Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mamba: SL má pravdu, pokud prachy jsou, a to budou, tak se o GP v Brně bát nemusíme :) Důležité je, aby nějaký jiný okruh ve WSBK nevyšoupl naše Brno! .o) což se snad aspoň do dvou let ještě nestane.
Jakou státní zárukou prosimte?Dokud bude Abrahám platit,což MGp určite bude,tak DORNE bude jedno,jestli to jsou penize statu,nebo Abrahamovic sponzoru. A snad si nemyslis,že Ezpeleta necha vyřadit Brno z kalendáže,když jsou s Abrahamem tak dobří kamarádi a navíc je automotodrom "sponzorem" týmu AB Cardion
Soul Train: Pokud by o vyřazování měla rozhodovat jenom návštěvnost, tak jistě ne. To by byl první na řadě Katar, Laguna Seca, atp. Jenže tak naivní určitě nejsi, abys tomu věřil. Brno je jediný okruh v seriálu, jehož pořadatelství není podloženo státní zárukou, která Dornu zajímá v první řadě. Vše ostatní je až druhořadé. Takže se obávím, že až jednou dojde na vyřazování, budeme jedni z prvních kandidátů.
Mambo toho bych se nebál POkud bude mít Brno dlouhodobě takové vyhlídky v návštěvnosti jaké má,díky němcům a hlavně madarům a samozdřejmě i čechů,tak nás žádný podnik nevyšoupne.
Abu Dhabí má podle mě v současné podobě nedostatečné únikové zóny a spoustu betonových zdí těsně u tratě. To by se klidně mohlo začít jezdit znovu na Suzuce, to byla a je aspoň krásná trať.
No ale i ten Abu Dhabí mi nepřijde na motorky vhodný, někdo spadne a ty unikove zony co jsem viděl při závodě F "1" jsem neviděl jako dlouhé a bezpečné jako na klasických okruzích. U toho singaporu jsem pochopil že by to byl nový okruh.
Mamba: SL má pravdu, pokud prachy jsou, a to budou, tak se o GP v Brně bát nemusíme :) Důležité je, aby nějaký jiný okruh ve WSBK nevyšoupl naše Brno! .o) což se snad aspoň do dvou let ještě nestane.
Soul Train21: Tak tu jistotu ti opravdu závidím.
To je opravdu ta poslední vec,ktere se bojim,ze by bylo Brno VYŠOUPNUTO jinou VC z kalendaře.
Jakou státní zárukou prosimte?Dokud bude Abrahám platit,což MGp určite bude,tak DORNE bude jedno,jestli to jsou penize statu,nebo Abrahamovic sponzoru. A snad si nemyslis,že Ezpeleta necha vyřadit Brno z kalendáže,když jsou s Abrahamem tak dobří kamarádi a navíc je automotodrom "sponzorem" týmu AB Cardion
Soul Train: Pokud by o vyřazování měla rozhodovat jenom návštěvnost, tak jistě ne. To by byl první na řadě Katar, Laguna Seca, atp. Jenže tak naivní určitě nejsi, abys tomu věřil. Brno je jediný okruh v seriálu, jehož pořadatelství není podloženo státní zárukou, která Dornu zajímá v první řadě. Vše ostatní je až druhořadé. Takže se obávím, že až jednou dojde na vyřazování, budeme jedni z prvních kandidátů.
Mambo toho bych se nebál POkud bude mít Brno dlouhodobě takové vyhlídky v návštěvnosti jaké má,díky němcům a hlavně madarům a samozdřejmě i čechů,tak nás žádný podnik nevyšoupne.
Abu Dhabí má podle mě v současné podobě nedostatečné únikové zóny a spoustu betonových zdí těsně u tratě. To by se klidně mohlo začít jezdit znovu na Suzuce, to byla a je aspoň krásná trať.
Jen aby nám takové "petrodolarové" okruhy brzo nevyšouply z kalendáře naše Brno!
Max57, a myslíš, že by to dávalo smysl? Sezóna jim tam končí v březnu..a v březnu chtějí motogp. Takže tu sezónu těžko budou začínat závodama motogp
to Bosso: nemělo tam být, že by bylo fajn "začít sezónu závodem motoGP a závodem F1 ji ukončit"? Tak nějak jsem to na zahraničních webech četl já...
Tak SPZka jde po penězích!
Tak aby to bylo echt MS, tak by měl SPZ zařadit ještě okruh někde v Grónsku. Těch Eskymáků pak na tribunách...
No ale i ten Abu Dhabí mi nepřijde na motorky vhodný, někdo spadne a ty unikove zony co jsem viděl při závodě F "1" jsem neviděl jako dlouhé a bezpečné jako na klasických okruzích. U toho singaporu jsem pochopil že by to byl nový okruh.
To jsi špatně pochopil, na titulním obrázku je automobilový okruh v Singapuru, ten motocyklový bude vypadat úplně jinak.
Hlavně, že Dorna si zakládá na bezpečné trati s dostatečnými únikovými zonami Tohle mi nepříjde jako bezpečná trať. Money, Money, Money