Stoner: Rossi mě pronásleduje jako pes

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Karbec_Jikov (106) napsal 11.05.2011 v 09:37

Stoner měl ani nějakej problém s Abrahámem během kvaldy ne? Teda spíš blokoval Abraháma, co jsem si stačil všimnout.

VTRman77 (0) napsal 10.05.2011 v 01:10

Tak to mám fakt radost, jak jsem se trefil odhadem do následných událostí, Vale je fakt v hajzlu, ne časově, to se zlepšuje, ale když ho někdo kritizuje (postaví se jeho mnohaleté, nejen závodní nedvládě) a on se uchýlí k argumentům jeho slabší části fanoušků a snaží se to okomentovat, že Casey brečí, tak je fakt vidět, že je tam, kde nechtěl být, aniž by si to uvědomoval Ať už nepláče, že ho všichni neplácají po zádech a že slyší pravdu a chová se jako chlap. Je na to už dost starej na rozdíl od jeho rivalů.

Evo (411) napsal 08.05.2011 v 09:44

Karbec_Jikov (88.101.173.xxx) napsal 06.05.11 v 18:39:

Jo a jinak Moto2 fakt byly super Ianone je dobrej bojovník, myslel jsem, že to prolítnu, ale od začátku do konce jsem se od toho záznamu nehnul.
A nerikaji tam nekde proc mu ty kvaldy nejdou?

AKRO (-498) napsal 07.05.2011 v 12:59

Vaaale46 - Pravda je široký pojem! Mám jen tento názor! Vůbec mi nevadí pokud má někdo názor jiný! Má na nej totiž stejné právo, jako já!

AKRO (-498) napsal 07.05.2011 v 12:01

Marex -

Marex (2570) napsal 06.05.2011 v 22:48

Akro: Ale to je fakt. Já to už s někým na fóru řešil a bylo mi vyčiněno, že já- nula, takového borce stírám- což vůbec není pravda- nestírám. On je prostě výborný technik,ne tipér.

Vaaale46 (0) napsal 06.05.2011 v 22:02

akro-ok mas pravdu...spokojnost???

AKRO (-498) napsal 06.05.2011 v 21:55

Marex - Takže když Burgess něco tvrdí, tak to většinou bývá naopak? To je hodně zajímavé! Počkáme, co řekne před příští sezónou!

AKRO (-498) napsal 06.05.2011 v 21:52

Vaaale46 - Ale i protiargumentovat!

Marex (2570) napsal 06.05.2011 v 21:39

SPV: Burgess se v těchto věcech plete velmi často. Po přestupu na Yamahu prohlásil, že vyhrávat se bude až po polovině sezony. Pak prohlásil, že Bridgestony nejsou tolik rozhodujícím faktorem, jako si myslí Rossi a pak řekl, že přestup na Duc nebude problém... prostě je to technický mág,ale jako vědma má zaprášené oraculum.

Vaaale46 (0) napsal 06.05.2011 v 21:38

akro-ty mas proste vzdy argument...Jasne vsak proti vsetkemu sa da argumentovat...

AKRO (-498) napsal 06.05.2011 v 21:23

ChenziiR1 - Tak, aby to nakonec nehodili na Rossiho, že si vymyslel a prosadil nová technická řešení a ono jim to nejede!

ChenziiR1 (158) napsal 06.05.2011 v 21:13

ty SPV:všechno to zde píšeš s jistě hlubokou znalostí věci,ale jak mi vysvětlíš tento výrok F.Prezioziho:

„Nepřekvapilo nás, že se nové věci Valentinovi líbili. Všechna technická řešení totiž byla navrhnuta jím samotným, takže se dalo předpokládat, že s nimi bude spokojen.“
A ve vší úctě k tobě,Preziozi k tomu má jistě blýže jak ty...

Vaaale46 (0) napsal 06.05.2011 v 20:29

akro- ale ako tu tak obcas citam pretoze sem velmi casto nechodim...tak poniektory tu niesu fanusikovia pretoze krytizuju kohokolvek napriek tomu ze o tom nevedia absolutne nic!!!Zato ze som fanusik rossiho a nemusim lorenza tak ho tu predsa nejdem urazat vsak som nedokazal ani 10% z toho co on..

AKRO (-498) napsal 06.05.2011 v 20:15

Vaaale46 - My nepotřebujeme stíhat Capirexovi! My jsme fandové a ve fotbale taky výkony hráčů hodnotí lidé, kteří neumí kopnout do míče nebo v hokeji se neudrží na bruslích! Na druhé straně Capirex zase neumí spoustu věcí co my!

Vaaale46 (0) napsal 06.05.2011 v 19:47

Tu sa vzdy clovek pobavi Len by som chlapci rad videl vas kolky z vas si vedia na tej moto spravit aspon bezny servis A to vravim akoze som daku motorku uz zlozil a nielen motorku ..Ono citac clanky a byt bohovo mudry je jedna vec a prax druha..Pani by som rad vedel ci by ste stihali aspon tomu Capirexovi...Lebo ako to tu tak citam tak tu je velmi vela zavodnikov ale asi len od monitoru ..

Karbec_Jikov (106) napsal 06.05.2011 v 18:39

Jo a jinak Moto2 fakt byly super Ianone je dobrej bojovník, myslel jsem, že to prolítnu, ale od začátku do konce jsem se od toho záznamu nehnul.

Karbec_Jikov (106) napsal 06.05.2011 v 18:38

Tak jsem sledoval ze záznamu závody na BBC. To nemá chybu, přenos začíná tak o půlhodiny dříve a jsou tam brilantní analýzy kvalifikací, mluví se s lidmi se zákulisí i se závodníky. Mám několik poznatků, co říkají angličané:
1. VC španělska - jednoznačné pochybení Rossiho.
2. VC španělska - jednoznačné pochybení traťových komisařů že moc nepomáhali Stonerovi, angličané říkají, že obou situací je opravdu škoda.
3. Crutchlow a Abrahám jsou chváleni za svoje výsledky!!!
4. Současná nevraživost Simoncelli vs Lorenzo a Stoner vs Rossi, angličani se tomu velmi upřímě smějí a situací se velmi baví.
5. Reportér, který před startem mluví s jezdci při přecházení od motorky k motorce ukazuje na jezdce vysvětluje s úsměvem kdo koho nemá rád. Pak přijde za Colinem a ptá se ho na to, ten nad tím mává rukou a smějí se oba

vakuz (932) napsal 06.05.2011 v 16:54

Rossi na GP12 již seděl!S vývojem je to asi tak,že konstruktéři něco vymyslí,továrna vyrobí a jezdec zodpovědný za vývoj to buď posvětí a nebo ne.A jede se od znova.

AKRO (-498) napsal 06.05.2011 v 15:57

SPV - Díky, že jsi to našel, už jsem se děsil, že to budu pro Pacienta T.cz někde dlouho hledat! Myslel jsem, že řekl bezkonkurenční a on řekl vítěznou, což je vlastně stejné! Jak psal Kryšpín, i mistr tesař se občas utne! Zcela souhlasím s tvým hodnocením, že si jezdci svou motorku staví, je to jak píšeš, pouze dolaďují k obrazu svému! Proč se tady dělá s Rossiho geniální konstruktér, fakt nevím!

Kryšpín (7) napsal 06.05.2011 v 14:45

SPV: Spolupráce konstruktéra s jezdcem je také velmi důležitá, je to holt týmová záležitost a čím líp je tým složen, tím lépe to funguje. Dvojice Burgess x Rossi je odzkoušená záležitost, dorostli ale noví, budou chtít být lepší - a ne jen sezónu či dvě. Rossi samozřejmě nebude chtít dát svou kůži zadarmo. Takže dneska má Lorenzo a další jezdci ze špičky své "Burgesse" a hon na Rossiho běží na plné obrátky. Aspoň by to mohlo být zajímavé . Věřím, že to zajímavé bude.

SPV (816) napsal 06.05.2011 v 13:56

Kryšpín: Já vůbec nepochybuju, že Burgess udělá top stroj, to určitě. Vlastně se divím, že ho neudělal hned jak Yamahu. Ducati prý nechce měnit základní konstrukci, ale jak vidno, bude muset. Ale to neovlivní ani Rossi, ani žádný jiný jezdec, jen konstruktér- geniální. A to Burgess s 15 tituly mistra světa ve značkách u které právě byl, jistě dokáže. Ale názory, že jezdec něco vyvine jsou naprosto zcestné, a Rossi je právě jen potvrdil.

Kryšpín (7) napsal 06.05.2011 v 13:38

SPV: Pokud to takto Burgess řekl, tak přestřelil a skutečnost, že ten přestup zaskřípal více je naprosto evidentní. Holt i mistr tesař se občas utne... Ale vítězný motocykl mohou ještě "udělat", dal bych jim ještě trochu času

Balouch (266) napsal 06.05.2011 v 11:35

SPV: Asi tak..

SPV (816) napsal 06.05.2011 v 11:23

Když tohle řekl ten prakticky nemluvnej Burgess, tak si musel být hodně jistý, než to vyřkl.

Hlavně nepište, že nejede kvůli ramenu, to budete tvrdit po celou letošní sézonu. I představy, že Rossi vyvvíjí model 2012 jsou neprosto mylné, protože model 12 už je, a Rossi na něm ještě neseděl. Jezdci motorky NEVYVÍJÍ, jen je dolaďí (nastavení) k obrazu svému. Nebo snad Rossi a ostatní v GP sedí v dílnách, a navrhují motory a rámy v 3D programech?

SPV (816) napsal 06.05.2011 v 11:08

Burgess řekl tohle:

Jsem si jistý, že Valentino udělá z Ducati na 100% vítězný motocykl a že to bude jednodušší než tehdejší změna z Hondy na Yamahu".

Jasně, že si to myslel, když viděl jak na ní Stoner vyhrává, ale jejda... Je zajímavé, jak Rossiho fanoušci popírají, co bylo řečeno, pokud se tomu tak nestalo, a měl by Rossi utrpět na své ,,pověsti nejtalentovanějšího jezdce´´ všech dob, po kristu, i před kristem.

Kryšpín (7) napsal 06.05.2011 v 09:18

To je právě to slovíčkaření , kdoví, co Burgess vlastně řekl a v jakém smyslu, novináři napsali vítěznou motorku a AKRO z toho udělal bezkonkurenční. A takhle dochází k defomaci informace, je to jak tichá pošta...A pak to tady spousta lidí řeší, hádá se a ve finále možná ani není o čem.

PacienT.cz (687) napsal 06.05.2011 v 08:34

@AKRO: Tvé tvrzení, že Burgesse před sezónou prohlásil, že s Rossim udělají z Ducati bezkonkurenční motorku není pravdivé. Musel by být idiot aby to řekl. Ovšem pokud trváš na tom, že to řekl a není to jen další pokus, jak uměle vyvolat dojem, že si tzv nas**** do pusu, tak sem hoď odkaz kde to řekl. Buď tak hodný.
Předem předpokládám, že termín bezkonkurenční a vítězná není jedno a totéž.

martin1 (658) napsal 06.05.2011 v 08:01

Akro-Rossi si nebral Jeremyho/není jeho /Jemu se s Valem moc nechtělo, ale Vale na něj netlačil a nechal ho přemýšlet, u ladiček by zůstal, ale tady věděl že je DUC potvora, ale šel do toho!ted se rozdíly smázly a černýho petra má DUC, ale ta parta má potenciál a jestli se jim to povede tak to bude super a pak nám bude vadit, ža Vale ujíží o parník a sbírá tituly

AKRO (-498) napsal 06.05.2011 v 01:19

Ale mluvil! O MGP 12 snad už bude se svým názorem opatrnější! VYHRÁVACÍ MOTORKU UŽ UMÍ PŘIPRAVIT I JINÍ, NE JEN BURGESS!

Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující



TOPlist