Stoner: Nejlepší vítězství mé kariéry

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ChenziiR1 (158) napsal 23.10.2009 v 10:38

marnost nad marnost

AKRO (-498) napsal 22.10.2009 v 23:40

ChenziiR1 - Ale ty přece dobře víš kdy dojel Rossi čtvrtý! Tak neřeš,zda to bylo jeden,dva nebo kolik závodů zpět! A s tou přilnavostí Ducati, nakonec vidíš sám,jak se na trati mele,poskakuje a nesedí! Nejsilnější stránka to tedy není! Asi by se potřeboval svézt na Yamaze!Tam by pochopil,co je přilnavost! A vůbec - jaká desmobestie? Pouze hoooodně průměrná motorka ne-li spíš podprůměrná! Podívej se na výsledky ostatních "desmobestií" - skoro všechny jezdí vzadu a mají štěstí,že se tam na posledním místě plácá ještě Gábor Hungároš!

ChenziiR1 (158) napsal 22.10.2009 v 20:11

za druhé,a o tom už jsme taky diskutovali:dukaty není zas taková hujda,když Casey tvrdí že přilnavost je nejsilnější stránka jeho desmobestie (článek ti tady hledat nebudu,ty si čti pořádně sám)tak že zase nesrovnalost v tvým podání.

ChenziiR1 (158) napsal 22.10.2009 v 19:49

Co to zase povídáš člověče neštastná.
blbost č.1 Dva závody zpět???V Estorilu měl na desátý místo přes 25 s k dobru A GP Austrálie?Tak to už si úmyslně děláš kozy...vždyť celý závod byl caseymu na zádech a nakonec projel cílem o 1.935 s. a třetí Pedro
měl přes 2O sekund na Rosiho.Neblázni!

AKRO (-498) napsal 22.10.2009 v 13:30

ChenziiR1 - No,když se nepovede optimálně nastavit motorka, tak s ní nezajede nikdo! Nakonec jsi to viděl, jak dva závody zpět, byl Rossík na Yamaze úplně neškodnej! A být tam trochu vyrovnanější motorky jako třeba v SBK, tak byl někde za desátým místem! Jediná Dukna, co má sem tam nějakou šanci,je motorka na které jede Stoner, který se na tom poskakujícím křápu jediný nějakou záhadou dokáže udržet a nespadnout! Nemít Stonera, tak to po letošní sezóně může Ducati zabalit a skončit!

ChenziiR1 (158) napsal 22.10.2009 v 10:23

Ta Ducati! je jeden z nejrychlejších strojů.má na to být pravidelně na stupních vítězů a pravidelně bojovat o první flek.
Na podporu svého tvrzení jen připomínám,že začátkem minulé sezony- když měli u Ducati potíže s dalším vývojem stroje a nedokázali optimálně nastavit,tak tehdy na ní nezajel ani Casey.Vzpomínáte,rychlost tatam,dlouhej do zatáček atd.Pak se vrátili k starší verzi a najednou to byl zase starý známý Stoner a šel Valemu po krku(než začal padat).Tak-že znovu-ta motorka na to má.

AKRO (-498) napsal 21.10.2009 v 23:53

Marex - 69 a nejrychlejší kolo? Kdyby tam nebyl Gábor, tak bych si vsadil na nejpomalejší kolo, ale nejrychlejší kolo 69 už bohužel přes tři roky vůbec nehrozí! Jezdecky by na to možná měl, ale ta Dukna...!?

Marex (2570) napsal 21.10.2009 v 12:55

Ladin: Díky. Já tušil, že ten šum byl fakt jen šum.

ChenziiR1 (158) napsal 21.10.2009 v 08:16

AKRO (-498) napsal 20.10.2009 v 14:56

Morb... - víš kde byla Yamaha když k ní Rossík přišel? Na druhém místě v MS a druhá v Poháru konstruktérů!

AKRO (-498) napsal 20.10.2009 v 14:54

ChenziiR1 -

ChenziiR1 (158) napsal 20.10.2009 v 12:00

AKRO 19.10.09 v 22:26 :
A co já na to?Néééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé,to nemůže být pravda

Morb... (0) napsal 20.10.2009 v 07:21

No kdyz uz se tu tak hezky postuchujete, neodpustil bych si, kdyby se nepridal.
Ale s tim ze ta motka v GP neni pro kazdyho plne souhlasim, ale sroty to nejsou a bejt nemuzou. Ono staci poslouchat co se rika okolo kdyz komentator neco rozebira.
A furt se mele ze Stoner, nebejt Stonera. A co byla dzamaha nez prisel The Doctor?
Nehanim yamahu a uz vubec ne na rossiho,i kdyz jsem fanda tech rozklepanejch koz a divnejch rozvodu, ale to co tu zbleptas ty je fakt masakr.

AKRO (-498) napsal 20.10.2009 v 01:18

Desmo69 - Raději se nevsázej a nikdy neříkej NIKDY! A s tím desmo rozvodem si taky nebuď tak jistý! Jde jen o asi čtyři motorky pro MOTO GP! S výrobou motorek a sekaček to nemá nic společného!

desmo69 (638) napsal 19.10.2009 v 23:33

To s tím Ferrari jsem myslel v civilní sféře:) A Rossi k žádne Ducati nepůjde, a když už tak uritě ne s cílem přejebat motorku od základu, vyhodit desmo a vrazit tam kopii M1 motoru sestavenou Burgessem. To Ducati rozhodně nedovolí, když desmo rozvod dávaj i do sekaček, páč je to jejich patent a celá firma na tomhle stojí...a nějakej Rossi to nezmění:) Jestli chceš, můžem se vsadit o život.

AKRO (-498) napsal 19.10.2009 v 22:26

Desmo69 - Tak budu muset,v případě Stonera ten poměr změnit! Souhlasíš 40% Stoner a 60% "klepavka" Ducati? Kdyby ten poměr byl jen 20% jezdce jako jinde, tak Stoner jezdí na konci pole s ostatními"stroječky" této značky! Poslyš, ty opravdu považuješ Ducati mezi motocykly za něco jako je Ferrari? Nezlob se,ale já tedy né! A pokud půjde Rossi k Ducati tedy s Burgessem samozřejmě/ tak se spolehni,že i ten desmo rozvod, pokud to bude potřeba tak taky poletí! A nějaký Fillipo Preziozi... Ten bude ještě rád,že budou mít vyhrávací motorku!

AKRO (-498) napsal 19.10.2009 v 22:05

Jony13 - Extra agregát jsou v MOTO GP všechny motorky!

ChenziiR1 (158) napsal 19.10.2009 v 21:42

Né,to já totiž taková peachovina,že nevím co říct.Jako opravdu ptákovina obřích rozměrů...

desmo69 (638) napsal 19.10.2009 v 21:40

Jony, přesně tak Jakási fabrička s pěti lidičkama ve výrobě dokáže konkurovat takovým gigantům jako Honda s rozpočtem jak Nasa a historii jak kdo ví co. Prostě bomba ta Ducati...škoda že v civilu tak drahá:) Hold je to ferrari mezi motorkama, ne žigul jak Honda:)

Jony13 (4) napsal 19.10.2009 v 21:36

Pane Aukro jste normální ??? Ducati je Extra agregát jak v GP tak SBK. Ducati je nejvíc. Je spíš zázrak jak tak malá továrna s malou výrobou dokáže konkurovat a předhánět zbytek světa. 27- 41 Good luck !!!

desmo69 (638) napsal 19.10.2009 v 21:31

Jo no:) Taky dobrý. Pochybuju že by "nějakej" Burgges měl větší slovo než Filippo Preziosi:) A kvůli Rossimu by asi taky nevyhodili do hajzla desmo rozvod...a kvůli němu jsou právě problémy, jezdci si na to "nezvykaj". Viz. Nicky, kterej na začátku sezóny říkal že přijít na nastavení s tímhle motorem je šílenost...už hlavně pro to Rossi k Ducati nikdy nepůjde (nemůže si "složit" vlastní motorku)

ChenziiR1 (158) napsal 19.10.2009 v 20:49

Já ych tady vypíchnul ještě jednu akro perlu:"pokud k DUCATI přestoupí Rossi s Burgessem, tak se spolehni, že jim to pojede a úplně stejně jako s Yamahou, protože mu Burgess postaví Yamahu s nápisem Ducati na nádrži a nastříkanou červeně!"
Kdo chápe ten nesmysl-ruku nahoru

desmo69 (638) napsal 19.10.2009 v 19:29

Akro, čoveče všiml jsem si že si zase odporuješ:) Říkáš že v tom ubohým motogp je to 80% motorka a 20% jezdec, ale přitom po těch řečích o Ducati to musí být naopak ne? Morka je přece šrot (tudíž 80% v kelu) a 20% ze Stonerovi strany už přece nemůže nic zachránit, nebo snad ano?:) Myslím, že jeden ze svých velkých výroků bys měl odovat:)..a já jsem jednoznačně pro ty procenta, to je kravina už z principu protože jezdí na motorkách, ne v motokárách.

DaliboRR (1) napsal 19.10.2009 v 19:08

Marex: Smutné,neníliž pravda?!

Martyn125 (0) napsal 19.10.2009 v 19:00

Hayden měl nejrychlejší kolo loni.

Ladin46 (-20) napsal 19.10.2009 v 18:27

3.Dani Pedrosa Honda 1'30.773 + 0.688 v pátem kole

Ladin46 (-20) napsal 19.10.2009 v 18:26

Nejrychlejší čas na kolo v závodu GP Austrálie
1.Valentino Rossi Yamaha 1'30.085 - v pátém kole
2.Casey Stoner Ducati 1'30.092 + 0.007 v šestém kole

Marex (2570) napsal 19.10.2009 v 18:10

Akro: Zdar. Možná jsem to zaslechl jako informační šum,ale neměl náhodou v závodě nejrychlejší čas na kolo 69? Jestli kecám tak soráč!

DaliboRR (1) napsal 19.10.2009 v 17:14

Ladin: jj ahoj zase v neděli po GP

Ladin46 (-20) napsal 19.10.2009 v 17:11

DaliboRR - no možná máš pravdu,uvidíme.Měj se

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist