S testem byl Miller s Rabatem velmi spokojen

Tým Marc VDS Racing od testu ve Valencii posílil o tým mechaniků Jacka Millera, který bude závodit v příštím roce společně s Esteve Rabatem, který pro změnu do MotoGP přichází z třídy Moto2. Pro oba jezdce byly první dva dny testování nové, protože Australan měl možnost si poprvé vyzkoušet tovární specifikaci RC213V s tovární elektronikou a Esteve Rabat testoval vůbec poprvé s motocyklem třídy MotoGP.

S testem byl Miller s Rabatem velmi spokojen

Dvacetiletý Jack Miller má jeden rok zkušeností z královské kubatury, ale přestup na tovární specifikaci se vším co nabízí a to včetně převodovky s plynulou změnou převodových stupňů až po elektroniku si nemohl vynachválit. S časem na kolo 1'32,100 sekundy byl v testu šestnáctý a vedení týmu hodnotilo jeho výkon velmi pozitivně.

„Dva dny s novou motorkou jsem si užil,“ řekl po testu ve Valencii Jack Miller. „Elektronika a převodovka s plynulým řazením je velký rozdíl. Nemusíte mít obavy s udržením stopy v přímém směru nebo s nečekaným vybočením, takže se můžete soustředit na jiné věci jako je v každém kole trefit tu stejnou stopu. S každým výjezdem jsem se s motorkou cítil lépe a lépe, což se odrazilo v konzistenci mých časů na kolo.“

„Bohužel jsem také zaznamenal tři pády, ale to se dalo čekat, když na to tlačíte na nových pneumatikách. Pneumatiky Michelin jsou skvělé, ale mají jiný charakter než Bridgestone a budeme potřebovat nějaký čas než tuto změnu překleneme. Získat cit pro pneumatiky byl jedním z klíčových bodů testu a rychlá jízda až další.“

Premiéru v královské kubatuře absolvoval Esteve Rabat, který se do testování pustil s velkou vervou, což se mu druhý den stalo osudným, protože zraněné ruka tak velký nápor kilometrů nevydržela a Španěl měl nějaké bolesti, které mu jeho jízdu komplikovaly. Přesto zajel lepší čas a s kolem za 1'32,402 sekundy skončil osmnáctý.

„První den jsem najel hodně kol, abych získal cit s Hondou RC213V a pneumatikami Michelin a byl jsem celkem dost spokojený s časy, kterých jsem dosáhl,“ prozradil Esteve Rabat. „Dnes jsem zajel méně kol, ale podařilo se nám udělat drobné zlepšení v čase na kole a rychlost byla stabilní, což je velmi důležité.“

„Jízda na motorce třídy MotoGP je mnohem fyzicky náročnější než jak jsem byl zvyklý z Moto2 a po včerejším maratonu jsem měl dnes ráno nějaké bolesti a zánět ve zraněném zápěstí. S tím pak bylo obtížné rychle měnit směr, ale zároveň jsem již nedokázal tak precizně držet stopu skrz zatáčky, takže jsme test ukončili o něco dříve.“

„Celkově jsem spokojený. Mám dobrý cit s motorkou i pneumatikami a užívám si práci s novou sestavou týmu. Komunikace je dobrá a jejich zkušenosti mi pomůžou zvládnout přechod na MotoGP mnohem rychleji. Teď mám dva měsíce na to, abych doléčil zápěstí a zaměřil se na trénink než zamíříme do Malajsie k prvnímu testu, na který se už nemůžu dočkat!“

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist