Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Sverki... jediné týmy, kterým jde o výsledky jsou továrny, zbytek a hlavně CRT tam jsou jen pro prachy - jednak SPZka jim závodění dotuje a druhak prachy přinesou jezdci. Ve své podstatě nemám problém říct, že drtivá většina CRT týmů jsou stejné vyžírky, jako ve WSBK Effenbert. A tomuhle cirkusu se říká "královské závodění"?
tak on (poncheral) si toho Smithe pojistil už loni ale chtěl se z toho vyvléct, je tam protože podepsal tu smlouvu, ale kdyby bylo na přání Herveho tak by tam byl opravdu někdo jiný. Třeba De Puniet kt. byl taky sklonován tady na motorkárích v článcích. Jenže smlouva je smlouva, ta se nedá porušit. Pravda je, že pokud bude jezdit špatně tak ho z roku 2014 vyvažou, tak už se to stalo několikrát, viz borci u Ducati (melandri).
Rado: Týmy tam chcou mít taky atraktivní jezdce, co budou bavit tribuny viz. Iannone. Vždyť ten Smith není schopnej držet krok v moto2 je absolutně nezajímavej prostě oničem. Melandriho jsem zmínil naschvál kvůli tomu, že by ještě jednu sezónu minimálně v MotoGP zvládl. Teda určitě líp než Smith ikdyž ještě nemá nic odježděný a neznáme jeho skutečnej potenciál na motorce královské kubatury, tak jsem o tom jaksi přesvědčenej
Melandri? Předpokládám, že nějaké IQ a soudnost má a raději bude závodit ve WSBK o titul, než aby dělal stafáž do počtu v SPZcupu... notabene je to samozřejmě jen Tvá spekulace.
Navíc motorka v MotoGP není o zásluhách, ale jen o tom, co si zaplatíš a Smith asi ty peníze donese...
Místo toho Smitha tam mohl být: Melandri, Iannone, Luthi, Redding...a další a další. A když už teda v MotoGP je, tak ať nemá aspoň tak skvělou motorku, kterou si zasloužijou výše jmenovaní a nikoliv on
mamba > ale já jsem napsal, že se jedná o "motorkářskou veřejnost", slovo "ovce" jsem schválně nepoužil, ale jak jsem to myslel víš i Ty a takhle to opravdu je. Motorkářská obec pokud se zajímá o závody, tak to jsou především spíše ty WSBK
Rado - naprostý souhlas
Taky se nedivím BMW a Aprilii, že nechtějí do "královské", kde jim SPZka nařídí kolik MUSÍ mít válců, jaké vrtání, kolik motorů, paliva, teď dokonce snad max. 14000 ot? a snad i SPZkovu elektroniku Proč vlastně jsou ve fabrikách ti inženýři, když jedinej SPZka ví jak MUSÍ vypadat NEJ bajk.
josef...jenže nikdo, žádný SPZka nemůže žádnému privátnímu subjektu přikazovat, aby své výrobky prodával jinému konkurenčnímu týmu, navíc s diktovanou cenou, RVHP už máme pár let za sebou, v tomto světle je postoj BMW naprosto v souladu s konkurenčním bojem a soukromým podnikáním. Stejně tak je absurdní zakazovat týmům z WSBK jezdit pod pláštíkem CRT v MGP. Kdyby chtěly motorku CRT postatit jiné týmy (YRT, HRT apod...) byl by SPZka stejě proti, nebo je to zase o rovných a rovnějších? SPZka si těmi direktivami sere do vlastního hnízda a já se vůbec nedivím, že v dohledné době Aprilii ani BMW v MGP neuvidíme... Proč by tam chodili? Aby si nechali diktovat, jak se dělá závodní motorka? V bajkách jim to jde dobře a v očích motorkářské veřejnosti je propagace v WSBK vůči MGP srovnatelná, avšak za zlomek nákladů...
DN: Je to podle všeho odlité podle série. Délka je upravena, aby to nevibrovalo s Bridge, jak píšeš. Ono to není proti reglementu, takže je to O.K. Co je série? Co už série není? Když do toho vyvrtáš díru, nebo podélnou drážku. Je to série? Když to nastavíš, nebo kousek zkrátíš, je to série? Je to sice na palici,ale opracdu to stačí. Ostatně ve WSBK se s tímto také laboruje a tiše se to přehlíží.
Josef: Tak nějak si to taky pamatuji. Co se týče vstupu Aprilky a BMW je nutno podotknout, že Ezpeleta neměl moc na výběr (nikdo se do toho moc nehrnul). Takže přistoupil na ART, která by asi jinak neprošla. Prostě sny musely jít stranou naplnění roštu. Což je pochopitelné, možná i ospravedlnitelné.
cebeer 13:OO
vidím to úplně jinak než Rado a VIZI, ale těžko to napsat krátce a přitom srozumitelně.
Původní CRT "claiming rule team" bylo vytvořeno kvůli menším nákladům na závodění a snad se uvádělo max. 1 mega éček. Motory upravené ze superbajků vložené do speciálních prototypových rámů. V tom bezpočtu reglementů byl hlavní u CRT ten, že tým byl povinen odprodat svůj motor jinému zájemci a to MAX. za 20000 éček. To proto, aby např. BMW pro Colina neinvestovala do motaru astronomickě sumy a pak ho byla nucena prodat za tuto nízkou cenu. Jenže BMW Forwardu motor neprodala, ale PRONAJALA a ten ho tím pádem nemohl prodat dál a SPZka byl svým projektem CRT namydlenej
Dá se říct, že Ezpeletovo CRT skončilo dřív, než se rozjela sezóna To jsme tady ale někteří předpokládali , tedy v té výše zmiňované podobě. Proto se to rychle přejmenovalo na "CRT", tedy CONSTRUKTION RACING TECHNOLOGY
Taky pan Ezpeleta tvrdil, že v žádném případě nedovolí, aby se např. BMW, nebo Aprilka dostala do motogp pod pláštíkem CRT, tedy s těmi výhodami jako motory a palivo. Asi před rokem, taky po Brně jsem psal, že aby to nebyla trapárna, tak pustí SBK a taky že jo...ART
CRT - upravený motor z SBK v prototypovým rámu
ART - upravená komplet SBK Aprilie RSV 4
DN, to je tím, že v motogp má CRT omezenej počet motorů, kdežto v sbk to můžou měnit po každým tréninku. A Aprilia je jaksi pověstná tím že jejich spotřeba motorů je v sbk extrémní...
Marex: podle me je ten ram uplne jiny, nez ma nebo mel superbike RSV4. Pochybuju, ze by ten superbikovy vyhovoval Bridgestonum, resp. tomu, aby s nim ty gumy fungovaly..
Co ale nechapu je fakt, ze superbike RSV4 leti s Biaggim skoro 340 kmh, zatimco ART se dostanou sotva pres 325 kmh..
Desmo: S tím Smithem jsme na tom stejně. Doufám, že z tama co nejdřív vyletí. Jsou kvalitnější jezdci, kteří dostali horší motorky a někteří dokonce ani nedostali.
Cebeer: Trošku to poopravím. Zatímco klasické CRT má vycházet ze SBK motoru a prototypového rámu, vychází ART ze Superbiku celá. Jsou na ní však provedeny změny dostatečné k tomu,aby mohla jet jako ART.
Dle mého soukromého názoru (který nikomu nenutím), jde o minimálně upravený Superbike ze sezony 2010, kdy Aprilia využila skulinu v pravidlech a použila ve WSBK kazetový rozvod ozubenými koly, což série neměla. Plasty jsou trochu jiné a rám je zřejmě odlitý podle SBK mašiny,ale nesériově. Do elektroniky nevidím,ale bude to asi stejné.
RaceBoy: V kategorii MotoGp pojede 12 strojů, těch 10 podivných mutantů nemůže snad nikdo soudný považovat za třídu MotoGp.Budou opět dojíždět 1-2 minuty za speciály...Jestli chce Abája ukončit závodní kariéru, mohl to učinit s noblesou v Moto2,tam mohl občas bojovat do pátého místa, teď bude dojíždět tak 15-16 v závislosti kolik jezdců před ním vypadne. Jinak mu samozřejmě přeji vše dobré a hlavně úspěchy na právnické VŠ.Bohužel se musí smířit s tím, že tátovy ambice ve sportu už nenaplní...
já prorokuju, že bude abája jezdit +/- to co jezdí teď. takže bude bojovat se satelity ducati a aleixem a randym. jen to bude stát zlomek toho co letos a motorku si pak bude moct vystavit vedle moto2
Josef58 - děkuji za doplnění informací.
Kdo měl jet u Cardionu jako druhý jezdec? Zvučného jména? Zase kachna což
Už dotuje jen CRT, satelity ne. Je fakt, že pro satelit je dobré když tam je jezdec kt. ho platí např. Monster (Crutchlow).
Sverki... jediné týmy, kterým jde o výsledky jsou továrny, zbytek a hlavně CRT tam jsou jen pro prachy - jednak SPZka jim závodění dotuje a druhak prachy přinesou jezdci. Ve své podstatě nemám problém říct, že drtivá většina CRT týmů jsou stejné vyžírky, jako ve WSBK Effenbert. A tomuhle cirkusu se říká "královské závodění"?
tak on (poncheral) si toho Smithe pojistil už loni ale chtěl se z toho vyvléct, je tam protože podepsal tu smlouvu, ale kdyby bylo na přání Herveho tak by tam byl opravdu někdo jiný. Třeba De Puniet kt. byl taky sklonován tady na motorkárích v článcích. Jenže smlouva je smlouva, ta se nedá porušit. Pravda je, že pokud bude jezdit špatně tak ho z roku 2014 vyvažou, tak už se to stalo několikrát, viz borci u Ducati (melandri).
Rado: Týmy tam chcou mít taky atraktivní jezdce, co budou bavit tribuny viz. Iannone. Vždyť ten Smith není schopnej držet krok v moto2 je absolutně nezajímavej prostě oničem. Melandriho jsem zmínil naschvál kvůli tomu, že by ještě jednu sezónu minimálně v MotoGP zvládl. Teda určitě líp než Smith ikdyž ještě nemá nic odježděný a neznáme jeho skutečnej potenciál na motorce královské kubatury, tak jsem o tom jaksi přesvědčenej
Melandri? Předpokládám, že nějaké IQ a soudnost má a raději bude závodit ve WSBK o titul, než aby dělal stafáž do počtu v SPZcupu... notabene je to samozřejmě jen Tvá spekulace.
Navíc motorka v MotoGP není o zásluhách, ale jen o tom, co si zaplatíš a Smith asi ty peníze donese...
Místo toho Smitha tam mohl být: Melandri, Iannone, Luthi, Redding...a další a další. A když už teda v MotoGP je, tak ať nemá aspoň tak skvělou motorku, kterou si zasloužijou výše jmenovaní a nikoliv on
No ale před Superbike Sunday nás tohle trápit nemusí
mamba > ale já jsem napsal, že se jedná o "motorkářskou veřejnost", slovo "ovce" jsem schválně nepoužil, ale jak jsem to myslel víš i Ty a takhle to opravdu je. Motorkářská obec pokud se zajímá o závody, tak to jsou především spíše ty WSBK
Rado - naprostý souhlas
Taky se nedivím BMW a Aprilii, že nechtějí do "královské", kde jim SPZka nařídí kolik MUSÍ mít válců, jaké vrtání, kolik motorů, paliva, teď dokonce snad max. 14000 ot? a snad i SPZkovu elektroniku Proč vlastně jsou ve fabrikách ti inženýři, když jedinej SPZka ví jak MUSÍ vypadat NEJ bajk.
Rado, píšeš:"...v očích motorkářské veřejnosti je propagace v WSBK vůdči MGP srovnatelná, avšak za zlomek nákladů." Já dodám: Možná. Až na tu odezvu!
josef...jenže nikdo, žádný SPZka nemůže žádnému privátnímu subjektu přikazovat, aby své výrobky prodával jinému konkurenčnímu týmu, navíc s diktovanou cenou, RVHP už máme pár let za sebou, v tomto světle je postoj BMW naprosto v souladu s konkurenčním bojem a soukromým podnikáním. Stejně tak je absurdní zakazovat týmům z WSBK jezdit pod pláštíkem CRT v MGP. Kdyby chtěly motorku CRT postatit jiné týmy (YRT, HRT apod...) byl by SPZka stejě proti, nebo je to zase o rovných a rovnějších? SPZka si těmi direktivami sere do vlastního hnízda a já se vůbec nedivím, že v dohledné době Aprilii ani BMW v MGP neuvidíme... Proč by tam chodili? Aby si nechali diktovat, jak se dělá závodní motorka? V bajkách jim to jde dobře a v očích motorkářské veřejnosti je propagace v WSBK vůči MGP srovnatelná, avšak za zlomek nákladů...
DN: Je to podle všeho odlité podle série. Délka je upravena, aby to nevibrovalo s Bridge, jak píšeš. Ono to není proti reglementu, takže je to O.K. Co je série? Co už série není? Když do toho vyvrtáš díru, nebo podélnou drážku. Je to série? Když to nastavíš, nebo kousek zkrátíš, je to série? Je to sice na palici,ale opracdu to stačí. Ostatně ve WSBK se s tímto také laboruje a tiše se to přehlíží.
Josef: Tak nějak si to taky pamatuji. Co se týče vstupu Aprilky a BMW je nutno podotknout, že Ezpeleta neměl moc na výběr (nikdo se do toho moc nehrnul). Takže přistoupil na ART, která by asi jinak neprošla. Prostě sny musely jít stranou naplnění roštu. Což je pochopitelné, možná i ospravedlnitelné.
Nakonec, jak píše Rado 21:32, těch zkratek ?RT může být daleko víc. Třeba se opravdu dočkáme jak zmiňuje ZED1098 v 23:46 MRT...Mahindra
cebeer 13:OO
vidím to úplně jinak než Rado a VIZI, ale těžko to napsat krátce a přitom srozumitelně.
Původní CRT "claiming rule team" bylo vytvořeno kvůli menším nákladům na závodění a snad se uvádělo max. 1 mega éček. Motory upravené ze superbajků vložené do speciálních prototypových rámů. V tom bezpočtu reglementů byl hlavní u CRT ten, že tým byl povinen odprodat svůj motor jinému zájemci a to MAX. za 20000 éček. To proto, aby např. BMW pro Colina neinvestovala do motaru astronomickě sumy a pak ho byla nucena prodat za tuto nízkou cenu. Jenže BMW Forwardu motor neprodala, ale PRONAJALA a ten ho tím pádem nemohl prodat dál a SPZka byl svým projektem CRT namydlenej
Dá se říct, že Ezpeletovo CRT skončilo dřív, než se rozjela sezóna To jsme tady ale někteří předpokládali , tedy v té výše zmiňované podobě. Proto se to rychle přejmenovalo na "CRT", tedy CONSTRUKTION RACING TECHNOLOGY
Taky pan Ezpeleta tvrdil, že v žádném případě nedovolí, aby se např. BMW, nebo Aprilka dostala do motogp pod pláštíkem CRT, tedy s těmi výhodami jako motory a palivo. Asi před rokem, taky po Brně jsem psal, že aby to nebyla trapárna, tak pustí SBK a taky že jo...ART
CRT - upravený motor z SBK v prototypovým rámu
ART - upravená komplet SBK Aprilie RSV 4
DN, to je tím, že v motogp má CRT omezenej počet motorů, kdežto v sbk to můžou měnit po každým tréninku. A Aprilia je jaksi pověstná tím že jejich spotřeba motorů je v sbk extrémní...
BMW v MOTOGP aspoň následujících 5 let zřejmě ještě neuvidíme
srovnavam rovinku v Monze a rovinku v Mugellu, ktera je snad i delsi..
Marex: podle me je ten ram uplne jiny, nez ma nebo mel superbike RSV4. Pochybuju, ze by ten superbikovy vyhovoval Bridgestonum, resp. tomu, aby s nim ty gumy fungovaly..
Co ale nechapu je fakt, ze superbike RSV4 leti s Biaggim skoro 340 kmh, zatimco ART se dostanou sotva pres 325 kmh..
Desmo: S tím Smithem jsme na tom stejně. Doufám, že z tama co nejdřív vyletí. Jsou kvalitnější jezdci, kteří dostali horší motorky a někteří dokonce ani nedostali.
No řekl bych že královská třída už tři roky neni královská! A ještě zřejmě nebude! Klokan měl pravdu!
Cebeer: Trošku to poopravím. Zatímco klasické CRT má vycházet ze SBK motoru a prototypového rámu, vychází ART ze Superbiku celá. Jsou na ní však provedeny změny dostatečné k tomu,aby mohla jet jako ART.
Dle mého soukromého názoru (který nikomu nenutím), jde o minimálně upravený Superbike ze sezony 2010, kdy Aprilia využila skulinu v pravidlech a použila ve WSBK kazetový rozvod ozubenými koly, což série neměla. Plasty jsou trochu jiné a rám je zřejmě odlitý podle SBK mašiny,ale nesériově. Do elektroniky nevidím,ale bude to asi stejné.
RaceBoy: V kategorii MotoGp pojede 12 strojů, těch 10 podivných mutantů nemůže snad nikdo soudný považovat za třídu MotoGp.Budou opět dojíždět 1-2 minuty za speciály...Jestli chce Abája ukončit závodní kariéru, mohl to učinit s noblesou v Moto2,tam mohl občas bojovat do pátého místa, teď bude dojíždět tak 15-16 v závislosti kolik jezdců před ním vypadne. Jinak mu samozřejmě přeji vše dobré a hlavně úspěchy na právnické VŠ.Bohužel se musí smířit s tím, že tátovy ambice ve sportu už nenaplní...
Toho Smitha u Tech3 snad nikdy nezkousnu A těch ART tam bude fakt jaksi dost..tak snad budou aspoň pořádně zatápět Pramacu..a Smithovi
Bosso: Díky, něco mi uteklo
já prorokuju, že bude abája jezdit +/- to co jezdí teď. takže bude bojovat se satelity ducati a aleixem a randym. jen to bude stát zlomek toho co letos a motorku si pak bude moct vystavit vedle moto2
Rado,VIZI: Děkuji
cebeer: ART je CRT od Aprilie.