Snížit ztrátu na nejlepší, cíl pro Daniho Pedrosu

Po úvodním podniku sezony figuruje Marc Márquez na třetí pozici průběžného hodnocení, když si v Kataru dojel pro první stupně vítězů sezony 2016. Na vítězství ztratil něco přes dvě sekundy, na druhé místo víc jak dvě desetiny. Dani Pedrosa první závod roku dokončil pátý, nicméně časová ztráta na první čtyři je výrazná, protože představuje od čtrnácti do dvanácti sekund. Snížit tento rozdíl je Španělovým cílem pro nadcházející závodní víkend v Argentině.

Snížit ztrátu na nejlepší, cíl pro Daniho Pedrosu

Při první návštěvě světového šampionátu na argentinském okruhu Termas de Rio Hondo byla dvojice jezdců tovární Hondy velmi úspěšná. Marc Márquez tehdy závod královské kubatury vyhrál a Dani Pedrosa skončil druhý. Loni to ale pro Repsol Hondu nebyl vůbec podařený víkend, protože Hiroshi Aoyama, který nahradil Daniho Pedrosu, spadl a na zemi skončil také Marc Márquez.

„Do Argentiny přijíždíme v pozitivní náladě z třetího místa, výsledku jehož jsme dosáhli v Kataru a který byl ještě před začátkem sezony jen stěží předvídatelný,“ uvedl Marc Márquez. „Společně s Hondou a týmem jsme během víkendu velmi intenzivně a dobře zapracovali a v den závodu jsem byl schopen na to zatlačit jak to bylo v dané chvíli možné.“

„Samozřejmě v Argentině se už na předsezonní testy nemůžeme spoléhat a uvidíme, zda nastavení, které se nám podařilo najít v Kataru, bude fungovat také tady. Pro nás to byl všeobecně úspěšný krok vpřed díky němuž jsme se mohli v neděli zaměřit na lepší výsledek. Samozřejmě je to teď s otazníkem až do pátečních tréninků, ale Argentina je okruh, který mám rád. Pokaždé jsme tu byli rychlí, takže se už těším.“

Dani Pedrosa v roce 2015 do Argentiny nejel, protože po Kataru absolvoval operaci předloktí, a v sedle RC213V ho nahradil testovací jezdec HRC Hiroshi Aoyama. „V katarské Grand Prix se nám ve srovnání s testy podařil stálý pokrok s nastavením. Zlepšili jsme rychlost, kterou jsem během závodu dokázal udržet. Pozitivem bylo to, že na dráze, která představuje velkou zátěž pro mé ruce, to tentokrát proběhlo bez potíží a my tak byli schopni zjistit mnohem víc co se týče motorky.“

„To ale stále není dost. Potřebujeme zlepšit pozici při jízdě, chování motorky na dráze a obecně nastavení, které by nám umožnilo ještě víc zrychlit, protože právě nyní je ztráta na jezdce vpředu příliš velká. To bude našim cílem pro Argentinu. Loni jsem tu nezávodil, ale mám na tuto dráhu hezké vzpomínky z roku 2014. Charakter okruhu se mi líbí a věřím, že se nám tu podaří alší krok vpřed.“

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist