Start na divokou kartu Stoner neplánuje

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
griso21 (147) napsal 10.08.2013 v 02:21+1

PityGPX:Aha,no myslím,že Troy by Bena pořešil stejně jako Hagu a ostatní a Marquez se se Stonerem ještě setká.

Evo (411) napsal 09.08.2013 v 23:49+1

Stoner byl uz i predtim na stejne urovni, slunce 11.

PityGPX (949) napsal 09.08.2013 v 13:35

Jo, ale ja myslim jako ze se nesešli stoner a marquez a spies s baylissem.

krouzil46 (21) napsal 09.08.2013 v 13:14+1

tak tusim stoner zdeptal nielen rossiho ale aj jeho fanusikov ze torckx ale urcite sa na to najdu nejake tabletky

griso21 (147) napsal 09.08.2013 v 13:08

Casey a Troy se sešli v jednom závodě.Casey na LCR Hondě,Troy vítězně na Ducně.Ve Valencii.

PityGPX (949) napsal 09.08.2013 v 11:52+2

Stoner v GP = Baylis WSBK
Marques v GP = Spies v WSBK

ani jedna dvojice se nesešla v soubojích, přesto byli/jsou všichni 4 vynikající jezdci

Luk42 (-207) napsal 08.08.2013 v 22:10-1+1

No porovnavat testovaci cas se zavody kde jsou uplne jine podminky je blbost.Stoner se nevrati,protoze vi ze uz na to nema to je cele.Ne nema to zas ne ,ale uz by byl na stejne urovni jako Marecek,Cal,Pedro,Rossi a Jorge.

Paťan (361) napsal 08.08.2013 v 17:14

Zajel 1:47,6 lonsky nejrychlejsi cas ze zavodu (pedrosa) je o 2vteriny rychlejsi

jurin2 (0) napsal 08.08.2013 v 13:17+1

Je někde čas jeho nejrychlejšího kola?

Paťan (361) napsal 08.08.2013 v 08:12-1+2

Ikdyz jde o testovani a ne o to poslat motorku na samy limit, tak cas velice slusny!! myslim, ze neni pochyb, ze by i po 9 mesicni pauze nepatril na bednu

Evo (411) napsal 07.08.2013 v 22:58-2+1

setegib: kdyby marc sicovi hned v kazdem zavode neujel, tak pulku sezony promarodi. Jednoduche, proste, jednoduche.

setegib (-57) napsal 07.08.2013 v 22:06-4+3

motorky se srovnávat nedaj ale da se srovnat, ze za pul sezony to v primym souboji natrel každýmu, predvedl všechny rossiho zivotni manévry a hlavne furt nefnuka jak holcicka, když se ho nahodou někdo dotkne...-) skoda, ze nikdy neuvidíme nejkrasnejsi souboj co by mohl byt markes vs supersic

DTSenior35 (308) napsal 07.08.2013 v 21:58-1+8

torckx: Tobě ten Stoner musí ležet v žaludku... A představ si, že minimálně stejně jsem si já s ním užil radosti . Schválně: kdo z nás je na tom líp?

griso21 (147) napsal 07.08.2013 v 21:57-2+8

Nechápu proč je jeho jezdecký umění neustále zpochybňováno.Snad asi proto,že Valeho nejenže porazil,ale jako první ho dokázal porážet pravidelně.Lorenzo titul také neobhájil a nikdo na něj nic nenamítá o věčně preferovaném Pedrosovi nemluvě.

bonifacdruhy (10) napsal 07.08.2013 v 21:29-3+8

torckx - tak dlouho jsem se nezasmál porovnávat LCR hondu v tý době úplně o ničem s tovární motorkou - no možná by to chělo studeno sprchu na probrání - chápu, je pořád teplo, ale snad by se taky jednou rozlepili oči a vidělo by se, že Stoner byl prostě ve své době pan jezdec a měl lepší výsledky než třeba Rossi - což chápu je těžko překousnutelný, takže se to musí na něco hodit. A co si dobře pamatuju, tak se ve svý poslední sezoně zranil, proto nepromluvil do boje o titul, o který před zraněním bojoval..

Glouwer (296) napsal 07.08.2013 v 21:15-1+4

torckx - to si fakt děláš prd*l srovnávat LCR Hondu (2006) co jel Stoner a uplně supr čupr nejvic namakanou motorku v poli co jede Marquez/Pedrosa... nemluvě o tom že hned v další rok na Ducati dokázal vyhrát Stoner titul ... a jo padal, ale v jeho případě to bylo k něčemu dobré, bo jak se říká - kdo nepadá nezrychlí

1100Virago (3052) napsal 07.08.2013 v 21:14-1+9

Jo, ale nejde srovnávat vstup do MotoGP na satelitním klunkru a na tovární technice. Jakmile dostal Casey tovární techniku jako Marquez, přetavil to v titul. Poprvé u Ducati, podruhé u Hondy.

torckx (424) napsal 07.08.2013 v 20:57-6+3

To 1100Virago: myslel jsem první sezonu na LCR Hondě, v roce 2006 byl celkově 8. se 119 body, přitom za celou sezonu měl jen jednu pole position, jednu bednu, žádné vítězství a dokonce 7 závodů sezony nedojel. Tohle je ta katastrofální adaptace. Kdyby něco, see this : //www.motogp.com/en/Results+Statistics/2006/VAL/MotoGP/World+Standing

griso21 (147) napsal 07.08.2013 v 20:32-2+2

Na LCR Hondě sice nebyl hned mistrem,ale ve druhé GP byl nejrychlejší v kvaldě,ve třetí tuším už byl na bedně.Je pravda,často padal na předek,ale zase neměl tak kvalitní materiál jako Marquez.Tovární materiál měl vlastně až u Ducati(ve 125 jel KTM,ale ta byla teprve v plenkách).A co se týká Marqueze,je celkem jedno kdo by byl kde rychlejší,Casey jako prvotřídní pilot by byl určitě dalším zpestřením mezi kandidáty na titul.

Dejvid17 (1088) napsal 07.08.2013 v 19:23-1+3

1100Virago: mno nejel v první sezoně LCR hondu, pak duknu a až pak tovární hodnu? takhle to bylo myšleno, takže žádnej titul

YOSH_BOY (51) napsal 07.08.2013 v 19:06-3+2

Taky si myslim že marekz je jina liga, spíš by me zajímalo jak by dopadl stoner na dukně

1100Virago (3052) napsal 07.08.2013 v 19:05-1+7

torckx: Pokud považuješ titul mistra světa za katastrofální adaptaci na tovární Hondu, tak máš hodně vysoké nároky!

KawaSV (94) napsal 07.08.2013 v 18:56-1+2

torckx_ 3. varianta je možná správná, aneb za vším hledej ženu

torckx (424) napsal 07.08.2013 v 18:31-11+2

No já myslím že oba řekli všechno a zároveň nic konkrétního. Pro diváka by to letos bylo zajisté velmi zajímavé porovnání Marqueze vs.Stoner na stejné motorce, každopádně už teď Marqueze považuji za daleko větší hvězdu než byl Stoner. Stonerova adaptace v prvním roce na Hondě byla katastrofální, zatímco MArkova je jako z jiného světa, skoro sci-fi
To Dejvid17: existuje ještě 3.cesta jak dostat Stonera zpět do Motogp: zastřelit jeho starou...

Evo (411) napsal 07.08.2013 v 17:54-2+3

gresini: moc ho neidealizuj. To uz tady jednou bylo a vime, jak to dopadlo. Letos by to mel taky tezke.

Krabbio (1002) napsal 07.08.2013 v 17:47-2+3

Casey byl jednoznacny kral na italske krasce jmenem DUCATI a o tom zadna panove

gresini (4454) napsal 07.08.2013 v 17:12-4+6

Odešel jako král-byl vynikající a je obrovská škoda pro motoGP že toho nechal! Podle mě jediný jezdec, který by porážel Marqueze v této sezóně kdykoliv.

IvanDvoutakťák (5060) napsal 07.08.2013 v 16:45-1+4

Tak dobře - jako poražený král
Nevolal "království za koně", ale
"cokoliv za nezranitelnost"
Nepodlehne je to Australan a nemluví do větru

JollyJoker (1004) napsal 07.08.2013 v 16:35-2

Rok bez motorky vydrží, ale pak už podlehne

Dejvid17 (1088) napsal 07.08.2013 v 16:26+1

jinak podle mě sou dvě cesty jak by stoner mohl závodit, buď ho k tomu nechat čuchnout (což honda právě dělá) nebo ho nechat bez motorky než by na to dostal chuť a chtěl se vrátit :) uvidíme jestli zvolili dobrou cestu :)

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist