?). Těžko říct, jinak auta dělaj tuším i rusáci (Maruška), takže jedni Ti tam chybí

Dejvid17 (1088) napsal 13.12.2012 v 13:00-1+7

Pacient: mno a není to pravda snad? :D já myslim že je...

PacienT.cz (687) napsal 13.12.2012 v 12:40+2

"... kdy na jejím motocyklu jezdil a vyhrával Casey Stoner."
No jo...

Rado_ (555) napsal 13.12.2012 v 12:31-2+1

V F1 jsou 4 továrny? Ten člověk si buďto nevidí do úst, neumí počítat, nebo už senilní - případně kombinace několika z uvedených faktorů... Když pomineme opravdu ne-továrny, jako RBR, nebo HRT, tak ať počítám, jak počítám, tak fabriky vyrábějící auta tam jsou...

1. McLaren
2. Ferrari
3. Mercedes
4. Lotus
5. Caterham

Plus tradiční týmy s historií

6. Williams
7. Sauber




TOPlist