Sedm šroubů DePunieta

I se zlomeným kotníkem a o berlích se pilot MotoGP Randy DePuniet v rámci svých předstartovních závazků dostavil do brněnské prodejny Bikers Crown. Nedávno zřízený obchod znovu oficiálně otevřel přestřižením pásky, pak rozdával podpisy všem, úsměvy fotografům a odpovědi novinářům.

Sedm šroubů DePunieta

Kapitoly článku

Osmadvacetiletý Francouz Randy DePuniet má za sebou úspěšné sezony v sedle dvěstěpadesátky, z nějž několikrát po závodě sesednul na nejvyšší místo bedny. Po dvou letech v královské třídě u Kawasaki přešel loni k Hondě, s níž nedojíždí vůbec špatně. Přestože jeho loňské celkové patnácté umístění mohou mnozí hodnotit vlažně, Randy prostě MotoGP jezdí a hotovo. Přes své nedávné zlomení kotníku při motokrosu se rozhodl v Brně startovat, a tak dvojnásob potěšil svou přítomností všechny, kdo si přišli do Bikers Crownu pro jeho podpis. A fanoušků nebylo málo, dotazy po autogramiádě také proběhly, proto se zdržel bezmála hodinu.  
Randy, co noha a kolik šroubů v ní máš?
Není ještě perfektní, ale lepší se to a jsem moc rád, že jsem tady a že budu závodit. Mám v tom sedm šroubů.

Snad těch sedm šroubů bude stačit, abys to Brno pořádně objel... Jak na náš okruh vzpomínáš? Byl jsi tady docela úspěšný...
Ano, v roce 2003 jsem tu vyhrál... V MotoGP jsem tu dojel myslím nejlíp desátý, rád bych to zlepšil. Nový povrch znám z loňska, tak snad se to povede. 

Nemyslíš, že je škoda, že dvěstěpadesátky mají skončit?
Těžko odpovědět. Ty nové třídy mají být podstatně lacinější, což je hodně důležité. Do závodu se tak dostane víc motorek a tím pádem víc diváků. 

Co si o brněnské trati myslíš?
Myslím, že je to jedna z nejlepších tratí na světě. Je velmi hezká a bezpečná pro jezdce. Po té stránce jetelnosti a bezpečnosti je opravdu velmi dobrá a mám ji rád. 

O které trati se podle tebe dá říci, že je Brnu podobná?
Možná Mugello v Itálii.

Dali ti rodiče jméno po Randy Mamolovi?
Přesně tak, dostal jsem ho po něm.

Dělá pro tebe firma Raytek nějaký speciální model bot?
Spolupracovali jsme od zimy na vývoji tohohle mého modelu, který si samozřejmě můýže koupit každý, komu se líbí. Snažili jsme se hlavně zlepšit schopnost boty chránit nohu před zraněním.

Dostal jsi na příští sezonu nabídku z nějakého týmu?
Zatím jsem žádnou nabídku nedostal. Rád bych samozřejmě měl motorku, se kterou se dá bojovat o podium, tak snad se to brzy podaří.

Jak vzpomínáš na léta s Kawasaki?
Sezona 2007 byla hezká, hlavně ke konci, kde jsem udělal jedno podium. Je škoda, že Kawasaki končí, protože jim to jede a motorka je konkurenceschopná. 

Jaký spatřuješ největší rozdíl mezi Kawasaki a Hondou?
Řekl bych motor. Honda je jemnější a ne tak agresivní... Ale jinak, jsou to přece motorky, mají dvě kola, je těžké to srovnávat. Kawasaki udělala v posledních letech hodně práce ve vývoji.

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 3x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Související firma
  • Bikers Crown

    Prodej motocyklového příslušenství, náhradních dílů a doplňků pro všechny typy motocyklů. Oficiální distributor více než 70 světových značek pro Českou republiku a Slovensko. Velkoobchodní distribuce v dealerské síti prodejen a servisů, sít vlastních maloobchodních prodejen, profesionální e-shop se ...




TOPlist