Simoncelli: S Aprilií ve WSBK je to lehčí než s Hondou v MotoGP

95 : 80% je dle Marca Simoncelliho rozdíl v jeho momentálních schopnostech ježdění na superbikové Aprilie a na motocyklu Honda v MotoGP. A SuperSick může jistě porovnávat!

Ex-mistr světa dvěstěpadesátek Marco Simoncelli si vloni odskočil na jeden závod do světa WSBK (Imola) a hned také "skočil" na bednu, když porazil třeba i stabilního jezdce a svého týmového kolegu Maxe Biaggiho. A ačkoliv konkurence v tomto seriálu hodně nahlas říká, že superbiková Aprilia je více podobná závodnímu motocyklu MotoGP než sériovému superbiku třídy WSBK, tak SuperSick vidí hodně velký rozdíl mezi superbikovou Aprilií a satelitní Hondou v MotoGP. 


 "Superbikový motocykl je úplně jiný než motocykl kubatury MotoGP. Dostat se se superbikem na 95% jeho maximálních možnosti je podstatně lehčí. V MotoGP je to podstatně těžší, limit je postaven daleko výš. Já sám jsem asi na 80-ti %.", říká italský jezdec stáje Gresini Honda.


Marco Simoncelli absolvoval s Hondou zatím dva testy a dle jeho mínění musí být ještě o 2 sekundy na kolo rychlejší, aby byl na těch potřebných 95%.

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist