Silvestrovské PeleMele (2.)

Co všechno také přinesl rok 2009? Věřte, nevěřte - i toto byly motocyklové silniční závody letošní sezóny a to včetně autentických citátů!

Top výroky sezóny 2009


Daniel Amatrian před soudem

"Nechtěl jsem Lorenza zavraždit, vždyť jsem ho vždy považoval za svého syna. A ani jsem o tom neuvažoval." - hájil se při výslechu u soudu v Barceloně Daniel Amatrian, Jorgeho bývalý manažér, obviněný z plánování vraždy Jorge Lorenza.

Eskil Suter při testech Moto2 ve Valencii


"Naše motorka není žádná kurva, jestli ji chcete vyzkoušet, tak si jednu objednejte" těmito slovy odmítl týmu Aspar zapůjčit šasí Suter MMX jeho konstruktér Eskil Suter.

Imre Toth na otázku novináře o finanční situaci jeho týmu

"Je to pravda, že tým už nemá ani co do úst a podává tak v hospitality toasty? Ano jíme toasty, ke kaviáru a k tataráku se totiž nic jiného nehodí", odpověděl na otázku týkající se finanční situace týmu Toth Aprilia, Imre Toth sr. Ve skutečnosti dlužil pan Toth továrně Aprilia 500 000 Euro a cestovní kanceláři "fly aways" 170 000 Euro.

Lukáš Pešek po podepsání smlouvy na rok 2010


"Bál jsem se, že budu muset pracovat rukama, třeba jako automechanik. Vyučil jsem se jím, ale lidé z mého okolí dobře vědí, že bych tu práci nikdy nechtěl dělat.“ - oddechl si ulehčeně po podpisu smlouvy s týmem Matteoni Racing Lukáš Pešek.

Michel Fabrizio na otázku svých budoucích plánů


"Až jednou skončím se závoděním v superbicích, tak mohu ještě vždy jezdit MotoGP", říká Michel Fabrizio, třetí muž mistrovství světa WSBK 2009. Mimochodem u nás v Brně tuto šanci letos dostal a závod nedokončil.

Manažér Piaggo Group o vstupu Aprilie do Moto2

"Byli jsme první továrnou, která vyvinula motocykl bez vlastního motoru. Z tohoto důvodu můžeme nabídnout motocykl Moto2 s jednotnými motory, pokud nebude vidět logo Honda", řekl jeden z manažérů Piaggo Group letos v červnu. Faktem je, že se doposud žádný motocykl Piaggo Group na testech neobjevil a ty už hotové pak nesmí opustit továrnu v Noale.

Kenny Roberts o plánech svého týmu v Moto2

"Potřebujeme jen přizpůsobit naše už hotové šasí motorům Honda. Jakmile o něm budeme vědět více, tak jsme do 3 měsíců schopni závodit", byl hodně optimistický názor Kenny Robertse na svůj vlastní tým Moto2. Robertsův tým se vzdal účastí v šampionátu 2010 ještě před prvními testy a to kvůli finančním problémům.

Jules Cluzel o plánech na příští sezónu

"V roce 2010 pojedu Moto2 buď za Tech3 nebo za tým Matteoni", říkal zcela jasně Jules Cluzel, nejlepší privátní jezdec dvěstěpadesátek. Ve skutečnosti ale pojede za stáj Forward, tedy ex-Hayate.

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (6x):



TOPlist