Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pani, co tu citame clanky, tak vela okruhov ma financne problemy. Neviem ci je namieste zvysovat poplatky od Dorny
Len, aby sme sa nedozili toho, ze sa cela sezona Moto1/Moto2/Moto3 pojde len v Qatare
No vždyť je pravda, že to vzhledem k návštěvnosti je značně výdělečný podnik! Pokud by ještě srazili SPZku na třetinu mebo aspoň polovinu, bylo by to ještě výhodnější!
Pamatujete si na Akrův názor, který zde v souvislosti s pořádáním brněnského závodu mnohokrát prezentoval, že pořadatelství závodu GP je výdělečný podnik a pokud se na něm Abraham a spol. nedokáží napakovat, tak jsou neschopní neumětelové a ať jdou od toho?! Že jejich "pláč" nad prodělkovou akcí je falešný a účelový?!
AKRO: aj by som napisal, ale som cakal, ze "zastupca" Dorny bude obhajovat tento nazor, pretoze poplatky v MotoGP su oproti F1 nizke a zvysovanie je na mieste . Je uplne nepodstatne, ze to rujnuje viacere okruhy...Brno, Sachsenring, Jerez...a ak chcu okruhy prezit, strata sa odrazi vo zvyseni vstupneho, co vlastne zaplatime, my fanusikovia
Zmluvu nema nielen Sachsenring, ale aj Jerez. Podla sprav by sa malo ist v sezone 2012, ale je tam velky dlh v hodnote 45 mil. eur od prestavby z roku 2001. Takze s buducnostou tohto okruhu, vdaka nenazranosti niektorych ludi, tiez nevyzera ruzovo
Dokonca problemy ma aj portugalsky Estoril
K veřejnému provozu neslouží žádná část Sachsenringu.
Mamba má ale pravdu,že to není permanentní okruh.Oficiálně je to centrum bezpečnosti silničního provozu.Proto taky nemají pevné tribuny a za nemalý peníze si musí na každou GP pronajímat montované.
Já jsem četl,že mají na 2012 podmínku o dost zvětšit kačírek na konci cílovky. Stát to má asi milion euro.
Tak jestli nebylo míněno tou přestavbou spíš toto.
No, někde jsem už četl, že Sachsenring není permanentním okruhem, že se tam např. netestuje, ale opravdu netuším, která jeho část slouží k veřejnému provozu.
//www.sachsenring-gp.de/ticketpreise.html
Pani, co tu citame clanky, tak vela okruhov ma financne problemy. Neviem ci je namieste zvysovat poplatky od Dorny
Len, aby sme sa nedozili toho, ze sa cela sezona Moto1/Moto2/Moto3 pojde len v Qatare
No vždyť je pravda, že to vzhledem k návštěvnosti je značně výdělečný podnik! Pokud by ještě srazili SPZku na třetinu mebo aspoň polovinu, bylo by to ještě výhodnější!
Tak,on je tanečník vůbec veselá kopa...
to mamba54 16:54-nevím jestli právě tohle psal AKRO,ale Rado určitě(s tím že raději pojede na Ukrainu ).
Pamatujete si na Akrův názor, který zde v souvislosti s pořádáním brněnského závodu mnohokrát prezentoval, že pořadatelství závodu GP je výdělečný podnik a pokud se na něm Abraham a spol. nedokáží napakovat, tak jsou neschopní neumětelové a ať jdou od toho?! Že jejich "pláč" nad prodělkovou akcí je falešný a účelový?!
Okruhy by se měly domluvit a s těmito pijavicemi vyrazit dveře a naopak žádat příspěvek od nich, když si u majitelů okruhů chtějí dělat závody!
AKRO: tak tak som cakal, ze tu napise desmo69 a bude obhajovat tento nazor
Mike99 - Je to bohužel tak!
AKRO: aj by som napisal, ale som cakal, ze "zastupca" Dorny bude obhajovat tento nazor, pretoze poplatky v MotoGP su oproti F1 nizke a zvysovanie je na mieste . Je uplne nepodstatne, ze to rujnuje viacere okruhy...Brno, Sachsenring, Jerez...a ak chcu okruhy prezit, strata sa odrazi vo zvyseni vstupneho, co vlastne zaplatime, my fanusikovia
Mike99 - Klidně napiš, že nenažraností SPZ-Dorny!
Zmluvu nema nielen Sachsenring, ale aj Jerez. Podla sprav by sa malo ist v sezone 2012, ale je tam velky dlh v hodnote 45 mil. eur od prestavby z roku 2001. Takze s buducnostou tohto okruhu, vdaka nenazranosti niektorych ludi, tiez nevyzera ruzovo
Dokonca problemy ma aj portugalsky Estoril
Taky jsem zaslechl přímo od pramene, že týmy nejsou příliš spokojeny se zázemím, které je tam velice stísněné.
K veřejnému provozu neslouží žádná část Sachsenringu.
Mamba má ale pravdu,že to není permanentní okruh.Oficiálně je to centrum bezpečnosti silničního provozu.Proto taky nemají pevné tribuny a za nemalý peníze si musí na každou GP pronajímat montované.
Já jsem četl,že mají na 2012 podmínku o dost zvětšit kačírek na konci cílovky. Stát to má asi milion euro.
Tak jestli nebylo míněno tou přestavbou spíš toto.
No, někde jsem už četl, že Sachsenring není permanentním okruhem, že se tam např. netestuje, ale opravdu netuším, která jeho část slouží k veřejnému provozu.
To se mi nezdá s tou silnicí
Zajímalo by mě, která část okruhu slouží jako normální silnice a musí se přestavovat na závodní trať?
a co BRNO?
Za tu zlodějnu by měli být ještě SPZkovi vděčni?