Smith je spokojen s časem pod dvě minuty, Espargaró lituje pádu

Jezdci satelitu Yamahy Monster Tech3 Bradley Smith a Pol Espargaró obsadili v celkovém hodnocení třídenního testu v Malajsii v pořadí šestou a jedenáctou pozici. Brit Smith si splnil cíl a zajel kolo okruhu v Sepangu časem pod dvě minuty 1'59,883 sekundy. Španěl Espargaró třetí den testu havaroval, takže nestačil zajet své rychlé kolo a jeho maximum představuje čas 2'00,490 sekundy.

Asi tak nějak si představuje své výsledky Bradley Smith, když je jeho maximum na kolo 1'59,883 sekundy šesté nejlepší a ztráta na nejrychlejší čas testu představuje necelých osm desetin. Navíc je v celkovém hodnocení před týmovým kolegou Espargarem, což Britovi jen dodá sebedůvěry.

„Pro mě to byl úspěšný poslední den testu v Sepangu, zejména pak s celkovým umístěním na šesté pozici,“ uvedl po skončení druhého testu MotoGP Bradley Smith. „S týmem jsme plánovaný program zkoušek dokončili už včera a na dnešek (středa) nám zůstalo vyzkoušet pár věcí co se týče elektroniky a spojky. Takže jsme testovali tři různé myšlenky a dvě z nich vedly k zlepšení. Jsou to drobné změny, které můžou v závodech znamenat velký rozdíl.“
„Jsem moc rád, že  jsem zajel kolo časem 1'59s, což bylo pro tento test mým cílem a je rozhodně velkým pozitivem, že jsem toho dosáhl. Motorka má nyní velmi dobré základní nastavení, takže až půjdeme na úplně jinou dráhu v Kataru uvidíme, zda nastavení, které jsme získali zde můžeme také stejně dobře využít v Losail. Celkem vzato to byl úspěšný test. Cal je teď o něco rychlejší, ale naše rychlost je každopádně konkurenceschopná a jsem moc spokojený s prací, kterou jsme tu společně s týmem odvedli.“


Závěr testu v Malajsii už nebyl tolik úspěšný pro druhého jezdce Monster Yamaha Tech 3 Pola Espargara, který dopoledne havaroval, což negativně ovlivnilo jeho program zkoušek. Mladý Španěl přesto dokázal nastavit jedenáctý čas 2'00,490 sekundy, dvě desetiny od první desítky, kde figuruje jeho bratr a jezdec tovární Suzuki Aleix Espargaró.
„Dnes to pro mě nebylo ideální,“ prozradil Pol Espargaró. „Hned při prvním výjezdu na trať jsem s motorkou získal dobrý cit a věřil, že to bude pozitivní den. Měl jsem právě obutou novou pneumatiku, abych zajel své maximum na kolo, ale v rychlém kole mě omezil pomalu jedoucí jezdec. Musel jsem ho celkem riskantně předjet a bohužel pro mě následoval pád.“

„Přišlo to v tu nejhorší možnou chvíli, protože to byl jediný okamžik dne, kdy byly podmínky perfektní. Protože první motorku opravovali, vyjel jsem na dráhu v sedle druhého motocyklu, ale šance na zlepšení už pro mě nebyla, musel jsem brzy zastavit, protože dráha byla tak rozpálená, že bylo těžké jezdit. Když pak v závěru dne došlo k poklesu teploty, měli jsme nějaké technické problémy, které nás znovu zpomalily.“

„Potom, co jsem ráno spadl, tak jsem už na to ani nechtěl víc tlačit a dopadnout ještě hůř, takže jsme se omezili na to, abychom vše prověřili, zda funguje správně. Je proto velká škoda, že jsme nedokončili plánovaný program zkoušek. Každopádně před Katarem jsme vybaveni spoustou informací a rovněž nápady pro zlepšení situace,“
dodal závěrem Pol Espargaró.
.

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):



TOPlist