Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Marex: K tomu titulu tehdy pomohly pneu Bridgestone, vyvíjené ve spolupráci s Ducati. Ty dokázaly kompenzovat slabiny motorky a její konstrukce. Načež se dostavil klacek v podobě jednotných pneu a opět vyhrávali ti, které marketing potřeboval na špici. No a po letech se ten klacek vrátil jako bumerang.
Jedinej, kdo by ji mohl ještě zvládnout Crutchlow. Sám to o sobě tvrdil a já s ním souhlasím. I když CS řekl, že jeho a CC styl není stejný. Ale z CC také čiší ta bojovnost
a zarputilost. Druhou stranou je zabejčenost vedení Ducati a neochota něco s tím jejich krámem cokoli dělat. Peněz na vývoj minimum, již CS to tvrdil...
Ducati neseděla ani Stonerovi. Ta mašina totiž nesedí nikomu (aspoň od 2008, kdy ještě měla trubky). Pouze Casey byl jedinej, kterej dokázal zatnout zuby a za cenu nesmírného úsilí, rizika a nadání s ní vyhrával (nebo padal).
Sleeper, jak píše Pity. Samozřejmě je to myšleno s nadsázkou, že kdyby nebyla dcera, nebyla by rodina a nebyl by důvod odcházet:) Proto, kdyby z ní vyrostla nějaká mrcha které bude v 13ti padat z kapes heroin tak si určitě vzpomene na r. 2012 jak mu Nakamoto nabízí 12mil€
Ale těch kdyby je tam moc takže z toho nedělejme vědu
Sleeper: Kdyby lidé znali Kejsího dětství a rodinu, nedivili by se ani těm jeho častým zkratům mimo závod. To zde ale rozebírat není třeba. Jeho jezdecký styl mi bude chybět. Jak krotil tu rudou bestii, to bylo skutečně neskutečné.
sleeper: no to psal desmo, a taky jsem to nepochopil ale jestli to nemyslel tak, že díky dceři přestal závodit a tím pádem přišel o 10 mio plat, jinými slovy, nebýt narození dcerky třeba by dál závodil a bral by 10 mio! .o) ale to musí vysvětlit sám velký desmo! :o)
Saarinen: Tohle máš těžký. Ten kluk řádově od 16-ti jezdí po světě a musel dospět o něco dřív, než běžní smrtelníci. Ten zápřah a zodpovědnost asi není lehké unést. Nevyrůstal jako prominentní mazánek z Itálie, nebo Španěl. Za zády neměl žádnou nadnárodní korporaci a na úspěchu, či případném neúspěchu byla závislá celá rodina. S její pomocí dosáhl na vrchol a holt má jiné priority. Možná už také cítí, že není nesmrtelný... rodina v tom pochopitelně hraje velkou roli.
Jeho chování neomlouvám, jeho kvality ctím.
Já si naopak myslím, že kvalitou Doohana překonal. Mick měl štěstí, že mu v první půlce 90. let odešla většina nejsilnějších soupeřů. Teprve pak začala jeho éra, do té doby býval pořád jen jedním z korunních princů. Stoner naopak nastupoval proti soupeřům na jejich vrcholu.
Myslím že fanoušky si rychle získal ve dvěpade kde měl raketový start a hodně divoký závody myslím u Cecchinella. Pak je ale rychle ztratit v MotoGP. Prostě je podpantoflák a co řekne ta "Slovena" je pro něj svatý. Těm řečem o CRT a nudě moc nevěřím, u Repsolu byl na vrcholu a najednou z něho rychle sešel. Tohle žádnej rozumnej jezdec neudělá.
Byl to každopádně výbornej jezdec, ale kvalit Doohana nedosáhl. Ani jsem mu nějak zvlášť nefandil potom jak se choval v depu, na trati při arogantním jednání. Mistra dělá nejenom to co dokáže na trati..
Stoner - opravdová legenda
- loni řekl, že pokud bude muset závodit né s CRT, ale proti CRT, tak to není závodění, ztratil motivaci a rejši skončí. Taky jsem byl zvědav zda dodrží slovo a DODRŽEL i přes tak lákavou nabídku.
Mistr světa nejnudnějších závodů: je vynikající v souboji s časomírou, horší při souboji se svými soupeři..lepší jim dát dělo do ramene. V síni slávy je tabulkově, statisticky, ale nikdy nebyl a nebude miláčkem davu.
A navíc: slovensko přišlo o své zastoupení v MotoGp. ...
Ještě k tomu, kdo je legendou- zajímavě vyšla tahle anketka.
//www.motorkari...ft=119294&fid=25
Ne, za všechno přece vždycky může Ezpeleta
Virago: Takže za to vlastně může BridgeStoner.
Marex: K tomu titulu tehdy pomohly pneu Bridgestone, vyvíjené ve spolupráci s Ducati. Ty dokázaly kompenzovat slabiny motorky a její konstrukce. Načež se dostavil klacek v podobě jednotných pneu a opět vyhrávali ti, které marketing potřeboval na špici. No a po letech se ten klacek vrátil jako bumerang.
Carom: Neseděla... hmmm. Dát titul na mašině, která ti nesedí a držet s ní dodnes pár rekordů i po přechodu na precizní Hondu...
Jedinej, kdo by ji mohl ještě zvládnout Crutchlow. Sám to o sobě tvrdil a já s ním souhlasím. I když CS řekl, že jeho a CC styl není stejný. Ale z CC také čiší ta bojovnost
a zarputilost. Druhou stranou je zabejčenost vedení Ducati a neochota něco s tím jejich krámem cokoli dělat. Peněz na vývoj minimum, již CS to tvrdil...
Ducati neseděla ani Stonerovi. Ta mašina totiž nesedí nikomu (aspoň od 2008, kdy ještě měla trubky). Pouze Casey byl jedinej, kterej dokázal zatnout zuby a za cenu nesmírného úsilí, rizika a nadání s ní vyhrával (nebo padal).
Sleeper, jak píše Pity. Samozřejmě je to myšleno s nadsázkou, že kdyby nebyla dcera, nebyla by rodina a nebyl by důvod odcházet:) Proto, kdyby z ní vyrostla nějaká mrcha které bude v 13ti padat z kapes heroin tak si určitě vzpomene na r. 2012 jak mu Nakamoto nabízí 12mil€
Ale těch kdyby je tam moc takže z toho nedělejme vědu
Sleeper: Kdyby lidé znali Kejsího dětství a rodinu, nedivili by se ani těm jeho častým zkratům mimo závod. To zde ale rozebírat není třeba. Jeho jezdecký styl mi bude chybět. Jak krotil tu rudou bestii, to bylo skutečně neskutečné.
sleeper: no to psal desmo, a taky jsem to nepochopil ale jestli to nemyslel tak, že díky dceři přestal závodit a tím pádem přišel o 10 mio plat, jinými slovy, nebýt narození dcerky třeba by dál závodil a bral by 10 mio! .o) ale to musí vysvětlit sám velký desmo! :o)
To jako že odmítl tu nabídku Hondy
Teda myslím
Marex> skoro se mi nechce verit, ze to ctu zrovna od tebe. Absolutni souhlas.
Jen doplnim, ze ted pro zabavu bude jezdit V8 supercars.
Nekdo tu psal, ze do dcerky uz nasypal 10mil euro, to jste vzali kde?
Bude mi chybět, fest! Prostě můj oblíbenec. Ať se mu dobře daří.
A taky se těším na nový divočáky, pořád bude na co koukat.
Saarinen: Tohle máš těžký. Ten kluk řádově od 16-ti jezdí po světě a musel dospět o něco dřív, než běžní smrtelníci. Ten zápřah a zodpovědnost asi není lehké unést. Nevyrůstal jako prominentní mazánek z Itálie, nebo Španěl. Za zády neměl žádnou nadnárodní korporaci a na úspěchu, či případném neúspěchu byla závislá celá rodina. S její pomocí dosáhl na vrchol a holt má jiné priority. Možná už také cítí, že není nesmrtelný... rodina v tom pochopitelně hraje velkou roli.
Jeho chování neomlouvám, jeho kvality ctím.
Já si naopak myslím, že kvalitou Doohana překonal. Mick měl štěstí, že mu v první půlce 90. let odešla většina nejsilnějších soupeřů. Teprve pak začala jeho éra, do té doby býval pořád jen jedním z korunních princů. Stoner naopak nastupoval proti soupeřům na jejich vrcholu.
Myslím že fanoušky si rychle získal ve dvěpade kde měl raketový start a hodně divoký závody myslím u Cecchinella. Pak je ale rychle ztratit v MotoGP. Prostě je podpantoflák a co řekne ta "Slovena" je pro něj svatý. Těm řečem o CRT a nudě moc nevěřím, u Repsolu byl na vrcholu a najednou z něho rychle sešel. Tohle žádnej rozumnej jezdec neudělá.
Byl to každopádně výbornej jezdec, ale kvalit Doohana nedosáhl. Ani jsem mu nějak zvlášť nefandil potom jak se choval v depu, na trati při arogantním jednání. Mistra dělá nejenom to co dokáže na trati..
Ať už táhne rybář
Stoner - opravdová legenda
- loni řekl, že pokud bude muset závodit né s CRT, ale proti CRT, tak to není závodění, ztratil motivaci a rejši skončí. Taky jsem byl zvědav zda dodrží slovo a DODRŽEL i přes tak lákavou nabídku.
Casey - hodně štěstí v dalším životě
EVO: twoe... nerikej mi, ze se na to jeste nekdo chyta... jestli jo, tak to te chapu
Evo: To je fakt. Především Caseyho mámu, tu mu může každý z nás jenom závidět. Světice.
ESO: Porad to pada na zivnou pudu.Pro mnohe jsou to velike hodnoty.
EVO: to ti to prijde porad vtipny...?
Marex: Priznam se, ze tomu Valemu zavidim. Je to jiste uzasny pocit , byt vsemi milovany milacek davu. Kejsi muze litovat. Rodina mu to sotva nahradi.
Evo: Ne ne. Casey! I když...počkat. On to odmítnul!? Tak nakonec to bude asi opravdu Rossi?
torcx: Mas recht.Nejvice milujicich fanousku ma Vale. A taky sponzoru. O holkach ani nemluve. Co by za to dali ostatni jezdci, byt tak na jeho miste.
B.U.B.O, jeste jednou si precti nadpis a pochopis, proc se tu resi CS.
Proc Ducati ujel vlak?
Nevím proč se tady reší pořád VR a CS… A co se týče Ducati dnešní vs Ducati prěd 5-6 lety, tak je jasný, že jim trošku ujel vlak…
Mistr světa nejnudnějších závodů: je vynikající v souboji s časomírou, horší při souboji se svými soupeři..lepší jim dát dělo do ramene. V síni slávy je tabulkově, statisticky, ale nikdy nebyl a nebude miláčkem davu.
A navíc: slovensko přišlo o své zastoupení v MotoGp. ...
Valeho slova vytesat!