Spies: Podiové umístění v MotoGP je víc než titul ve WSBK

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
petr38 (0) napsal 31.05.2010 v 12:10

Desmo69 : Myslím, že nemáš pravdu! IRTA a spol, mohou něco navrhnout, ale SPZetka s tím musí souhlasit. On je vlastně skutečným majitelem MOTO GP, podobně jako Eclestone vlastní Formuli 1 a Flamminni WSBK. Kdyby to byli jen vlastníci mediálních práv, tak bys nemohl nadávat ani na Flamminniho, že likviduje WSBK!

desmo69 (638) napsal 30.05.2010 v 22:45

Akro, já kritiku motogp příjmu zcela bez problému, ale musí být založena na faktech a reálných, číslech..ne na tvýc doměnkách, že celý motogp řídí jeden človíček, kterej všechno kazí. Kórt když o tech. pravidlech rozhoduje jen a pouze irta, která má s Ezpeletou, jakožto šéfem vlastnící mediální práva, pramálo společný. Ty mixuješ xx věcí a institucí do sebe. Pak se teda není co divit, že z toho vyjde taková zkravenina...

AKRO (-498) napsal 30.05.2010 v 20:59

Ale Desmo, já klidně pochválím i tebe, znalosti z MGP máš hodně dobré a kdybys občas bral nějakou kritiku, když něco není v MGP jak má být, tak by se s tebou dalo diskutovat! Já tě přece nepovažuji za žádného nepřítele a taky nemám patent na rozum a nemusí to být úplně přesně tak, jak si to myslím!

desmo69 (638) napsal 30.05.2010 v 15:08

To by se mělo zapsat do dějin. Akro dal palec navrch a někoho pochválil. Neuvěřitelný

AKRO (-498) napsal 30.05.2010 v 14:15

JV - Kdepak! S tím géniem máš pravdu, většinou jsou k ničemu v praktickém životě. Myslel jsem tu tvou větu - "na otázku o pravdě jsem odpověděl několikrát, asi si málo pamatuješ, spíše nechceš"! Na to jsem ti odpověděl, "že si sice pamatuji, co jsi mě napsal, ale že nemusím souhlasit se vším, co napíšeš"! Nakonec to právo máš taky, stejně jako já a kdokoliv jiný! Pokud jde ovšem o znalosti historie silničních závodů, tvé znalosti jsou jedinečné! A na 100% na tebe nikdo nemá!

JV (68) napsal 30.05.2010 v 13:51

To AKRO: OK ! Já nemám patent na rozum, taky již v diskusi s tebou používám jen a jen pravdivé argumenty, jinak to nemá smysl ! Ten nesouhlas je ohledně nepoužitelného genia??? Většinou to tak bývá, když je někdo v jistém oboru nejnejnej, tak většinou plave v běžných věcech, protože mu brání v jeho superčinnosti a jsou pro něj podružné!

AKRO (-498) napsal 30.05.2010 v 13:34

PityGPX - Ale jistě, držíš se svého názoru, já třeba nemůžu souhlasit s tou tvou teorií o vyrovnanosti továren a satelitů, ale máš pravdu v tom, že satelity mají nejblíž k továrnám u Ducati. A ptát se na něco jezdců MGP? Co by ti asi odpověděli, pokud by to za ně nevyřizoval tiskový mluvčí, nebo něko kdo je pověřený psát odpovědi? Dozvěděl by ses jen fráze, které si můžeš přečíst kdekoliv, při rozhovorech jezdců s médii. Přece ti někdo nenapíše, že jezdí na motorce, která nemá nárok na solidní umístění!? To by si mohl rovnou balit a shánět jiný tým!

AKRO (-498) napsal 30.05.2010 v 13:25

JV - Já si pamatuji, co jsi mi napsal, ale uznej, že zase nemusím souhlasit se vším, co napíšeš! Jinak s tvým posledním příspěvkem, až na jednu větu souhlasím.

AKRO (-498) napsal 30.05.2010 v 13:23

Mamba54 - To víš, že se bavím, zvláště, když se vytočí fanatik, jako je Desmo! A ty řeči, až začnou v MGP jezdit litry! Ono jich stejně, mimo možná první sezóny, kdy zavládne prvotní nadšení jako v MOTO 2, víc než 17 nepojede! Já si dokonce myslím, že budou dražší než osmistovky! Už proto, že s blbostí lidí, jako je dědek SPZetka se musí předem počítat jako s faktem!

JV (68) napsal 30.05.2010 v 13:06

To mamba54: Ale ta hranice mezi hvězdami a "podprůměrem" je teď neskutečně úzká! A tam jsou právě ty desetiny, které dělají hvězdy hvězdami.
To AKRO: Nebudu se opakovat, za ty dva roky co tady čeríš vodu, jsem už ti na otázku o pravdě odpověděl několikrát, asi si bohužel málo pamatuješ, spíše nechceš! Nevím jak desmo69, ale já určitě geniální nejsem, protože většinou každý genius je nepoužitelný pro normální život, možná i diskusi!

mamba54 (1340) napsal 30.05.2010 v 01:02

to Desmo:Divím se ti,že se necháš tak vytočit. Radši vždycky než budeš reagovat na Akra,tak počítej do deseti. Vždytˇon se musí přímo královsky bavit tím,jak se necháš lehce rozpálit do běla.

desmo69 (638) napsal 30.05.2010 v 00:20

Akro, co ty meleš za sračky, to svět opravdu neviděl. Možná si ani neuvědomuješ jaký máš štěstí že zde funguje demokracie... Ty mě tak lezeš na nervy a tak mě sereš, že žádná stupnice na to prostě nestačí Už za ten kec, že ve volbách stejně to má počítač předem spočítaný..(no prostě trest smrti málo)
Pity, na Akra ser! On si chudák neuvědomuje že je sbk v absolutních sračkách, takže veškerou svoji ubohou energii vráží na "zesměšňování" motogp. Bohužel až v motogp začnou úřadovat litry, tak pak teprv začne šou

PityGPX (949) napsal 29.05.2010 v 21:57

AKRO: ano, skřeti jsou a až se tam vrátí Elias tak to jen potvrdí, ale s tím se už musíš smířit. Capi a Colin možná jezdí poslední sezonu, takže MGP bude o Valem a o mladých jezdcích vychované SPZ!! Tudíž skřeti! Začni si zvykat. Do toho ale "normální" postavy typu De Angliese, Haydna, Spiese, Rossiho.
S těma satelitama neustoupím. Moh jsem se na to zeptat už loni, ale kvůli tobě se na to zeptám letos Kallia, jak vídí velký rozdil mezi Marlborem a Pramacem z lonského roku, uvidíme co řekne. On nemá důvod kecat, řekne pravdu. Pak ti ji sdělím a uvidíš sám.
MGP se zhoršuje? Hochu, věř že sezona 2007 byla hodně tragická, 2008 byla už o něco málo lepší, 2009 hlavně ze začátku sezony dost překvapila svými závody, no a 2010, katar byl výborný, jerez nuda jako vždy a le mans taktéž nuda. Ale uvidíme co dal, sezona 2010 se teprv rozjela tudíž je velmi brzy ji hodnotit ale dle mě (a nejen mě) že cím další rok 800cc, tím větší vyrovnanost, tudíž větši soutěživost a bojovnost. Pravda, hodně záleží na počasí, pokud prší tak je závod akční.
Jinak vidíš, tady na odkazu, který tady dávám je možnost zeptat se jezdce MGP na něco, co takhle kdybys tam napsal dotaz tomu Kalliovi a zeptal se ho na ten rozdíl mezi tov. Ducatkou a jeho Pramacem co použil loni?? Uviděl bys konečně pravdu. Jen tam musíš vyplnit své jmeno, email, a předmět. Myslím že anj umíš takže pro tebe no problém. Platí i pro ostatní zájemce, kteří se chtějí zeptat na něco jezdcům motogp. Takže tady.
//www.motogp.com/en/contact/questions

AKRO (-498) napsal 29.05.2010 v 21:06

PityGPX - Tak volby byly jako vždy skandál!A o ničem! S tím MOTO GP nevím, co říkat jiného, když se to nelepší, ale spíš zhoršuje! S těmi satelity, ti závidím bezbřehý optimismus, já tvrdím, že k továrnám mají hodně daleko a ti skřeti stále přibývají. Ve světle těchto skutečností nevím, co napsat pozitivního! Jestli bude ke mě feedback pozitivnější nebo ne, je mi srdečně jedno!

PityGPX (949) napsal 29.05.2010 v 20:34

AKRO: prostě stačí jen, když nebudeš tady pořád říkat jaká to je (MGP) trapárna o 4 jezdcích co můžou vítězit a 13 kroužitelů, a nepsat pořád, že jsou tam skřeti vypadající na 14 let, a že jsou velké rozdíly mezi továrnama a satelitama a že satelitní jezdci na těch špatných motorkách vůbec nemaj šanci se prosadit. Když tyhle téma vynecháš v diskuzi, uvidíš, že feedback k tobě bude daleko pozitivnějíš. když napíšeš po závodě MGP že byl nuda a on opravdu byl, tak to je v pořádku. To psát můžeš. A hlavně taky nepsat ty tvé spz blbovština, spz satelity, atd. Oj volbám.

AKRO (-498) napsal 29.05.2010 v 14:10

mamba54 - To víš JV má pravdu ve všem!

mamba54 (1340) napsal 29.05.2010 v 08:09

To Akro:Z příspěvku JV,který jsem chválil,jsem myslel věty,týkající se MGP,nikoli ty,které se týkaly tebe.Až tak důležitý mi nepřipadáš[nic ve zlém],abych tě hodnotil,nicméně soudě dle tvé následující vztahovačné reakce začínám uvažovat o tom,že JV měl pravdu i v těch posledních dvou větách. Jinak ti přeji hezký víkend.

AKRO (-498) napsal 29.05.2010 v 01:31

Desmo69 - tak to tak neprožívej, ona ta šaškárna o 4 jezdcích a 13 kroužilech, zvaná MGP, zase za ty nervy nestojí! A ten Ban je maličkost, piš dál z jiného počítače, já jich mám 11, takže rezerva by tu byla!

desmo69 (638) napsal 28.05.2010 v 23:55

..je fakt že nervy mě sem tam ulítnou, ale jestli to tak půjde dál, ban mě na rozdíl od tebe asi nemine

desmo69 (638) napsal 28.05.2010 v 23:53

Akro, myslím že to držení nervů nad tvýma "názorama" je setsakru velký umění.

PityGPX (949) napsal 28.05.2010 v 22:43

Myslím, že práce s elektronikou se během testů jezdci moc nenaučí, viz testys Simonceliho a Aoyamy, kt. si na toto stěžovali, že to je docela oříšek ta elektronika a končili na chovstech tabulek během zimní přípravy.

AKRO (-498) napsal 28.05.2010 v 22:00

JV + Desmo 69 - V jakém umění jste geniální vy dva?

mamba54 (1340) napsal 28.05.2010 v 21:11

To JV: Myslím,že jsi ve svém příspěvku vystihl podstatu problému tak,jako žádný z diskutujících

SoulTrain21 (753) napsal 28.05.2010 v 14:03

Pity:To poslední co Melandri má,je právě ten čas To jak berou Ten Kate fanoušci je mi uplně jedno Je to satelitní tým a tím to hasne.Jasně,že mají hodně peněz ale motor,šasí i elektroniku si musí vyvíjet sami(.viz článek)"„Ten Kate odvádí skvělou práci, nejsou ale žádný tovární tým“, říká jasně Nakamoto a hned vysvětluje proč: „Šasí, motor, elektroniku – to vše si vyvíjí tým úplně sám a daří se jim. Zřejmě je to moje poslední letošní návštěva této závodní série, nyní v Japonsku uděláme rozhodnutí, jak dále tento tým podporovat. Bohužel ale nemáme prostředky na to, abychom měli tovární tým v jakékoliv podobě, či testovací tým, který by dále „fireblade“ nějak vyvíjel.
Ovšem pokusím se nějak pomoci. Možná dodáme nové motory, šasí nebo poskytneme pomoc při elektronice“, uzavírá celou záležitost viceprezident HRC Shuhei Nakamoto. "

desmo69 (638) napsal 28.05.2010 v 13:41

JV, pravda V tomhle je Akro fakt génius. Asi se drží výroku Josepha Goebbelsa: 100x opakovaná lež se dřív nebo později stane pravdou

JV (68) napsal 28.05.2010 v 13:26

Já bych tohle viděl trochu jinak! Co se jezdí MS, tak vždy v půllitrech bylo jen pár jedinců, kteří dokázali dostat z mašin 100%! Stačí se podívat na jednotlivé dekády. Jako v každé lidské činnosti jsou hvězdy, průměr a podprůměr. Normální stav. Takže v klidu také mohu napsat, že i AKRO je geniální v jednom z lidských umění! A to je schopnost - opakovat, opakovat, opakovat!!! Mějte se fajn o víkendu!

desmo69 (638) napsal 28.05.2010 v 13:13

Akro, z těch 24 nebo kolik tam těch jezdců je, kolik jich je schopno vyhrát závod? 5-6? I to je moc. Na co je tam teda těch zbylých cca 18 jezdců? Proč tam jsou? Jen aby kroužili na flammino-satelitech? Proč to neříkáš i v tomhle směru a o tomhle šampionátu, když v poměru počet jezdců x šance na vítězství je sbk skoro nejhorší šampionát co v motosvětě existuje. Myslím že Pity těch týmu v příspěvku tam níž vyjmenoval sakra dost

AKRO (-498) napsal 28.05.2010 v 12:46

PityGPX - Práce s elektronikou? To se každý, naučí, jezdci na to mají dost času před sezónou. Na rozdíl od toho, co tady trvdí Desmo, jsou jezdci SBK na satelitech schopni vyhrát závod. Já si myslím, že Melandri je smolař, který se zahrabal před lety na Ducati a s jeho kariérou to moc dobře nevypadá.

PityGPX (949) napsal 28.05.2010 v 12:29

Však melandri bude bojovat, jen mu dejte čas. Co se týče Reay, ano, je to možná satelitní tým ale média a fanoušci ho berou jako Tovární team (ten kate). No a Althea ma formu a jen Carlos díky svým ujmem jezdí tak jak jezdí. Navic tam ta podpora asi opravdu je, pokud má tým prachy tak si může koupit vše co ma xerox. A ještě k tomu melandrimu, ten prostě za ty dva nepovedené roky mohl ztratit trošku důvěru a musí se zase zpatky dostat, a třeba to pomůže a bude na stupních.

PityGPX (949) napsal 28.05.2010 v 12:27

Ja myslel zkušenosti s motorkama motogp. Proste motogp bike je uplně něco jiného než 250 či SBK, prace s tou elektronikou, atd s timto nemaji novacci zkusenosti.

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist