Stoner: Dřív jsem předjížděl moc čistě
Text: Jiří Mikšík | Foto: Ducati Corse | Zveřejněno: 6.2.2010 | Zobrazeno: 4 161x
Ex-mistr světa Casey Stoner chce předjíždět v budoucnu stejně agresivně jako někteří jeho soupeři, kteří tím v závodě získavají výhody.
Souboj o titul mistra světa může být letos hodně ostřejší, zvláště proto, že se dá očekávat znovu souboj silného kvarteta o každý mistrovský bod. I z tohoto důvodu se rozhodl Casey Stoner jezdit stejně agresivně jako jeho někteří soupeři a tím se i více prosadit: "V minulosti jsem jezdil hodně čistě a při předjíždění jsem bral zbytečně moc ohledů na soupeře. A někteří jiní to činili právě naopak. Takže jsem se rozhodl, že budu jezdit agresivněji a to už letos" říká mistr světa z roku 2007, kterému stále leží hodně "v žaludku" Laguna Seca 2008.
Pomoci by mu k tomu měl i nový reglement od roku 2012 o zavedení motocyklů o objemu 1000 ccm, na který se velmi auustralský tovární jezdec Ducati už velmi těší: "Miluji motocykly o objemu 1000 ccm a nikdy jsem nepochopil, proč vlastně vznikla umělá kubatura 800 ccm, neboť to je objem, který na sériových silničních motocyklech neexistuje. S "litry" byly závody opravdu zajímavé a návrat k ním může být jen pozitivní. Co se mně ale nelíbí, je reglement o použití seriových silničních motocyklů. Pokud je použijeme a využijeme až do samého maxima, tak budou motory kouřit a na trati bude samý olej", doplňuje Casey Stoner.
Pomoci by mu k tomu měl i nový reglement od roku 2012 o zavedení motocyklů o objemu 1000 ccm, na který se velmi auustralský tovární jezdec Ducati už velmi těší: "Miluji motocykly o objemu 1000 ccm a nikdy jsem nepochopil, proč vlastně vznikla umělá kubatura 800 ccm, neboť to je objem, který na sériových silničních motocyklech neexistuje. S "litry" byly závody opravdu zajímavé a návrat k ním může být jen pozitivní. Co se mně ale nelíbí, je reglement o použití seriových silničních motocyklů. Pokud je použijeme a využijeme až do samého maxima, tak budou motory kouřit a na trati bude samý olej", doplňuje Casey Stoner.
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?